Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
546
389
161
86
139
Sorter omtaler etter
Viser av 1321 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Øyvind L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Seriøs"

Blir tatt på alvor ved skade og lager ikke for mye krøll
når jeg først hadde en skade etter mange år uten skade

Andreas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid der når det trengs!"

Rask behandling, tilbakemelding og utbetaling! Herlig, seriøst og velfungerende firma!

Fantastisk fornøyd!

Svein T. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Frarådes på det sterkeste"

Organisert svindel, små skader erstattes uten å nikke, større skader der du virkelig har behov for god og riktig hjelp er håpløst å løse uten advokat. Forsikringsselskapet frarådes på det sterkeste, kontakt advokat så snart som mulig etter skade.

Sammenlign tilbud på forsikring - få tilbud fra flere!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt.."

Bra forsikringselskap som er gode på oppfølging osv når uhellet er ute, aldri noe problem. Føler dem er dyre på pris og man må bytte forsikring for å få gode prise istedenfor at dem tar kontakt med oss som har vært faste kunder i mange år uten noe større utgifter og gir oss litt tilbake isteden for å øke prisene på forsikringene vært år.
Så sjekker markedet rundt om det er noe og hente..

Stefan C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Absolutt verste! Når de selger så alt er perfekt, senere bare juks!"

Gjensidige er absolutt verste forsikring selskapet, brukte dem selv og hadde problemer, brukte dem via Nabobil selvfølgelig problemer! Juks, stjal, uprofesjonelt. Tok måneder frem til jeg har blitt henvist riktig!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring med Gjensidige i 30 år."

Har svært god erfaring med Gjensidige når det gjelder skadebehandling og skadeoppgjør. Det negative er stor prisstigning slik at forsikringene deres nå er blitt svært dyre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De slår reiseforsikring og bilforsikring sammen"

Kundebehandler er på topp når det gjelder saksbehandler de er de frekste og dårligste. De ser ikke forskjellig på svart og grønn. Men når der gjelder å betale faktura da de er flink til å se på beløpe.

Ruth M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rotete på fakturaer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De roter med hver eneste faktura. De har ikke kontroll på noe. Har ikke noen fast som har mine forsikringer å forholde meg til. Sender gjerne 2-3 like fakturaer med bare en uke eller to mellom hver.

Har ikke trengt å bruke forsikringa så vet ikke hvordan de er da.

Sammenlign tilbud på forsikring - få tilbud fra flere!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyre, elendig kundebehandling og ikke til stedet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ventet 5 mnd på oppgjør. Når endelig oppgjøret skulle komme, fikk jeg ikke leiebil i reparasjonstiden. Selv med dette i avtalen. Bør gjøre noe med kundebehandling og responstid.
5 mnd er alt for lenge. Veldig avhengig av hvem som sitter på saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Absolutt fornøyd med Gjensidige Forsikring"

Gode avtaler som YS-medlem, både med bilforsikring, innboforsikring og reiseforsikring. Grei saksbehandling ved bilskade. Hurtig og god kundebehandling da jeg påpekte endret pris for bilforsikring. Finner ingen bilforsikring som er gunstigere enn hos Gjensidige ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Uten å ta kontakt, økes premien til stadighet. Det er et eldre menneske som bor i huset og betaler 4 ganger så meget som meg som har et tilsvarende hus i samme området, uhørt.

Kim A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Øker forsikringen etter ett år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 60 prosent rabatt på 2 biler, og det ble dyrere etter jeg gikk opp til 70% etter et år grunnet "endring i tariffer", de kunne heller ikke konkurrere med andre forsikringselskap på prisen. Jeg "sitter fast" i gjensidige til neste år grunnet oppspart over 8000kr i ungdoms avtale. Kommer garantert til å bytte selskap, og går aldri tilbake på prinsipp hvordan de behandler kunder. Har hatt gjensidige i 4 år, de var ikke interessert i å beholde meg som kunde. Skadeoppgjør var også helt forferdelig.

Marius A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vær forsiktig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vær forsiktig med å bruke Gjensidige. Deres kundeservice svarer feil når man spør dem om forsikring, og de gir gjerne villende råd på ting som ligger langt utenfor deres ansvarsområde.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Et uhell med båt. Oppgjør var raskt og greit (veldig fornøyd)
Ser at vi betaler mer i forsikring enn andre vi normalt kan sammenligne oss med.
Vi har pr i dag forsikringer på 2 biler, 3 båter, hus, hytte og reiseforsikring hos Gjensidige

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Godt etablert, med gode priser og kundeutbytte hvert år"

Jeg er stort sett fornøyd. Jeg liker ikke innsalg ifm. barneforsikring der selger spiller på samvittigheten til folk!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp utbetaling og enkel innmelding"

Har mange forsikringer hos Gjensidige, og har nettopp senka kostnadene etter å ha samenlikna med DNB, som er min Bank.
Sjekka reiseforsikring før ferie og fant ut at eg hadde 0 i eigenandel.
Klarte å øydelegge ein felg på leiebil og fekk full dekning etter 3 dager!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min forsikring ble sagt opp pga manglende innbetaling. Jeg har ikke mottatt faktura, purring eller varsler, verken i postkassen eller på mail. Jeg har registrert at jeg ville ha autogiro, men heller ikke i nettbanken ligger det noe som helst. Da jeg ved en tilfeldighet fant ut at forsikringen hadde blitt stoppet, tok jeg kontakt. Beskjeden var at for å få den gjenåpnet måtte jeg betale hele årspremien, på nesten 8000,-, da ville forsikringen gjenåpnes neste dag. Jeg betalte beløpet, og ventet, og ventet, og ventet...nå har det gått 4 dager siden jeg betalte, og fremdeles er forsikringen min stengt. Jeg har sendt 2 mail til agenten som lovet å åpne forsikringen min, ingen av dem har blitt besvart!

Bjørn F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk helårs-regning selv om vi avtalte 12 avdrag, forsøker "faktura i VIPPS", og det TIL KONA som ikke vil ha fakturaer der.
Bruker "Digiflopp" uten å avtale dette på forhånd.
Ble fort kvitt en kunde

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Jøran S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hmm, pris kanskje"

Veldig fornøyd, men savner en fast kunderådgiver. Skadeoppgjør er meget bra og enkelt, men pris på bil er jeg ikke helt fornøyd med

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Alt for stive priser for de som ikke har skader"
1 syns denne omtalen er nyttig

En stasbil og skadefri kunde skal ikke måtte betale det jeg gjør i dag. Er innhentet tilbud godt nok vil det bli aktuelt å forsikre ytterligere en bil og resten av forsikringene våre samme sted.

Gjensidige K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vært forsikret i Gjensidige i 15 år, mer eller mindre med noen opphold hvor jeg testet andre forsikringsselskap. Ender alltid tilbake hos Gjensidige. Best på pris og dekning i vårt tilfelle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra og rask service, men har blitt dyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige leverer rask og effektetivt og har hjelpsomme og hyggelige sakabehandlere. Prisen på forsikringene er blitt for høy den siste tiden og må for min del reduserers.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ekstremt gode avtaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt gjensidige i 7 år uten problemer. Får utbetalt kundeutbytte hvert år og gode avtaler gjennom NAF. Ekstremt konkurransedyktige hvis du har flere forsikringer. Selv har jeg Bil (kasko), innbo, reise og personforsikring her. Andre selskaper kunne ikke matche denne prisen for alt i verden. Ekstremt fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett bra"

Pleier å være bra når uhellet er ute, bortsett fra en negativ trafikkhendelse i utlandet da de overlot alt til Falck, som i neste omgang ga slett behandling. Har nå priset seg ut på en bilforsikring.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Bjørnar C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Greie forsikringsoppgjør, lite forhandlingsvillig"

Greie forsikringsoppgjør v/bilskade og reise.
Lite rom for forhandling.
Har forøvrig god erfaring ved kontakt med kundebehandlere.

Søk Bytt.no