Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
104
av 105 innen
bank
24%
anbefaler
DNB Bank
Filtrer omtaler
49
24
24
48
185
Sorter omtaler etter
Viser av 330 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"God bank på nett - lite personlig."

Konkurransedyktig bank. Har hatt fast kundebehandler der før kontoret ble lagt ned og var mer fornøyd før. De som jobber i nettbanken prøver å imøtekomme kundene, men det blir upersonlig da jeg ikke har en fast person å forholde meg til. Om man liker best kontakt via nett så er DNB en god bank. Om man ønsker et lokalkontor så fungerer det dårligere

Svar fra DNB Bank
14.01.2020 20.18
Hei! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservice via nettbank og telefon. Grunnen til at vi har gått bort fra ordningen med personlige kunderådgivere er at det ble veldig mange kunder per kunderådgiver. Det førte igjen til alt for lange ventetider. I stedet har vi rådgivere tilgengelige hele dagen på chat og telefon som kan hjelpe deg med alt du måtte lure på. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Manglende personvern"
1 syns denne omtalen er nyttig

DNB har oppgitt at fra september 2019 selger de persondata til "offentlige og private virksomheter", altså så godt som hvem som helst. Dette er data som demografiske opplysninger, produktopplysninger, transaksjonsopplysninger og noen tilfeller tilleggsopplysninger fra offentlige registre. De oppgir at dataen er anonym og ikke er mulig å koble opp mot personer, noe som ikke stemmer så bra (https://www.theguardian.com/technology/2019/jul/23/anonymised-data-never-be-anonymous-enough-study-finds). Uavhengig hvor anonym dataen er, er det fortsatt fare for missbruk. Vi har sett tidligere i saker som "cambridge analytica" -saken hvordan store mengder "lite detaljert" data kan misbrukes til å overbevise masser og vippe valg. Dataen DNB selger, som f.eks transaksjonsopplysninger vil gi mulighet for enda mer detaljert profilering som kan brukes til liknende kampanjer. Selv om det er mulig å reservere seg for det som enkeltperson, har denne beslutningen til DNB har gjort at jeg har valgt å bytte bank vekk fra DNB etter å ha brukt banken hele livet.

Svar fra DNB Bank
14.01.2020 20.17
Hei August! Takk for at du skriver til oss. Leit å høre at dette har gjort at du har valgt å bytte bank. Det er altså snakk om data på transaksjoner som skilles fra kunden og på denne måten anonymiseres før disse samles. Transaksjonene kan altså ikke spores tilbake til en enkeltkunde. Det stilles også strenge krav til hvordan data skal brukes videre og kan naturligvis ikke kjøpes av hvem som helst. Som du selv skriver er også dette selvfølgelig helt frivillig. Du kan når som helst slå av og på samtykker i nettbanken din. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig billån rente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billån rente veldig høy, jeg har ringt seks måned før vi har avtalt, nå er det samme. Forsatt høy rente

Svar fra DNB Bank
14.01.2020 20.17
Hei! Rente på billån varierer ofte stort om man ser på effektiv eller nominell. Her er det ofte lånets omkostninger som betyr mest. Er du ikke fornøyd med renten på lånet ditt så ta gjerne kontakt med kundeservice så tar vi en nærmere kikk på det og ser om det er noe som kan gjøres der. Ønsker det en en riktig god dag videre så lenge!

/Jørgen
Anchristin B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Anbefales"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er det bare de med negative erfaringer som skriver her? Har vært kunde siden 87 og aldri hatt noe problemer. Hyggelige og løsniningsorienterte ansatte på kundesevice og lettforståelig nettbank. Rask tilbakemelding på lånesøknader og raske til å justere rente om andre banker har gitt et bedre tilbud. Alt i alt veldig fornøyd

Svar fra DNB Bank
14.01.2020 20.16
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du er fornøyd med oss! Skulle det være noe som helst vi kan bistå med så ikke nøl med å ta kontakt.

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservice"

Jeg ikke anbefaler DnB. En ansatt i DnB på Majorstuen har vært å dytter meg og kaste meg ut fordi jeg spurte for mye og de hadde ikke lyst å forklare ikke heller å hjelpe. Jeg hadde brukket min ankel noe dager før men det hjalp ikke å stoppe henne. Etter 8 år kunde hos dem jeg er veldig glad at jeg skal bytte bank.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.29
Hei Ledja! Takk for at du skriver til oss. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Alle er og skal føle seg velkomne på våre kontorer. Håper du har muligheten til å slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der slik at vi får muligheten til å gå dette opp med kontoret det gjelder. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Innskuddsautomat ALLTID I USTAND, 1000 kr. forsvant."

Beklager, ingen positive ting å si om DNB. Skal man sette inn penger kan man kun gjøre dette via deres innskuddsautomat. Hva gjør man når denne alltid er i ustand? Sist stoppet innskuddet to ganger, og hva skjedde, jo to ganger måtte ansatte tilkalles. Hadde 20.000 kroner som skulle settes inn, 40 stk. femhundrelapper. Disse ble telt opp to ganger, en gang hjemme og en gang i banklokalet ved automaten. Noen gikk gjennom før maskinen stanset, så ble noen sedler levert tilbake til meg fra en av de ansatte. Da disse ikke stemte med antallet jeg hadde puttet på automaten sa vedkommende at da hadde noen sedler gått inn slik de skulle. Jeg måtte så sette inn de resterende sedlene og igjen stanset maskinen. Det var da en ansatt nr 2 som måtte gå inn i maskinen fra bakrommet, før jeg igjen måtte sette inn de siste sedlene. Til slutt når kvittering ble mottatt var det kun 19.000 kroner som var registrert som innskudd. Hvor var de to siste 500 lapper jeg hadde satt inn??? Forsøkte å klage på dette, men kom ingen vei, maskinen hadde ikke feilet sa de. Som beskrevet var det to forskjellige ansatte som hadde vært på bakrommet og hentet mine penger, uten at jeg som kunde kunne følge med på hva som ble gjort. Hele tiden mens mitt innskudd ble foretatt var det flere kunder som sto å ventet på tur, og til slutt stengte de maskinen som så mange ganger før, og jeg dro fra stedet 1000 kroner fattigere enn da jeg kom inn. Advarsel til alle som bruker DNB, finn en bank dere kan stole på!!!

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.29
Hei Jonas! Tusen takk for din tilbakemelding. Leit å høre om din opplevelse med en av våre innskuddsautomater. Jeg håper du har vært i kontakt med kundeservice slik at vi har fått gått opp dette for deg. Om ikke setter vi stor pris på om du vil ta kontakt med oss på telefon, chat eller melding fra postkassen slik at vi får rettet opp i dette for deg. Dersom innskuddsautomaten skulle være i ustand en annen gang kan du også gjøre innskudd på Postkontor og hos Post i butikk. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Som student passer DnB meg utmerket!"

Hvitt kort fra DnB har mange fordeler for meg som student! Veldig fornøyd! Enkel nettbank og brukervennlig spareapp, som gjør det gøy å spare!

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.29
Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du syns spare-appen gjør sparing gøy, det setter vi kjempepris på! Skulle det være noe annet vi kan gjøre for deg så ikke nøl med å ta kontakt!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Saga kunde? Hjelper ikke, servicen er like dårlig uansett"

Selv som en "verdsatt og spesielt viktig kunde" blir jeg sendt mellom ulike kundebehandlere, må vente ukesvis på viktige svar, sende dokumenter på nytt osv. Dette holder ikke mål, ny bank over nyttår! Personlig rådgiver har ikke vært tilgjengelig 3/4 tilfeller, og det er et mareritt å forsøke å bytte. Rentevilkår er betydelig høyere enn sammenlignbare banker.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.28
Hei! Kjedelig å se at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss. Det er vanskelig å si hva som er grunnen til at du har opplevd lang behandlingstid uten av vi får undersøkt det nærmere. Har du anledning hadde vi derfor satt stor pris på det om du ville sende oss en melding fra postkassen i nettbanken med din opplevelse, sånn at vi får sjansen til å gå det opp skikkelig og gitt deg en ordentlig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Helt middels bank som ikke er veldig opptatt av deg som individ"

Etter mange år som DNB kunde byttet jeg bank til SpareBank 1 Lom og Skjåk og kunne ikke vært mer fornøyd med forandringren. Hos DNB opplevde jeg at lånesøknader ikke ble behandlet (verken avslag eller aksept) og varierende brukeropplevelse på mobilappene deres. Følte jeg ikke ble tatt seriøst som kunde og etter diverse avsløringer om hvitvasking kan man tvile på deres integritet. Sparebank 1 har etter min mening vært langt flinkere til å følge opp med god kundeservice, nettbanken er ryddig og mobilapplikasjonen fungerer smertefritt. Anbefaler dere som sitter på gjerdet om å bytte bankforbindelse da dette er en ganske smertefri prosess i den digitale alder.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.27
Hei Lars! Leit å høre at du har gått videre til en annen bank. Vi setter likevel enormt stor pris på din tilbakemelding og vil ta det med oss videre. Skulle det bli aktuelt igjen er du hjertelig velkommen tilbake til oss! :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke banken for deg hvis du vil se oversikt over aksjefond"

"Vi opplever problemer og kan ikke vise informasjon markert under akkurat nå." Tjenesten har vært nede/til dels funket i flere uker, ikke bare akkurat når jeg logger inn. Jeg gleder meg til det funker igjen og jeg flytter aksjefond fra DnB til noe mer stabilt. Hvis du liker uforutsigbarhet og banker som har tjenester som du ikke kan bruke "akkurat nå" i 2-3 uker, så er DnB banken for deg. Også hvis du vil ha lav BSU rente og lav sparekontorente er DnB banken for deg.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.27
Hei Emilia! Kjedelig å høre at du sitter igjen med er dårlig inntrykk av oss. Det stemmer at det har vært en feil som over en lengre periode rammet visning av fondsandeler i nettbankens totaloversikt. Jeg håper du tok kontakt med kundeservice eller fant ut at du fremdeles så disse under "Mine fond" og kunne selge/kjøpe/bytte som normalt. Ta gjerne kontakt på chat, telefon eller melding fra postkassen i nettbanken om det er noe annet du er misfornøyd med så tar vi mer enn gjerne en kikk på det for deg. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kunderådgiver"

Super fornøyd men, dette er nok også fordi jeg har en super flott kunderådgiver. Dette har nok alt å si for at jeg ikke bytter bank. Trofast kunde i Skien DNB, føler meg trygg og meget godt ivaretatt, jobber for meg ....

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.27
Tusen takk for kjempetrivelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med rådgiveren din. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med så ikke nøl med å ta kontakt. Ønsker deg en fortreffelig dag videre :)

/Jørgen
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skremmende kundeservice og nettside!"

Jeg anbefaler ikke denne banken, verdens verste kundeservice og verdens verste NETTSIDE!! Teknisk FEIL, hver gang jeg prøver å se i nettbanken!

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.27
Hei! Takk for tilbakemeldingen din. Litt vanskelig å si hva som er grunnen til at du har opplevd problemer, men start gjerne en chat i nettbanken, slå på tråden eller send en melding fra postkassen i nettbanken din så får vi sett nærmere på det for deg. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Gode løsninger"

Generelt fornøyd, aldri noe tull. De var litt strengere på vilkår for å få lån enn hos andre banker, men eller godt fornøyd.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.26
Hei Sindre! Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Godt fornøyd"

Godt fornøyd med DNB, ser mange negative omtaler men jeg har pdd konti i flere banker og DNB er jevnt over bedre. Tekniske problemer i ny og ne, men det eneste som skiller DNB der fra andre banker er at de havner i avisene umiddelbart, mens andre går unna. Nettbanken er god med mye selvbetjening og appen har blitt bra (den gamle var helt fryktelig).

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.26
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Strålende å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Knirkefritt livslangt kundeforhold med omtenksom bank"

Jeg ble overført til DNB da Postsparebanken gikk inn i historiebøkene. Mens familiemedlemmer klager over tekniske utfordringer med sine (lokale) banker har jeg ingenting å utsette på DNB. Nettbank og apper er fulle av funksjoner og greie å finne fram i. Riktignok fikk jeg ikke boliglån da jeg trengte det, men det hadde jeg neppe fått i annen bank heller. Rådgivere har hjulpet meg flere ganger med å ta valg. De tar årlig kontakt for å tipse meg om smarte grep som kan lønne seg. Midt på treet på etisk bankguide.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.26
Hei Espen! Tusen takk for tilbakemeldingen din og så gøy å høre at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt igjen dersom du ikke har fått ordnet med boliglån enda så tar vi gjerne en kikk og ser om det er noe vi kan tilby i dag, eventuelt kan vi hjelpe deg med noen tips slik at du kan nå målet raskere. Supert at du følger med på etisk bankguide! Her jobber vi knallhardt for å klatre enda høyere på listen! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Trekker meg dobbelt når jeg handler på nett"

Trekker meg dobbelt når jeg handler på nett. Ringer å varsler kundeservice og de sier til meg at det er sånn som kan skje og er ikke noe å gjøre med. Pengene vil sannsynlig bli returnert på konto etter noen dager.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.26
Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen! Når man gjør et varekjøp med kort kan det skje feil i betalingsløsningen hos mottaker. Det kan skyldes flere ting, eksempelvis nettverksbrudd. Dette kan resultere i at det kommer det vi kaller dobbeltreservasjoner på konto. Hvis dette skjer vil den ene reservasjonen bli slettet etter noen dager, avhengig av betalingsmottaker. Skulle det skje at mottaker belaster deg dobbelt så er vi selvfølgelig behjelpelige med reklamasjon på det! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundebeandling bedrift"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har forsinket driften til selskapet pga knot med opprettelse og tilganger til konto. Har kostet meg regnskapskroner.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.24
Hei Um! Takk for tilbakemeldingen! Opprettelse av kontoer eller kundeforhold skal selvfølgelig ikke ta lengre tid enn det som er nødvendig. Vanskelig å si her hva som var grunnen til at dette tok tid, men send oss gjerne en tilbakemelding fra postkassen i nettbanken din så får vi gått det opp skikkelig og gitt deg en ordentlig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge og håper at du ellers er fornøyd :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En ryddig bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ser mange dårlige omtaler her inne av DNB. Har vært kunde siden 2006, og er veldig fornøyd. Har aldri opplevd problemer med hverken nettbank eller service. Kan anbefales!" Er det kun når det er noe som går galt man skriver anbefalinger? Oppfordrer til at man også skriver når man er fornøyd.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.24
Hei Turid!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Herlig å høre at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe vi kan gjøre for deg så ikke nøl med å ta kontakt! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite tilgjengelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket endring på eksisterende lån. Lot seg ikke gjøre med hverken egen Ipad eller PC prøvd utført fra bankkontoret i Sandvika. Da begynner det å bli vanskelig når også min egen rådgiver ikke er behjelpelig i det hele tatt og sier at dette må ordnes selv via systemet. Først da jeg truet med å avslutte hele kundeforholdet skjønte hun alvoret og tok kontakt. Elendig kundebehandling. Ser ut som DnB har blitt for store.

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.24
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Litt vanskelig å si hva som er grunnen til at du ikke fikk gjort endringen slik du ønsket uten å vite mer om lånet og hvilken endring det var snakk om. Dersom du opplever utfordringer i nettbanken kan du starte en chat i margen til høyre så får du snakket med en av våre rådgivere som kan se på det sammen med deg. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service og nettbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig lenge tid for å svare på chatten, så bryter de samtale og jeg må starte på nytt. Epost-boksen fungerer ikke! Fikk bare søppel og tilbud fra de men ikke viktige brevene er kommet aldri også ikke per vanlig post. skal bytte snart til Sbanken. Når Visa kort ble utløpt nå i oktober er jeg uten kort da ny er ikke kommer enda, så kan ikke hente pengene eller betale i butikken!

Svar fra DNB Bank
06.01.2020 09.24
Hei og takk for tilbakemeldingen! Det er synd å høre at du har opplevd lang ventetid på chat og at du har blitt brutt. Normalt er det lav eller ingen ventetid på chat, så da kan det høres ut som at det har vært noe spesielt som har gjort at ventetiden har vært lang. Vi prioriterer høyt å være tilgjengelig for kundene våre. Det er litt vanskelig å si hva som er grunnen til at du ikke har mottatt brev i postkassen eller nytt kort når dette har utløpt. Det sendes automatisk ut nytt kort en måned før eksisterende kort løper ut på dato. Gi oss gjerne en ny sjanse ved å ta kontakt på chat eller telefon så er jeg helt sikker på at vi finner ut av dette for deg! :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundebehandling for bedrift"

Lang og uansvarlig oppfølgning av saksbehandlere. Når de først tar i saken din så må du vente en uke for hvert svar via email. Og ikke nok med det, altfor lang tid for å få konto for å legge inn aksjekapital... Venter ennå. Skal skrive omtale rett etter jeg har fått konto og etter jeg får bekreftelse for å legge inn på altinn registeret.. Ventet i en mnd for konto. Til og med etter å ha sendt alt nødvendige.

Svar fra DNB Bank
01.11.2019 10.04
Hei Bogdan!

Takk for tilbakemeldingen! Så lang tid skal det selvfølgelig ikke ta så her må det være noe som ikke har gått helt som det skal. Fint om du logger inn i nettbanken og starter en chat der, slår på tråden til oss på 915 04800 eller sender en melding fra postkassen i nettbanken slik at vi får gått dette opp!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Mellomfornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

DnB var min første bank og jeg har holdt meg til dem hele livet, også førte mine barn til denne banken. Men det DnB vi hadde på 80- og 90-tallet er milevis fra den banken vi har i dag. DnB i dag har distansert seg og fjernet seg så langt fra kundene at de har gjort seg utilgjengelige. Mobilappen deres måtte jeg avinstallere, for etter "forbedrende oppgradering" ble den ubrukelig. Forsikringstilbudet deres er et kapittel for seg selv, kort summert så fikk jeg flyttet alt jeg hadde av forsikringer over til et bedre selskap. Jeg skulle gjerne ha gjort det med bankkontoene også, men ut fra hva jeg leser av anmeldelser fra andre så er hver eneste bank her i landet ubrukelige. Så jeg ser liten vits i å flytte fra en dårlig bank til en som er like dårlig pr. i dag, men jeg holder øyne og ører åpne.

Svar fra DNB Bank
01.11.2019 09.27
Hei Sessa!

Takk for tilbakemeldingen! Som du sier har det skjedd mye de siste førti årene. I løpet av denne tiden dukket de første bankkortene med magnetstripe og pin opp, internett ble allemannseie og smarttelefonen har de fleste med seg overalt i dag. De fleste har for lengst gått bort fra kontofon, kontanter og brevgiro. De siste årene har vi lansert tjenester som Vipps, en flunkende ny mobilbank med stadig økende funksjonalitet, Puls og du kan nå betale ved å tæppe kortet ditt på terminalen.

Selv om disse tjenestene har gjort at behovet for bankkontor har minsket er våre rådgivere likevel mer tilgjengelig enn noen gang. Faktisk kan du snakke med oss akkurat når du vil. Vi er døgnåpne så dersom du slår på tråden til oss på 915 04800 eller starter en chat i nettbanken så treffer du alltid en rådgiver som er klar til å hjelpe deg med alt du måtte lure på!

På forsikringsfronten skjer det også mye nytt. DNB forsikring har fusjonert med Sparebank1 forsikring og sammen skapt Fremtind. Er du interessert så ta gjerne kontakt så lover jeg at vi skal gi deg et godt tilbud! :)

Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lavmål av kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde gjennom mange år. Fungerer greit på det jevne, men yter lite ekstra om man ikke utfordrer dem. Skuffende. En stor mastodon som viser lite individuell interesse.

Svar fra DNB Bank
01.11.2019 09.25
Hei!

Takk for tilbakemeldingen! En av de tingene vi jobber med er nettopp det å se våre kunders behov og tilby de beste produktene på et individuelt nivå. Dersom du ikke har fått dette er det selvfølgelig veldig trist. Start gjerne en chat med oss eller slå på tråden til kundeservice dersom du føler at det er noe du mangler eller ønsker så skal vi selvfølgelig gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :)

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ikke bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt DNB fra når det var postbanken og videre til DNB når de ble slått sammen. Forferdelig mye trøbbel med både app, nettbank, betaling og appen har problemer ca annen hver dag. Etter alle årene jeg har hatt DNB har jeg nå byttet bank.

Svar fra DNB Bank
01.11.2019 09.23
Hei Henrik!

Takk for din tilbakemelding! De siste årene har vi jobbet hardt med utvikling av våre digitale tjenester. Vi har blant annet lansert en ny mobilbank som stadig får mer funksjonalitet og jobber kontinuerlig for å sikre driftstabilitet. Leit å høre at du har valgt en annen bank. Skulle du vurdere bankbytte igjen ved en senere anledning så står vi klar med åpne armer for å ønske deg velkommen tilbake. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge!

/Jørgen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Feil i nettbanken har blitt en vane"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd med DNB, men så ofte som dere har problemer med nettbanken er et gigantisk minus. Det at man ikke får brukt kortet/satt inn penger på brukskonto når man skal handle mat, er på reise og lignende skal ikke skje i det hele tatt. Det er utrolig frustrerende og vi kommer til å finne en bank hvor dette ikke skjer, og hvertfall ikke så ofte som hos dere.

Svar fra DNB Bank
01.11.2019 09.23
Hei Tobias!

Helt enig i at dette ikke skal skje. Vi ruster opp våre IT-systemer og jobber kontinuerlig med utvikling av våre digitale tjenester for å bedre funksjonalitet og unngå situasjoner hvor ting ikke fungerer som de skal. Som Norges største bank er det veldig mange som blir påvirket når vi opplever feil og det tar vi selvfølgelig svært alvorlig. Dette er derfor et tema med høy prioritat hos oss!

/Jørgen
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR