Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert juni 2024
Gjensidige Forsikring
3.2
2 392 verifiserte omtaler

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Positiv trend

Gjensidige Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 392 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#14
Dårlig
Gjensidige Forsikring er rangert
#14 av 22 skadeforsikringer
65%
Bra
65% anbefaler Gjensidige Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 2 392 omtaler om Gjensidige Forsikring

FILTRER OMTALER
895
598
325
192
382
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rask skadebehandling

Omtale av  Tore

Skadebehsndling blir gjort effektivt, rask behandling

Gode erfaringer

Omtale av  Kjetil G

Får kundeutbytte hvert år som er pluss i margen. Har rabatter gjennom fagforeninga mi (Tekna). Har aldri hatt skade, så ingen erfaring med dem sånn sett. God app. Oppfatter kundeserivce som imøtekommende og fleksible.

Gjensidige er fode

Omtale av  Marianne

Alltid ryddig oppgjør ved behov. Taklekkasje i vår og sykdom på reise.

Men er fornøyd likevel.

Omtale av  Said E

Dyr bilforsikring i forhold til andre forsikringsselskaper

Oppdater årlig forsikringsvilkår

Omtale av  Sjur M. A

Lang erfaring med Gjensidige, men ikke lenger konkurransedyktig på pris og enkelte vilkår

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Prøver å lure seg unna skadeerstatning

Omtale av  Trygve P

Totalt manglende vilje til å erstatte skade. Enormt lite effektiv prosess, og gjentatte forsøk fra Gjensidige til å unngå å ta det ansvaret de har. De gir seg til slutt, men det skal være unødvendig å krangle seg til erstatning for en skade.

Forsikring

Omtale av  Trond E

Veldig fornøyd utenom pris har vært kunde i 10 år…..

Veldig fornøyd

Omtale av  Kent M

Alltid behjelpelid å strekker kundeservicen veldig langt for å gi kundene sine det di fortjener av hjelp å ytw maks service

Gjensidige har en tvilsom måte å ta betalt for kjørelengde på bilforsikrin

Omtale av  Jan J

Gjensidige gir ikke tilbakebetaling for kortere kjørt kjørelengde enn avtalt og betalt for.

Gjensidige er OK

Omtale av  John A. S

Enkelt å forholde seg til. Relativt greie priser. Solid aktør.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lite kundevennlig

Omtale av  Tor E. G

Service og hjelpsomhet = 0 Etter 40 års kundeforhold vil de ikke hjelpe med takst

"Satt på gaten" statt på spissen, av Gjensidige

Omtale av  Helge E

Var skadelidende pga vannskade fra overetasjen. Dvs en 3. person som ikke bær utsettes for unødig belastning. Dette er snakk om borettslagsforsikring, kjøpt av styret. Men jeg mener min sak har avdekket manglende kultur, manglende prosesser, manglende grensesnitt for å på litt automatisk måte ivareta kunder, slapp saksbehandling av saken osv. som en -kunne- tenkes gjelder for hele selskapet. Måtte ha erstatningsbolig da leiligheten min ble ubeboelig. Jeg la ut penger for Airbnb. Fikk ikke pengene for markedsleie fra Gjensidige, selv etter flere purringer. Penger fra innbo, utover markedsleie, (fra Fremtind) kom etter to dager etter ryddig prosess. Her meldte jeg saken, fikk mail om hva de trengte av dokumentasjon, og fikk pengende med engang. Gjensidige hadde ikke utbetalt etter 6 uker. Kassen mi var tom. Jeg kunne ikke legge ut for mer pga tilfeldigheter. Men det er ikke riktig at jeg skal fungere som bank for Gjensidige, uansett. Enda jeg forklarte saken om at jeg ble uten leilighet, holdt de ikke det de lovet. Å holde muntlige avtaler er god kultur. Løftebrudd nr. 1 De lovet at en som kunne løse saken ringte meg dagen etter. Det var 1. linje ringte allik. Løftebrudd nr. 2 Etter 1 timer 22 min i telefonen ble jeg lovet å bli ringt opp dersom de trengte mer info. De skulle uansett ringe opp, selv når de hadde overført penger. De ringte ikke. Ingen eskaleringsrutine i prekære situasjoner Ingen respekt for at jeg var i en vanskelig situasjon. Leieforhold jeg var avhengig av å forlenge varte til lørdag. Ingen penger var overført fredag. Ingen ekstra hjelp eller eskaleringsrutine, enda jeg faktisk og bokstavelig ble satt på gaten. Jeg tror de mangler en del på prosess i dette selskapet. Styr unna. Du får ingen ekstra hjelp selv om du er skikkelig "i nød". Selskaper uten prosesser og rutiner og god kultur, som ikke tilpasser seg til å ha fleksibiliteten et moderne samfunn krever og som kan yte den servicen som står i vilkårene, bør dø ut. Styr unna. Håper dette har vært en informativ artikkel som kan påvirke ditt valg av forsikring.

Fornøyd

Omtale av  Alexander S

God personlig service, gode priser via Tekna som ingen enda har klart å slå.

kundeundersøkelse

Omtale av  Arnold W. P

Gode kunderådgivere og bra service og bra priser på forsikring

Stort sett forbøyd

Omtale av  Kyrre O

Bra på bolig, dårlig på bil. Raskt oppgjør, ved skade på bolig, eller på Reiseforsikring

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

problemfritt

Omtale av  Ronny O

har ikke hatt noe ulykker verken hjæm eller på reiser,men de betaler overskudd med kundene.

Forrige
Side 1 av 150

Gjensidige Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR