Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er første gang jeg har brukt forsikring, har kjørt bil i 50 år. Aldri brukt noe forsikring i det hele tatt.
Alt gikk veldig for å bra varer å kjøpe av summen man fikk.
Rask tilbakemelding, rask til å sjekke skaden. Tok litt tid før alt var ordnet. Dette, fordi det var desember og stor pågang. Flink og hyggelig snekker. Gjorde pent arbeid og ryddet etter seg.
Veldig behjelpelig, og rask saksbehandling. Hyggelige folk på telefonen.
Ubeskrivelig dårlig kundeservice. Etter slett utført rørlegger-arbeid. Helt klart at rørlegger ikke har utført kvalitetssikring av egne arbeider. Oppdaget lekkasje etter fem dager. Benkskap på kjøkkenet, og himling i tilstøtende rom i kjelleren har vannskade. Det virker som om saksbehandlere til dette selskapet har svært lite kunnskap om bygninger. 🤔
Ble syk i utlandet fikk hjelp der. Når jeg sendte inn kravet etter ferien, fikk jeg plutselig penger på konto selv om jeg ga beskjed om at jeg ikke godtok denne erstatningen. Har prøvd i 4 mnd å få svar på div spørsmål, har fått på noen ikke alle. Ser ut som om forsikringen haler ut tiden med vilje for at jeg skal gi opp. Jeg har ringt sendt mail mange ganger for å få svar, uten at det hjelper. Holder forsatt på med saken.
Hyggelig behandling av høflige og kompetente kontaktpersoner.