Kunder siden oppstart og etterhvert 3 barn. Fantastisk bank i alle ledd - smooth - digger banken! Skifter til en annen bank, hvis DNB får gjennomført oppkjøpet :( Hilsen familie på 5 fra Oslo-København
Byttet til Sbanken i min tid pga opplevde daværende bank som lite moderne i form av digitale løsninger. Har aldri angret, og eksempelvis hadde Sbanken Apple Pay på plass fra dag 1 da det kom til Norge. For min del er bruk av mobil betaling største forbedringen innen baneforholdet de siste årene, så enkelt å kunne betale med klokka (Apple Watch)
Kortet mitt forsvant inn i en gresk minibank. Inne i banken sa de de ikke kunne gi meg kortet tilbake uten min banks samtykke. Jeg ringte Sbank, etter ca 4 minutter kom erklæring på telefaks til den greske banken. - Jeg har aldri sett bedre kundebehandling enn dette, sa den greske bankdamen og fortsatte: - Du må aldri finne på å bytte ut den banken der.
Jeg har hatt Sbanken i hele mitt voksne liv, og er svært fornøyd. Hvis det nå skulle ende opp med at jeg må bytte bank synes jeg det er helt håpløst. Men DNB skal jeg ikke over til. La Sbanken leve!
Oversiktlig og bra nettløsning. Ingen gebyrer som fordyrer. God aksjehandelsplattform. Alt på ett sted.
Jeg har vært kunde i sbanken i mange år og er meget fornøyd både når det gjelder kundeservise og banken som helhet. Allt har fungert utmerket. Derfor er det meget synd at en av norges verste banker skal kjøpe opp min, og tusenvis av andre kunders, bank, sånn for å slakte den, og selv sitte igjen med "blodet" da kundene (kjøttet) blir borte. Nei stopp galskapen og la Sbanken leve!!!!
Har byttet bank flere ganger, men kommer igjen og igjen tilbake til SBanken fordi de har gode vilkår over tid. Kan av og til få litt bedre lånerente andre steder men SBanken ligger jevnt over i toppsjiktet, som er greit hvis man ikke vil flytte lånet hvert år. Med bedriftsbanken har jeg nå også blitt totalkunde for mine firmaer. Super enkelt - og billig!
Fantastisk bank med alt jeg trenger for en dagligbank, for sparing, aksjer og lån. Ikke best på rente, men absolutt best totalt. Blir absolutt å bytte bank, dersom Sbanken kjøpes av DNB. Der har jeg vært og jeg vil ikke tilbake.
- Rask og veldig tilgjengelig og hjelpsom kundeservice på chat - Mange muligheter i forhold til konto og plassering - Enkel fondshandling - Gebyrfritt
Nettbank, fondskonto, lønnskonto etc. alt fungerer slik jeg vil. Kundeservice fungerer bra, men bærer til tider preg av at det kanskje har for mange kunder og svarer raskt og direkte men kort på henvendelser, virker derfor noe uinteressert i meg som kunde. Får alltid raskt svar. Litt dårligere på rådgivning når jeg hadde behov for å plassere for en kort periode. Rentene var rett og slett dårligere enn andre banker som nordax og Obos.
Bare gode erfaringer. Veldig grei som nettbank, med oversiktlige hjemmesider og praktiske betalingsløsninger. Enkel og grei håndtering av lånesøknader. Positivt at banken ikke påvirkes av trynefaktor.
Sbanken svikter kundene sine ved å anbefale salg til gebyrmonsteret DNB. Har vært kunde her siden jeg flyktet fra DNB for noen år siden. Jeg skal ikke tilbake dit igjen!
Ex kunde i DNB/Postbanken og ble med Skandiabanken fra starten av. Fra å være den beste banken i Norge gjennom alle disse årene, ble Sbanken på et blunk like ille og like grådig som verstingen DNB, når styret i Sbanken sier ja til å bli slukt opp av DNB. Dette handler kun om penger! Takker for meg, og tar ut alle sparepengene mine og bytter bank. Det er et IKKE tema for meg å bli kunde i DNB.
Vært strålende fornøyd med Sbanken de årene jeg har vært kunde.Var kunde i Dnb før dette. Kjøper Dnb opp Sbanken så bytter jeg bank på dagen.
Svært fornøyd med alt. Fantastisk kundeservice og er alltid tilgjengelig. Hvis DnB kommer inn på eiersiden, så stikker jeg.
Jeg gir banken som har vært en av de beste nå 1 i terningkast. Grunnet at de i det hele tatt vurderer å selge til DNB. Et svik mot kundene.
Har vært kunde her helt siden de startet opp og het Skandiabanken. Har hatt boliglån, billån, kontokreditt lønnskonto sparekonto og de siste årene også handlet aksjer og fond. De har alltid levert. Kundeservice har også vært suverent de gangene jag har hatt behov for det. Synd at hvis de blir kjøpt opp av DNB eller noen andre store banker. Da er det på tide å flytte på seg.
For høy boliglånsrente på lån under 50% av boligverdi for de med lån under 2 mill. Alt endret seg etter notering på Oslo børs fra best til dårlig. Prøv f.eks Bulder bank
Jeg ble nødt for å selge andelene mine da jeg innså at det var ekstremt lite kunnskap om aksjer. For eksempel fikk jeg høre at "jeg ikke kunne kjøpe Scatec Solar (nå Scatec ASA på AKS fordi de var registrert på en børs utenfor Europa, sannsynligvis i Singapore!)
Bra bank, men savner noen ganger et sted å sette inn penger. Det betyr at man MÅ ha 2 banker og det er tungvint. Bortsett fra det er jeg fornøyd med Sbanken.
En bank som ikke gebyrer kundene nedenom og hjem. Har vært kunde i nesten 20 år å blir nok minst i 20 år til.
Når det er feilmeldinger på hvorfor du ikke kan avslutte kontoer på nett . Vil ikke de ansatte der hjelpe deg, du må gjøre alt selv. Jeg fikk innvilget boliglån og var klar til å kjøpe bolig også ringte den sureste dama med snerpete stemme at jeg ikke fikk innvilget den allikevel. Selvom det sto på skjermen at den var det. De reklamerer med at de har de fornøydeste kunder og kan si med hånd i hjertet at jeg ikke er en av den fornøyde eks kunde å si det sånn.
Anbefaler alle å holde seg borte fra sbanken bedrift. Reklamen for banken er fantastisk, men det tekniske fungere overhode ikke. Kunne skrevet mye her. men jeg gikk tilbake til min gamle bank etter 4 måneder.
Har aldri vært mere fornøyd med en bank før enn jeg er med S'Banken👍☺ Har spart så mange tusen kr etter jeg ble kunde å det er kun på gebyrer for bruk av vanlig lønnskonto/regningskonto og bankkort, da det eneste man betaler for her er årsavgift på bankkortet🙌😁 Anbefaler dem på det varmeste🙌👍
Jeg har kommet i store økonomiske problemer og sendte et brev med all dokumentasjon om min situasjon og et forslag til løsning. Hørte ingenting fra dem, så tok kontakt opp til flere ganger med flere ukers mellomrom og kundeservice sa dem skulle purre på avdelingen som håndtere sånne saker.. ukene gikk og ingen lyd. Jeg betalte så godt jeg kunne etter evne, hadde bare husleie og livsopphold sats å leve av og resten gikk til gjeld. Sbanken har aldri tatt kontakt verken på mine forespørsler eller selv tatt kontakt for manglende betalinger, aldri sendt ut varsler eller purringer. Eneste gangen jeg hørte noe om lånet hos dem i var slutten av 2020 hvor jeg hadde fått brev fra Kredinor, da var lånet flyttet over til dem. Anbefaler alle å holde seg unna denne banken, alle kan komme i vanskelig situasjon i livet og denne banken vil ikke komme til å hjelpe deg.