Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
6
av 31 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
776
546
267
149
267
Sorter omtaler etter
Viser av 2005 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Generelt fornøyd"

Generelt fornøyd med forsikring fra Gjensidige. Hvis noe skjer, behandles det raskt og effektivt. Men det koster litt for mye, synes jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud og lavede avtale om bilforsikring til 5000 pr år og kjøpte specifik bil med det innregnet i budgettet. 15 dager efter avtalen trådte i kraft satte de prisen opp til over 8000, uten forklaring og fikk ikke annen info enn at der var kommet nye forsikringsdokumenter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Unødvendig uklare fakturaer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare tull! Vanskelige å få tak i, står ikke åpningstider noen vei - ikke når du ringer nummeret engang! Ikke nok med det, de har ikke e-post! Dersom du liker å få oppklart problemer anbefaler jeg på det sterkeste å styre unna dette fjaset.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grei forsikring men litt dyrt"

Grei forsikring, ingen problemer med selskapet, men litt dyrt for en studentlommebok

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Rotete"
1 syns denne omtalen er nyttig

For andre gang er min bil ilagt kjøreforbud og dagsmulk pga feil og rot fra forsikringsselskapet. Første gang glemte de av å registrere bilen og jeg ble ikke informert om dette da bilen var nykjøpt og jeg ble avskiltet. Denne gangen har de send regninger og sensetive information til feil sted til tross for at jeg har ringt og etterlyst dette i et halvt år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å kontakte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å komme i kontakt med. Når du ringer må du gjennom ikke mindre enn 8 omganger med menyvalg om du har spørsmål til fakturaen. Når du endelig kommer igjennom får du beskjed om å sjekke nettet via en SMS. Gjør du det brytes telefonforespørselen og du får en chatte-mulighet stedet. Personen på chatten var imidlertid veldig hyggelig og forklarende.

Arne J. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd med det meste."

Får den bistanden jeg trenger når jeg lurer på noe

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trygt"

God erfaring, kjapp tilbakemelding og oppgjør. Noe dyrt

Johnny N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"hei hå"

det er et greit selskap som gjør det de må i disse tider

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"god kundeservice og pris"

God pris på forsikring (er meldelm av Tekna) rask skadeoppgjør

Steinar N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Premie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker bytte selskap, da jeg har vert kunde i mange år, premien stiger og stiger og nå syns jeg at nok er nok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap men for dyr på Mercedes Ml"

Bra selskap men for dyr på min Mercedes , den er halve prisen på andre selskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig forsikring."
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha mistet både ferietid og forhåndsbestilte biletter på hotell og i fornøyelsesparker, etter at flyet vårt ble innstilt, regnet jeg med at dette var noe vi kom til å få tilbake på reiseforsikringen. Men neida, ingenting ble refundert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rabbat"
2 syns denne omtalen er nyttig

Synes Gjensidige burde premiere kunder som er lojal. Har vert kunde i over 30år og synes at det burde premieres med bedre rabbater!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pris samsvarer ikke med hva som dekkes av forsikringene"

Jeg har det siste året meldt skade og tyveri på reise, men har fått avslag i begge saker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig god"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har billig forsikring og god service. Eneste problemet er har de ikke e-faktura bare avtale-giro og er ikke flink med å trekke fra konto.

Thomas L. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grei forsikring som dekker det meste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige er en grei forsikring som dekker det meste, det eneste som er negativt er at de tar blodpris på forsikringen. spesielt om man er medlem i et forbund for billig forsikring et annet sted.

Kristian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Totalt ignorert totalkunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Totalt ignorert Totalkunde. Har vært kunde i 15 år pluss aldrig hatt ett problem. Ett uhell siden 2008.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og rask saksbehandling"

God kundebehandling, rask saksbehandling og enkle oppgjør etter skade. Kundeutbytte.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kun fakturaer med utrolig høye priser, etter min meining. Men jeg er jo tross alt 19, så det er forståelig at prisen er høy, men ikke at den er så høy. Man må passe på så man ikke plutselig blir dratt inn i en kontrakt

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Billigst"

Rimelig untatt Tesla, god kundebehandling. Ihvertfall før skader - Oversiktlig og ikke minst kundeutbytte :-) Bytter bilforsikring hvis noen er billigere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kunne ikke endre startdatoen på forsikringen slik flere andre forsikringselskaper gjør."

Har vert kunde i flere år hos gjensidige. Grunna feil på nettsiden fikk eg ikke forsikret bilen eg hadde kjøpt rett før helgen. Forsikringsselskapet såg at eg hadde forsøkt å opprette forsikring men at det ikke var aktivert. Endte med at eg måtte betale gebyr på over 600,- siden gjensidige ikke kunne endre oppstarten av forsikringen...

Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig men med mangler"

Kjøpte den beste reiseforsikringen de har å tilby, men den dekker tydeligvis ingen ting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ikke verdt å ha innbo forsikring når man for ikke tapet ved uhell"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg knust glassen koketoppen, fikk 1000 kr som erstatning. Må betale 15 000 selv nå for kjøpe nytt siden det er ikke reparer bart.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lite støtte i skadesak"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kjørt bakfra og fikk skylda. Motpart hadde over 60 i 30 sone og jeg fikk skylda for at jeg bremset og stoppet opp. Man må vist ta ansvar for at andre kjører for fort. Aldri mer Gjensidige.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR