Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ikke fornøyd etter at Sbanken ble kjøpt opp av DNB
Selv om styringsrenten ikke har økt, velger de nå i slutten av november å øke renten på rammelån, med begrunnelse at de ikke har gjort det tidligere. Tenker dette har vært strategisk for å lokke kunder inn i DnB konsernet, men nå er det vel på tide å melke kundene for mer penger. Ser meg om etter ny bank!
Etter overgangen til dnb blir det bare dårligere og dårligere. Her er det bare å forlate skuta!
Først var det slutt med ApplePay. Nå fjerner de Visa, og tvinger kundene å bruke kun MasterCard. Nok er nok. Flytter lån, lønnskonto og alt annet til en annen bank.
Byttet til skandiabanken når de startet opp. Har vært superfornøyd hele tiden. Fra det minuttet DNB tok over, endret alt seg. Utrolig lang ventetid på telefonen, konseptet er endret og firmakontoene jeg hadde ble tvangsflyttet til DNB. Har byttet til folio med firmaet og bulder privat. Fraråder på det sterkeste sbanken.
God bank som yter rask service. Litt redd de blir påvirket av DNB
Begredelig kundeservice. En time ventetid på tlf. God service når du først kommer gjennom.
Etter DNB kjøpet skal de tydligvis flytte kunder over til DNB. De at det alt blir å fungere som før, men kort tid etterpå fjernet Apple Pay de som var hovedgrunnen til at jeg likte Sbanken i utgangspunktet. Sbanken i bunn og grunn eksisterer ikke lengere, nå at det akkurat det samme som DNB. Jeg ser ingen grunn lengere til å være Sbanken kunde. Det her helt tydelig at DNB tar ikke høyde for privat kundene sine behov
Fikk brev om at banken vil avslutte mine kontoer i Sbanken og overføre meg til der de mener jeg hører hjemme i DnB. Sbanken ble dessverre oppkjøpt av Dnb, og er nå ødelagt slik jeg ser det! Total overstyring av Dnb, og jeg har flyttet til verdens beste bank, Bulderbanken! DnB/Sbanken skjerp dere!😡🤬
Banken sperret min konto og kort!!! mens jeg var i utlandet, kun på grunn av en liten transaksjon som de stusset over. Jeg var i utlandet, og hadde behov for bankkort og hadde behov for å betale for meg. Jeg hadde flaks at Sbank var ikke den jeg hadde mest penger på. Ikke fikk jeg svar ved henvendelser, kundesenteret svarte aldri da jeg ringte, havnet på telefonfaktura for ekstra par hundre kroner på grunn av det. Dårlig bank rett og slett, Sbank er et konsept fra DNB vår visjon er.. bla bla bla. Meget misfornøyd
Nettbankens funksjonalitet er bra. Kundeservice trenger å forbedres. Forøvrig har de middelmådige betingelser, valgte Bulder bank etter oppkjøpet av DnB.
Siden starten av kundeforholdet har det vært svært vanskelig å få tak i banken, og om det var noe ifht lånet eller kontoen tar de aldri kontakt med deg for å informere men du ender opp hos inkasso eller med purregebyr. Selv om du egentlig hadde en mer enn godt nok oppfylt konto hos de, og opprinnelig en avtalegiro.. Jeg er bare så utrolig glad for å innfri lånet mitt i dag og få slippe unna denne gjengen.
Ingen kontakt med kundeservice lenger etter sammenslåingen med DNB. Umulig å slette kontoer selv.
Umenneskelig kundehåndtering. Har sendt banken 5-6 mailer men får ikke svar. Har spørsmål om bankid og Vipps som ikke virker. Har ringt kundeservice men de sier bare at du må vente på mail og det skjer ikke. Snart 2 uker nå
Fikk brev at pensjonssparingen min skulle flyttes fra DNB til Sbanken. Jeg foretrekker å bestemme selv hvor jeg skal være kunde. Når DNB flytter meg, så avslutter jeg kundeforholdet i Sbanken og går til Bulder med mine innskudd og aksjer. Det får være måte på barnehage. Fy flate for en kundebehandling DNB har.
Jeg tenkte handle med krypto og blir AVHØR T som en kriminell om hvem jeg har snakket med og hvordan jeg kjenner mine venner. BANKKONTO BLE STENGT SØNDAG OG INNE I ORDEN TORSDAG. Blir bedt om allverdens dokumentasjon og skjermbilder +haugevis med spørsmål??? +++