Den eneste utfordrerbanken er nå kjøpt og snart assimilert av DNB. Jeg har startet prosessen med å flytte rammelån og kort til Buler Bank. Håper de får nok kunder til å bli en ny utfordrer til DNB. Ellers var Sbanken alt jeg trengte, veldig gode renter og nettbankgrensesnitt.

Burde fått forbud mot å drive bank. Nettbanken er ikke satt opp til å gi helt basis varsling. "Du må gå inn og sjekke hver dag" - Kundeservice så ignorant at det er sjokkerende å snakke med dem.

Jeg har vært kunde siden Skandiabanken startet og har alltid vært fornøyd. De gangene jeg har ringt kundeservice eller brukt chat (for eksempel i forbindelse med at kortet mitt har blitt tappet i utlandet), har jeg fått fantastisk service fra et levende menneske med en gang - ikke som i andre banker der man først blir tvunget til å spørre en chat-robot. Nettbanken på mobil og PC er veldig grei og oversiktlig. Lett å søke på hvem man har betalt til - også langt tilbake i tid. Jeg har også kjøpt fond gjennom banken og er fornøyd med den tjenesten.

Meget godt fornøyd. Ingen gebyrer utenom årlig gebyr for bankkort med kreditt. Gode nettsider både for bankkunder og for aksjehandel.

Er veldig lite fornøyd med at renten på brukskonto er 0%. Fant idag også ut at min sparekto har 0% rente pga den i sin tid ble åpnet feilaktig åpnet som brukskonto. Sbank raner etter mitt skjønn sine kunder. Var skeptisk da det ble Sbank, og nå er jeg overbevist om at vi kundene har tapt på at dnb tok over:-(

Veldig fornøyd med banken... Mitt trist at nettbanken ofte er nede

Vært kunde i over 20 år. Også kunde hos andre store norske banker. - Alltid god hjelp på telefon. De tar deg seriøst og alltid i godt humør. - God nettbank. Suveren på aksje og fondsparing. - Ikke noe tull. Fungerer alltid som som det skal. - Gode betingelser sammenlignet med andre.

En fantastisk flott bank. Håper ikke oppkjøpe ødelegger banken
