Meny

WaterCircles Forsikring omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Middels
3
av 29 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
WaterCircles Forsikring
Filtrer omtaler
63
14
1
2
23
Sorter omtaler etter
Viser av 103 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med WaterCircles Forsikring?
Christoffer M. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig selskap med utmerket kundeservice og god pris"

Er veldig fornøyd med watercircles, føler meg meget godt ivaretatt. Gode priser på forsikringer og alltid hyggelig folk å prate med. Du føler at du har ett personlig forhold til din rådgiver og ikke at du er ett tall i en database. Mvh meget fornøyd kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget gode priser og hyggelige rådgivere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med selskapet. Godt å møte en hyggelig rådgiver som alltid er tigjengelig når jeg skal endre forsikringene. Prisene er også gode.

Hoai N. L. N. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk oppfølgning og service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble kontaktet av en rådgiver. Og vi har fått bedre pris, dekning og ikke minst en utrolig bra oppfølgning i ettertid. Vi ville anbefalt WaterCircles på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Sannsynligvis den verste forsikringen jeg noensinne har hatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt uprofesjonelt selskap som bare kan koste deg penger. Etter to år, med autogiro betaling, bestillte jeg dyrere bilforsikring. I nettbanken var det større beløp, så autogiro gikk ikke gjennom på en måned, og de avbrøt forsikring og fortalte meg etter en uke så måtte jeg betale ekstra avgifter til regjeringen til jeg fant en annen forsikring. Ingen vil noen gang kontakte deg i forbindelse med betalingsproblemer, ingen vil noen gang sende deg en e-post eller ta en telefon og ringe, komplette amatører som prøver å få så mye penger som mulig fra deg. Hold deg unna dette og finn noen andre, det er mange andre selskaper som er profesjonelle. Dette selskapet har ikke minside eller noen annen måte å ha kontroll over forsikringen på.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Endelig et selskap som har skjønt det!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk meget god hjelp nå vi hadde vannskade på vår bolig. Takket være vår kontaktperson i Watercircles som hadde anbefalt oss å utvide forsikringen vår som var "standard" tidligere, hadde vi forsikringen i orden. Har vært kunde der noen år nå, og prisen holder seg ganske stabil. Selv om i fikk en god pris når vi ble kunde. Tidligere erfaringer/selskap spratt prisene opp etter første år etter vi ble kunde. Kommer aldri til å bytte. Hyggelig skadebehandlere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr langt langt unna!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Lang behandlingstid, Frekke skadebehandlere! På oppgjørt gjør de alt for være så vanskelige som mulige. Så man bare skal gi opp! Skulle tro disse får stor bonus ved slite kunden ut, så de går med på et lavt oppgjør. nå har jeg snakket med mange, og de har akkurat samme inntrykk av selvskapet. Hadde jeg fått huset mitt brent ned, eller annen type stor skade med dette selvskapet. da vet jeg virkelig ikke hvordan det ville gått.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Katastrofe service!!!! Rett og slett lavmål!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en vannskade på vaskerom. problemet var røret fra sluk til hovedledning. Altså under støp. Jeg meldte inn skaden samme dag den oppsto. 14 dager senere ringer de meg opp. Ingen på "bruket der" hadde peil på hva skaden gikk ut på. Jeg måtte fortelle det på nytt.. og fikk beskjed om at gammelt sluk dekkes ikke av selskapet. Jeg prøvde forgjeves å forklare at det var skade i rør under bakken.. ikke sluket, til ingen nytte... Personen som ringte kunne dessuten trengt et lite kurs i kundebehandlig og kundeetikk. Sendte inn klage spessiellt på at det hadde tatt 14 dager. Da fikk jeg beskjed om at det var JEG som ikke hadde tatt kontakt før. Jeg bare gav opp å diskutere med dem etter 2. klagemailer. Det var veldig tydelig at ingen ville legge seg flat eller innvilge skaden pålydene max 30.000. Billig forsikring,,, det skal dem ha,,, men det er falsk trygghet når uhellet er ute. Jeg tror faktisk jeg ALDRI har opplevd så elendig og frekk kundebehandling på mine 47 år. Lykke til dere som velger dette,,, eller vurderer å bli værende....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Usikkerhet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Følelsen av å spare 15.000 i året ved å bytte var magisk, ettersom vi egentlig alltid fikser opp i skader selv uten å bruke forsikring, men når kontaktpersonen ikke svarte før man truet med å bytte selskap hvis ingen svarte. Så begynte jeg å føle på et ubehag om hvordan ting gjøres. Selskapet ser ut til å forenkle prosessen betydelig for å åpenbart kutte kostnader slik at de kan gi billigere til kunden, men her går det på bekostning av at man ikke føler seg ivaretatt.. Hadde man hatt en kundeportal slik som de store selskapene med god oversikt så hadde det hjulpet mye, samtidig så leser man om mange hendelser der personer ikke har fått noe hjelp fra selskapet og da tynger det også. Overall kommer jeg til å fortsette som kunde hvis ikke de andre selskapene kan matche prisen jeg har fått how Watercircles.. Men håper de bygger ut selskapet sitt litt for kundene sin del :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Umenneskelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke betalt den siste faktura grunnet akutt depresjon grunnet familie situasjon. Da ble forsikringene stanset og jeg betalte fakturaen,men de ville ikke ha meg som kunde selv om jeg fortalte om min situasjon. Dette er under hver kritikk. Vil du ha et selskap som ikke tar hensyn til deg som person så er dette noe for deg. Jeg har aldri i mitt voksene liv opplevd noe lignenede. Styr for all del unna!!!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Dan H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alt virket bra , men så stoppa det..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Startet bra med egen rådgiver og gode tilbud som var tilpasset våre behov. Watercircles sa opp eksisterende forsikring, men selv etter purring tok det flere dager før vilkår ble sendt over til meg. Det skurrer! Mitt gamle selskap kontret tilbudet og jeg valgte pga dårlig magefølelse å heller benytte angrerett og ikke skifte selskap. Sendte skriftlig at jeg avslo avtalen: ingen respons Fikk regning og påklaget og henviste til at avtalen var kansellert: ingen respons Sendt ny e-post hvor jeg ber om bekreftelse på at min kansellering av bestillingen er mottatt og har fortsatt to uker etterpå ikke hørt et pip... Hvis dette er måten man behandler eksisterende kunder på også så ønsker jeg lykke til for det trengs om man får en skade!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp service og dekning!"

At man kan spare så mye penger på å bytte forsikring er helt uvirkelig. Vi angrer på at vi ikke byttet før! Har måtte ta i bruk forsikringen som følge av sykdom på reise og en større bilkollisjon tidligere i vinter. Vi er veldig fornøyd med prosessen av disse sakene, ryddig og kjapt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God dekning, raskt oppgjør og super service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du vil spare penger på forsikringene dine, prøv ut WaterCircles! Vi har spart tusenvis av kroner etter og ha byttet forsikring. Har vært uheldige med skader på bilen grunnet kollisjon, alle kostander rundt dette ble dekt av forsikringen på en effektiv måte. De er lette å få tak i og de vi har vært kontakt med har vært utrolig imøtekommende og hyggelige. Anbeales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Watercircles er billige på forsikring. De har begrenset dekning. De skrur deg ganske voldsomt opp i pris hvis du er uheldig og får noen skader. De ser ikke på om skadene er selvforskyldt eller ikke (f.eks parkering på Sola ved brann i parkeringshus eller lekk membran på badet). Velg watercircle om du vil ha billig forsikring.

Brittany
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"deker nesten ingen ting"
2 syns denne omtalen er nyttig

er ikke verdt å ha i forhold til hva andre selskaper tilbyr. ipad og telefon gikk i stykker da vi var på reise, fikk forskjellige svar for hva er dekket og han som jeg snakket med via epost var for latt å sende meg oversikten over hva som er dekket med min forsikring.

Tillitsfull
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vær MEGET forsiktig med dette selskapet! (Winterbergh/ WaterCircles)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet forsikringsselskap etter 3 telefoner og en del mail korrespondanse med masse vedlegg, og sparte 14% på min årlige premie. I den skriftlige korrespondansen hadde selskapet lagt inn en forutsetning om at forsikringstaker hadde 0 skader siste 3 år, på tross av at vi hadde opplyst at vi hadde mange skader på mobil og en egen mobilforsikring i samtalene på telefon. Ved første skade fikk vi først medhold, deretter avslag (og svært ubehagelige beskyldninger) basert på at vi hadde brutt "vilkåret" om ingen skade siste 3 år. Det som hadde blitt sagt på telefon ble ikke tillagt noen vekt. Jeg er sjeleglad for at det dreide seg om en liten skadesak, men dette var en skikkelig påminnelse om at man må være forsiktig. Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om det var bil eller hus som ble totalskadet... Etter irritasjon og urettferdig behandling er det godt å føle seg riktig forsikret igjen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fantastisk responstid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har sjeldent vært med på liknende. Sendte inn forespørsel om tilbud på nettsiden, på under 2 minutter ringte selger. Han var klar, tydelig og brukte ingen tid på ordtrylleri eller fjas. Etter flere mailer frem og tilbake for å skreddersy det siste vil jeg si at jeg er enda mer imponert. Snittsvartid på mail på under 20 min er formidabelt! Jeg ble også overrasket over at selger ikke dro på med det dyreste produktet de hadde. Dette måtte jeg be om selv. Hvis resten av reisen med WaterCircles er like bra som begynnelsen finnes det ingen grunn til å velge noe annet!

Fluturim
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Useriøst firma. Skal bare huke deg inn som kunde, og så gir de f***!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Gidder ikke svare på mail, gidder ikke ta tlf. Gir feil pris når de setter i gang forsikring og innhold i vilkårene er feil i forhold til avtale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utrolig fornøyd med WaterCircles"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig fornøyd med WaterCircles. Min agent hjalp meg veldig raskt ut av en knipe jeg var👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Mathias S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fabelaktiv!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket Kundeservice og skadeoppgjør, utbetaling på under et døgn! Fantastisk med personlig rådgiving.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skandaløs skadehåndtering"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har skrevet en lengre omtalelser av dette useriøse selskapet på Google og selskapets Facebook side. Lett og finne, faktisk like lett som å velge et helt annet forsikringsselskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Siri R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ringte forsikringselskapet mitt i dag kl 10 og fortalte vi måtte avbestille en tur til Paris 30 April. Jeg fikk beskjed om å sende dokumentasjon på avbestillingen til skade. Kl 1113 fikk jeg en mail fra skade der det sto. Hei Siri Takk for Vedlagt dokumentasjon og informasjon angående denne reisen. Vi har utbetalt kr 15 553kr til ditt konto nr. Pengene vil være inne på din konto i løpet av 2-3 virkedager. God påske! Dette er en fantastisk service som jeg aldri har hvert borti tidligere. Dette selskapet anbefales på det aller sterkeste, og bra priser har de også over tid. Har hatt alle mine forsikringer her nå i 3 år og har bare gått opp noen få hundrelapper. Seks stjerner til Watercircles.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lyver om betingelser"
6 syns denne omtalen er nyttig

De lover tilsvarende eller bedre betingelser enn det selskapet man har. Det får du ikke. SJEKK ALLE BETINGELSER SELV. Jeg hadde 31 dager leiebil fra før. Byttet til WaterCircles og fikk 10 dager i betingelsene. Hadde leiebil i 8 dager (Audi A1) og måtte betale deler av det selv da beløpet ble for stort!!! Jeg bytter selskap. Disse stoler jeg ikke på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd kunde"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vi er veldig fornøyd med WaterCircles, meget rask og ryddig behandling. Mest sannsynlig det beste forsikringsselskapet vi har vært kunde i.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk med fast konsulent"
5 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig kjekt med en fast kontaktperson som har full kontroll over alle mine forsikringer og som jeg har full tiltro til vil mine forsikringer det beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra priser, god kundebehandler og godt løst forsikringsoppgjør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Watercircles for en stund siden, og har hatt god kontakt med kundebehandler hele veien. Gode priser. Ingen problemer med skadeoppgjøret jeg hadde for en liten stund siden.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR