Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig førnøyd. De var rask i svar og hjelpsom i løsning.
2,70 per kilometer som skulle vært 2 80 statens pasient reiser .
Preget av mistro og økonomisk motivasjon, ikke kundens beste
Sendt inn skadesak, men får ikkje et eneste svar. Før saken plutselig blei lukket uten noen svar eller informasjon. Prøvd å ringe 3 ganger og kommer kun til kundebehandlere som ikkje vett noe eller kan svare på noe.
Ringte Fremtind/sb1ø angående problem med å melde inn sak på dyreforsikring og problemer med å bruke videosamtale som var ink i forsikring. Endte med å snakke med samme person to ganger på rad. Første gangen fikk jeg bare beskjed om å prøve på nytt, personen svare såvidt på spørsmål og skjønte ikke hva jeg snakket om, hørtes ut som drev med noe annet da det var null vilje til å finne feilen eller snakke. Andre gangen da jeg sa det ikke gikk igjen, fikk jeg fortsatt beskjed om prøv på nytt, sa det blir for dumt å fortsette med det. Fikk småfrekke kommentarer om at jeg gjør feil og alt fungerer. Etter 10 min spurte personen en annen og de fant ut tjeneste var nede. Så fikk jeg beskjed, prøv igjen i morgen, og personen ble bare stille og sa ikke mer... Endte med å kjøpe video tjeneste et annet sted. Har ikke erfaring med å ringe de utenom sommerferien.
Godt mottatt og fin behandling av saken. Fornøyd med resultatet. Positiv omtale fra meg.
Jeg er fornøyd bortsett fra reiseforsikring. Da jeg ønsker kort på mobil og ett kort i tilfelle Mobiltelefon blir skadet.