Meny

WaterCircles Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til WaterCircles Forsikring
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 31 innen
forsikringsselskap
71%
anbefaler
WaterCircles Forsikring
Filtrer omtaler
106
19
3
11
37
Sorter omtaler etter
Viser av 176 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med WaterCircles Forsikring?
Anders S. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice Hold dere unna"

Brukte angreretten. Dette har vært et langtekkelig marreritt. Ingen svar fra kundeservice og når de sier at de skal ringe opp igjen gjør de ikke det. Sier de ikke har fått mail osv. Dette har pågått siden i sommer og er forsatt ikke ferdig. Fikk regning fra TFF selv om jeg har vært forsikret i et annet selvskap. De er god på en ting det er å sende faktura!!!! Styr unna

Svar fra WaterCircles Forsikring
20.10.2021 17:42
Hei, Dette er ikke slik service vi ønsker å tilby. Kontakt oss gjerne på [email protected] så vil vi hjelpe deg med saken din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mange feil i registreringene av opplysninger"

Det var mange feil i detaljene i avtalen. feil i areal, registrert carport istedenfor garasje, 0 km på kilometerstand selv om jeg oppga alle disse opplysningene. Kan føre til uheldigheter ved et uhell.

Svar fra WaterCircles Forsikring
20.10.2021 17:42
Hei, Vi ønsker å tilby kvalitet i vårt arbeide. Kontakt oss gjerne på [email protected] så vi kan ta en full gjennomgang for å få rettet opp i feil.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men vanskelig ved skade"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er billig, men når du har behov for hjelp så er de veldig vanskelig. Har prøvd å diskutere med skade avdelingen ved skade, men der møtte jeg bare motstand. Byttet selskap for å få hjelpen jeg betaler årlig premie for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"The good the bad and Watercircles"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her har de vekket til live forsikringscowboyen i fra 90 tallet. Hold på hatten, dette blir ikke hyggelig. -Lokkepriser. -fakturaspekulering. -Lite kunnskap. Det virker som det viktigste er å selge bestemoren sin og litt til.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Oddbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd, stor tillit"

Meget deilig å kan forholde seg til kun 1 rådgiver, istedet for å drive med masse tastetrykk som da jeg var i storebrand. Meget fornøyd med fine priser og kjapp respons! Anbefales!

Ole C. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringsrådgivere roter mye"

Jeg har hatt flere personer og forbeholde meg til, de surrer med forsikringer og roter ekstremt mye, veldig vanskelig og forholde seg til dette selvskapet. Men de skal ha pluss for den ene gangen jeg hadde bruk for de, leiebil og penger kom fort på plass

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra service"

Bra service. Hyggelige mennesker, men nå fra tid til annet sjekke om de er oppdatert på pris og betingelser.

Martin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales!"

Byttet til Watercircles etter mange år i Tryg med stadig stigende priser, på tross av null skader gjennom mange år. -For det første var de vesentlig bedre på pris. -For det andre var det ikke noe problem å få dekket en dyr brannskade i bolig som oppsto bare noen måneder etter at vi gikk over til Watercircles.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har egen mann som jeg kan ringe direkte til"

Rask og grei kundeservice,på grunn at jeg har en mann jeg kan ringe til,og han er bestandig tilgjengelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en liten forsikringssak, tok i den forbindelse kontakt med WaterCircles på Mail. Det var rett og slett umulig å oppnå kontakt! Det har også vært mye rot med faktura, det har vært vanskelig å forstå hva som henger etter gang på gang. Nå etter forsikringen er sagt opp kommer det enda regning. Har igjen prøvd og få kontakt men det er som tidligere sagt helt umulig å oppnå kontakt. Styr unna!

Christine C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Begynte bra, endte med bare rot, feil og lite kommunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra i oppstarten. Deretter: Vanskelig å få svar, flere bytter av rådgivere. De glemte å avbestille en av bilene hos forrige forsikringsselskap - så jeg betalte dobbelt i 4 måneder. Og da ville de at JEG skulle kontakte forrige selskapet og ordne opp. Fikk ikke svar da jeg solgte båt og ønsket å forsikre den nye. Det førte til at jeg måtte bytte rådgiver nok en gang for å få svar. Kronen på verket: Fikk ny avtale etter et år, og de hadde glemt å inkludere huset vårt. Jeg ga en tydelig tilbakemelding, fikk ikke svar (igjen) og dermed ble det bytte til Gjensidige, som er helt fantastiske. Savnet å ha mulighet til Min side, og mislikte å betale for hele året.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"HOLD DERE UNNA"

Veldig hyggelig han jeg kjøpte forsikringen av og veldig billig ble det,. Kanskje derfor de holder igjen når uhellet til forsikringstakere er der. Veldig mye grums idet forsikringsselskapet vist man begynner å undersøke litt. Så jeg sier bare til dere ..vil dere spare penger der og da... Ja kjøp forsikring der eller la vær i stedet 😂. Jeg håper at ingen går i samme fella som jeg og vil spare penger. Så jeg sier bare fra at ikke gjør den samme feilen mange av oss har gjort... HOLD DERE UNNA OG SMIL🙂🙂🙂🙂🌞🌞

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask hjelp, god kundeservice og fin pris"

Var litt usikker når jeg ble tilbudt å gå over til WaterCircles for ett år siden, men med prisene og omtalene jeg leste gikk jeg for det. Hadde i sommer en viltpåkjørsel med bilen, meldte ifra til WaterCircles, der fikk jeg god hjelp og bilen ble reparert raskt. Veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Jeg anbefaler ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg solgte bilen, men i 4/5 måneder måtte jeg betale forsikringen ved å ringe og forklare hver måned. senere, en merkelig kostnadsberegning, pengene tilbake og en tilleggsavgift. Jeg anbefaler ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fornøyd"

Personlig rådgiver som svarer så å si når det måtte være, særdeles konkuranse dyktig på pris. Har enda ikke hatt behov for forsikringsoppgjør med Watercircles, så kan ikke si noe om det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisoppgang på 15% i år 2"

Bytt etter ett år med lav lokkepris. År 2 øker de prisen med 18% og skylder på konsumprisindeksen (2.7%)

Kjersti K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Slu og lite hjelpsom - STYR UNNA."

Selger var veldig imøtekommen og snakket pent og forsikret om egen kundebehandler- var bare å ta kontakt. MEN øyeblikket dokumentene var signert så var de ikke eksisterende. Svarer ikke på Mail og når en etterlyser svar- viser de bare til nettside uten noe form for svar på spørsmål eller vennlighet! STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig helt til du trenger hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser, selv om jeg fikk bedre hos en konkurrent. Hadde skade på innbo, etter det byttet jeg tvert! Elendig oppfølging. Ville ha meg til å godta ett kontantoppgjør på 1500 når skadene kostet 65000 å rette opp

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Syns det er litt dumt å måtte betale alt på en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tillitsvekkende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg baserer min opplevelse på sparte tusenlapper i året ved å velge WaterCircles Forsikring samt god kundeservice i den forbindelse. Jeg har ikke erfaring med skadebehandling, men har forstått på andre omtaler at den er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fast kunderådgiver med ekstremt bra tilgjengelighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

For oss ble det mye penger å spare, samt at vi som kunde i WaterCircles fikk tilbake en fast kunderådgiver. Atpåtil en kunderådgiver som svarer dag og kveld, hverdag som helg og helligdager. Helt utrolig bra service av "vår" kunderådgiver. Vi har flyttet forsikringen av vårt hus og 15 andre forsikringspoliser til WaterCircles

Egil A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør"

Sendte kvitteringer for utlegg hos dyrlege på en fredag. Torsdag 6 dager etter var oppgjøret på konto

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Startet bra, men skuffende slutt!"

Har i mange år brukt dette selskapet med fast kundekontakt som ordnet opp om noe ble uklart.Endte opp med stadige nye kontakter som ikke hadde samme kjennskap som tidligere kontakter.Etter mange år valgte jeg å bytte ut en av mine kjøretøy med det til følge at de kom med en pris som er hinsides sammenlignet med andre selskap.Byttet selskap og betaler nå det samme totalt for alle mine forsikringer(med bedre avtale) en hva Watercircles skulle ha for bare bilen! Skremmende hva ledelsen gjør for å tjene penger(og miste kunder)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget smålige og dårlig kundebehandling"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er utrolig skuffet på selskapet som viser smålighet med tanke på å yte god service når skaden først har skjedd. For min del gjaldt det leiebil hvor kunden blir straffet da selskapet velger takstmann som bruker så lang tid at det går over de 10 dagene som kunden har rett på leiebil. Siden det skjedde før påske, var det flere faktorer som gjorde at de 10 dagene gikk ut før i det hele tatt verkstedet fikk godkjenning av pris på skadeomfanget og de kunne starte med reparasjon. Det endte med at jeg måtte betale 6.500,- av egen lomme fordi selskapet ikke var villig til å se årsakene under ett. Jeg kan verken noe for at ulykken med bilen skjedde rett før påske, samt at takstmann til innleid av selskapet brukte to uker på å godkjenne pris på skade til verkstedet. Men nei... det var ikke snakk om å bli møtt med forståelse på noen måte. Så nå bytter jeg selskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God personlig service og raskt oppgjør ved skade"

Har fast rådgiver som kontakter meg før forfall slik at vi kan gå gjennom forsikringen på en god måte. Får gode tips og blir hørt i mine ønsker. Hadde min første skade hos Watercircles for noen måneder siden (husdyrforsikring) og da var oppgjøret på konto to dager etter at kopi av dyrlegeregningen var sendt inn.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR