Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 117 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank
Filtrer omtaler
103
43
53
112
693
Sorter omtaler etter
Viser av 1004 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig reklamasjons håndtering"

DNB er en av de verste bankene man kan komme bort i. Det ble trukket 10000kr fra kontoen min, men ble overført til vedkommende men ble heller ikke refundert. Klagde dette til banken, men fikk ingen hjelp eller veiledning rundt saken. Samt som jeg etterspurt om å kunne snakke med aveldingleder men ble ikke prioriter ettersom dem mente at dette ikke var et stor sak. Dette gjald DNB bank ASA reklamasjon og visa avdeling

Svar fra DNB Bank
05.02.2023 19:23
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med reklamasjon hos oss. Siden vi ikke kan kommentere enkeltsaker her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret, om du ønsker en forklaring eller om du ønsker at vi ser nærmere på det. /Frida
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"DNB har beslaglagt alle innskudd på kontoen ."

Min søster bor i USA. Har hatt konto i DNB i mer enn 50 år. Kontoen ble sperret i juni i år, uten at noen beskjed ble gitt. jeg har disposisjonsrett over kontoen i min egen nettbank i DNB. Kontoen blir benyttet av NAV til overføring av hennes norske pensjon. Banken nekter å opprette ny konto, da de sier hun ikke har tilstrekkelig tilhørighet til Norge. Hun er norsk statsborger, har norsk pass og personnummer. Kontoen ble sperret grunnet mangel på levert ID. De sier hun event. må møte på deres kontor i Oslo og vise legitimasjon! Hun bor altså i California. Så det ikke bare å komme dit på kort varsel. DNB sitter fortsatt på pengene, og nekter å overføre til noen som helst. Sendt skriftlig klage for over en måned siden. Får ikke svar. Ingen tegn til å løse problemet enda det er de selv som har gjort feil. Vi føler oss helt maktesløse. Å ikke kan disponere sine egne penger. Ikke mulig å benytte epost til Norges største bank. kommunikasjon på tlf eller chat er meget tidkrevende og en får aldri noe svar, bare "bla,bla,bla!".

Svar fra DNB Bank
02.02.2023 13:56
Hei Arne! Det er veldig leit å høre at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Når det gjelder oppdatering av legitimasjon er dette noe vi er pålagt av hvitvaskingsloven å innhente. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, så jeg vil anbefale at søsteren din ringer oss på telefon +47 91504800 slik at vi kan se nærmere på det. /Tonje
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Vurderer å bytte selskap
"2023 men fortsatt ikke Apple pay"

Norges største banken ikke tilbyr Apple pay, mens Google pay fungerer bra. Det gir ikke mening siden Apple systemet er mye tryggere

Svar fra DNB Bank
29.01.2023 13:51
Hei! Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling. EU har startet etterforskning av Apple Pay og mener Apple bryter konkurranseloven. EU mener blant annet at Apple stenger ute konkurrenter, hindrer innovasjon og gir færre valg for forbrukerne. Vi håper EU-etterforskningen fører til nødvendige endringer. I mellomtiden opplever vi at norske banker har laget veldig effektive og billige betalingssystemer for forbrukerne. Det skal samtidig sies at vi følger utviklingen nøye og gjør løpende vurderinger på hvilke betalingstjenester vi ønsker å tilby.
Kundetilfredshet
App
"Ingen problemer"

Så at mange hadde dårlige erfaringer med DNB, så jeg tenkte å dele min erfaring som kunde i litt over 7 år. Jeg har aldri hatt noen problemer med banken og har aldri vært nødt til å ta kontakt med banken. De støtter Google Pay og Apple Pay, og i tillegg skjer overføringer med Vipps og bankkontooverføringer umiddelbart (kan betale med de pengene sekundet etter overføringen har skjedd). En tjeneste jeg bruker ofte er automatiske overføringer (faste oppdrag), som gjør at jeg kan flytte på pengene innad i kontoene automatisk. Dette bruker jeg til å flytte alt av utbetalinger for leie, abonnementer etc. ut fra inntektskontoen og til en egen gjemt konto som har avtalegiro aktivert for leiefakturaene og andre fakturaer. Resten av de forventede pengene jeg får inn flyttes til brukskontoen, og da vet jeg at jeg kan trygt bruke de pengene uten at det går ut over fakturaer. Det funker kjempebra og jeg slipper å tenke på fakturaer for hele året! Har handlet aksjer én gang, og da gikk det helt greit. Fikk kjøpt en aksje fra en bedrift i USA og solgt noen dager etter uten problemer. Det kan ha tatt litt tid før det ble solgt, det husker jeg ikke helt, så det egner seg IKKE for døgnstrading! Fondsløsningen er veldig enkel og de har flere måter å spare penger på (morsom sparing, fast sparing per måned og engangssparing). DNB driver også å endrer nettsiden sin nå, og det ser ut som at de begynner å få en veldig clean nettside. Alt i alt, har ikke jeg personlig hatt noen problemer og har derfor aldri måttet kontakte kundeservice.

Svar fra DNB Bank
27.01.2023 11:03
Hei Eric! Tusen takk for veldig hyggelig og detaljert tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du er fornøyd og at du valgte oss som din bank. Selv om du ikke har trengt å kontakte kundeservice hittil håper jeg at du vet at du gjerne kan ta kontakt med oss hvis du lurer på noe eller ønsker rådgivning :) Vi er åpen alle dager fra 07-23. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Vurderer å bytte selskap
"Dyr og dårlig"

Umulig å få kontakt om du ikke er digitalt sterk og knapt nok da. Måten de har taklet de nye id-kravene på er forferdelig og skammelig. Svært kritikkverdig, og de kommer til å miste mange kunder fortløpende. Eneste som er veldig bra er nettbanken....

Svar fra DNB Bank
26.01.2023 15:08
Hei Jennie! Så bra du er fornøyd med nettbanken vår :-) Prosessen med å relegitimere kundene våre har tatt mye tid, og vi har hatt veldig lange køer både på telefon og chat i denne perioden. Nå har situasjonen heldigvis bedret seg og vi er tilbake til lite kø både på chat og telefon. Det skal derfor ikke være et problem med lang ventetid når du prøver å komme i kontakt med oss nå. Vi er helt enige i at enkelte ting kunne blitt gjort bedre i dette prosjektet, men det har vi lært av og tar med oss denne erfaringen videre slik vi kan bli bedre. Håper du vil gi oss en sjanse videre! /Frida
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Denne banken er ikke lenger for alle."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde siden 70 tallet. Har alltid betalt i tide, den gang jeg hadde lån. Har aldri hatt betalingsanmerkninger. Spør om utvidet kredit a`kr 5000,- på Visa, som banken kan se brukes kanskje 1 gang i året, og blir fylt opp før faktura kommer. Svaret er NEI. Jeg skal bytte og aldri mer ha noe med DNB å gjøre.

Svar fra DNB Bank
16.01.2023 22:38
Hei Eilen! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Kreditt på visa/brukskonto er avviklet for nysalg som gjør at det ikke er mulig å øke eksisterende kreditt. Håper du har anledning/lyst til å ta kontakt med kundeservice igjen slik at vi kan se på alternative løsninger. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Nedjustering av innskuddkost mot endring av GAV-snitt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Andre en meg som har opplevd at det er utført endring på innskudd kostpris mot at GAV justeres ( gjelder MPCC) Markedsverdien er riktig, men innskudd ASK blir dette helt feil. Tok kontakt med DNB Marked, fikk svar ( noe arrogant kundebehandler) at det var sikkert pga noe jeg har påvirket med salg og kjøp...noe jeg forklarte at det stemmer ikke. Han bekreftet på nytt at noe var skjedd og endret tilbake til riktig innskuddssum og GAV, men kunne ikke forklare hva som hadde skjedd... Noe jeg finner merkelig at dette kan bare skje uten at dem kan forklare, for min del var dette en diff på 100.000,- Er det flere med samme erfaring?

Svar fra DNB Bank
16.01.2023 22:32
Hei Jon! Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send gjerne henvendelsen din fra postkassen i nettbanken slik at vi får tatt en ny titt på saken. /Marthe
Veronika S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Konto"
1 syns denne omtalen er nyttig

Controller kontomine are sparet Jeg har ikke informasjon

Svar fra DNB Bank
16.01.2023 22:28
Hei! Hvis du har problemer med konto kan du ta kontakt med kundeservice på chat i nettbank eller tlf 91504800 slik at vi får undersøkt nærmere. Åpen alle dager fra 07-23. /Marthe
Ole M. V. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Håper det blir mer fokus på oppfølging/henvendelser.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei.. håpwr dere kan få bedre oppfølging på saker der det er sendt inn ønske om veiledning og oppfølging/avtaler og support..Dette gjelder på tlf og i fysisk bank.. Håper, og tror dette vil bli bedre..

Svar fra DNB Bank
13.01.2023 20:17
Hei Ole og takk for tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å se nærmere på hva dette. Håper derfor du vil forklare nærmere ved å sende oss en melding fra postkassen i nettbanken. Du finner den via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Ønsker deg en fin helg! /Betina
Thomas R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Norges forferdeligste bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Systematisk svindel av norske småsparere gjennom flere tiår. Tapte alle sparepengene på DnB. Stikkord : "garanterte spareprodukter". DnB fortetter å bryte loven, trenere alle klager gjennom "vi anker til du er død og/eller blakk" - metoden gjennom sin hær av advokater og golf-venner i embedsverket. Norges ledende mafiosobank siden 80-tallet stilles selvsagt aldri til ansvar. Skjønner forøvrig ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette. Ingenting overhodet kommer til å skje selvsagt..

Svar fra DNB Bank
05.01.2023 12:15
Hei! Send oss en melding i nettbanken hvor du viser til eksempler hvor vi har brutt loven så skal vi se på det./Maren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Selger ikke aksjene"
2 syns denne omtalen er nyttig

DnB selger ikke aksjene mine uansett hvor mange ordre jeg legger ut eller ikke og de viser aldri reel verdi på Oslo børs, blir like irritert hver dag, når jeg ringte å skulle åpne en egen megler konto fordi DnB som mellom mann ikke er effektivt fikk jeg ikke noe hjelp med å overføre penger til denne kontoen og de kalte meg indirekte dum. Skjerp dere

Svar fra DNB Bank
04.01.2023 10:26
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener at det er noe feil, eller du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Lisa
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Grisk og liten moral både innenlands og utenlands"
2 syns denne omtalen er nyttig

Høye renter. Alltid først til å heve og alltid sist til å senke renten. Kredittkortene deres er f.eks ikke forenelig med apple pay, og et helvet å bruke mot playstation store mm. De bruker abnorme summer til lederlønninger, men lite for å godgjøre norske privatkunder. De scorer lavt på miljøbevisthet og moral når det gjelder hvilke land og fond de investerer i. En regelrett drittpakke av en bank. Har heldigvis minimert mitt forhold til dem. De er norges svar på Nestle.

Svar fra DNB Bank
27.12.2022 13:34
Hei Jørn! Det er synd at du opplever oss slik. Historisk har det variert hvilken bank som har vært først ute når det gjelder renteøkning. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og opplever at prisene våre er konkurransedyktige. Vi setter pris på tilbakemeldinger. Klager og tilbakemeldinger på bankens produkter kan registreres her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Ha en fin dag. /Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"DRIT DÅRLIG TA DERE SAMMEN"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sperret av kontoen min, har brukt tre dager på å snakke med dere for at dere skal åpne den. ALLE sier forskjellig ting og ingenting hjelper, dere er useriøse og ingen bryr seg om å hjelpe meg, jeg har ikke tilgang til kontoen min og det er ganske kritisk!! HVA SKAL JEG GJØRE?

Svar fra DNB Bank
22.12.2022 14:22
Hei! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 9504800 slik at vi kan undersøke nærmere. /Tonje
Lars G. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Konfiskert alle mine penger."
5 syns denne omtalen er nyttig

730.000:- har forsvunnet fra mine to kontoer. Autogiro har sluttet å fungere. Inkassovarsel hoper seg opp. Pensjon blir sendt i retur. Må legitmere meg med pass for å få tilgang til pengene. En prosess som tar flere måneder. Nödpass ikke gyldig legitimasjon. Risikerer tvangssalg av bolig. Over 40 års kundeforhold torpedert. Ble stemplet som potensiell kriminell av DNBs representant. Hva skal jeg gjöre?

Svar fra DNB Bank
21.12.2022 11:57
Hei Lars! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, men vi er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert gyldig legitimasjon ihht gjeldende regelverk. Kunder som ikke har pass eller annen legitimasjon har hatt muligheten til å be om utsettelse mens de venter på nytt. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men hvis kontoene dine har blitt avsluttet kan du ta kontakt med kundeservice for å få hjelp til å overføre. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"veldig dårlig bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

fikk purregebyr for en faktura som var alerede automatisk betalt (efaktura, avtalegiro ....) pga økende renter ?! WHAT THE [email protected]? fikk beskjed på telefon at jeg kan vente også det samme drit på neste månader og.. WHAT THE FæCK? skal skrive til forbrukerrådet... dnb må legges ned...

Svar fra DNB Bank
21.12.2022 11:49
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener det er gjort en feil eller om du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"bra bank til dagligvare men ingen apple pay"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er flaut å henge med vennene dine når du bruker DnB. Mens alle kjøpte en drikke for seg selv, 1 venn tokk ut iPhonen sin og betalte kontaktløs med den... den andre vennen tar ut sin apple watch og betalte med klokken sin. Mens bonde meg som har DnB sto der som en fattigg person. Jeg er generelt fornøyd med DNB, men de støtter ikke Apple Pay. Hadde gitt dem høy vurdering om de hadde apple pay.

Svar fra DNB Bank
17.12.2022 08:33
Hei Lion! Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling, og derfor støtter vi ikke Apple Pay. Du kan lese mer om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps. Det er godt å høre at du er fornøyd ellers, og vi setter pris på å ha deg som kunde hos oss. /Tonje
Trygve N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Enkelt kunden betyr ikke noe."

Vi gjør akkurat som vi vil og gir blaffen i de kundene vi ikke ønsker. Hilsen DNB. Jeg hadde hatt et kundeforhold i flere tiår men ble dyttet ut på grunn av en fillesak. Ingen nåde fra DNB. Tidligere har jeg tapt store summer pga dårlig fondsforvaltning i denne banken men fikk ikke noen erstatning.

Svar fra DNB Bank
17.12.2022 08:34
Hei Trygve! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 91504800 slik at vi kan se nærmere på det. /Tonje
Tom E. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"

Følger ikke renteutvikling for sparing når renta går opp , men lånerenten justerer de raskt. De er alt for store og oppfører seg arrogant i forhold til vanlige kunder.

Svar fra DNB Bank
15.12.2022 10:08
Hei! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Vi har økt innskuddsrenten for flere av våre spareprodukter, og du finner oversikt over disse her: https://www.dnb.no/sparing/prisliste-sparing /Ann-Kristin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"DNBs uttalelser om hvorfor de ikke støtter Apple Pay er latterlige"

DNB støtter fortsatt ikke Apple Pay i slutten av 2022 på tross at masse andre banker gjør dette, og skylder på "langtidsinnovasjon". Derfor satser de heller på Vipps, en tjeneste de har vært med å bygge og eier, som KUN fungerer i Norge, når Apple Pay fungerer i hele verden. I det store spektrum, er DNB en flue i forhold til Apple, og DNB mener at de vet best. Det er skammelig. Jeg har nå byttet fra DNB og plutselig kunne jeg bruke Apple Pay når jeg reiser til andre land i Europa jevnlig og slipper å ha med meg noe bankkort i lommen lengre. Det kan jeg ikke hos DNB. DNB er latterlig hovne og tror de vet best, mens i realiteten vil de bare ikke tape bittelitt ekstra inntekt som de ville gjort ved å adoptere Apple Pay. Latterlig dårlig av Norges største bank, som hevder de er så langt fremme teknologisk.

Svar fra DNB Bank
14.12.2022 21:44
Hei Mathias! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Vi håper selvsagt at du vil vurdere å komme tilbake til oss ved en senere anledning. /Tonje
Gøril V
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få kontakt."

Over to timer på vent uten å få snakke med noen. For dårlig. Får ikke engang tilbud om å bli ringt opp uten å miste plass i køen.

Svar fra DNB Bank
13.12.2022 22:29
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på chat via innlogget nettbank, der er det som oftest mindre kø og lettere å nå oss. Vi er åpen hver dag 7- 23, så tidlig på dagen eller om ettermiddagen er det stort sett ingen kø! :-) /Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser at jeg ikke er ikke den første som skriver negativ omtale om DNB's kundeservice her på bytt.no. Det er ikke rart, for DNB's kundeservice er elendig. Har man en sak gående med DNB, så treffer man på forskjellige "kunderådgivere" hver gang man tilfører saken en ny melding. De fleste kjenner sikkert til ordtaket "jo flere kokker, jo mer søl". Dette stemmer godt med den erfaringen jeg har med DNB's sk kundeservice. Jeg har ofte erfart at nye rådgivere ikke engang gidder å lese hele meldingstråden før de svarer meg. Det betyr at jeg må forklare hele saken på nytt, og følgelig kaster bort mye tid. Dersom man har sendt inn en melding i en sak, så burde saken hatt samme saksbehandler i DNB til saken er avsluttet.

Svar fra DNB Bank
13.12.2022 22:28
Hei! Det er flere rådgivere ja, det må nesten til i en så stor bank med mange kunder :-) Kjedelig å hører at du har hatt negative opplevelser, det ønsker vi selvsagt ikke. Ta gjerne kontakt med oss igjen på tlf, chat eller skriv en melding fra nettbanken din. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan, og har mulighet til å se på tidligere kontakt du har hatt med oss, så jeg håper du får en bedre opplevelse med oss neste gang. /Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"har vært kunde i halve mitt liv"

fin bank, hatt dere som tittelen sier i halve mitt liv, siden jeg som guttunge dro inn til byen og lagde min konto med far, fortsatt ikke hatt noen problemer med dem, finner alt i nettbanken... minuset er apple pay og at dere ikke har fulltilgang for mobil brukere,

Svar fra DNB Bank
08.12.2022 09:15
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi utrolig pris på! Vi er glad for at du har vært fornøyd kunde hos oss i så lang tid, og vi håper du vil være minst like fornøyd med oss i fremtiden. Per dags dato har vi ikke noe avtale med Apple Pay, men vi støtter kontaktløs betaling med FitBit pay, Google Pay og Garmin Pay. Dersom du ikke bruker PC så ofte, men ønsker full tilgang til nettbanken så har du mulighet for å logge inn i fullversjon av nettbanken via mobile sider. Gå da til dnb.no i nettleser på din mobil, og i innlogging kan du da velge å logge inn i fullversjonen av nettbanken vår :) Håper dette var til hjelp :) /Ann-Kristin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Stabil bank"

Jeg opplever at banken er konkurransedyktig på renter og tjenester..

Svar fra DNB Bank
07.12.2022 14:39
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lite tilgjengelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få kontakt med saksbehandler , veldig lang ventetid både i telefon og ved personlig frammøte .

Svar fra DNB Bank
02.12.2022 20:35
Hei Wera. Ta gjerne kontakt med oss på chat fra innlogget side i nettbanken. Der er det som regel lite til ingen ventetid. Ønsker deg en fin super helg! /Thomas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Strålende!"

Svært godt fornøyd med kundeservice både personlig (dvs ansikt-til-ansikt) og på telefon, brukervennlighet på nettsider, informasjon, rådgivning etc. Kanskje ikke den billigste banken, men verdt «ekstrakostnaden»!

Svar fra DNB Bank
01.12.2022 15:02
Tusen takk for fin tilbakemelding! :) /Maren
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR