Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 116 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank
Filtrer omtaler
98
42
49
105
657
Sorter omtaler etter
Viser av 951 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Annetone
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice ved åpning av bedriftskonto. 1,5 mnd er gått og vi har fremdeles ikke tilga"

Forferdelig kundeservice ved åpning av bedriftskonto. 1,5 mnd er gått og vi har fremdeles ikke tilgang til pengene våre!!!!

Svar fra DNB Bank
06.10.2022 13:31
Hei! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Har forståelse for at dette er frustrerende. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her. Du kan ta kontakt med kundesenteret på telefon: 91504800 eller chat fra innlogget nettbank, så kan vi se på saken din igjen. /Lisa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Er svært fornøyd med banken. God service og oppfølging

Svar fra DNB Bank
04.10.2022 22:42
Hei Tommy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) /Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Jeg glemmer aldri den gangen jeg ble lurt av den griske DNB-ansatte"

Jeg synes dette er den verste bank i Norge. Store og griske og som tittelen sier så ble jeg lurt for femten år siden.

Svar fra DNB Bank
05.10.2022 10:25
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om det er noe vi kan hjelpe med må du gjerne ta kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank. Mye kan ha skjedd på 15 år, så håper derfor du vil få en bedre opplevelse om du fortsatt er kunde, eller skulle ønske å bli det på nytt en gang. /Frida
Inger L. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dere er vel bra bank"

Jeg har ikke bruk dere på noen år jeg har litt peng på kontoen vil overfør dem til kontoen min til storebrand banken

Svar fra DNB Bank
04.10.2022 14:22
Hei. Takk for melding. Dersom du ønsker å overføre innestående beløp til en annen bank kan du gjøre dette ved å logge inn i nettbanken og gå til Dagligbank og lån - Betale til en. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 91504800 eller på chat når du er innlogget i nettbanken dersom du trenger videre hjelp med dette. Ønsker deg en fin dag. /Elisabeth
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"1 Stjerne er for mye"

Uheldigvis har jeg vært så dum å beholdt konto hos DnB siden ungdomsalder, har nå sperret kort hos de som fortsatt var blitt trukket og kontaktet de angående dette idag. Fikk svar at kortene var sperret og at det var bare å se bort i fra dette samt at jeg skulle få bekreftelse på det etter jeg snakket med de på chat. Fikk selvsagt ingen bekreftelse så jeg tok kontakt igjen, da fikk jeg ett annet svar å ingen løsning på hvordan jeg skulle løse dette med kortet. Anbefaler alle familie og venner dere også å holde dere langt unna DnB, at de er Norges største bank må være en spøk mtp hvordan de behandler kunder de har hatt i flere tiår. Jeg har nå etterspurt innsyn i mine data hos de og regner med at dette blir løst på denne måten slik at jeg får logg over samtalen jeg hadde med de om dette på chat ellers blir jeg nødt å sende klage til datatilsynet. STYR UNNA.

Svar fra DNB Bank
30.09.2022 15:05
Hei Erling! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og at du har mottatt ulike beskjeder i kontakt med kundeservice. Det er ikke bra nok. Vi kan ikke sjekke eller gå inn på enkeltsaker her, men kan på generelt grunnlag informere om at selve kortavtalen må avsluttes hvis man ikke lenger ønsker kort i banken. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt håpløst å komme inn på fullversjon !!"

Deres forklaring fungerer heller ikke. Kommer ikke inn på fond eller innboks!

Svar fra DNB Bank
28.09.2022 20:53
Hei. Kjedelig at du ikke har kommet inn i fullversjon. Vet ikke helt hvilken fremgangsmetode som er forsøkt, men gjerne forsøk denne: Trykk deg inn på internett på din mobil og skriv inn www.dnb.no. På den siden som dukker opp så blar du den nesten helt nederst på siden og der trykker du på "Om oss". Da kommer du til forsiden vår slik den ser ut som om du skal logge inn via en pc. /Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Skyhøy rente, arrogant kundeservice og mangler Apple pay"

Vi er i 2022 og de mangler Apple Pay, renta er høy og når du forsøker å kontakte banken for å forhandle så blir du avvist på en arrogant måte med autosvar. En ting er å få et nei, som jeg tåler, men når man ikke en gang føler man blir hørt etter å ha vært kunde i banken siden tidenes morgen, så ble det nok for meg. Byttet bank nylig og har allerede spart mange tusen. I tillegg har banken satt ned renten mindre enn hva styringsrenta gikk ned under pandemien. Nå når renta går oppover igjen, så er DnB raske med å sette opp nøyaktig samme prosent som styringsrenta. Skulle likt å sett en sammenligning på differanse mellom boliglånsrente og styringsrente før, under og etter pandemien. Hvor vanskelig kan det være å opptre profesjonelt og redelig? Bytt bank!

Svar fra DNB Bank
27.09.2022 12:19
Hei, en av hovedgrunnene til hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay er måten Apple tar full kontroll over NFC-løsningen og ikke lar andre 3. parts tjenester benytte seg av løsningene på sine telefoner. En slik løsning syns vi ikke er brukervennelig for våre kunder, eller markedet. Du kan lese mer her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ om hvorfor vi og flere andre banker over Europa tar avstand fra løsningen. Vårt ståsted vil endre seg raskt om Apple endrer driftingen av sine tjenester. /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"DNB SAGA"

Topp oppfølging og gode nettbaserte løsninger innen finans og forsikringer igjennom SAGA programmet. Egen kundeveileder og gode fordels-tjenester. PS: Ønsker meg på sikt en mye mer moderne nettbank med et oppdatert brukergrensesnitt. Mobilbank helt topp!

Svar fra DNB Bank
27.09.2022 14:24
Hei Simen! Tusen takk for flott tilbakemelding, det er veldig kjekt å høre at du føler dette om oss! :D Vi jobber med nye digitale løsninger som vi vil lansere med tid, men det er mye grunnarbeid rundt disse løsningene som må være på plass før vi kan lansere dem! Vi gleder oss kjempe masse til når de blir offentlig gjort, men vi kan si at om du er fornøyd med mobilbanken, så vil du elske den nye nettbanken når den kommer! <3 /Vinjar
Yenny M. N. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kortet min funket ikke , eller kodebrikken"

Det er på grunn av Vipps mye penger . Jeg vet ikke man kan ikke då mye penger .

Svar fra DNB Bank
26.09.2022 13:29
Heisann Yenny! Leit å høre at du opplever problemer med kort og kodebrikke. Om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 så vil de kunne få sett nærmere på dette. Vårt kundesenter holder åpent mellom kl. 07-23 hver dag (inkl. lørdag og søndag). /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig."
1 syns denne omtalen er nyttig

"Alle kunder er like viktige" men ikke hos DNB. Ikke bruk denne banken som din private bank. Stor forskjellsbehandling.

Svar fra DNB Bank
26.09.2022 11:49
Hei Tor! Leit å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss og føler deg forskjellsbehandlet. Våre kunder er viktige for oss og vi ønsker å være tilgjengelig for alle våre kunder slik at det skal være enkelt å kunne komme i kontakt med oss og få hjelp til det man trenger. Derfor har vi blant annet åpent 16 timer hver dag mellom kl. 07-23 (også på lørdager og søndager) og er tilgjengelig på chat, telefon 915 04800 og nettbankmelding – slik at våre kunder har flere kanaler for å ta kontakt med oss. Det er vanskelig for oss å kunne svare på her hva som har skjedd i ditt tilfelle som gjør at du føler deg forskjellsbehandlet, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere. /Lars
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke apple pay!"

Å ikke ha apple pay er helt bak mål. Dealbreaker for min del.

Svar fra DNB Bank
24.09.2022 16:18
Hei! Det var leit å høre. Vi har ikke noe nytt å komme med angående Apple Pay foreløpig, men det er noe som vurderes jevnlig. Ønsker deg en fin dag! /Lene
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"På tide å bytte bank."

Vært kunde hele livet men nå er det slutt. Mange grunner til det. Fått haugevis med varsler om at nå sperrer vi konto. Men ikke noe varsel om at bank id ble kuttet ut. Fikk bare mail at bank id virker ikke lenger. Det har blitt masse problemer pga. det. Takk skal dere faen i meg ha..

Svar fra DNB Bank
21.09.2022 14:04
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Når det gjelder varsel om sperring av konto høres det ut som vi mangler oppdatert legitimasjon og/eller kundeopplysninger på deg. Dette er vi lovpålagt å be om. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. /Tonje
Philip L. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ikke noe apple pay"

Skjønner ikke hvorfor DNB ikke bare legger til apple pay, det er ingen grunn til å ikke gjøre det, det blir bare bedre for kunden hvis DNB åpner opp til flere muligheter til å betale på. Personlig så skulle jeg virkelig ønske det var apple pay, jeg tror det er mange som også hadde satt pris på om Dnb la til dette. Vipps og apple pay er to forskjellige konsepter, vipps funker bra til å overføre penger til andre, men detbli brukt svært lite til å betale i butiikker, derfor burde apple pay komme til DNB.

Svar fra DNB Bank
20.09.2022 22:33
Hei, per dags dato støtter vi ikke Apple Pay grunnet Apple sin måte å styre denne tjenesten på. Det er ikke bare vi som har tatt avstand fra denne løsningen, du kan lese mer om hvorfor vi og flere banker i hele Europa + EU har valgt å ikke støtte Apple i denne løsningen her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ Skulle Apple endre sitt ståsted, vil vi raskt begynne å tilby tjenesten :) /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ref. min omtale om DNB Kundeservice for ca 3 uker siden/sperring av konto"

Gjelder ikke lenger bare Kundeservice men DNB generelt. Styr unna denne banken og unngå unødvendig trøbbel. Min konto i DNB ble altså sperret for overføring til egen konto i annen norsk bank. Ref tidligere omtale. Men den var fortsatt åpen for innskudd. Som jeg ikke kjente til, og som jeg iht sperringen altså ikke kunne motta!! På spørsmål til DNB fikk jeg beskjed om at de jo ikke kunne sperre for pensjoner o.l. Har den siste tiden kontaktet banken flere ganger, snakket for 3 dager siden med en tilsynelatende normal og hyggelig person. Han ba om mitt kontonummer i annen bank, han kunne deretter overføre innestående beløp fra min DNB konto. Jeg regnet med at alt nå ville ordne seg. Men så enkelt skulle det ikke bli… intet skjedde… Den 16.d.m. fikk jeg 2 x beskjed fra dame (vet ikke om det var samme) at kontoen ville være åpen 1 time for overføring fra meg. Men ingen hadde sagt noe om at jeg først måtte slette forutgående forsøk på overføring (samme beløp). Det ble jeg etterhvert fortalt av «kontoen». Har sjekket idag, søndag 18.09, beløpet står fortsatt på min konto i DNB. !!!!!

Svar fra DNB Bank
19.09.2022 12:56
Hei. Det er leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Vanskelig å si hvorfor det har vært en del frem og tilbake i dialogen, men ta gjerne kontakt på telefon eller på chat (når du er innlogget i nettbanken) så kan vi se om overføringen går i orden. /Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen mulighet for Apple pay"

DnB støtter kun kontaktløs betaling telefon/klokke på Android enheter. DnB vil bare satse på Vipps, men som de fleste vet er Vipps en middelmådig løsning sammenlignet med Google wallet/Apple pay på butikk og lignende. Og ikke minst, en tryggere måte å betale på i innlandet og utlandet sammenlignet med gamle fysiske kredittkort. Var nettopp i kontakt med DnB kundestøtte, og de sa at det er mange som etterspør Apple pay. Selv er planen nå å bytte bank, selv om jeg ellers var fornøyd med DnB.

Svar fra DNB Bank
20.09.2022 22:35
Hei, den primære grunnen til hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay er måten Apple tar full kontroll over NFC-løsningen og ikke lar andre 3. parts tjenester benytte seg av løsningene på sine telefoner. En slik løsning syns vi ikke er brukervennelig for våre kunder, eller markedet. Du kan lese mer her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ om hvorfor vi og flere andre banker over Europa tar avstand fra løsningen. Vårt ståsted vil endre seg raskt om Apple endrer driftingen av sine tjenester. /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Apple Pay og rotete nettbankløsning"

DNB har fortsatt ikke støtte for Apple Pay. Norges største bank burde gå foran som et godt eksempel når det kommer til teknologi. Det at markedet ikke er modent nok, og at det ikke er nok etterspørsel etter Apple Pay er dårlige unnskyldninger. Når Norges største bank ikke kan tilby tjenesten, så blir jo etterspørselen og modenheten holdt tilbake naturlig nok. Apple / iOS-enheter er de mest populære mobilenhetene i landet, men på tross av dette er det ikke noe problem å tilby både Google, Fitblt og Garmin Pay… Nettbanken er også rotete og fremstår som utdatert. Det er også frustrerende at mobilbank-appen og nettbanken har forskjellige funksjoner som ikke kan benyttes om hverandre.

Svar fra DNB Bank
20.09.2022 22:37
Hei, den primære grunnen til hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay er måten Apple tar full kontroll over NFC-løsningen og ikke lar andre 3. parts tjenester benytte seg av løsningene på sine telefoner. En slik løsning syns vi ikke er brukervennelig for våre kunder, eller markedet. Du kan lese mer her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ om hvorfor vi og flere andre banker over Europa tar avstand fra løsningen. Vårt ståsted vil endre seg raskt om Apple endrer driftingen av sine tjenester. Nettbanken vår gjennomgår for øyeblikket mye endringer som vi håper å kunne lansere snart, men vi er ikke uenig i at den trenger en oppdatering. Endringene vi jobber med skal ikke bare endre utsende, men også effektiviteten på våre tjenester, og derfor trengs det noe lengre tid enn vi hadde ønsket! :) /Vinjar
Hans O. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bidrar med all informasjon og service jeg trenger forPrivat Bankink"

Bidrar med aii informasjon og service jeg trenger som kunde i DNB Private Banking

Svar fra DNB Bank
16.09.2022 11:06
Tusen takk for fin tilbakemelding! :) \Maren
Kjersti Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Elendig service de er mest kjendt for å ødelegge kunder og sperre kort blir nok en anmeldelse på dnb

Svar fra DNB Bank
16.09.2022 11:07
Kjedelig at du føler det slik. Hvis du kontakter kundesenteret så kan de hjelpe deg med en løsning på problemet. \Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen mulighet for å betale med Apple Pay"

Hvorfor i alverden er det ikke mulig å bruke Apple Pay med DNB... helt forferdelig...

Svar fra DNB Bank
15.09.2022 12:12
Hei! Vi vurderer alle betalingsløsninger forløpende, men har foreløpig ikke konkludert på noe ang Apple Pay. Takker for tilbakemelding og engasjement. /Marthe
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Verste kunde bemøtt"

Møttet opp idag på DNB hovedkontor i Oslo. Hadde avtalt å komme for å tolke for en kunde som hverken kan snakke norsk eller engelsk. Kunden ventet på meg inne i banken. Når jeg møtte opp så ble jeg stoppet av en dørrvakt med asiatisk utseende som nektet meg å komme inn. Ikke for at jeg har noe problem med å stille meg i kø men i dette tilfelle skulle jeg tolke for en kunde til DNB. Jeg prøvde å forklare på en hyggelig måte men det ikke noe respons å få. Han var rett og slett uhyggelig og frekk. Lurer på hvor i alle dager ansatter DNB folk som ikke kan oppføre seg normalt. Det var rett å slett en diskriminerende dørrvakt. Etter dagens hendelse har jeg mistet all respekt og tillitt.

Svar fra DNB Bank
14.09.2022 08:52
Hei. Takk for tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på kontoret vårt og jeg skal ta det med videre. Det er ikke slik det skal være. /Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Umulig å kontakte uten e-mail og kundeforhold."

Får ikke kontante for å svare på trussel om stengt konto, Finner ingen mail-adresse for kontakt.

Svar fra DNB Bank
13.09.2022 09:49
Hei Ola, dette ønsker vi gjerne å sjekke opp i. Du kan kontakte oss både via innlogget chat i nettbanken eller på telefon 91504800. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager (inkludert lørdag og søndag). Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld. /Lisa
Kim B. L. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig Bra"

Jeg har på under en uke hatt to hendvendelser til DNB Fantastisk Service Fantastisk Hjelp Fantastisk god kunskapet sakbehandler har. Til alle dere i DNB TUSEN TAKK

Svar fra DNB Bank
13.09.2022 09:45
Hei Kim! Anmeldelser som dette gjør oss skikkelig glad. Tusen takk for flott tilbakemelding :-) /Lisa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Avsluttet min konto"

Dette er for dårlig av dnb. Eg bor i Egypt og har gjort det i 8 år og vert like lenge kunde i dnb, eg har ikke hatt noen problem før nå. Eg reiste helt til Norge i april og åpner nettbankbrikke med norsk tlf og nummer, identifiserte meg og reise tilbake til Egypt 13 mai. Fikk meld på tlf 17 juni om å oppdatere kundeforhold noe som eg gjorde og har ikke hørt noen ting fra banken før 7 september med mail om at kontoen er avsluttet. Ringte å styrte og sitter her uten visa kort uten BankID eller nettbankbrikke. Dei sier at det er noe mer dei luere på ang kundeforhold og at dei har sendt meg meld I nettbanken noe som eg ikke har gått eller sett. Ingen brev til den norske adressen min i Norge eller mail eller sms eller tlf om at dei vil avslutte kontoen min visst eg ikke tar kontakt. Nå sitter eg og kan risikere å bryte visumet mitt i Egypt noe som er straffbart og blir store problemer for meg med immigration police har ikke mulighet til å kjøpe bilett til Norge eller åpne ny konto for eg må til Norge for å identifisere meg. Får heller ikke betalt husleie eller kjøpt mat, å bryte eg visumet kan eg heller ikke få penger sendt via western union. Så. Dnb setter meg i en situasjon der eg bryter loven i Egypt og ingen vet hvor lang tid det vil ta å gjenåpne kontoen min. Dnb burde ringt meg når dei ser at eg ikke har svart på meld innboksen da dei vet eg bor i Egypt og vet konsekvensene visst dei avslutter kontoen og eg har alltid oppdatert mine kundeforhold i dnb, så dnb dette får dere rydde opp i. Går ikke an å sette mennesker i en slik m situasjon at dei bryter loven pga dere

Svar fra DNB Bank
12.09.2022 13:11
Hei! Dette ønsker vi gjerne å sjekke opp i, så ta gjerne kontakt med oss på telefon 915 04800. Om du har oppdatert kundeinformasjon og legitimasjon skal konto ikke avsluttes. Vi er tilgjengelige på telefon hver dag mellom kl 07-23. /Frida
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bank ID"

Så kjipt og dumt at DNB har sperret min bank ID fordi jeg ikke har Norsk pass! Hvordan skal de som venter på Norsk pass betale regningene sine uten bank ID?? Er det ikke reisebevis, ID kort eller norsk førerkort gyldig for identifisering?? Skam!!!

Svar fra DNB Bank
08.09.2022 13:33
Hei Iman! Nå er jeg litt usikker på hva du mener her. Dersom du har fått kundeforhold sperret i påvente av legitimering, så er det også gyldig med nasjonalt id-kort, norsk førerkort utstedt etter 1.1.1998 samt bankkort med bilde fa annen bank. Da anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter som vil kunne bistå i den forbindelse så vi får oppdatert legitimasjon på deg hos oss. Dersom du derimot mener å få utstedt BankID uten norsk personnummer så tilbyr vi ikke det per i dag. Det er fortsatt fullt mulig å betale regninger uten å ha Bankid tilknyttet kodebrikken fra oss. Da logger man inn med alternativet "Uten bankid" og så kan man legge til og bekrefte betalinger med kodebrikken. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du opplever problemer i den forbindelse så vil de kunne bistå med dette. Ønsker deg en fin dag! /Lars
Jorunn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Norges verste bank."

Måtte ha et personlig møte med DNB på Lillehammer i går, møtte stengte dører. Prøvde å ringe (kun et tlf.nr. tilgjengelig uansett tjenester) Gjelder hele landet fikk beskjed at ventediden var 40 minutter!!!!! etter ca 30 min. kutter banken forbindelsen. Dette er rett og slett dritt oppførsel. Jeg og mine venner og bekjente fjerner alle konti fra DNB for alltid. Anbefaler alle å oppsøke sparebanker med personlig service.

Svar fra DNB Bank
12.09.2022 13:08
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse og kom til et stengt bankkontor. Vi har møtebooking på de fleste bankkontorene nå, så det vil dessverre ikke være alle som har åpent for drop-in. Om du ønsker hjelp via nettbank kan du gjerne starte en chat med oss der eller sende en melding via postkassen i nettbanken, så slipper du å ringe inn. Vi er tilgjengelige på chat hver dag mellom kl 07-23. Ønsker deg en fin dag! /Frida
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR