KLP har elendig kundeservice KLP har ikkje tillit til kunde. KLP er kanskje best på pris men verst når dei trengs. Eg måtte dokumenter og innhente rapport for å få dekka noko som var heilt oppenlyst. Veldig arrogante holdninger hjå dei tilsette. F.eks når en kjem med konstruktive tilbakemeldinger so får en knapt svar i retur dette både muntlig og pr epost. For meg handler både forsikring og bank om tillit. Etter å ha vore kunde i KLP i mange år melder eg meg ut !

Har du en tilsvarende erfaring med KLP Forsikring?
Gjør som Torodd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om KLP Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ny kontrakt med KLP skal begynne på 01.01.2021! Ikke på 02.11.2020!!! Jeg ber om utbringe kontrakten som avtalt i telefonen skriftelig på papir, slik at jeg kan lese og underskrife den! Etterpå for dere tilgang til kontoen min! Jeg må påpeke at jeg reiser til Tyskland paa 17.10.20 over flere uker! Mvh Wolfgang H.

Jeg ble ringt om forsikring fra en av deres kundebehandlere med et tilbud som var greit nok, men ønsket å tenke litt på saken. Blir da møtt med kommentar: Vil du ikke spare penger? Du vil kanskje betale mer du da? i et frekk toneleie. Det ga meg hvertfall ikke lyst til å bytte over til dere.

Har fått en yrkeskade for 1 1/2 år siden , nav har godkjent dette . Men KLP ha har til dags dato enda ikke gitt noe svar. 4 spesielt erklæringer og en advokat som er virkelig oppgitt . Anbefaler alle om å tenke seg om før dere velger KLP .. media blir neste instans

Har vært fornøyd med KLP i 4 år. I år synes jeg forsikringene økte mye, derfor undersøker jeg nå andre alternativ.
