Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg er veldig fornøyd fra vi blir enig med forsikring avtale til oppgjør er avsluttett.
Når jeg tok kontakt med selskapet ble jeg møtt med stor empati og forståelse for min situvasjon. Saksbehandler var særdeles hyggelig, effektiv og hjelpsom med å finne løsninger på problemet. Alt ble ordnet på en særdeles effektiv måte og jeg ble oppdatert på saksgangen under hele perioden. Jeg har vanskelig for å se at noe kunne ha vært gjort bedre. All honnør til Fremtiden forsikring
Har brukt forsikringen to ganger på kort tid - dessverre.... traff på hyggelige folk og jeg føler meg ivaretatt som kunde - takk
Svært rask og effektiv behandling i forbindelse oppgjør vedrørende skade på hund.
Har alltid vært fornøyd tidligere,men denne gangen fikk jeg en brukt mobil.Skuffet over dette da jeg har krav på en ny enhet da mobilen iike kunne repareres. Prøvde å ringe kundeservice ,så skulle de ringe meg opp,men hørte aldri noe fra de.
Kort behandlingstid, og smidig på løsning. Vi fikk sende screenshot som bekreftelse på innbetalt beløp for å få ut gml sykkel som var stjålet og funnet.
Opplevde skade som i utgangspunktet burde være dekket. Men Fremtind definerer flere helt urimelige unntak til dekningen og ga seg ikke tross klage. Har byttet til If og blir aldri kunde igjen