KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig effektivt, rask behandling og hyggelige mennesker. Ville fått toppscore om det ikke jadde vært for at vi fikk to vannskader på 1 år, grunnet nedbørsmengder. Forsikringen økte med 30% etter skade, vannskade av naturkrefter, noe jeg opplever som urimelig.. Vi hadde 1 hus som ble skadet, men har forsikring via klp på to hus med garasje, 2 biler, campingvogn og tilhenger, reise og innbo.. ..alt gikk opp med 30%, noe jeg ikke forstår. KLP oppgav grunn til dette som opplevd økt risiko.
Hei! Det er hygglig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Enkelte forsikringer kan øke i pris etter en skade. Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Hvis du trenger ytterligere opplysninger om din skadesak er du velkommen til å kontakte vår skadeavdeling på tlf 55548500 eller bruke kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Stabile og konkurransedyktige priser. Litt "gammeldags" nettside.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisene hos oss. Jeg tar med tilbakemeldingen om nettsiden til våre utviklere slik at vi kan forbedre oss på sikt. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode selgere som var overbevisende at jeg vil spare penger på bytte forsikring til klp.
Hei! Det er hyggelig å høre at du ønsket å bli kunde hos oss. Dersom du har spørsmål om avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500, chat eller via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Fakturaen var mye høyere enn avtalen. Da jeg gav beskjed om dette fikk jeg ingen unskyldning, bare en mail om at avtalen var endret.
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller via kontaktskjemaet på Min Side på klp.no slik at vi kan se på saken. Ønsker deg en fin helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Utrolig i møtekommende og rådgivende medarbeider. Ka meg det jwg trengte av forsikring til en meget god pris. ❤️
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss! Har du spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
Styr unna dette forsikringsselskapet for en hver pris. Mer rot og feil skal en lete lenge etter. Feil hver måned med forskjellige beløp alt fra under 2000 til over 6000 kr når en har månedlig betaling hvor beløpet skal være likt i 12 mnd. rater. Når en gir beskjed sier de at de skal fikse det men problemet fortsetter. Etter et år med disse problemene er det stopp. Det siste er at de til å med sender nye regninger til nettbanken. De har sluttet å svare på mail. Makan til dårlig selskap. Herved er dere advart
Hei! Vi svarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Vi er også tilgjengelige på telefon og chat mandag - fredag kl 08.00-16.00. Jeg får dessverre ikke sett hva som har skjedd på din avtale og hvorfor du ikke har fått svar fra oss, men ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan se på saken. Ønsker deg en fin ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Har hatt mange forsikringer gjennom Klp i mange år (bil,hytte,2 hus osv) Har 2 ganger meldt inn skade: det er den mest grusomme kundebehandling jeg har opplevd. Du blir fratatt alt håp om dekning etter et parminutter, tiltross for at det er mange faktorer som tilsier at dette må man sjekke ut nærmere. Det virker som om at deres eneste misjon er å frata folk alt håp, sånn at de slipper å ta ansvar. Den ene kunne fortelle meg at med et så gammelt hus så dekket de aldri noe som helst, og det etter å ha sett på/hørt på saken min i et par minutt. Banditter hele gjengen
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen og årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker en ytterligere forklaring. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Trengte hjelp med bilen min, saken min ble lagt på bordet til en saksbehandler som var langtids sykemeldt. Så når jeg kontakt klp var forskjelle saksbehandlere som tok telefonen og ville høre hele historien, men så var det de kunne ikke si noe, fordi saksbehandleren min var en annen og vedkommende vil kontakte meg. Og slik varte i over 2 mnd. Leiebil fikk jeg etter flere dager med mye masse, selv om jeg hadde betalt for dette i nesten over 9 år. Så ikke hør på reklamer, men hør fra venner / kolleger / familien osv før du bestemmer deg. I 9 år trude jeg at KLP bil Forsikring var den beste. Så kom den dagen at jeg trengte hjelp.
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen din eller årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker ytterligere opplysninger om saken. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
men dårlige services og ikke noe kundevennlig. kommer med trussel med oppsigelse ved tariffbytte, (vanlig mail, ikke brev), klarer ikke å beregne korekt tariff, kunde må henvise på dette! Klarer ikke med å tilby husdyrforsikringen.minimum 200 tegn- hvorfor dette?
Hei! Vi tilbyr forsikring på hund og katt. Forøvrig ber vi deg ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
For stor prisjustering årlig. Etter mange års kundeforhold tar selskapet det som en selvfølge at avtalen fornyes.
Hei! En forsikringsavtale fornyes automatisk ved hovedforfall dersom vi ikke har mottatt oppsigelse. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan gå gjennom avtalen din og sjekke at alt er riktig. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
En hyggelig blid og veldig hjelpsom mann jeg snakket med da jeg skulle flytte over forsikringer til KLP. God hjelp, god forklaring. Tusen takk for god service.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen med å bytte selskap. Det setter vi stor pris på å få høre! Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål til avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig hyggelig og god service. God hjelp, god forklaring.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Vi setter stor pris på å få så positiv tilbakemelding! Ønsker deg en rikig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Vi har alle våre forsikringer i KLP, reise, to hus, to biler, 5 katter og 2 hunder, båt. Vi har vært kunde i mange år, i de tilfeller vi har hatt bruk for bistand og skade, er det kjapt å få levert inn skademelding og oppgjør er på konto etter etpar dager. Vi kommer garantert til å fortsette med KLP, vi har forsøkt flere forsikringsselskap og hadde dårlig erfaring på både reise og skade hjemme. God service og lett å lese forsikringene.
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som selskap, og at skadeoppgjør har gått smidig når uhellet først har skjedd. Vi setter stor pris på din fine tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Bil stjålet. Meldt straks. Ingen oppfølging v melding, har måttet purre mange ganger, fremdeles ikke løst. Ulike saksbehandlere hver gang, i samme sak, og feil informasjon om hva jeg skulle foreta meg. Generelt dårlig service.
Hei! Det var kjedelig å høre at bilen din ble stjålet! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan få satt det til riktig saksbehandler. Alternativt kan du sende melding fra Min Side - Mine Skader. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Mycket trevlig att ha med att gøra Og alltid ett bra bemøtande
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Smertefritt og rask behandling av forsikringsoppgjøret i forbindelse med en mindre skade på min bil.
Hei! Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med saksgangen og oppgjøret når uhellet dessverre skjedde. Vi setter stor pris på å få tilbakemelding på det! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice