KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Smertefritt og rask behandling av forsikringsoppgjøret i forbindelse med en mindre skade på min bil.
Hei! Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med saksgangen og oppgjøret når uhellet dessverre skjedde. Vi setter stor pris på å få tilbakemelding på det! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg ble lovet prisreduksjon på bilforsikringen etter endringer til kr10250,- på telefonen i dag.
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500, send oss en e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Pris øker betraktelig fra år til år. %-vis langt høyere en inflasjon ellers.
Hei! Vi vurderer og justerer priser på forsikringene blant annet ut i fra markedet generelt, risikovurdering, priser på verksted, skadehistorikk. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 55548500, mail til [email protected] eller på chat så kan vi gå igjennom avtalen din. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg opplever at KLP har gode priser på forsikringer. KLP har god kundeservice.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser på forsikring og service. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Snakket med verdens hyggeligste kar på telefonen som hjalp meg å tegne min aller første forsikring. Det skal dere ha, dere tilbud virkelig god service. Og ikke minst de snille prisene. Tusen takk!
Hei! Det er hyggelig å høre at du har hatt en god start hos oss, og at du er fornøyd med både service og priser. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Fin og rask service av saksbehandler. som var dyktig.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk hos oss! Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på. Ønsker deg en riktig fin ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Ønsket en endring av forsikringsavtalen på vår bil. Ordnet seg super enkelt. Tipp topp, tommel opp.
Hei! Det var hyggelig å høre at det ordnet seg enkelt og at du er fornøyd med servicen du fikk hos oss. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig fin dag i solen! Hilsen Anne/Kundeservice
Ikke fornøyd med avslått forsikring på avlyst reise pga operasjon ved sykehus.
Hei! Det var leit å høre at du ikke fikk reist på ferie. Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Du kan ta kontakt med oss på tlf 55548500 for å få ytterligere opplysninger om din konkrete skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Er meget fornøyd med pris og service ang forsikring avtaler
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
Rask behandling. Dere tar uoppfordret kontakt og spør om jeg har endringer i mine forsikringsbehov.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen og oppfølgingen hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Raske svar og god kommunikasjon. Prisen er også rimeligere enn hos de fleste andre jeg sjekket
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både servicen og prisene hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en fin 17. mai! Hilsen Anne/Kundeservice
Lite tilfreds med prisjusteringen sammenlignet med fjorårets premie. Deres kundebehandler hadde ingen mulighet for å korrigere premien og av den årsak ble samtalen en skuffende opplevelse. Da det ikke var mulig å få redusert eksisterende avtale ble det heller ikke aktuelt å legge frem andre forsikrings objekter. Jeg har liten sans for selskap som gir konkurranse tilbud det ene året, men som priser seg ut ved neste fornyelse. Hos KLP forsikring må forbedringspotensialet være enormt. Selvom jeg ikke har vært i kontakt med dere i løpet av året så er dette den største forsikringspremie økning jeg har opplevd i mine år fra yrkesaktiv tid til pensjonist.
Hei! Våre priser på forsikring er faste medlemspriser. Vi har ingen lokketilbud, samlerabatter eller noen individuelle rabatter å gi hver enkelt kunde. Tariff vurderes fortløpende i henhold til prisøkning generelt i samfunnet og kan kan justeres når som helst i året. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Grusom håndtering fra KLp service. Ønsket å endre på kjørelengde og få prisen ned da jeg fant ut at jeg betaler alt for mye. Kundebehandler var ufin og svært lite service innstilt. Følte nesten at jeg like gjerne kunne bytte for det var nemlig ikke mulig å få prisen ned hos KLP. Skulle jeg lagt inn bilen på nytt ville jeg betale totalt 8000 ish,. Nå betaler jeg 11500 ish så da regner jeg med å få dette som avslag men neida…. Så neste nå, sjekke forsikring hos andre!!!
Hei! Det synd å høre at du ikke ble møtt med den servicen du forventet! Ta gjerne kontakt med oss på nytt på tlf 55548500, e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så vil vi se på avtalen din. Prisdifferansen du refererer til kan skyldes at trafikkforsikringsavgiften ikke kommer med når man legger inn bilen på klp.no. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Fikk skade ved husbygging og fant ut at de hadde lagt inn feil forsikring når jeg ringte å bestilte. Endte med at skade på 100000 ikke var forsikringsberettiget. Helt idiotisk.
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller sendt oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Lang tid på svare i tellefon samt det er dyrt bil forsikring. ..
Hei! Vi kan i noen perioder på dagen ha noe ventetid på telefon, men dersom man legger igjen sitt telefonnummer ringer vi opp igjen. Vår chat er betjent man-fre 08.00-.16.00. Pris på bilforsikring er individuelt fra bil til bil, og fra avtale til avtale. Ta kontakt med oss på tlf 55548500, send oss en e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så kan se på avtalen din. Ønsker deg en fin søndag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Ulykke med personbil som ble så skadet at den ikke kan brukes. Skaden skjedde på ferie med 2 voksne og 3 barn. Det var vanskelig å få tak i hjelp, samt leiebilen som ble utlevert var så liten at det ikke var plass til alle i bilen. Vi måtte derfor selv betale for leiebil for å kunne komme oss hjem. I samtale med forsikringselskapet i etterkant sier forsikringen at selv om du har den beste forsikringen så har du fortsatt ikke krav på annet en tilsvarende en golf. Dette var ikke opplyst om på forhånd da vi i tilfelle ikke ville gått for denne forsikringen, nettopp fordi det er nytteløst å ha en forsikring som ikke dekker behovet som oppstår. OBS OBS til andre som vurderer bilforsikring fra KLP - dersom du har behov for noe større enn en en golf.
Hei! Det var leit å høre at dere fikk den opplevelsen i ferien! Jeg kan dessverre ikke svare på en konkret skadesak eller hvilken leiebil som var tilgjengelig da skaden oppstod. Ta gjerne kontakt med vår skadeavdeling på tlf 55548500(man-fre 08.00.-16.00) angående din sak. Ønsker deg en fin søndag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice