DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok bank, men det er litt merkelig at de ikke matcher Nordea på renter. Fikk tilbud om 4,94 i Nordea - DNB står på 4,99. Med nesten 8 mill i lån skal du tilby noe ganske eksepsjonelt for å forsvare en prisdifferanse på 3800 kroner i året
Hei, takk for stjerner!
Arogant bank,presterer å sette inn alt for mye penger for så å trekke de tilbake.Ingen forklaring og beklagelse i etterkant.Skifter til en annen bank jeg kan stole på da min tilit til DNB er oppbrukt
Hei Knut, ta gjerne kontakt med oss direkte så vi kan se på hva som eventuelt har skjedd i ditt tilfelle. /Viktoria
Får ikke sett noe som helst om billånet når jeg logger inn i nettbank på mobil. Det er heller ikke mulig å kjøre full nettversjon på mobilen. Forsøkte å laste ned app’en til DNB, men samme trasige resultat der. Dette er i 2025 og i den største banken i Norge, og jeg som har vært vant til å gjøre alt mulig i nett- og mobilbank i flere år hos en mye mindre bank..🤦🏻♂️
Hei Magne, under mer og kjøretøy i nettbanken skal det ligge en del informasjon om billån. Dersom du sliter med å finne i mobilbank og nettbank ta kontakt med oss så vi får sjekket nærmere. Epost: [email protected], tlf: 24062025. /Viktoria
Elendig kundeservice! Jobber i en bygning med dnb-filial i 1.etasje i Larvik. Der må man ha avtale for å slippe inn. Har flere ganger møtt eldre mennesker som sitter i gangen utenfor og håper på å slippe inn, som ikke har avtale fordi de ikke har klart å bestille time på nett. Har prøvd å hjelpe et par av drm med å avtale time på sparket via kundeservice. Der er det null service å få, man går beskjed om at kunden på ringe sammen med noen. Når jeg da påpekte at ikke alle har noen å ringe sammen med, og om ikke hun jeg hadde på tråden kunne ta kontakt med filial i Larvik for å slippe inn kunden, fikk jeg beskjed om at det kunne hun ikke fordi de hadde ikke direktenummer og dessuten hadde de rutiner de må følge. Skam dere DNB, for å behandle eldre på denne måten! Dette er faktisk ulovlig og følger ikke krav om universell utforming av tjenester.
Hei Camilla, takk for tilbakemelding. Forstår at det kan være frustrerende at ikke alle våre kontorer er åpen for drop in. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og servicen vår, både digitalt og i filialene. Vi hjelper gjerne med timebestilling over tlf til kundesenteret vårt. /Viktoria
Jeg skulle ta ut noen kontanter , der viser Dnb til Nokas sine minibanker som er veldig dyr å bruke ..og så forsøkte jeg bank i butikk .fikk tilbud om 2009 i utak ikke 10 000 som det reklameres med .. Og når jeg til slutt ringte kundeservice i Dnb. Og lurte på hvorfor det er så komplisert å få ut mine egne penger....Da svarte personen i kundeservice at ,,,hva skal du med så masse kontanter,,, Ikke ok......
Hei, kjedelig det skulle være vanskelig. Men du skal kunne ta ut kontanter i butikkene Spar, Meny, Joker og Kiwi. Opptil 10.000 kr. Her kan du lese mer om tjenesten: https://www.dnb.no/dagligbank/tjenester/kontant-i-butikk. /Viktoria
Var i Sbanken og fikk BankID der som så havnet hos DNB når de tok over banken. Ble tvunget til å forholde meg til DNB når det ble problemer. Det var nada hjelp på kundeservice. Ingen svar etter 25 min med ringing. Chatbot ba meg bruke nettsiden men der var det kun mulig å komme videre med samme BankID som jeg trengte hjelp med. Det hele ble en låst situasjon der jeg måtte opprette ny id i annen bank for å løse problemet. Det er leit at en så stor bank skal være så kundefientlig.
Hei! Det stemmer at du ikke kan starte chat i nettbanken uten å logge inn, og da trenger du enten BankID eller kodebrikke + personlig kode. Når det ikke er et alternativ må du ringe inn til kundesenteret. Vi har normalt ikke så lang kø på telefon, så kjedelig at du måtte vente så lenge når du først tok kontakt med oss. /Frida
Jeg er blitt kastet ut av bankid pga DnB. DnBeier gamle posten og nå også Sbanken. Jeg har derfor blitt drevet fra skanse til skanse. Jeg vil faktisk ikke ha DnB. Og nå skal posten ha 389,- for å levere ut ny bankid fra Bulder bank som er min nye bank. Slik klarer DnB igjen sikre seg mer av mine penger. Jævla frekke!
Hei! Ut fra beskrivelsen av saken her er jeg usikker på hvilke problemer du opplever med DNB, men send oss gjerne en henvendelse på chat i nettbank/mobilbank slik vi kan hjelpe deg videre :-) Når det gjelder gebyr for kodebrikke i annen bank har DNB lite med det å gjøre, så det må du ta med den andre banken. /Frida
Ingen kontakt med kundeservice mulig, ventet timevis i kø uten å nå en rådgiver. Dårlig chat-bot som skjønner ingenting.
Hei, her skulle vi gjerne gitt et godt svar på hvorfor du har hatt en slik opplevelse med oss, men vi har ikke hatt lengre kø en 10 minutter den siste tiden på vårt telefonnummer og chatboten vår vil alltid foreslå en rådgiver om den ikke forstår spørsmålet ditt. Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss /Vinjar
Har nettbank, med brukskonto og depositumskonto i dnb. Depositumskontoen og kravet om at denne må være i en bank hvor både utleier og leietaker har kundeforhold, er den eneste grunnen til at jeg fremdeles er kunde. Overtrekk er umulig å holde oversikt over, da renter på dette ikke belastes logisk (månedlig), men "tertialsvis". Selv om jeg ikke har aktivt kort på kontoen, noe som er merkelig, da dette kreves for å være i kundeprogrammet, er jeg likevel belastet årsgebyr for dette kortet. Har gjentattte ganger forsøkt å bestille/erstatte dette, slik at jeg faktisk har et kort, men det viser seg å være umulig i nettbanken.. dette må visstnok gjøres over telefon. Var tidligere kunde i Sbanken, og trivdes der, men også muligheten dette har DnB tatt fra meg :( At dnb er norges største bank må være mye på grunn av slike situasjoner som min, der det nærmest kreves et kundeforhold hos dem for enkelte aspekter av livet. selv om dnb er "norgest største/mest brukte bank", kan det ikke være den mest populære! For å finne ut hva et belastet gebyr faktisk gjelder, må en lete i kontoutskrifter, og se på beskrivelser der ettersom det i konto-oversikten/nettbanken bare står "renter/gebyr", og ingenting om hva de gkelder... hvor vanskelig kan det være å skrive dette når det trekkes penger fra konto? eksempelvis burde det stått: "årspris kort" og ikke bare "gebyr".. Styr unna om du har relle alternativer - er min mening
Hei Bjørn, Leit å høre at du har hatt en frustrerende opplevelse med oss. Forstår at det kan være forvirrende når gebyrer og renter ikke er tydelig spesifisert. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre informasjonen i nettbanken mer oversiktlig og brukervennlig, og setter pris på dine tilbakemeldinger. Når det gjelder kortet ditt, beklager jeg misforståelsen. Om du ønsker kundeprogram fra oss (Ung/Pluss/Saga), og de fordelene som er inkludert i dette, så må du ha et kort. Dersom du ikke ønsker kort fra oss kan du ha en brukskonto uten kort, men kan da ikke ha kundeprogram. Gjerne ta kontakt med kundeservice om du skulle ha flere spørsmål eller trenger hjelp med noe, så håper jeg vi kan rette opp inntrykket. /Lisa
Hvorfor er det ikke mulig å få utskrift fra en enkelt betaling i nettbank eller fra kredittkort. Dette var mulig før. Utrolig irriterende at man må ta en utskrift av flere betalinger og mekke til. Ved f eks reiseregninger vil man jo ikke sende inn hele kontoutskriften.
Hei Marianne! Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er mulig å hente ut kvittering på varekjøp med Mastercard i Mobilbank-appen vår, trykk inn på konto og deretter kjøpet det gjelder, og til slutt på pdf-ikonet oppe i høyre hjørne. Når det gjelder nettbanken vår, så er den for tiden under oppussing, men vi jobber med lignende funksjon der og. /Marthe
Jeg har vært kunde i denne banken i mange år.. Jeg søkte på et forbrukslån for å samle små lån i et lån. Jeg fikk avslag for at jeg hadde dårlig historikk men jeg har ikke hatt en anmerkning på meg siste 7 årene. Klarte å misholde et lån på grunn av sykdom. Her er det ikke noe som heter ny sjangse men dere vil at vi skal gi dere en ny sjanse når vi vil bytte banker.. jeg har også tenkt å bytte bank etter 30 år som kunde.
Hei, det kan være mangt til grunner for hvorfor det ble avslag. Rådgiver skal som regel oppgi årsak til hvorfor og når eventuelt muligheten vil være tilgjengelig igjen. Om du ikke fikk svar på dette er du velkommen til å ta kontakt med oss på ny :) /Vinjar
Brukte tidligere DnB både på bedrift og privat. Har heldigvis fått byttet på begge steder nå. Dårlige betingelser, elendig kundeservice og for bedriften hadde vi en fast kontaktperson som var notorisk i å bryte avtaler om møter og kontakt han selv hadde tatt initiativ til. Chatbots fra helvete. Gjennomført elendig.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde her hos oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så håper vi kan bli en bank du har lyst til å prøve igjen i fremtiden :-) Ønsker deg en fin dag! /Frida
Elendig nettbank etter såkalt oppussing. Fondsandeler kommer f.eks. ikke med i min totaloversikt. Ny meningsløs brukskonto tidl ASK har kommet til (hva er poenget?). Utbetalt utbytte kommer ikke med i total oversikten. Skjønner ikke at DNB kan være tjent med en så håpløst uoversiktlig og mangelfull nettbank. Spare appen er bedre, en mager trøst.
Hei! Vi tar med oss alle tilbakemeldinger og tips til forbedringer. Håper du vil bli mer fornøyd med den nye spareløsningen vår etterhvert. Det jobbes hele tiden med å forbedre og legge til funksjoner :-) /Frida
Har etter å ha byttet bank innsett hvor elendig kundeservicen til DnB er. Frekke nedlatende rådgivere som sier: da får du bare bytte, i et frekt toneleie når man prøver å forhandle rente, når man spør om trekk i chat som kundebehandler ikke kan begrunne legger de på samtalen når de selv ser seg ferdig, mens man sitter med flere spørsmål, de gangene man i det hele tatt får tak i en rådgiver. Norges dyreste bank, men den dårligste servicen.
Hei! Så leit å høre at du har dette inntrykket av DNB. Håper du trives i ny bank, men dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse i fremtiden vil vi veldig gjerne kunne få lov til å prøve å endre inntrykket ditt :-) /Frida
Hei DNB! Det har aldri opplevd maken etter så mye år som kunder hos DNB. Siden 5 april til dages dato har DNB sperret kontoen /kort mitt for bakeoverføring utlandet, uten forklaring. har ringt flere ganger, men fikk ikke konkret svar hvorfor. DNB leker, men folks live. Har en elder syk far som trenger penge bistand til sykehusinnleggelse, medisin og mat. Pga dette får jeg ikke sende penger til ham. DNB har sperret kontoen. Hvis min far går bort så skal jeg holde DNB ansvarlig.
Hei, det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ved situasjoner som dette har vi som regel tatt kontakt og informert deg om hvordan denne saken kan behandles raskest mulig. Vennligst følg instruksjonene du har fått fra oss, så snart vi har det vi etterspør vil vi mest sannsynlig kunne løse saken din og gi deg tilgang på dine kontoer igjen /Vinjar
Skal du ringe til kundeservice må du belage deg på å gå igjennom en talemeny du ikke ønsker å snakke med som ikke gjør annet enn å dra ut ventetiden, for så å komme til en ønsket tastemeny og når du har tatt de rette valgene så får du høre at det er lange ventetid og det kan være 24 stykker foran deg i køen. Du venter kanskje 8-10 minutter så er det bare å legge på. Nettbanken er blitt dårligere de siste årene, de sier de pusser opp osv. Skal jeg finne fram til markedsyn så må jeg google det da dette er tatt bort fra menyen (i alle fall vanskelig å finne fram), fond som du måtte ha er fjernet fra totaloversikten slik at du må inn i et såkalt "univers" for å finne fram. Fondsidene er helt håpløse, stor skrift så du får bare se litt om gangen, du må søke opp og legge til som om du var på en nettbutikk. Du kan ikke tenke selv lenger med å studere fondene. Hvem i allverden er det som handler fond som om det var smågodt ? Stakkars nye kunder, de må jo bli så frustrert at de ikke har peilng på hva de gjør. Det kan se ut som om de forsøker å gjøre ting enkelt, men de har oppnådd det motsatte. Egentlig er jeg snill som gir 3 stjerner, men har ikke noe særlig erfaring med andre banker.
Hei Erik! Takk for tilbakemeldingen din. Overgang til ny spareløsning har medført noen tekniske feil, men det meste skal være rettet nå. Det har og vært lengre kø enn vanlig. Du kan og nå oss via chat fra nettbanken/ mobilbanken, eller sende en melding via nettbankens postkasse. Ta gjerne kontakt med oss så får vi hjulpet deg. /Viktoria