Meny

Sbanken omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
4
av 147 innen
bank
84%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
484
72
32
33
60
Sorter omtaler etter
Viser av 681 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Mellomfinansiering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å bruke banken til dette. Får kun prate med kundeservice og de purrer videre til saksbehandler. Selv 1 uke etter søknad var inne hos de samt purret flere ganger klarte de ikke gi oss et tilbud tidsnok. De ga falske løfter om tid og vi fikk desverre ikke kjøpt det huset vi ville ha. Så trenger du mellomfinansiering bruk en annen bank

Lars R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gebyrfritt"

Den kundeservicen jeg har fått her, fra det som i utgangspunktet er en nettbank, her utrolig bra. I tillegg så er nettbanken veldig brukervennlig. + at det er gebyrfritt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Startet å bytte fra DNB til SBanken, men så selger SVanken seg til DNB."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk kjempebra inntrykk av SBanken. De hadde en bra tilnærming og kvalitet som DNB ikke hadde. Startet derfor å bytte til SBanken. Jeg vil revurdere mitt bytte nå som DNB har annonsert oppkjøp av dem. Virker ikke som SBanken oppfattet at de var en "redning" for tidligere DNB kunder som ønsket forandring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Den nesten perfekte banken."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde siden 2006. Aldri noe tull enkelt å orientere seg hva det koster. Har alltid vært gebyrfri. Har nesten de beste rentene på boliglån og andre lån, er ikke best på innskuddsrenter. Rask vennlig og løsningsorientert kundeservice- Totalen gjør at Sbanken er den beste banken. Ingen over ingen ved siden av! Kommer garantert å bytte bank dersom DNB slukker Sbanken. Liker ikke banker som kjøper opp en brysom konkurrent

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"En kundevennlig bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis DNB får kjøpe seg inn i banken, så vil bankforbindelsen avsluttet raskest mulig! Sparepengene går først! Avslag om salg til DNB er det klokeste banken gjør. DNB tror at de skal skumme fløten? Kundeflukten blir større de tror!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Den beste Banken i dag i Norge"

Dette er den beste Banken i Norge og vill være det i de neste 10årene 😁😁😁

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Suveren"

Den beste banken på alt. Gebyrfri, bra renter, superenkel nettbank/app og alltid god og rask hjelp hos kundeservice. Vi vil beholde Sbanken, redd den fra DnB

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Norges beste bank!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel å bruke utad, men smart og kompleks på bakrommet, som gir meg god oversikt over min økonomi. Sbanken har gode priser og betingelser for alle, uten å forhandle. Ryddig og ærlig 😀 NB: Bytter bank om Sbanken slukes av DnB!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super effektiv kundevennlig"

Hjelp når du trenger det og mulighet til raskt p få barnekort, ha flere kontoer under ett navn og minimalt av gebyrer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd med alt😀"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri ventetid hvis du trenger å kontakte banken. Alltid vennlige og ordner det meste kjapt og med tilbakemelding.

Ramazan G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Før var bra lånn å sånt"

Jeg bruker nå 3 år veldig fornøyd men etter dnb kom i bilde for å kjøpe snudde alt syns jeg lånn og sont...

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ledelsen anbefaler salg til DNB"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når ledelsen i banken kaster kundene under bussen og anbefaler salg av banken til norges misnt likte bank DNB, så vitner det om en ledelse som ikke har kundetilfredshet som prioritet.

Mohammed L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Utmerket bank"

Veldig rask kundebehandling. Du får hjelp fra dyktige kundebehandlere

Kundetilfredshet
"En utmerket bank"

Intet å melde verken positivt eller negativt, men min oppfatning er tilfredshet med bankens tjenester.

Shahram J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra og lett i bruk konto og appen men di er veldig streng og gi lån.

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Problemfritt kundeforhold siden banken startet opp"

Aldri vært et eneste problem. Har vært kunde siden banken startet opp. Banken tilbyr alt man har bruk fo.

Asle H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit"

Bruker banken både privat og i enkeltperson foretaket. Skulle vært sømløst overføring mellom kontoene. Jeg emigrerte fra Dnb som er det motsatte

Inge H. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Inovativ, nyskapende, kundevennlig bank"

Har vært kunde av banken omtrent siden starten og angrer ikke. Hovedårsaken var og er de lave gebyrene, den enkle måten å logge seg inn på. Med årene har banken blitt enda mere inovativ med stor brukervennlighet, meget god kundebehandling og produkter som lett kan brukes. Fondssparing er enkelt og lett å komme i gang med og lett å styre/endre etter behov fra måned til måned. Jeg har bare godt å si om Sbanken og håper den får fortsette med sitt konsept også i fremtiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig ryddig og grei bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

SBanken kom som et friskt pust inn i bankverdenen for 20 år siden. Jeg har gjennom 40 år levd med banker som først kom med "gratis Autogiro" til å begynne med, så kom gebyrene når det ikke var noe alternativ. Så kom gratis nettbank under mottoet "Vi tar ikke betalt når du selv gjør jobben". Etter 3 år kom gebyrene dit også. Sbanken har aldri forlatt løftet sitt, og tar ikke gebyrer for dette! De flår deg ikke hvis du en sjelden gang må bruke minibank. Hvis jeg oppfyller kriteriene for lån, får jeg det på dagen. Det er ikke sikkert det er så mye personlig behandling, men jeg trenger ikke det. Dessuten er alle prisene like for alle. Det er ikke egne priser for "spesial"-kunder. Dette kan føre til at enkeltlån kan skaffes bedre i en annen bank, men så gjør det, da. I tillegg: Hvem skal betale for billige lån til noen kunder? Jo, de andre kundene. Det gjør ikke Sbanken. Hvem tar minst betalt for akjsehandel av bankene i Norge? Sbanken. Hvem svarer med en person når du ringer, i løpet av 2 minutter? Sbanken. Trenger du en bank for å dekke alminnelige banktjenester, med ryddig nettbank, en enkel nettbank, med SMS-bank, finnes det ingen bedre enn Sbanken!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Det var en gang en (bra) bank..."

Har vært kunde i vel 15 år, men nå er det slutt. I starten hadde jeg kun lønnskonto og kredittkort, og etter hvert også sparekonto. Var i utgangspunktet ikke opptatt av rentene på sparekontoen grunnet beskjedne innskudd, men de siste årene har jeg blitt mer bevist på dette, og begeret var fullt når de sist satte ned renten til 0,15%. Når jeg nå skal ha boliglån (2,14 mill/85%), er det ikke mulig å få kundeservice i tale, siden jeg fortsatt hadde litt igjen på studielån etc. Så da var veien til en bank som fortsatt har lokalkontor og en fysisk/smidig kunderådgiver kort. Lånerenten i den andre banken er ikke all verden, men jeg får i det minste lån og kan evt. flytte dette senere. At Sbanken kun tilbyr smuler til de med lave lån når renten ble satt ned til 0% er utrolig. Sbanken skal ha pluss for en letttnavigert og oversiktlig nettbank, samt gebyrfriheten de har praktisert. Lønnskonto og kredittkort fungerte knirkefritt. Men nå har jeg også flyttet ASK og Lønnskonto til den nye banken, mens sparepengene/bufferkonto fortsetter i Kraft Bank/Bank Norwegian - "god nok" rente og enkle uttak. Anbefaller Sbanken, under sterk tvil, om man enten skal ha kun lønnskonto, evt. har høy inntekt og ønsker høy låneramme.

Jørgen L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God bank uten mye ekstra dill-dall"

Er fornøyd kunde hos Sbanken. Byttet i sin tid pga. jeg ønsket Google Pay, og har vært kunde siden. Mobilbanken er rask (ikke lynrask, men brukbar) og enkel i bruk. Ingen savn av funksjoner her, men ting som sparemål osv kan bli bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Mulig DNB oppkjøp passer meg ikke"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i Sbanken i mange år. Har alltid vært fornøyd men når nyheten om at DNB muligens skal overta Sbanken fikk jeg nok. At store konsern sluker konkurrentene må få følger. Mitt bidrag til protest er å skifte bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Rimeleg, brukarvennleg og påliteleg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vore kunde i over 20 år og alltid vore svært fornøgd. Ein bank som behandlar kundane godt. Gebyrfri, ofte blant dei med lavast bustadrente og alltid god kundeservice. Som låntakar sjekkar eg bustadrente jamnleg og byttar bank om det gir betre rente på bustadlånet. Har ikkje hatt behov for å flytte lånet dei siste 8 åra. Om banken blir kjøpt opp av DnB skiftar eg bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice og ingen skjulte gebyrer"

Kundeservice er på plass, rask og i møterommene. Du føler deg velkommen som kunde Ingen skjulte kostnader

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Utmerket på alle måter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har samlet alt hos Sbanken fordi det er en gebyrfri bank med den beste tekniske løsningen og brukergrensesnitt i både mobilbank og på nett. Den utklasser alle andre banker. Dersom DNB får kjøpe banken, bytter vi selvsagt bank.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR