Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
5
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
565
401
166
92
150
Sorter omtaler etter
Viser av 1374 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer bra"

Raskt skadeoppgjør i 2014, ikke av de billigste. Ryddig kundeservice, dialog har vært bra og oversiktlige priser og dokumenter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Blitt mye dyrere på bilforsikringer"

Synes at priser har steget mye i det siste og det er god grunn at Gjensidige må ta seg sammen om dem ønsker å beholde sine eksisterende kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig info"

kunderådgiver sa jeg hadde topp forsikring men når uhellet var der var det ikke slik og jeg satt med regning .. Jeg tegnet avtalegiro og trodde alt var i orden men plutselig står jeg uten forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ingen vits å ha forsikring om man velger Gjensidige"

Prøver å vri seg unna skadeutbetaling på alle mulige måter. Kan heller la være å ha forsikring enn å velge Gjensidige. Måtte opp i rettsystemet for avgjørelse, men dette tok tid. De sender heller tidligere politifolk/utredere som skal slå tvil under alle mulige forklaringer enn takstmenn som skal taksere å hjelpe deg. Oppi en veldig sårbar situasjon er dette mest uutholdelig. STOR ADVARSEL MOT Å VELGE GJENSIDIGE. TENK DERE OM MANGE GANGER.

Svein F. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett OK"

Ingen spesielle negative hendelser, men samarbeid med TRYGG gir høyere forsikringspremier. Negativt.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skifter hvis jeg får et bedre tilbud, har aldri brukt forsikringsutbetaling, og ikke blitt belønnet av den grunn

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Veldig fornøyd med Gjensidige og utbetaling av oppgjør, de er raske og de betaler ut uten og prøve å komme seg unna😊 veldig fornøyd kunde. Kan blant annet sammenligne med Sparebank 1 som er elendig på oppgjør og Kundservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Imøtekomme"

De er imøtekommen, hjelper når det gjelder. Ringer fort tilbake, lett å få den hjelpen som jeg spør om.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bar service og lett å få kontakt når man trenger det"

Bar service og lett å få kontakt når man trenger det, samt at man får kjøpeutbytte. Lett å få utbetalt forsikringspengene om siden har skjedd. God service!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Fornøyd. Har ingen ting å utsette på selskapet så langt, men har heller ikke hatt behov for å bruke forsikringen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"ADVARSEL!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen vits å betale for boligforsikring i Gjensidige. Da de ikke betaler ut oppgjør når uhellet er ute. Måtte i rettssystemet for å få det jeg hadde krav på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lang behandlingstid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok veldig lang tid når jeg fikk skade. Måtte purre opp mange ganger for at det skulle skje noe. Fikk i tillegg veldig høy økning når det var fornyelse på forsikringene (ca 15%).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rask og enkel"

Går fort med dem. Fint med at dem deler utbyttet. Dårlig: stilte opp forsikringen da det hadde vært motorhavari på bilen. Enda de endret bonus fra 65 til 70

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trenger noen justeringer."

Har dessverre litt høy pris, spesielt på bilforsikring. Noen av kundebehandlerne kan gjøre en langt bedre jobb, men mange er også flinke. Når det kommer til oppgjør så har det tilfellet jeg kjenner til gått greit.

Gamenius
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har vært bra og aldri gitt oss problemer"

Har hatt forsikring gjennom Gjensidige via en agent. Dessverre vil ikke denne agenten fortsette med privatkunder. Når agenten forsvinner er jeg redd servicen litt lavere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Klarte ikke å sende månedlige faktura"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klarte ikke å opprette månedlige faktura. Årlig går fint. Var i kontakt med de 6 ganger før jeg fikk purring og de stoppet mine forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men veldig dyrt"

Jeg synes det er drøyt å betale 20000 for innbo, bil, livsforsikring og reiseforsikring. Jeg bor alene i en liten bolig. Har kjørt skadefritt i årevis og har god helse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, og dårlig kundebehandling! Ikke å anbefale dersom du vil ha rimelig avtale, og god behandling som kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt en bilskade, skadet dør ved rygging garasje, greit fint oppgjør"

Ingen skader bortsett fra rygging i garasje, ingen egenandel eller tap av bonus, fin service og bytte il uten kostnader under rep tiden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Konkurransedyktig og ganske vennlig selskap"

Når man treffer uhellet, har Gjensidige vært stortsett vennlig og forståelsesfult. Men det kan sikkert skjerpe seg på noen områder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige Forsikring gir rabatt til YS-medlemmer, og betaler tilbake del av overskudd."

Jeg har bare positive erfaringer med Gjensidige. Gode rabatter gjennom YS-medlemskap. Spesielt lav pris på innboforsikring. Min datter ble syk på reise i USA, og bare noen få dager etter at krav om refusjon av utgifter ble sendt var pengene på konto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Veldig fornøyd med selskapet. Fornuftige priser, og i tillegg deles det bonus hvert år basert på selskapets økonomiske status.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

På ingen måte prøver de å hjelpe, de som sitter ved tlf linjene er frekke, utålmodig og utrolig uhøflig. Voksne damer og menn burde da oppføre seg ordentlig! Herlighet, sjokkert over hvor dårlig service det er. Vennligst ta en prat med deres ansatte å få dette fikset, ikke særlig hyggelig start på dagen når man møtes av slike sure, bitre mennesker. Huff.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en vannskade på kjøkkenet. De stilte opp i løpet av en time. Raskt og hurtig. Alt ble gjort proft og i skjønneste orden. Veldig greit oppgjør. Vi har alle våre forsikringer der og fått igjen en god bonus hvert år på flere tusen kroner. Gode penger til sommeren. ;)

Magdalen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite imøtekommende og uten ryggrad"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en skadesak i Gjensidige hvor jeg etter meldt skade har fått utbetalt penger til behandling i mange år. Nå når saken derimot skal lukkes, velger Gjensidige å ikke anerkjenne skaden, og gir avslag på noen som helst form for erstatning. Små beløp er ok - store beløp - da trekker vi oss. Mangel på ryggrad og dårlig integritet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR