Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god saksbehandling. Tar kunden på alvor. Har hatt 2 saker i forbindelse med reiseforsikring. Begge sakene ble raskt ekspedert og løst til vår store tilfredsstillelse.
Rask tilbakemelding og hyggelige folk på kundesenteret.
Grei pris, elendig service når uhellet først er ute. Umulig å forstå hva som dekkes ved skadetilfelle, og kommunikasjon kun per e-post eller telefonsløyfe med altfor mange tastevalg. Ingen personlig oppfølging. Rask utbetaling av oppgjør, men utrygghet i prosessen gjør at jeg vil bytte umiddelbart. Ikke god opplevelse ved skadetilfelle på bil og vannskade via utett tak. Toppforsikret, men dårlig vilkår. Bortkastet penger.
Veldig bra. Rask behandling og raskt oppgjør ved evt skade.
Brukte reiseforsikringen for første gang. Sendte inn en sak i midten av april 2020. P.g.a. Koronaen, tok behandlingen ca. fire måneder. Jeg fikk flere meldinger, om hvor langt behandlingen av saken min, var komme. Er veldig fornøyd med hvordan saken ble behandlet, og resultatet for meg. Bare positive erfaringer. 😃
Enkel egenerklæring på nett og rask behandling. Godt håndtverk.
Fikk den hjelp jeg tenkte, så da er jeg kjempefornøyd, tåppers👍😁😁😁