Meny

KLP Forsikring omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
8
av 30 innen
forsikringsselskap
60%
anbefaler
KLP Forsikring

"Vik unna!"

Omtale om KLP Forsikring skrevet av Torodd for 26.10.2020 21:15

KLP Forsikring har totalt 232 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med KLP Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vik unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

KLP har elendig kundeservice KLP har ikkje tillit til kunde. KLP er kanskje best på pris men verst når dei trengs. Eg måtte dokumenter og innhente rapport for å få dekka noko som var heilt oppenlyst. Veldig arrogante holdninger hjå dei tilsette. F.eks når en kjem med konstruktive tilbakemeldinger so får en knapt svar i retur dette både muntlig og pr epost. For meg handler både forsikring og bank om tillit. Etter å ha vore kunde i KLP i mange år melder eg meg ut !

Svar fra KLP Forsikring
28.10.2020 15:08
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare ut enkeltsaker. Vi beklager for at du har opplevd det slik. Gjerne ta kontakt med oss på e-post, så kan vi eventuelt se nærmere på saken. KLP/Skadeforsikring Veronica
Bytt.no
"Vik unna!" skrev Torodd om KLP Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med KLP Forsikring?
Gjør som Torodd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om KLP Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Wolfgang
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Skadeforsikring"

Ny kontrakt med KLP skal begynne på 01.01.2021! Ikke på 02.11.2020!!! Jeg ber om utbringe kontrakten som avtalt i telefonen skriftelig på papir, slik at jeg kan lese og underskrife den! Etterpå for dere tilgang til kontoen min! Jeg må påpeke at jeg reiser til Tyskland paa 17.10.20 over flere uker! Mvh Wolfgang H.

Svar fra KLP Forsikring
07.10.2020 16:45
Hei, Du må nesten ta kontakt med oss på e-post: privatkunde@klp.no. Vi har ikke mulighet for å svare ut henvendelser om forsikringen din på bytt.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Marielle
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Frekke kundebehandlere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble ringt om forsikring fra en av deres kundebehandlere med et tilbud som var greit nok, men ønsket å tenke litt på saken. Blir da møtt med kommentar: Vil du ikke spare penger? Du vil kanskje betale mer du da? i et frekk toneleie. Det ga meg hvertfall ikke lyst til å bytte over til dere.

Svar fra KLP Forsikring
06.10.2020 11:32
Hei, Takk for tilbakemelding. Det er ikke sånn vi ønsker å opptre foran potensielle nye kunder. Vi beklager for at du har opplevd det slik. Gjerne ta kontakt med oss på e-post, så kan vi eventuelt se nærmere på saken. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har fått en yrkeskade for 1 1/2 år siden , nav har godkjent dette . Men KLP ha har til dags dato enda ikke gitt noe svar. 4 spesielt erklæringer og en advokat som er virkelig oppgitt . Anbefaler alle om å tenke seg om før dere velger KLP .. media blir neste instans

Svar fra KLP Forsikring
29.09.2020 14:45
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare ut enkeltsaker. Anbefaler deg å ta kontakt med riktig avdeling på e-post, personskade@klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Sigrun N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd med KLP."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd med KLP i 4 år. I år synes jeg forsikringene økte mye, derfor undersøker jeg nå andre alternativ.

Svar fra KLP Forsikring
29.09.2020 14:09
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er fint å lese at du har fornøyd med oss i 4 år. Vi har dessverre måtte justere opp prisene på forsikringene, dette skyldes blant annet at 2018 og 2019 har vært to år med mange skadeutbetalinger. Gjerne ta kontakt med oss om du har noen spørsmål om avtalen din. KLP Skadeforsikring/Pia
KLP Forsikring har totalt 232 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR