Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd, men synes prisen er høy. Det skrues opp og må vurdere tilbud fra andre plasser. Kundebehandling ok.
Vi har nå blitt møtt med hyggelige kundekonsulenter,.
Har vært veldig fornøyd med gjensidige, og de er eneste selvskap som kunne gi meg ett godt tilbud for min bil selvom jeg er under 23, men når skade først skjedde og jeg skal få leiebil, så får jeg vite at det er en citroen. I forsikringsvilkårene så skal jeg ha en tilsvarende bil, den er jo langt ifra dette. Til info, så har jeg pr idag en tesla model 3 2024 modell.
Heilt elendig kundeservice. Blir lovt at dem skal sjekk opp i problemene men dem ringer aldri opp. Blir fortalt ei ny løgn kvargong eg ringer inn. Pga teknisk problemer så har eg måtte betalt inn over 10tusen kr på 1mnd. Forsatt har dem ikke klart å for orden på sakene. Anbefaler ikke å bruke dem Styr unna
Har bare dårlige erfaringer med Gjensidge, anbefaler ikke å bruke dem. Jeg er ikke fornøyd med dette selskapet.
I tillegg til å være dyrere enn sine konkurrenter, glemte de å øke min bonus poeng i to år (uten skade). Deres startbonus er også lavere enn mange konkurrenter. Etter å ha etterlyst bonussaken ble jeg lovet å få et beløp tilgode, noe de tar sin tid til å betale tilbake. Bare for å sammenligne forsikringsprisen; tilbudet jeg fikk fra konkurrenten med 60% bonus var mer gunstig enn 70% bonus hos gjensidige. Det hjelper å benytte seg av bytt.no :)
Helt utrolig dårlig behandling og ansvarsfraskrivelse.Fikk en skade i vaskehallen og så mener dere at ikke dere skal dekke hele skaden??
Ryddig opplegg med app, grei pris siden jeg er NAF-medlem. Hyggelig kundeservice
Greie oppgjør ved skader i bolig og på bil, og medlemsbonus. Er Tekna-medlem som gir gunstige rabatter.
Greie å ha med å gjøre, du blir tatt alvorlig og er greie i oppgjør
De bruker kort tid på å svare ved salg av forsikring. Javel. Men ved klagesaker så tar det minimum 24t å få svar via deres egen nettside. MINIMUM. Når du får svar så får du ikke vite alt du trenger i den videre prosessen. Da må du purre og vente. Slik går ukene, og månedene mens skaden består. Hva er da vitsen med forsikring hvis man ikke får ordnet opp i ting? Hvorfor må man purre på svar og vente så lenge før man får minste hjelp her? Hva er vitsen å bruke et selskap som har fokus på salg, ikke å hjelpe eksisterende kunder? OGså kommer det nok en kommentar her på bytt.no.. fra selskapet om at denne kunden tar helt feil og at verden ser helt annerledes ut. Og så slenger de sikkert ut med et telefonnr. eller epost eller begge deler som skal magisk påstå noe annet...uten bevis. Dere som leser for da tolke ting selv, men dere er herved advart om at hvis dere kjøper noe fra dette selskapet, så kan en relativt normal skadesak ta laaangt tid.
Rimelig premier, men kundeservice er fraværende når du har fått skade.
Prisen har steget mye, noe som gjør at man må shoppe litt rundt.
Dårlig kontakt med kundekontakt. er alltid opptatt og vanskelig å få tak i.
Leverte inn mobil for reperasjon på forsikring(skjermbytte gjennom innbo pluss). Har teke totalt 5 veker til no, fortsatt ikkje fått igjen mobilen. Får ingen estimert dato på når eg kan forvente denne tilbake heller. Kjem til å bytte selskap pga. dette, håplaust. Har teke kontakt med både Elcare og Gjensidige, Gjensidige skylder glatt på Elcare og seier dette har dei ingenting med.
Hyggelige og effektive medarbeidere. Hurtig oppgjør.