Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 31 innen
forsikringsselskap
68%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
782
551
269
153
281
Sorter omtaler etter
Viser av 2036 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Var lite hjelp å få…"

Trodde huset var sikret med hus pluss forsikring, men det var helt til det faktisk oppsto en skade.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dritt"

Helt sykt å promoteres som «veihjelp» når det er kun at bilen blir berget til nærmeste ubrukelige verksted

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning for hybridbil"

Fikk feilmelding om feil på hybridsystemet og at bilen måtte stoppes. Viste seg å være feil på ABS- og AC-kompressorene, og reparasjonen ble svært dyr. Gjensidige dekker ingenting, selv om verkstedet er tydelige på at dette hverken er på grunn av slitasje, produksjons- eller brukerfeil.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig"

Rimelig og god service Lett å komme i kontakt med Hygge personal

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig hjelp. Tar ikke ansvar for skade."

Min nabo fåførte min tomt og villa settingsskader pga ikke godkjent (fra Plan og B.etaten Oslo) graving på egen tomt. Gjensidige er veldig lite samarbeidsvillig og lydhør for mine behov. Gjensidige lager 2 forsikrings-saker som betyr 2 X kr 20.000 i egenandeler, dvs kr 40.000. Følger ikke opp naboens skriftlige lovnader ift oppretting. Masse ekstraarbeid og bekymringer som Gjensidige ikke erstatter. Oppfatter Gjensidige som flinke på reklame, men er svært lite behjelpelig når du trenger dem. Gjensidige's Direktør skryter av kjempeoverskudd. Nå skjønner jeg hvorfor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hadde gitt 0 stjerner om det hadde vært mulig!"

Dårlig kundeservice! Syntes kundebehandler oppførte seg frekk. Ikke noe god opplevelse under saksbehandlingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundebehandlere"

Har snakket med to ulike kundebehandlere i dag rundt en skade på lånt bil som er forsikret i Gjensidige. Lite hyggelige og behjelpelige og virker sure for at man spør. Fikk nærmest beskjed om at jeg bare burde dekke skaden selv for å ikke miste bonus.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Knallbra forsikringsselskap"

Kan ikke forstå sure miner rundt det å være kunde i Gjensidige. Både jeg og borettslaget jeg er styreleder i benytter Gjensidige. Ingen andre kommer i nærheten av prisen. Alle bilene mine har alltid vært billigst hos Gjensidige. Vet ikke om region har noe å si men jeg holder til på Østlandet. Har vært svært ryddige i noen saker som har oppstått, enkle å prate med på telefon. I tillegg får man kundeutbytte som gjør det enda billigere. Konkurrenter ligger 20-200% dyrere i pris for mer el mindre samme avtale. Anbefales videre.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt ufattelig!"

Saksbehandlingstiden er rett og slett uakseptabel! En helt streit og enkel sak om kjøretøy skade hvor motparten (som har Gjensidige) har tatt ansvar for skaden burde ikke ta over en måned uten å få svar!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fra veldig bra til noe dårlig"

Gjensidige har valgt å gå fra en bra kundebehandling til at man kun når dem på nett. Ingen personlig kontakt hvor man kan diskutere en sak. Har alltid vært gode på oppgjør ved skade. Hvis dem selv gjør feil blir det kunden sitt problem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige kundebehandlere, og dyr forsikring"

Useriøse og dårlige kundebehandlere, samt mye dyrere på forsikring enn konkurrenter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd men rimeligere alternativer finnes"

Rask og og god kundebehandling. Får utbytte hvert år. Men andre selskaper har rimeligere forsikringer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oversiktigtlig og seriøs"

Oversiktlige dokumenter, pris ikke av de billigste men seriøs behandling av meg som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Superbra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Holder hva lovet. Rask ved eventuelt oppgjør, lett å få tak i personer på telefon og e- Mail .

Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hadde hatt 75% i 8 mnd, så plutselig settet de meg ned til 40% pga forsikringen jeg hadde før ikke"

Dårlig å sette meg ned til 40 % på en sms fra 75% etter 8mnd i selskapet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget fornøyd helt fram til i år."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fra å ha 6 forsikringer hos Gjensidige har jeg i dag 2 i følge Gjensidige. Går glipp av 18% bonus fordi jeg mangler den tredje. Jeg mener jeg har tre - bil/hus/ og innbo. Gjensidige mener hus og innbo er en forsikring. Premien gikk for mitt vedkommende opp med 40 % (4500) fra 2020 til 2021. Mener dette er veldig mye. Har vært meget fornøyd med Gjensidige helt frem til i år, ikke fornøyd med den store premie økningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice, men for dyr bilforsikring og livsforsikring.

Mariann G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Positive kundebehandlere."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid hyggelige kundebehandlere. forsikringene dekker hva som er mine ønsker og behov. Ønsker tilbud fra andre selskap for å se om det er penger å tjene på de samme forsikringene hos andre selskap.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"ELENDIG"
1 syns denne omtalen er nyttig

Å få svar på noe her er like vanskelig som å få et konkret svar på noe fra en politiker... Spør om noe å får et svar om ikke omhandler din sak, når du har sittet lenge nok med dette så kommer og fått forståelse så kommer en regning som ikke minner noe om samtalen man har hat! saksbehandlere er lite behjelpelig, slappe og virker ikke interessert i din sak eller å beholde kundene sine. Ble beskyldt for å være Frekk og Amper, noen som kanskje ikke er så rart nå feilen ligger hos dem og kunden blir offeret for dem sine feil! dette er det mest tåpeligste firmaet jeg har vært en del av, skade saken jeg ville få en orden på orket jeg ikke å ta gjennom forsikringen og dermed ble jeg å betale fra egen lomme denne gangen... møkka opplegg!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe å utsette"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er ganske fornøy med kundebehandlingen av det jeg har erfart, samt. grei og oversiktlig nettside og "min side". Ikke noe tull med utbetalinger på de sakene vi har hatt. For det meste har det vært i forbindelse med hund og dyrelege besøk, og en frastjålet mobiltelefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen mennesker å snakke med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Gjensidige som selskap i mer enn 25 år og betaler ca 35k i året i forsikringer. Nå er det komplett umulig å få tak i et levende menneske å snakke med med mindre du venter i telefonkø i mer enn 45 min... Skal du ha noe hjelp MÅ du logge deg inn med bankID. Til og med Chat'en må det logges inn for å oppnå kontakt. Før kunne man ringe sitt lokalkontor, men de har ikke telefon lengre. Ikke engang en email er å oppdrive. Jeg kommer til å be om tilbud fra forsikringsselskaper som har mennesker ansatt - som har tid til sin kunde! Gjensidige anbefales IKKE!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig høy årlig prisstigning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fra 2019->2020 mellom 15% og 18% stigning på alle forsikringer. Fra 2020->2021 mellom 10% og 14% stigning på alle forsikringer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Øker prisen selv om man har aldri hatt bil ulykker"
1 syns denne omtalen er nyttig

De viser til nordmenn at de har kundeutbytte. Men alt dette er juks. Det øket min årsfaktura selv om jeg har aldri hatt bil ulykker. Hvem jobber på økonomisk del? Han skjønte ingenting. Unngå forsikring hos Gjensidige!

Zulfeqar A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Greit"

Men tilbudet var ikke det billigste, siden jeg har funnet bedre tilbud på andre forsikringselskaper

Erland A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trygge og seriøse"

Hyggelige folk, ryddige, seriøse og raske. Skulle gjerne hatt lavere pris.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR