Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk dekket avbestilt flyreise pga min forlovedes sykdom!
Hei Ray, Så godt å høre. Det er leit når sykdom setter en stopper for planer, men fint at reiseforsikringen kunne hjelpe deg da du trengte det. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Helseforsikring gjennom jobb. Alt gikk raskt og ryddig, ingenting å utsette.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at helseforsikringen gjennom jobb fungerte som den skulle, raskt, ryddig og enkelt. Akkurat sånn vi vil ha det. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk forsikring som dekker og god å ha når det trengs!
Hei Lena, Så hyggelig å høre. Tusen takk for fine ord. Det er godt å vite at reiseforsikringen er der når du trenger den, akkurat sånn den skal være. Vi håper du slipper å bruke den for ofte, men er klare hvis noe skjer. Vennlig hilsen Kristian
Har 2 saker til beh.. Skuffet over erstatning beløp. Reiste med venner som har reiseforsikring hos Storebrand og Framtind som har fått dekket utgiftene de har søkt om å få dekket. Dette gikk raskt og problemfritt. Vi sendte inn kravene samtidig med samme info. Trodde vi i Equinor hadde det beste forsikringsselskapet. Har bedt om nye vurderinger og håper vi får erstatning som forventet. Per i dag er vi veldige overraskete og skuffet. Satser på det ordner seg.
Hei Sissel, takk for at du sier ifra – det er leit å høre at du opplever både prosessen og erstatningsbeløpet som skuffende. For å kunne følge opp riktig, ber vi deg ta kontakt med oss på 915 03 100, eller logge inn og skrive direkte i skadesakene dine her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Nina
Er meget fornøyd med Gjensidige forsikring!👍 Har hatt to oppgjør som gikk bra!
Hei Sylvia, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! 👍 Veldig godt å høre at begge oppgjørene har gått bra, og at du er fornøyd med reiseforsikringen vår. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Rask og imøtekommende, spesielt ved bruk av reiseforsikring og sykdom
Hei Sten, takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du opplevde hjelpen som rask og imøtekommende, spesielt i forbindelse med reiseforsikring og sykdom. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Nina
Det er lett å ta kontakt med Gjensidige, og du får den hjelpen du trenger. Vi har vært veldig fornøyd de gangene vi har hatt behov for å benytte våre forsikringer. De er også konkurransedyktig prismessig.
Hei Wenche, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! det er veldig hyggelig å høre at dere opplever det som enkelt å ta kontakt med oss og at dere har fått den hjelpen dere har hatt behov for. At dere også opplever oss som konkurransedyktige på pris, setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Nina