Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg jobber som snekker og tenkte att eg funnet ein god skadeforsikring ved sykdom og kroppsskader. Men eg blev nektet økonomisk hjelp ved grove problemer av albuen min, som eg virkelig trenger i mitt arbeide! Så da fikk man sitte hjemme heilt uten noe støtte! Meget misfornøyd med Gjensidige forsikring! Spesiell når man betaler store summer penger og ikke får noen hjelp som ENK foretakene i Norge, (ein av verdens rikeste land!!! :(
Appen funker ikke og flere av funksjonene på nettsiden funker ikke. Kundeservice er elendig, og forsikringene er dyre. Bilsforsikringen er over dobbelt så dyr som hos konkurrentene selv med TEKNA-rabatt, og de opprettet 2 forsikringer på samme bilen på meg. Dyreforsikringen ble tegnet med en muntlig lovnad om at summen kunne justeres senere ved behov. Når jeg tok kontakt etter noen måneder for å øke summen fikk jeg beskjed om at det først kunne gjøres ved inngang til nytt forsikringsår. Når nytt forsikringsår kom og jeg tok kontakt igjen, fikk jeg ikke øke summen fordi jeg hadde benyttet meg av forsikringen i året som gikk. Dersom man tegner forsikringer her må man altså passe på å få absolutt alle lovnader skriftlig! Hadde byttet dyreforsikring på flekken hadde det ikke vært for at det var denne jeg (i uvitenhet) først tegnet, så man mister dekning på eventuelle hofteproblemer som skulle dukke opp hvis man bytter etter valpen har fylt 4 måneder.
Selskapet nekter å høre på veterinæren som har besluttet avliving av et dyr. De finner smutthull for å unndra seg ansvar og dermed også utbetaling av livsforsikring. Overrasket over at et av de ledende selskapene i landet ønsker å vedkjenne seg denne behandlingen av kunder. Hva har man ellers forsikring til? Smakløst og usselt
Jeg er meget fornøyd med gjensidig forsikring,de har altid hjulpet meg,når jeg har hatt behov for det, kundeopplevelsen som jeg føler når jeg ringer dem er utrolig bra,jeg er svært fornøyd med dem
De som tror de er godt forsikret gjennom arbeidsgiver som bruker Gjensidige skadeforsikring, ved evt skade/uhell på arbeidsplassen må tenke om igjen! Ble selv alvorlig skadet på jobb, og har som de fleste andre vært syk/vært hos lege. Vet dere at de samarbeider med NAV, og at begge instanser avgjør skjebnen din ut ifra ufullstendige epikriser/journaler uten å en gang prate med deg! Det visste ikke jeg før jeg selv opplevde det. Så jeg anbefaler alle å styre unna Gjensidige. Det er mange som jobber i utsatte yrker som er avhengig av en god forsikring hvis uhellet er ute.
Over 1 år på saksbehandling. Samt noe uryddighet. Ble påkjørt Bakfra med bil, en rekke samtaler angående, skyldfordeling.
Har fått god hjelp og utbetalt erstatning etter skade både på hus, mobiltelefon og verdigjenstand. Veldig godt fornøyd med både pris og dekning.
Stor prisstigning . Var vennlig billigere tidligrr
Oversiktleg og greitt å nytte nettsida. Dersom det er spørsmål er det fort å få svar
Etter en økning på 26% uten forvarsel og noe som helst endringer i kundeforhold og ingen skadehistorikk prøvde jeg, som TEKNA medlem med avtale, å få en dialog men ble totalt avvist uten diskusjon. Dette er ikke spesielt betryggende og ett bytte er nok snart på vei.
God oppfølging.Gode erfaringer med utbetalinger. Trivelige kundebehandlere.
Svært bra kommunikasjon , god hjelp med å fylle ut skademelding ,veldig hyggelig personale ,alt var veldig bra
Dyre og lite forhandlingsvilje. Burde telle at man allerede er kunde
Latterlig pris på elbilforsikring. Sparer fort 10 lapper ved å sjekke andre selskap
Rask. God service. Flott app. Rask svar på telefonhenvendelser.
Dårlig opplevelse og behandling i en skadesak… bagatell igrunn og da vil jeg ikke tenke på hvordan det hadde vært og stått i en ordentlig sak engang… Amatører som underleverandører også betaler man mye for tjenestene deres… Trodde dem var en premium leverandør selv…