Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Bra
8
av 17 innen
skadeforsikring
67%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
800
558
274
163
299
Sorter omtaler etter
Viser av 2094 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Totalforsikring"

Har veldig god erfaring med Gjensidige vedr saksbehandling og oppgjør

Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyrt"

Prismessig er det dyrt med forsikring i Gjensidige. Jeg betaler over 4000 kr i mnd, noe som gir lite penger igjen å leve for. Og med disse strømprisene, matprisene og drivstoffprisene vi har nå, så må man sjonglere rundt for å få råd til mat, da man er nødt å ha forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært treg med å utbetale"

Hadde brann i eneboligen vår 17.05.2019. Har hele tiden vert vanskelig å få utbetalt oppgjøret, må purre og atter purre. Så langt har vi forskuttert gjenoppbyggingen og fått betalt etterskuddsvis. Er dette riktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fint og lettvint forsikringsselskap"

Har ikkje hatt noko særleg problem med gjensidige, har brukt dei i sju år

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"bra før, men dårli nå."

ikke mange ganger vi har brukt forsikring, men gjensidige har ordna opp. men etter den siste saken no, så er de 1 stjerne og knapt nok de, og ser de er mange som mener de samme, så her blir de bytte!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig"

Er veldig fornøyd med at man får utbytte hvert år. Har ikke hatt skade så kan ikke si hvordan det vil være å få evnt ut skadeerstatning

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice, bruker faen så langt tid på å svare på klager."

Utrolig tregt svar på klage, dårlig forklaringer på avkortning etter uhell, fikk meg en veldig overraskelse pågrunn av dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Store økninger i pris"

Her er det mye å betale om men ikke bytter selskap etter 1. - 2. året. Har hatt Gjensidige i 5 år og betaler nå 20.000,- pr år mer enn de to jeg har fått tilbud fra. Gjensidige har ikke tatt kontakt etter en forespørsel om gjennomgang av forsikringer. Kan ikke uttale meg om oppgjør da jeg aldri har hatt behov for det. Begge selskapene jeg har tilbud fra kommer bedre ut på kundetilfredshet. Hus, innbo, 3 biler og reise.

Khalil A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pålitelig men...."

Pålitelig men er alt for dyrt, Spesielt hvis man får minimal skade, mister han mange fordeler og ikke minst dårlig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ødelagte elektriske komponenter"

Meldte skade 6.7.21 fortsatt ikke avklart. Blir bedt om å dokumentere krav selv om dette allerede er gjort gjentatte ganger. Gjenstridige består. Styr unna. Forferdelig service

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Arnt E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil egentlig ikke bytte men de er litt dyre"

Kjempe bra selskap med veldig bra service og utrolig behjelpelig og lett å ha med å gjøre vist uhellet skulle skje. Anbefales på det varmeste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig unngå."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunde i 30 år + uten en eneste skade til nå. Får hjem ødelagt av skader etter brann i bolig under oss. Kontakter for å melde skade kl 7.30. Får beskjed at jeg må bruke elektronisk registrering. Har Gjensidige vurdert om folk kanskje står der uten noen ting??? Kunde mottaker sier at skade er åpent mellom 10-14. Ringer kl 10. for bistand i forbindelse med at folk mangler klær. Fikk svar da får dere kjøpe det. Igjen hva om folk måtte løpe i vei uten noen ting Gjensidige... Får beskjed om at de skal hjelpe oss etter takstmann har vært der. Han kom etter 3 dager. Gjensidige hadde booket til bygg, selv om dette gjelder en innbo + forsikring som de har vært flinke til å påpeke flere ggr. når jeg spurte om hotell opphold dekning osv. Ny takstmann kommer om 2 dager er beskjeden... Alle i samme situasjon i sameiet som har Gjensidige opplever det samme, mens de i div. andre fikk hotell, håndpenger, kunne ringe å registrere skade og har fått hjelp. Styr unna, skulle uhellet være ute så kan du ikke få dårligere kundebehandling i en vanskelig tid. Blir noen færre Gjensidige kunder når denne saken er over....

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"poor service, lack of interest"

lack of words to describe that scam. i have went on holidays and got my phones demaged. when going on holidays according to gjensidige i was covered from head to tows, well i could not be more wrong. its so tipical for insurance company to find all possible bs to declaine payout. just wrot them that my phone are so old and cheep that it was more valuable to keep me as a customer than having one star feedback

William N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"super bra"

kunne ikke blitt bedre de er topp super kundebehandler

Freddy W. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig"

Gjensidige forsikring er en veldig ryddig og fin forsikring. De er veldig snar å gjøre opp ved skade og man får det man har krav på. Jeg vil på det sterkeste anbefale de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget god"

Er ansatt i kommune og er medlem i fagforeningen Delta. Delta har en god avtale med gjensidige. Jeg går av som pensjonist sommer 2022 og ønsker derfor tilbud. Tvilen er om jeg fortsatt skal være medlem i Delta (gjensidige) eller skifte selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ufattelig"

Har hatt hærverk på bilen min, var på trakstering noen dager før jeg dro på ferie, ba Gjensidige for kontantoppgjør sånn at kan reparere bilen på et seinere tidspunkt. Så svarer Gjensidige om at det ikke var mulig å få hele summen overført. Jeg skulle kun få 50% av arbedspengene, 50% av mva, og ved reparasjon av bilen på et seinere tidspunkt skulle jeg få tilbake resten av mva, men ikke resten av arbeidspengene. I tillegg ønsker de bekreftelse fra banken om at det var greit å få pengene tilsendt. Som sagt er jeg på ferie. Hvorfor ikke bare sende pengene og la meg i fred. Det er siste gang jeg og mine bekjente bruker Gjensidige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Myr kluss med faktura"

H Har opplevd en hel del kluss med faktura selv med avtalegiro. Kan hende jeg bare er uheldig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ekstreme priser hus og fritidsbolig og MC"

Har hatt GJENSIDIGE i ca 30 år. Veldig fornøyd med skade oppgjør. Men; prisene? Fikk i snitt ca 9% stigning på 2022. Ringte, traff en konservativ kar som uttalte; du har greie priser. Ok, sa jeg, da innhenter jeg tilbud fra andre. Har nå fått tilbud fra de største i Norge, på bolig og innbo, samt fritidshus, og mc er det over 100% høyere pris. Så sier karen; husk at vi utbetaler kundeutbytte. Jeg sier da at det kan dere gjøre, så lenge dere har de prisene. Han sier da at folk ønsker utbytte, det er det værste jeg har hørt. Folk vil ha lave og rette priser. Det har ikke GJENSIDIGE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Har ingenting å klage på. Har hatt lite med dem å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Konkurranse messing på de fleste forsikringer"

Selskapet kan konkurrere på pris med de fleste selskaper samt greit med utdeling av utbytte med sine kunder

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Jeg tapte min bonus når jeg kjøpte forsikring"

Jeg tapte min bonus på 75 % jeg haft i over 30 år når jeg kjøpte forsikring fra Gjensidige! Anbefales ikke!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Margaret
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd enn så lenge"

Ble anbefalt av bilforhandler, og de ordnet alt i forbindelse med bilkjøp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Reiseforsikring"

Mer informasjon står skrevet i skademeldingssaken av skadeg mobiltelefon. Jeg er missfornøyd med deres behandling av saken. Hvis dere behandlet en små skade slik, tviler jeg på at dere har noe fornuft når det ga gjelder større saker.

Albert A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"For dyre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har kontaktet dem for forhandling på mine forsikringer men der var liten respons

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR