Det lønner seg å sammenligne
Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Les alle 777 omtaler og erfaringer om Gjensidige Forsikring

777 omtaler
Gjensidige Forsikring
Rangert #2 av 19
innen forsikring
Bra
4,1
AV 5
4,0
Kundetilfredshet
Bra
4,2
Kundeservice
Bra
4,2
Skadeoppgjør
Bra
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 777 omtaler om Gjensidige Forsikring sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Gjensidige Forsikring?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Gjensidige Forsikring
Hva synes du?
"Dyrt"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Marthe N. B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Til de som er over 23 er gjensidige veldig bra, men for de som er unge, kan det bli i det dyreste laget.

"Stort sett fornøyd med gjensidige"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Magne E
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Får dele overskuddet fra gjensidige hvert år.
Har ikke hatt noen utbetalinger eller skader mens jeg har vore medlem av gjensidige.

"Arrogant holdning ovenfor kunde"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Marius H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Dårlig kommunikasjon med kunde, rotete saksbehandling, uttalelser og kommunikasjon i skadesak på tvilende grunnlag. Kjøretøy stod på verksted i 17 dager før takstmann dukket opp. Etter 32 dager på verksted igangsatte eier reparasjon av kjøretøy for egen regning, 2 dager senere kom avgjørelsen om ingen dekning av skade. Useriøst forsikringsselskap!

"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Ørjan
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

God kundeservice og rask hjelp ved skade. Prisauke etter eit år var for høg, rabattane vart fjerna etter eit år.

"Dårlig, da de har givet dårlig rådgivning og høj pris forhøjelse uten grunn"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Sonja
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige har givet dårlig rådgivning, da ved nærmere gennem gang, har vi betalt igennem lang tid dobbelt forsikring på 1 barn...

De har forhøjet deres priser ekstremt uten grunn.

"Leit at de med betalingsanmerkning må betale heile årsbeløpet"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
3 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Inge O
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Bra pris, men synd at de med betalingsanmerkning må betale hele beløp da det blir mye å, personlig liker jeg månedlig betaling.

"Vi er tilfreds"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Otto S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har måttet stå på for rett og riktig bonus på bil, liten samhandling mellom
skadeavdeling og kundesenter. Har bedt om revidert tilbud men har ikke fått
tilbakemelding.

"Skader"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
3 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Knut
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Virker som de lager regler etter en skade har oppstått. Orkan skadet min campingvogn, fikk ikke engang skriftlig henvendelse, det ble sagt etter 3 synfaringer at vognen ikke var våt nok. (hadde da kjørt 3 ganger til vognen for å bistå takstmann, tilsammen 75 mil.) Nabovogner med mindre skade fikk mellom 40-85 tusen.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Harry
19.01.2017 19:57
Høres ikke bra ut.
"Profesjonelt selskap, men noe dyrt"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5

Er generelt et bra selskap, har god dyreforsikring og har avtale med BFO. Det som er litt synd er at prisen er noe dyr.

"Seriøst"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Sigurd A. B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har i alle år hatt bilene mine forsikret i Gjensidige. Har en meget god erfaring med både skadeoppgjør og kundebehandling.

"God pris for medlemmer i Tekna"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Jørgen
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige gir den beste prisen på forsikring for medlemmer i Tekna. De kan følge Bonus reglene på bil irriterende strengt, men sånn er det vell.

"Ryddig og greit"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Omtalen omhandler

God kundebehandling, greie svar på spørsmål. Imøtekommande ved behov for forandringar på forsikringar.

"Greie nok"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Petter
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Fungerer bra, men setter ut på anbud årlig... Gjensidige med NITO-avtalen har vært billigst de siste 6 årene, men blir spennende å se om de fortsatt er det. Dog pleier de å justere seg ned etter en sondering. Så regner med at jeg blir der et år til.

"Eneste med god pris for meg"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Vegard
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Jeg er ung. Fikk god pris, og ypperlig service. Kjempebra. Bytter fordi jeg er ute etter bedre pris, året etter.

"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Kjell
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Min erfaring er at de har gode priser på de fleste av produktene jeg har behov for og at de har god kundeservice. Jeg har ikke hatt forsikringsskade, så jeg vet ikke hvor gode de er ifm. skade og oppgjør.

"Helt greit"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
3 / 5
Skadeoppgjør
3 / 5
Didrik
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Bedre enn andre før i alle fall, dårligere nå synes jeg. Og dyrere enn de fleste andre gjør at jeg leter etter nye.

"MEGET BRA"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

Når jeg i høst skulle kjøpe bil ringte jeg rundt til forskjellige selskaper. Gjensidige var ikke det selskap med lavest pris men måten selger veiledet meg var meget imponerende. Det ble da også tegnet en innboforsikring. Imponerende service og kunnskap om hvordan vi som brukere drømmer om å bli mottatt på.

"Fornuftige priser og tilbyr totalpakke"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Reidar S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Opplever god service og oppfølging fra min kontakt i Gjensidige. Samt deling av overskudd er positivt.

"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Bente
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Aldri hatt noen problemer med Gjensidige, de betaler det de skal uten å krangle på det, og kundeutbytte gjør det hele enda mer lukrativt.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Ryddige på oppgjør"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

Etter vannlekkasje i huset er jeg meget fornøyd med hvordan de har håndtert forsikringsoppgjøret! Min erfaring er at det var kjempegod oppfølging og ingen flisespikkerier når det gjelder betalinger av dokumenterte fakturaer på utførte utbedringer.

Jeg har i tillegg hatt behov for veihjelp og kundeservice der var raske til å svare og effektive med å ordne dette.

Jeg følger aktivt med på nett og Gjensidige er ikke alltid billigst, men konkurransedyktige. Etter den gode oppfølgingen skal det være MEGET lønnsomt før jeg vil bytte.

"Har hatt et godt forhold til Gjensidige gjennom mange år"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Jan K. L
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Ved forsikringsoppgjør har de opptrett raskt og greit uten lange diskusjoner om detaljer. Men forsikringspremiene har steget veldig raskt i det siste.

"Ryddig og seriøs, virker tillitsvekkende"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Børge
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige og dets representanter har alltid opptrådt ryddig og etterrettelig. Jeg vi bare sjekke hva finansportalen gir som respons på innlagte tall.

"Godt fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Robert
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde et uhell med bil på glatt føre på fjellet. Gjensidige var til stor hjelp og ingen tull med utbetaling og hjelp etter skaden. Meget godt fornøyd.

"Finnes det verre?"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Skadeoppgjør
1 / 5
Glenn
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Etter skade fikk vi høre fra dem at vi skulle slippe alle egenandeler, fri leiebil etc, siden vi hadde kjørt skadefritt så lenge. Uten NOEN undersøkelser annet enn skademeldingskjema konkluderte de med dette, til og med på vår dobbeltsjekk bekreftet de dette!
Dessverre hadde vi siste 9 mnd kjørt noen km over planlagt, og dette resulterte i en overraskende faktura på 18 tusen kroner...
Skal bli godt å få byttet!!! Håper de lærer noe av dette!!!

1 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Casper
03.01.2017 23:06
Enig. Det er for galt at de ikke har en tydelig politikk på opplysning av hvor viktig dette er økonomisk. De burde faktisk sende en sms 2 gange i året og sjekke dette, så man kunne justere. Det ville være god service!
"Prisen synes jeg er blitt for høy"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Svein K. N
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært kunde hos Gjensidige i mange mange år. Det lille jeg har hatt med dem å gjøre har jeg ikke hatt noen problemer i det heile tatt. En trofast kunde si dem.

Forrige side 1 2 3 4 5 6 ... 32 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
UTFORSK FORSIKRINGSSELSKAPER
Utforsk 18 andre forsikringsselskaper og del dine erfaringer
Alle forsikringsselskaper
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode forsikringsselskaper innen personlig økonomi.
Alle bransjer