KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Go tone under hele samtalen. Fornøyd med pris. Mvh morten f.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både service og pris hos oss! Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Ringte for å få forsikret bil, fikk et bra tilbud. Og gjennomgang av de andre bildene. Sparet på den samtalen.
Hei! Så bra at du sparte penger på å flytte forsikringene dine til oss! Anbefal gjerne dine kolleger til å kontakte oss for en gjennomgang av sine forsikringer. Ønsker deg en riktig god dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Svært bra og hyggelig kundeservice . Informativt og tålmodig.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice.
God service og veldig flinke til å ta deg seriøst.
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med servicen hos oss! Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg skriver denne meldingen for å uttrykke min skuffelse over deres kundeservice som virker mer opptatt av å villede kunder og ikke gi nødvendig informasjon. Jeg har hatt min bilforsikring hos deres selskap i tre år, og nylig tok jeg kontakt med kundeservice for å endre forsikringen min fra full til delvis dekning. Men behandlingen jeg fikk var skuffende. Deres responstid på mine henvendelser var altfor lang, og da jeg ba om å ombestemme meg og ikke endre den forrige avtalen min, ga de meg ikke tilstrekkelig informasjon om at jeg måtte fylle ut et skjema og sende det til dem innen 14 dager for at det skulle gjelde. De sendte mail etter at angreretten hadde gått ut. De har heller ikke besvart mine spørsmål både i telefoner og e-poster eller gitt meg noen forklaring. Jeg vil også gjøre det klart at jeg ikke vil anbefale deres selskap til noen. Jeg vil heller forsikre min bil hos et selskap som hjelper kunder, gir dem informasjon og ikke prøver å villede dem. Jeg vil også oppfordre alle som leser dette til å tenke to ganger før de velger KLP som forsikringsselskap. Jeg håper denne meldingen vil få dere til å ta tak i deres problemer med kundeservicen og at dere vil stoppe praksisen med å villede kunder. Med vennlig hilsen,
Hei! Vi ønsker at du tar kontakt med oss på tlf 55548500 (man-fre 08-16) eller sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se på avtalen din og hva du ikke har fått svar på. Vi besvarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Det kan være noe lenger responstid etter påske på grunn av alle helligdagene. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Lokker med lav pris i forhold til konkurrenter ,når du har behov for å bruke forsikring går det lang tid for du svarer å du får avslag på å få ting dekket selv om du henviser til samme vilkår som andre forsikringsselskap ,så velger KLP å gi avslag.fraråder alle til å forsikre seg i KLP
Hei! Vi ønsker at du tar kontakt med oss på tlf 55548500 (man-fre 08-16) eller på e-post [email protected] slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Alt for høg pris økning, alle forsikringer gikk opp
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55548500 (man-fre 08-16) eller send oss en e-post til [email protected] så kan vi gå gjennom avtalen din. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
fantastiske medarbeidere , gir en fantastisk tilbake melding på spørsmål
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på å få høre. Ønsker deg en riktig god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode omtaler om KLP! Gode tilbud og hyggelige kundebehandlere.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god helg! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Har god erfaring med Klp.De har gode medlemstilbud
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god helg! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har tidligere hatt KLP forsikring og var veldig fornøyd (bil, hus, innbo, reise m.m), bortsett fra at jeg valgte å ha hundeforsikringen i annet selskap den gang. Det ble dyrt og samlet derfor alle ett sted (annet selskap med gunstige vilkår og pris). Jeg (som medlem) valgte å bytte til KLP banken for ett år siden og er veldig fornøyd med banken i KLP og har lyst til å bli total kunde, for å samle alt hos dere, men det som holder meg litt igjen er fortsatt hundeforsikringen. Jeg ser at dere har blitt bedre på vilkår, dekning og mulige forsikringssum ( 60.000,- vet.utgifter er bra!), men jeg savner noe: 1. Lengre dekning enn 10 år på vet.utgifter - f.eks livet ut som de fleste selskap har. 2. Mulighet for direkte oppgjør med Veterinær i Norge. Jeg ser at en del selskap tilbyr dette med direkteoppgjør i Norge, som tidligere ikke har hatt det. Er dette noe KLP også vurderer?
Hei! Det er hyggelig å høre at du ønsker å være totalkunde i KLP :) Nytt hos oss er at det ikke lenger er noe opphørsalder for hund, den varer livet ut. Har du alle forsikringene dine hos oss kan vi vurdere den forsikringssummen du ønsker på veterinærutgifter. Vi har dessverre ikke direkte oppgjør med veterinær. Håper du likevel vil vurdere å flytte forsikringene til oss! Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55548500 eller send oss en e-post til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Bra forsikring for oss som er ansatt i kommunen. Enkel og oversiktlig nettside. Bra service og gunstig pris.
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode priser for medlemmer. Skadesak på bil var bra. Elektrisk sparkesykkel-forsikring var ikke klar når påbudet ble gjeldende i 2023. Bestilling av denne forsikringen og skadesak i ettertid stod ikke til forventningene. Svartid på skadesak hos KLP er og alt for lang. Det samme kan sies om nyregistrering av kjøretøy og saksbehandlingstid. Her måtte jeg vente uker pga. en ikke kommer gjennom på telefon hos KLP
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre priser og skadebehandlingen på meldt skade på bilen. Våre skadebehandlere er tilgjengelig via kontaktskjema på Min Side og på telefon 55548500 kl 08-16. Forsikring av små elektriske kjøretøy var mulig å tegne fra 16.12.2022 hos oss med oppstart 01.01.2023. Vår telefon 55548500 er betjent kl 08-16. Det kan i enkelte hektiske perioder på dagen være noen minutters ventetid på telefon, men legger man igjen sitt telefonnummer ringer vi opp igjen. Vi har også en egen linje for bilforhandlere ved nyregistrering av kjøretøy. Vi svarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Vi er også tilgjengelig på chat kl 08-16 på klp.no. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anne/Kundeservice
Mye bra, men synes prisen på forsikring på en Toyota Rav 2021 modell blir i drøyeste laget! Til tross for 75% bonus.
Hei Peder! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår bilforsikring! Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 eller e-post [email protected] slik at vi kan gå gjennom avtalen din og se om vi kan gjøre noen endringer. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Kundebehandlerern var veldig blid og imøtekommende!Hyggelig å prate med😃👍
Hei Else! Takk for din tilbakemelding! Det var hyggelig å høre at du var fornøyd med servicen du fikk hos oss. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Skadeoppgjør på bil gikk knirkefritt. Fikk verksted fort og reparasjon grei.
Hei Bjørn! Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med skadebehandlingen du fikk hos oss. Ønsker deg en riktig god jul! Hilsen Anne/Kundeservice