Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uredelig. Lite hjelpsom. Gjør flere feil uteå vise vilje til å rette dem opp.
Jeg gikk fra Skandiabanken kort tid etter at DNB kjøpte den. Årsaken var de dårlige erfaringene jeg hadde da DNB fikk Postbanken. Da startet Dnbs rasering nær sagt første dagen, så bråket i ettertid med Skandiabanken var som ventet. De jeg har møtt som arbeider i Dnb er kjekke folk. Skadevolderne må sitte på toppen. Jeg venter at Dnbs tid som Norges største bank går mot slutten.
Jeg beholdt roen og fortsatte å bli værende som kunde i ( Bergenske! )S banken jeg har hatt hele livet når det stormet som verst og DNB tok over.. Som dagligbank fungerer den helt utmerket med lønn inn og ut og enkel app. Sparing har jeg andre steder med bedre rente så klart men S banken som dagligbank har alltid fungert utmerket .
Takk for hyggelig tilbakemelding og for at du satt stille i båten til stormen var over😉Det er fantastisk å høre at du er fornøyd🥰🙌
Gir dårlig oversikt over grunnlaget for å gi lån. Får kun vite at lån ikke innvilges til tross for god betalingsevne og ingen merknader.
For å få boliglån er det flere krav som må oppfylles, som inntekt, egenkapital og betjeningsevne. Disse faktorene blir tatt i betraktning sammen med Utlånsforeskriften, som alle bankene i Norge reguleres av🏡 Har du spørsmål eller noe som er uklart? Ikke nøl med å ta kontakt med oss☺️
Fortsatt milevis unna den banken som var soleklart best på og løsninger og virkelig brydde seg om kundene.
Vi jobber på spreng for å gjøre tjenestene våre enda bedre, så du kan få en opplevelse som er helt topp!🏅 Din tilbakemelding er gull verdt for oss, og vi gleder oss til å vise deg alle de kule forbedringene vi har på gang 🤩
DNB og Norske myndigheter har med viten og vilje rasert det som en gang var Norges beste bank. Fullstendig ignorert befolkningens ønsker. Jeg spekulerer i at det tar ikke lang tid før Sbanken "konseptet" forsvinner og blir absorbert opp av DNB giganten. Styr unna, dette er ikke noe å satse på.
Spåkulen er dessverre ute av drift, så spekulasjoner forblir spekulasjoner🔮Vi har ingen planer om å ta kvelden, og målet er å komme tilbake til topps 😉💙
Sbanken var lenge kjent for å ha Norges beste nettbank – enkel, oversiktlig og brukervennlig. Alt var lett tilgjengelig, og man følte seg som kunde i sentrum. Det var en bank bygget på tillit og teknologi som faktisk fungerte, noe jeg burde vite som bruker av banken i 24 år. Etter at DNB tok over, ble denne solide digitale opplevelsen byttet ut med en tungvinn og uoversiktlig app. I stedet for å videreføre det som fungerte, ble vi tvunget inn i DNBs system – et system som føles som det er laget for banken, ikke for brukeren. Navigasjonen er rotete, og det som tidligere var ett klikk unna, krever nå flere steg og mye leting. Kontoene mine, som før var lett tilgjengelige, er nå gjemt bak menyer og innlogginger som ikke gir mening. Det føles som om man må "trokle" seg gjennom et labyrintisk grensesnitt bare for å få oversikt over sin egen økonomi. Det mest alvorlige var da jeg oppdaget at en aksjesparekonto med over en halv million kroner plutselig var borte fra oversikten. Ingen forklaring, ingen varsling – bare borte. Det tok flere dager før beløpet dukket opp igjen, og i mellomtiden satt jeg med en følelse av panikk og maktesløshet. Selv om pengene kom tilbake, var tilliten brutt. En slik situasjon er rett og slett uholdbar, spesielt når det gjelder noe så viktig som personlig økonomi. App-løsninger kan være et nyttig supplement for enkle oppgaver på farten, men de kan aldri erstatte den funksjonaliteten, oversikten og tryggheten en fullverdig nettbank gir. Jeg ville aldri basert valget av bank på appens design eller funksjoner alene – det er nettbanken som må være solid, intuitiv og tilgjengelig. For meg handler det om kontroll over egen økonomi, og det får man ikke gjennom en app alene.
Tusen takk for din ærlige tilbakemelding, vi setter stor pris på det ❤️ Vi innrømmer at det har vært noen utfordringer etter oppkjøpet, og appen var ikke helt optimal i starten. Siden da har vi gjort mange forbedringer, og vi har flere spennende endringer på vei 🤩 Vi er godt i gang med snuoperasjonen, og nå kan det jo bare gå oppover🏅
Etter at den verste drittbanken kjøpte opp og ødela Sbanken har det gått en vei,nedover og fullt fortjent. Frekke kundebhandlere som kaster folk ut av Chatten,ufine svar og null hjelp som i dag råder i banken. Det som en gang var en god og flott bank er det ingenting igjen av,så Dnb kulturen har slått inn for fullt. Det må være kjedelig å sitte med papegøyesvar til kundende både her og på F.B.for dem som sitter å svarer. Er så vanvittig lykkelig at jeg skal ut av dritten snart og over til en bank som viser respekt for sine kunder og yter kundeservice og ikke Dnb service eller totalt manglende som i dag i Sbanken.Og gang på gang bedyrer at ærlighet varer lengst hos oss i Sbanken. Det var jaggu ikke mye ærlighet da dere satt å løy kundende midt i ansiktet da Dnb skulle overta om at ingenting ville bli forandret og endret så vi kunder skulle bare ta det helt med ro. DET er ærlighet,Sbanken. Vel fortjent ar dere havnet helt nede i myra hos kunder ilag med møkkabanken som ødelad dere. Vel fortjen !
Så leit at du synes det😢 Vi vet at det siste året har vært røft for mange som var glad i den “gamle” Sbanken. Men vi har ingen planer om å gi opp arbeidet med å bringe Sbanken-magien tilbake – og det er vi godt i gang med💫
Jeg refinansierte boliglånet for et lite år siden, og delte i én del med fastrente og én med flytende rente. Betingelsene på begge var bedre enn jeg hadde tidligere i Bulder. I tillegg liker jeg svært godt at straksbetaling i appen er gratis. Jeg må nok innrømme at brukervennligheten er bedre i Bulder enn Sbanken, men har ikke angret et sekund på at jeg flyttet lånet til sistnevnte.
Takk for en fin tilbakemelding, dette setter vi pris på!🤩 Det er virkelig kjekt å høre at du ikke har angret et sekund, og vit at vårt kundesenter er her for å hjelpe deg om det skulle være noe. Er det noe vi digger så er det tilbakemeldinger, så om du har noen tips eller forslag til hvordan appen vår skal bli til det bedre er det bare å ta kontakt📞💙
Har vært kunde i Sbanken i ca 25år. Kunde nr ca 10000. Det var en jevn stigning fra bare innskudd til mulighet for huslån og rammelån. Etterhvert kom muligheten for lån til leilighet også. Følte alltid at jeg fikk muligheten til å være min egen banksjef. legg til gebyrfritt og gode renter på både lån og innskudd og Sbanken har vært super i alle år. Jeg regnet med litt overgangsrot når DNB kom inn i bildet (Jeg har tidligere vært kunde hos postbanken, og husker hvordan det gikk når DNB kjøpte de opp...) og har holdt ut for å se hvordan det går. Og jeg merker at det er Sbanken teamet som jobber for å få til ting. Men det er 2 ting som virkelig plager meg: 1 - rammelånet var før en vanlig konto med kredittramme med sikkerhet i huset. Jeg bestemte selv nedbetaling 100% via faste overføringer, og vanlige overføringer mellom konto. Nå er det trekk i fra en annen konto og jeg må ha penger tilgjengelig der for å ikke misseligholde lånet. Den gode Sbanken løsningen er helt borte. 2 - Fruen får hele tiden spørsmål om å opprette kredittkort, noe hun vet hun ikke bør ha. Dette blir noe av det samme, vi er ikke våre egne banksjefer lengre. Nå tror jeg ikke det finnest noen annen bank der jeg som kunde vil få den kontrollen jeg hadde med Sbanken, den er savnet. Sammenlignet med andre banker er det fortsatt mulig at Sbanken er best, men Sbanken er ikke det den en gang var.
Så kjekt at du har holdt ut med oss i så mange år - det varmer Sbanken-hjertene våre💙 Vi kan være enige om at Sbanken har hatt en god del endringer siste året, og som ikke har falt i smak hos alle. Men det er fint du forteller at du merker at det er Sbanken-teamet som jobber for å få til ting, for det er det! Vi tar selvfølgelig dette med oss videre, for i Sbanken skal våre kunder både føle og være sin egen banksjef, det er viktig for oss🤗 Vi lytter og er takknemlige for din ærlige tilbakemelding, og dette tar vi selvfølgelig med videre om både rammelån og måten vi setter lys på produkter vi tilbyr. Vi håper du henger med videre på reisen, for vi skal gjøre alt for at du skal være fornøyd med oss i fremtiden også!🤩🎉
Jeg har vært kunde i Sbanken siden 2001, og er så langt skuffet over utviklingen siden DNB overtok. Appen er ok, men mangler en del funksjoner som må gjøres i DNB nettbank. DNB nettbank ligger langt bak mht brukervennlighet. Sbanken har lovet å forbedre appen, men det går forferdelig sakte. Tross dette, synes jeg det er ufortjent at Sbanken havner så langt ned i rangeringen av bankene. Men det er vel mange kunder som har mistet tålmodigheten.
Takk for din ærlige tilbakemelding, og det er virkelig kjekt å høre at du har vært med oss i så lang tid🤗 Det er lov å være skuffet og vi har full forståelse for det, men vit at vi ikke gir opp. Vi hadde høye forventninger til appen som ble lansert i fjor, men det stod ikke til våre kunders forventninger. Dette har vi tatt tak i, men ikke i det tempoet som våre kunder forventer seg og derfor har en del mistet tålmodigheten. Vi vet det tar tid å bygge tillit, men er det noe vi ønsker så er det å bringe tilbake Sbanken-magien og gjøre våre kunder kjempe fornøyde igjen💙🎉
Banken var fantastisk til DNB tok over. Nå drøyer rentekutt. Nå er mange funksjoner borte fra S-banken-grensesnittet
Er det noe vi er glad i så er det tilbakemeldinger, for vi skal fortsette å gjøre våre kunder kjempe fornøyde🚀🥰 Det er bare å slå på tråden til vårt kundesenter, for vi vil gjerne høre fra deg hva vi kan gjøre bedre og hvilke funksjoner du savner i appen📞🙌
DNB tok livet av Sbanken. Mobilappen er nå DNB med Sbanken-logo, og nettbanken er helt erstattet med DNB. Design og brukervennlighet fra tidlig 2000-tall.
Sbanken lever i beste velgående, heldigvis💙 Appen vår er laget på samme teknologiske plattform som DNB, men vi lanserer stadig nye funksjoner som vi vet våre kunder savner eller ønsker seg. Vi skiller oss ut med gode priser, smarte løsninger og for å skape en enkel bankhverdag for deg. Vi står i alle fall ikke på stedet hvil fra tidlig 2000-tallet🚀💫
Sbanken var min kjente og kjære nettbank i over 20 år; så kom DNB og la ned verdens beste nettbankløsning... Sbank Appen er i dag elendig og i tillegg er "reserveløsningen" på nett via DNB super elendig. Etter min fartstid i Sbanken har jeg en rik erfaring med nettbank og som legger grunnlaget for å kunne hevde dette. DNB; Det Norske Bullshitt!
Det er kjekt å høre at du har tatt del i vår Sbanken-reise i så lang tid✈️🥰 Appen vår blir bare bedre og bedre, og ja det var færre funksjoner og flere mangler i starten, men her har vi gjort mye for å få det slik kundene våre liker det. Den rene nettbanken utfordret hele bankmarkedet for 25 år siden, og nå sikter vi oss inn som kun app-basert, for som de sier "gammel vane er vond å vende", men her liker vi utfordringer og vi brenner for å skape en enkel bankhverdag for deg📲🎉Å gå fra topp til bunn på kort tid var en helomvending for oss, men nå kan det jo bare gå oppover🏅
Hvis de hadde vært smart nok til ikke å minne oss om at det er DNB som har tatt over hele tiden så hadde jeg kanskje likt det bedre.
Både syn og klokskap er noe vi sitter inne med, og det er jo derfor vi er her fremdeles🧐🙌 Litt knall og fall må man regne med i de store endringene som vi har stått i, men vi vil bare vise hvilken finansinstitusjon våre kunder tilhører. Som kunde i Sbanken skal man merke forskjell i kontakt med oss på kundesenteret, våre gode priser og betingelser, og ikke minst den flotte Sbanken-magien som skal skinne inn i fremtiden💫😍
Verdens verste kundeservice. På reise i utlandet, de sperrer kortet uten grunn, men de er så underbemannet på kundeservice at jeg aldri kommer igjennom for å åpne kortet (> 40 min venting). DNB / Sbanken har forakt for kundene sine.
Når man ringer inn til oss i Sbanken svarer vi i gjennomsnittet innen 2 minutter🎉📞Sikkerheten til våre kunder blir alltid satt først, og om vi som bank velger å sperre et kort er det gjort i den beste hensikt. Vår sperre-tjeneste, som er tilgjengelig 24/7 kan ha noe mer svar-tid, og vi beklager dette. Vi jobber hele tiden på å bli bedre og vi skal være raskt tilgjengelig for våre kunder i åpningstidene🤗