Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
554
392
164
89
144
Sorter omtaler etter
Viser av 1343 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige Forsikring gir rabatt til YS-medlemmer, og betaler tilbake del av overskudd."

Jeg har bare positive erfaringer med Gjensidige. Gode rabatter gjennom YS-medlemskap. Spesielt lav pris på innboforsikring. Min datter ble syk på reise i USA, og bare noen få dager etter at krav om refusjon av utgifter ble sendt var pengene på konto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Veldig fornøyd med selskapet. Fornuftige priser, og i tillegg deles det bonus hvert år basert på selskapets økonomiske status.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

På ingen måte prøver de å hjelpe, de som sitter ved tlf linjene er frekke, utålmodig og utrolig uhøflig. Voksne damer og menn burde da oppføre seg ordentlig! Herlighet, sjokkert over hvor dårlig service det er. Vennligst ta en prat med deres ansatte å få dette fikset, ikke særlig hyggelig start på dagen når man møtes av slike sure, bitre mennesker. Huff.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en vannskade på kjøkkenet. De stilte opp i løpet av en time. Raskt og hurtig. Alt ble gjort proft og i skjønneste orden. Veldig greit oppgjør. Vi har alle våre forsikringer der og fått igjen en god bonus hvert år på flere tusen kroner. Gode penger til sommeren. ;)

Magdalen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite imøtekommende og uten ryggrad"

Har hatt en skadesak i Gjensidige hvor jeg etter meldt skade har fått utbetalt penger til behandling i mange år. Nå når saken derimot skal lukkes, velger Gjensidige å ikke anerkjenne skaden, og gir avslag på noen som helst form for erstatning. Små beløp er ok - store beløp - da trekker vi oss. Mangel på ryggrad og dårlig integritet.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å forhandle med. Naturskade får du ingen ting. Kun ved brann."

Jeg har hatt 3 forsikringsagenter fra Gjensidige fordelt over hvert 10 år, uten at disse har bemerket noen ting. Når vi får skader, så dekker de ingen ting. Argumenter er at vannintrengin kun skal skje gjennom vindu, dører eller ventiler. Hytta jeg snakker om er en verneverdig steinbu, som er bygget opp igjen i samråd med riksantikvaren. Det var spesielle værfenom (veldig kaldt uten snø, så masse snø og satte inn med mildver. Dreneringene var frosset) som medførte vannintrenging.
Nå er det snø igjen som har presset hytta av grunnmuren. Våren i år var veldig spesiell i fjellet også. Vi gikk fra vinter til sommer på en uke. All snø på vestsiden smeltet

Kveitebollen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer fint"

Appen til Gjensidige fungerer fint ved skade. Den kan vere litt frustrerande å finne ut av i starten, men er nyttig for å holde oversikt.

Målfrid
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reise pluss forsikring - oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte Gjensidige Forsikring pga en liten personskade på reise. Fikk oppgjør i løpet av 2 dager. Veldig bra service og raskt oppgjør. Takk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God service, bra nettside, portal"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med selskapet, både med tanke på enkelhet i bruk av nett side, og kontakt ifbm skade. Må trekke frem utbytte ordningen deres kjekt å få penger tilbake.

Øyvind R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skrur opp prisen uforholdsmessig mye."
4 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige er et helt greit selskap, men når de justerer opp prisen hvert år som er langt mer enn normal prisstigning skulle tilsi. Ikke villig til å gjøre noe med det, så vær utro og bytt fra Gjensidige når de ikke vil komme dere i møte.

Thorbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Går tilbake på løfter om bounus for bilforsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk informert pr tlf i vinter at jeg jeg hadde rett til 50% i mars da kundebehandler når jeg byttet til gjensidige, siden jeg hadde hatt bil forsikring der før. Når jeg ringt 5 måneder etter på gikk tilbake for å rette på det siden jeg forsatt ikke hadde fått, så nekter de for det! Så jeg har mistet et halv år med 50%. Husk få alt på epost fra disse!

Øyvind L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Seriøs"

Blir tatt på alvor ved skade og lager ikke for mye krøll
når jeg først hadde en skade etter mange år uten skade

Andreas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid der når det trengs!"

Rask behandling, tilbakemelding og utbetaling! Herlig, seriøst og velfungerende firma!

Fantastisk fornøyd!

Svein T. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Frarådes på det sterkeste"
6 syns denne omtalen er nyttig

Organisert svindel, små skader erstattes uten å nikke, større skader der du virkelig har behov for god og riktig hjelp er håpløst å løse uten advokat. Forsikringsselskapet frarådes på det sterkeste, kontakt advokat så snart som mulig etter skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt.."

Bra forsikringselskap som er gode på oppfølging osv når uhellet er ute, aldri noe problem. Føler dem er dyre på pris og man må bytte forsikring for å få gode prise istedenfor at dem tar kontakt med oss som har vært faste kunder i mange år uten noe større utgifter og gir oss litt tilbake isteden for å øke prisene på forsikringene vært år.
Så sjekker markedet rundt om det er noe og hente..

Stefan C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Absolutt verste! Når de selger så alt er perfekt, senere bare juks!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige er absolutt verste forsikring selskapet, brukte dem selv og hadde problemer, brukte dem via Nabobil selvfølgelig problemer! Juks, stjal, uprofesjonelt. Tok måneder frem til jeg har blitt henvist riktig!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring med Gjensidige i 30 år."

Har svært god erfaring med Gjensidige når det gjelder skadebehandling og skadeoppgjør. Det negative er stor prisstigning slik at forsikringene deres nå er blitt svært dyre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De slår reiseforsikring og bilforsikring sammen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandler er på topp når det gjelder saksbehandler de er de frekste og dårligste. De ser ikke forskjellig på svart og grønn. Men når der gjelder å betale faktura da de er flink til å se på beløpe.

Ruth M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rotete på fakturaer"
3 syns denne omtalen er nyttig

De roter med hver eneste faktura. De har ikke kontroll på noe. Har ikke noen fast som har mine forsikringer å forholde meg til. Sender gjerne 2-3 like fakturaer med bare en uke eller to mellom hver.

Har ikke trengt å bruke forsikringa så vet ikke hvordan de er da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyre, elendig kundebehandling og ikke til stedet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ventet 5 mnd på oppgjør. Når endelig oppgjøret skulle komme, fikk jeg ikke leiebil i reparasjonstiden. Selv med dette i avtalen. Bør gjøre noe med kundebehandling og responstid.
5 mnd er alt for lenge. Veldig avhengig av hvem som sitter på saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Absolutt fornøyd med Gjensidige Forsikring"

Gode avtaler som YS-medlem, både med bilforsikring, innboforsikring og reiseforsikring. Grei saksbehandling ved bilskade. Hurtig og god kundebehandling da jeg påpekte endret pris for bilforsikring. Finner ingen bilforsikring som er gunstigere enn hos Gjensidige ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabelt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Uten å ta kontakt, økes premien til stadighet. Det er et eldre menneske som bor i huset og betaler 4 ganger så meget som meg som har et tilsvarende hus i samme området, uhørt.

Kim A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Øker forsikringen etter ett år"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 60 prosent rabatt på 2 biler, og det ble dyrere etter jeg gikk opp til 70% etter et år grunnet "endring i tariffer", de kunne heller ikke konkurrere med andre forsikringselskap på prisen. Jeg "sitter fast" i gjensidige til neste år grunnet oppspart over 8000kr i ungdoms avtale. Kommer garantert til å bytte selskap, og går aldri tilbake på prinsipp hvordan de behandler kunder. Har hatt gjensidige i 4 år, de var ikke interessert i å beholde meg som kunde. Skadeoppgjør var også helt forferdelig.

Marius A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vær forsiktig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vær forsiktig med å bruke Gjensidige. Deres kundeservice svarer feil når man spør dem om forsikring, og de gir gjerne villende råd på ting som ligger langt utenfor deres ansvarsområde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Et uhell med båt. Oppgjør var raskt og greit (veldig fornøyd)
Ser at vi betaler mer i forsikring enn andre vi normalt kan sammenligne oss med.
Vi har pr i dag forsikringer på 2 biler, 3 båter, hus, hytte og reiseforsikring hos Gjensidige

Søk Bytt.no