Utrolig tregt svar på klage, dårlig forklaringer på avkortning etter uhell, fikk meg en veldig overraskelse pågrunn av dette.
Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Rob og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Her er det mye å betale om men ikke bytter selskap etter 1. - 2. året. Har hatt Gjensidige i 5 år og betaler nå 20.000,- pr år mer enn de to jeg har fått tilbud fra. Gjensidige har ikke tatt kontakt etter en forespørsel om gjennomgang av forsikringer. Kan ikke uttale meg om oppgjør da jeg aldri har hatt behov for det. Begge selskapene jeg har tilbud fra kommer bedre ut på kundetilfredshet. Hus, innbo, 3 biler og reise.
Pålitelig men er alt for dyrt, Spesielt hvis man får minimal skade, mister han mange fordeler og ikke minst dårlig kundeservice.
Meldte skade 6.7.21 fortsatt ikke avklart. Blir bedt om å dokumentere krav selv om dette allerede er gjort gjentatte ganger. Gjenstridige består. Styr unna. Forferdelig service
Kjempe bra selskap med veldig bra service og utrolig behjelpelig og lett å ha med å gjøre vist uhellet skulle skje. Anbefales på det varmeste