Lokalt i Sarpsborg er serviceinnstillingen tragisk. Siste gangen jeg var innom var det ingen hjelp å få. Spurte etter hun som står oppført på min side, men på en forferdelig måte fikk jeg et svar at de ikke hadde spesielle kontaktpersoner til kunder. Ble bedt om å bruke en pc som sto der, men jeg trengte hjelp. Dro hjem, ringte helpdesk, hvor de var både sjokkerte og beklaget på DNBs vegne. Det samme gjorde de i Fr.stad.
Bra bank for en som ikke har boliglån. Meget godt kredittkort, med en av landets beste bensinrabatt, og mange gode tilbud.
Var kunde i det som den gang var Bergen Bank på -80 tallet. Satt inn nok 25000 i innskuddsautomat. Pengene ble stjålet av ansatte.i møte med banken krevde de at jeg skulle fremskaffe vitne på innskuddet. Nei jeg ikke kunne. Da jeg anmodet om å få se opptak fra bankens kameraer, ble det avvist.
Kunde supporten til DNB er den dårligste jeg har opplevd. Treg og nonsjalant service og uten synlig vilje til å prøve forstå eller løse problemet.

forferdelig. alt er dårlig.. Banken må kjøpe banker og legge til kundene i en fusjon for og få nye kunder .Alle hater DNB og håper de fleste ikke gidder og bytte bank. først postbanken nå skal de fylle på med sbanken sine kunder

Vi hadde DnB som forretningsbank og min mann den som privat bank. Elendig kundeservice og masse gebyrer. Aldri mer DnB og kjøper de opp Sbanken bytter jeg bank

det er norgeste dårligeste bank så håper de ikke overtar s banken jeg bruker s banken og hvis de overtar s banken flytter jeg fra s banken Hilsen Per

DNB er arrogante, lytter ikke til kundene, ekstremt dårlig kundebehandlig og kjører over folk uten årsak .

Har hatt DNB i mange år og sett i bakspeilet alt vært gjennomført dyrt og dårlig. Dårlig rente på huslån, dårlig rente på billån, dårlig rente på innskudd, gebyrer og avgifter du ikke engang trodde eksisterte. De forskjellsbehandler deg og naboen din helt tilfeldig. DnB bruker også enorme summer på lederlønninger, arrangementer og tjenester som du som kunde må betale. Svært lite av dette har du som kunde noe igjen for. På slutten ble jeg oppringt av kundebehandlere som skulle selge tjenester. Forvaltningsgebyr på fond og aksjetjenesyer er skyhøye. Vil påstå at du faktisk vil slite hardt med å finne en bank som er dårligere uansett økonomisk situasjon.

Meget fornøyd, det meste kan gjøres på nett. Oppleves ikke som en steinalder bank som desverre flere banker gjør

De påsto at jeg fikk en veldig bra deal, men etter å har sjekka litt rundt fant jeg fort ut at alt bare var juks.. Aldri mer DnB

Dårlig servise, upersonlig og den grådigste banken i norge. Først med renteoppgang på lån og den siste til å sette ned renten.

DNB ville ikke gi meg deres markedsførte "BLU" rente, selv om jeg oppfylte kravene deres. Jeg fikk standardsvar "Du vil snart få en melding om din nye rente" tre ganger, da jeg var i kontakt med kundeservice. Da jeg byttet bank fikk jeg en telefon fra DNB, da var de mer enn villige til å tilby meg den markedsførte renten. Dessverre alt for sent. Etter bankbytte ville ikke DNB flytte BSU-kontoen og de hadde etter sigende "rotet bort søknaden". Hevngjerrig bank.

Som SAGA-kunde har du i utgangspunktet et fordelsprogram med betingelser, oppfølging og tilgjengelighet som er bedre enn hva andre banker kan tilby. Dette er eneste grunnen til at jeg fortsatt er kunde i DNB. Imidlertid opplever jeg at kontakten med kunderådgiverne er lite tilfredsstillende, min opplevelse er at det ikke betyr noen verdens ting for banken at jeg kjøper tjenester fra dem. Som SAGA-kunde har jeg nå en navngitt kontaktperson - vedkommende er vanskelig tilgjengelig, ringer ikke tilbake, og er lite kundeorientert. Jeg hadde også mine 9 ulike forsikringer i DNB, alle BEST-forsikringer med dekningsgaranti. Over natten overføres disse forsikringene til et nyetablert forsikringsselskap - Fremtind. Ved fornyelse av forsikringene i år har de endret vesentlige vilkår - blant annet dekningsgarantien. Uten at jeg har blitt gjort oppmerksom på dette - foruten at det er tatt ut av vilkårene. Ved nytegning av bilforsikring til bil nr. 2 klarte selskapet ikke å møte tilbudet fra et annet forsikringsselskap - til tross for både samlerabatt og individuell rabatt. Resultatet nå er at jeg har 8 forsikringer i Fremtind, og 1 forsikring i FRENDE. Jeg vurderer å samle disse ett sted. Foreløpig er jeg kunde i DNB fordi fordelsprogrammet til SAGA-kunder er godt. Men vurderer gjentatte ganger å følge bank- og forsikringsavtalene til hovedsammenslutningen Akademikerne som jeg er medlem av - dessverre har ikke de noe tilsvarende som SAGA-programmet.

Bedriten service og betingelser. Rigide ved søk om boliglån. Ville ikke vurdere bankinnskudd som sikkerhet

Lave lånerenter Rask tilbakemelding på forespørsler Svært god nettbank og apper Vært kunde i 30 år nå og bytter aldri til noe annet så lenge den er så bra

Har vært kunde siden det het Bergen Bank, aldri hatt annet enn gode opplevelser med banken. Alltid hyggelige folk i filialene.

Gammeldags nettbank. Gir heller ikke hus lån til unge uføre imotsetning til alle andre banker. Rådgivere gir null hjelp og prioriterer åpenbart rike kunder over hvermannsen.

Jeg har alltid fått elendig kundeservice. Jeg hadde for 1 time siden 1000kr på brukskonto, nå er jeg i minus 169kr. Hva i alle dager?

Kundeservicen er både tungvindt og tidskrevende. Skal undersøke andre banker med bedre oppfølging av kundene. Dere bruker kundens ventetid på oppringning til å lesse på kundene reklame istedenfor et tilbud om å bli oppringt. Her er det snakk om profitt tenking framfor å tilfredsstillelse av kundenes behov

Har skjedd to ganger nå.ble svindlet og de hjelper ikke til å få pengene tilbake eller finne en løsning

Jeg bruker mobilbankappen daglig og der har jeg oversikt over diverse lån, blant annet forbrukslån. Det ble plutselig helt borte en dag. Logget derfor inn i nettbanken for å chatte med en rådgiver. Han var utrolig RÅ på kundeservice og feilmeldte saken. samtidig ble jeg spurt om både forsikringer og sparing. Fikk tilbud på forsikring og samtidig god tips til sparing. Etter en dag fikk jeg melding om at det er feilmeldt og at det jobbes med saken. Dag 2 var alt på plass igjen. Må skryte av så fantastisk kundeservice! Har aldri opplevd problemer med denne banken og det tok så lite tid å fikse det. Tusen takk :)

Jeg studerer i utlandet og å ringe dem koster meg en formue, da jeg må vente i evigheter på å få hjelp. De har absolutt ingen mail-adresse man kan kontakte dem på angående henvendelser, og chat-systemet dems fungerer ikke (de henviser meg kun til telefon, selv om jeg forklarer situasjonen og ber om en mail). Dersom jeg vil avslutte forsikringen min, som ikke er mulig i nettbanken, koster det meg mer å ringe dem enn hva denne forsikringen koster i året! Hvordan kan Norges største bank ikke tilby en mail-adresse?!

Uprofesjonell og emosjonet ustabil rådgiver. Elendig kundeservice med evig lang ventetit. Usympatisk telefonsvarer hos kundeservice, som man bare kan snakke til og som misforstår det meste. Nå er begeret fullt, nå bytter jeg bank.

DNB har klart å utvikle nettside og tilhørende applikasjoner som utkonkurrerer samtlige banker i brukervennlighet. Dette er også det eneste de kan. Gjentagende forferdelig kundeservice og elendige rutiner som trekker de helt på bunn. Svært skuffende av Norges største bank.
