Gjensidige Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har mistet all tillit til Gjensidige etter opplevelse jeg har etter en skade på kjøretøy, ingen bonustap ved skade men bil forsikringen gikk opp fra kr.13.000.- til 28.000.- pr.år med full bonus, i tillegg økte mine andre forsikringer også mye i %, så slik jeg har opplevd dette etter skaden har jeg fått skadekostnaden på avbetaling, det verste av alt,etter 3 år er bilen fortsatt ikke utbedret og Gjensidige fraskriver seg det videre ansvaret og ser seg ikke som part i saken,selv om det er en kasko skade og det var de som sendte meg til et merkeverksted 100 km unna min hjem adresse, takstmannen jeg ble tildelt har ikke svart på noen direkte henvendelser disse tre årene, han har kun svart etter pålegg fra kundesenteret etter gjentatte purringer fra meg, jeg er over 60,og jobber selv med kundebehandling, men har aldri vært i nærheten av en slik kundeopplevelse som jeg har hatt her,så etter mange år som lojal og betalende kunde, og som en følge av slett kundebehandling og kundeopplevelse har jeg byttet forsikringsselskap og flyttet hele min pensjonsbeholdning til et annet selskap som gir meg trygghet.
5 ukers behandlingstid på en åpenbar forsikringssak selv etter at all dokumentasjon og anmeldelse er levert. Styr unna.
Det at de ikke sjekker att jeg har betalt alle kreditorene. Noe jeg har gjort. Og det at de krever 1års betaling på forhånd på bilforsikringen når jeg endelig er asjur.
Når en 17 år gammel jente uten førerkort treffer deg i bakhjulet mens hun kjører midt i veien, er det 50 % din feil, og du mister selvfølgelig bonusen din. Jeg har aldri opplevd et verre forsikringsselskap i mitt liv. Løgnene og halvsannhetene fra forsikringsselskapet under ankeprosessen er opprørende.
Ingen hjelp da ulykka var ute. Har vært kunde i Gjensidige i 45 år og har betalt vel 30000 i året i forsikringer. Hadde steinras i tunet som tok eldhuset. Fikk bare tilbake halvparten av kostnaden med å bygge nytt på tross av fullverdi forsikring. Spydige og uhøflige saksbehandlere. Styr unna dette selskapet dersom du ønsker hjelp når ulykka er ute. Har nå kontaktet advokat. Har byttet forsikringsselskap. Skulle hatt kundeutbytte for fjoråret, da jeg betalte forsikringene for hele 2024, men nei det fikk jeg ikke. Begrunnelsen var at de hadde hatt årsmøte i mai 2025. Synes dette er merkelig.
Aldri lang ventetid på telefonen! Greie priser, rask saksbehandling, ikke gniene på oppgjør.
Lokkeprising og kraftig prisjustering på 10-25% per år påfølgende år og dårlig leiebilordning ved bruk av bilforsikring.
Har prøvd å komme i kontakt med en saksbehandler men det er dessverre helt umulig
Rask og god hjelp de gangene jeg har hatt behov for assistanse eller ved skade.
Prisøkning på over 30% hvert år de to siste årene, uten noen form for endringer i forsikringene jeg har hos de. Prøvde å forhandle Prisøkning og prøve å få en forklaring på hvorfor prisen har økt så mye. Fikk da beskjed om at slik var det bare, og de ikke ønsket å forhandle pris. Som lojali kunde over flere år og på toppen av bonus opptjening, blir man hos Gjensidige belønnet med en årlig økning av kostnadene på minst 30%
bra dekning, men nå syns jeg de har økt prisene litt for mye
Kjempebra service. Bra sider på nettet.og bra priser.
Bra på oppgjør ved skade, påkjørsel. Kundeservice utmerket, følger opp. Ok gjennomgang av forsikringer ved hovedforfall.
fantastisk forsikring firma og bank har hatt veldig god erfaring med.
Jeg jobber som snekker og tenkte att eg funnet ein god skadeforsikring ved sykdom og kroppsskader. Men eg blev nektet økonomisk hjelp ved grove problemer av albuen min, som eg virkelig trenger i mitt arbeide! Så da fikk man sitte hjemme heilt uten noe støtte! Meget misfornøyd med Gjensidige forsikring! Spesiell når man betaler store summer penger og ikke får noen hjelp som ENK foretakene i Norge, (ein av verdens rikeste land!!! :(
Appen funker ikke og flere av funksjonene på nettsiden funker ikke. Kundeservice er elendig, og forsikringene er dyre. Bilsforsikringen er over dobbelt så dyr som hos konkurrentene selv med TEKNA-rabatt, og de opprettet 2 forsikringer på samme bilen på meg. Dyreforsikringen ble tegnet med en muntlig lovnad om at summen kunne justeres senere ved behov. Når jeg tok kontakt etter noen måneder for å øke summen fikk jeg beskjed om at det først kunne gjøres ved inngang til nytt forsikringsår. Når nytt forsikringsår kom og jeg tok kontakt igjen, fikk jeg ikke øke summen fordi jeg hadde benyttet meg av forsikringen i året som gikk. Dersom man tegner forsikringer her må man altså passe på å få absolutt alle lovnader skriftlig! Hadde byttet dyreforsikring på flekken hadde det ikke vært for at det var denne jeg (i uvitenhet) først tegnet, så man mister dekning på eventuelle hofteproblemer som skulle dukke opp hvis man bytter etter valpen har fylt 4 måneder.