Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
5
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
581
409
171
95
153
Sorter omtaler etter
Viser av 1409 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men synes barneforsikringen er dyr"

Trygg forsikringspartner med kontor lett tilgjengelig midt i sentrum hvor du får hjelp og svar på det du måtte lure på (alternativ til telefon og e-post).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyr bilforsikring"

Har billån der og forsikring men syntes forsikringen blir for dyr når dette er min første bil. Hadde en super start med de. Fikk 40% startbonus og betalte kun rundt 500 kr for full kasko i 3 mnd. Men nå må jeg betale hele 2091,- kr... veldig kjedelig å betale så mye.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God service og rask skadehåndtering"

Hadde en skade for noen år siden, det ble behandlet kjapt og greit. Alle jeg har vært i kontakt med har vært service-innstilte. Svært gode priser som fagorganisert! Kunne ønske forsikring på Tesla var litt rimeligere...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget omhyggelig og rettferdig"

Null problem ved skadeoppgjør :) Fikk uheldig opplevelse på Kreta og tok bilde av regningene og mailet de og Gjensidige betalte ut før vi var hjemme fra ferie ;) KONGE service ;) Flott selskap men jeg bytter pga pris og finner at jeg finner tilsvarende billigere...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tok for lang tid fra skaden"

Fikk delt opp forsikringa på månedsbeløp. Fikk en skade på bil, syns ikke dem var flinke nok til å stå på fra det andre if.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Behandlingstid og kundeservice på sitt verste"

Jeg har person- og uføreforsikring hos Gjensidige og har hatt det i alle år. Nå som jeg faktisk trenger dem gjør de bare en vond situasjon verre. De har hittil brukt 7mnd på å behandle saken min og det er ingen fremgang. Når man ringer og spør om hvordan det ligger an møter man en åpenbart sur dame i andre enden som ikke kan svare på noenting av det du lurer på. Kommer ingen vei, føler meg mistenkeliggjort, tidsfristen de gir seg selv blir ikke overholdt, de legger skylden på andre instanser og det virker ikke som de har kontroll eller vet hva de driver med. Alt i alt et forsikringsselskap jeg ville holdt meg langt unna om jeg hadde visst dette på forhånd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Greit system for å melde skade og raske utbetalinger uten noe knussel. Føler dog jeg betaler mye for forsikringene mine (bil og hund).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt vanskelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få tak i, dårlig kommunikasjon ved skade. Sum summarum lett når du ikke har skader og vanskelig når du får skader, men kanskje likt for alle;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Er veldig fornøyd"

Er veldig fornøyd, og alt går veldig fort. Liker veldig godt innbo Pluss forsikringen den dekker også Mobil og blir den skadet får du ny en på et par dager eller penger tilbake for kjøp av ny.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Min erfaring med Gjensidige vedr. forsikring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tilfredsstillende, men dårlig informasjon vedr. prisøkninger! Prisene har økt for mye de siste ca. 3 åra. De deler litt utbytte med kundene, det er flott.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste! 🥇🏆"

Veldig bra service, masse gode tilbuder, veldig flinke å forklare om tilbud. Mine egne erfaringer er bare positive og ville gjerne anbefale til andre!!! 👏👍👏👍 💐

Anne K. W. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gode, men dyre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og god hjelp i de fleste tilfeller. Noe dyre, og vanskelige å kommunisere med til tider. Små ting fikser de raskt, litt større tar tid, og føles som fraskriving av ansvar til tider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite kunde tilpasning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet har ikke service personer. En som har alle sinne forsikringer burde blitt tatt bedre vare på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Erstatning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt en stor skade som kostet forsikringselskapet mangfoldige millioner. Fantastisk behandling av oss som kunde og ingen problemer av noe slag. Det var mer enn forventet, maken til oppfølging og seriøsitet hadde jeg aldri drømt om. Dette var ang en husbrann som ble totalskadd. Vi valgt å få med oss en kundebehandler fra Gjensidige på hele prosessen og det var en lykke i elendigheten. FANTASTISK !

Hayrettin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Det var grei, men ble dyrt etterhvert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe negative erfaringer med Gjensidige. De er fin og rask behandler spørsmåler med nøyaktighet. Grunnen at jeg skifter det ble for dyrt og da må finne en annen forsikringsselskap. Du får også utbytte hvert år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gode avtaler til konkurransedyktige priser. Dog, vær obs dersom du er i ferd med å kjøpe MC og endringer på pris rett etter tilbud har utløpt. Opplevde et pålegg i pris på litt over kr 1400 juni 2017. Sjekk dette nøyere enn jeg gjorde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super forsikring og bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble først kunde pga. pris, så ble jeg totalkunde pga. service og pris. Aldri hatt noen problemer når det kommer til dekning av skader, veldig lett å ha med å gjøre. Tjenestene på bank og app er utrolig god og lett å bruke.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd med Gjensidige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært innom flere selskaper, men har endt opp her. Opplever selskapet som ukomplisert når det gjelder skadesaker. Jeg har rabatt via fagforening.

Gulfam R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gjensidige er dyre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da Naf inngikk samarbeidsavtale med gjensidige gikk forsikringene mine opp uten at jeg hadde noen skader/bonustap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt skadeoppgjør i 2014, ikke av de billigste. Ryddig kundeservice, dialog har vært bra og oversiktlige priser og dokumenter

Kyrre E. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Sykehusopphold i Brasil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt opphold på hjertesykehus i Natal, etter mistanke og foregående Hjerteattakk! Fantastisk håntering av Gjensidige, via Sos Danmark! Mitt råd! Ikke Bruk et useriøst, ukjendt selskap slik som feks Tide eller andre som lokker med billige premier! Forskjellig Mellom et billig og et litt dyrere, kan være forskjellen mellom liv og død!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Blitt mye dyrere på bilforsikringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes at priser har steget mye i det siste og det er god grunn at Gjensidige må ta seg sammen om dem ønsker å beholde sine eksisterende kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig info"
2 syns denne omtalen er nyttig

kunderådgiver sa jeg hadde topp forsikring men når uhellet var der var det ikke slik og jeg satt med regning .. Jeg tegnet avtalegiro og trodde alt var i orden men plutselig står jeg uten forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ingen vits å ha forsikring om man velger Gjensidige"
5 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å vri seg unna skadeutbetaling på alle mulige måter. Kan heller la være å ha forsikring enn å velge Gjensidige. Måtte opp i rettsystemet for avgjørelse, men dette tok tid. De sender heller tidligere politifolk/utredere som skal slå tvil under alle mulige forklaringer enn takstmenn som skal taksere å hjelpe deg. Oppi en veldig sårbar situasjon er dette mest uutholdelig. STOR ADVARSEL MOT Å VELGE GJENSIDIGE. TENK DERE OM MANGE GANGER.

Svein F. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett OK"

Ingen spesielle negative hendelser, men samarbeid med TRYGG gir høyere forsikringspremier. Negativt.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR