Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken var super før dei gikk inn i samarbeid med DnB. Etter samarbeide startet så har Sbanken blitt verre og verre. Den største feilen Sbanken har gjort i sin livstid er å samarbeide med DnB. Nå er dei dyre og dårlige Før var det mulig å bruke kortet fra Sbanken i lommeboken på tlf og alle andre digitale plasser, men etter at dei har gått inn i DnB så har dei mått følge alt DnB gjør og er blitt en DnB bank ikke en Sbanken som den var. Dei går tilbake en del år innenfor teknologien isteden for å være lanky fremme som dei var. Hadde dei bare vert selvstendig hadde dei triumfert på toppen av listen av beste bank, men nå ligger dei blant verste banker. Synd å se at dei ødelegger seg selv.
Trist at du har mistet troen på oss, men vi må jo si at vi forstår hvorfor det har blitt sånn. Nå vet vi også at det ikke hjelper så mye at vi sier det, men vi er ikke ferdig vi altså🤗 Vi har fortsatt som mål å gjøre kundene våre superfornøyde igjen, samt er vi opptatt av gode priser og smarte løsninger📲 Med våre kort kan du legge det til i mobile betalingstjenester, som for eksempel tæpp med Vipps, så hos oss kan du glemme lommeboken hjemme💸🎉
En håpløs lure bank. Gikk for å være en fantastisk kunde favoritt til en møkkabank. Etter at DnB tok over har gebyrene startet. Rentene stiger. Nyttige funksjoner forsvinner fra nettbanken. Aksje handel var oversiktlig og enkelt å forholde seg til - nå er fungerer ikke transaksjonene og har først pengene på konto etter salg lang tid etter transaksjonen.
Her er det ingen som lurer noen, og vi er enige om at ærlighet varer lengst🤗 Vi vet at det siste året har vært røft for mange som er glad i Sbanken. Men vi har ingen planer om å gi opp arbeidet med å bringe Sbanken-magien tilbake💫Vi er opptatt av gode priser og smarte løsninger, så her må vi rette deg, for vi er heldigvis like gebyrfrie som før! Ved salg er det riktig at det kan ta 2-7 virkedager før pengene er på konto, dette er påvirket av blant annet forvalter og oppgjørstider. Gjerne slå på tråden til vårt kundesenter, vi er alltid åpne for tilbakemeldinger slik at vi kan bli bedre📞☺️
Sbanken fungerer helt til du trenger hjelp og ringer kundeservice. Ingen av de som sitter på kundeservice er kompentente nok til å hjelpe deg. De oppretter en sak og sender den videre i systemet, så skjer det ingenting. Må ringe flere ganger før det er en person som tar tak i saken og får en kundebehandler til å se på det. Helt umulig å være kunde i et sånt system. Aldri mer!
Slik skal det ikke være og det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss. Vi er takknemlig for din tilbakemelding og tar dette med oss videre. Hos oss møter man flinke kundebehandlere sittende i første linje for å ta imot våre kunder med åpne armer. Vårt mål er å gi den beste kundeservicen og dette er noe vi jobber med hver dag🙌
Forlot banken da DNB overtok, men kom tilbake. Banken har landets beste rente på rammelån. Og god fastrente på lån. Da tåler jeg å se DnB-logoen her og der.
Ingenting er bedre enn å høre om de som velger å vende snuten tilbake, vi skal gjøre alt for at du vil bli med på reisen vår videre🤗📲
Enkelt og greit. En av de beste rentene på markede
Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi skal fortsette å gi alt💪🏼🤩
Måtte sjekke en ting i nettbanken, men det er umulig fordi jeg ikke har telefon tilgjengelig. Forbannet tull at de fjernet muligheten for å bruke en datamaskin. Appen på telefonen har utrolig dårlig brukergrensesnitt og er utydelig. Å bruke aksjesidene er mareritt uten like. Søkte om lån, men fikk aldri kontakt. Når jeg kontaktet kundeservice ble jeg sendt i sirkel. Gamle Sbanken var perfekt og den nåværende "nye" versjonen er rett og slett elendig. Alt er annerledes og jeg kan faktisk ikke finne en eneste positiv endring, alt er negativt! Det har vært mange tekniske problemer og prisøkninger. Det ser ikke ut som at de vil gi det kundene vil ha. Skulle ønske dnb aldri fikk tatt over for nå er det nesten samme møkkabanken. Kan desverre aldri anbefale denne banken igjen. Jeg gir score 0/100
Slik som nettbank var fremtiden for snart 25 år siden satser vi nå på å kun være app-basert📲 Vi har ikke vært flinke nok til å holde det tempoet som er forventet av våre kunder, hvor vi fremdeles jobber med å utvikle appen til det bedre. Dette er noe vi tar til oss og vi vil gjøre alt for at våre kunder er fornøyde. Derfor er det mulig å logge seg inn via dnb.no, ettersom ikke alle funksjoner er ferdigstilt i appen. Vi synes det er dumt at du har opplevd oss slik, men vi har vært i en endringsprosess og vi forstår at dette ikke faller i smak hos alle. Vi ser lyst på fremtiden og jobber hver dag for at vi kan yte den beste kundeservicen, og tilby produkter og tjenester vi vet våre kunder ønsker🤩
Aldri hatt noe problem med banken. Behjelpelig og rask kundeservice
Takk for en fin tilbakemelding, og dette skal vi fortsette med😎
Har vært kunde hos Sbanken fra de startet opp. Ble automatisk overført til DnB pga lån, men var ikke fornøyd. Tok en telefon til kundeservice og fikk overført alt tilbake til Sbanken. Veldig fornøyd!
Så bra å høre at du er fornøyd, og ikke minst at du har vært med oss på reisen fra start🤗 Vi skal gjøre alt for at det fortsetter slik😍
Veldig dårlig bank i DNB makt! DNB fjernet nettbank sida og mobilappen fungerer veldig dårlig nå. Jeg var fordnøyed før DNB tok Sbanken men det er tragisk nå. Bedriftskonto fungerer ikke, nettbanken fungerer ikke, komunikasjon men ansatter fungerer ikke. Anbefaler ikke.
Det er trist å høre at du har denne oppfatningen av oss, og at vi ikke strekker til for dine behov og ønsker. Vi ønsker selvfølgelig det beste for våre kunder, og vit at vårt kundesenter er alltid her for å hjelpe🤗
Er sååå skuffa over banken etter DNB tok over. Det var så mye lettere før. Da kunne man legge inn søknad om diverse lån og få svar med en gang uten at en trengte å ha personlig kontakt med noen i banken. Nå skal alt du søker om bli vurdert og gjennomgått med lupe før en får svar, og du må vente både 1 og 2 uker før fu får svaret. Savner virkelig det at alt var så mye enklere før DNB kom inn i bildet. DNB har dradd Sbanken tilbake 30 år i tid.
Vi har forståelse for at man ikke kan være fornøyd med alt, men vi tar dette med oss videre her hos oss, og forhåpentligvis vil dette bli bedre og enklere for våre kunder🤗 Ta kontakt med vårt kundesenter om du skulle ha andre forslag til forbedringer, vi ønsker å gjøre endringer til det bedre og i tråd med det vi vet våre kunder ønsker seg📞😎
Har hatt Sbanken i mange år og har vært strålende fornøyd med alt.Kundeservice er fantastisk og appen er utrolig bra.Har alt jeg trenger her.Var litt usikker når dem fusjonerte med Dnb hvordan ting skulle bli men det har gått veldig bra,ingenting å klage på.Vel bortsett fra at rente på sparekonto kunne vært høyere men det løste jeg ved å flytte sparepengene til en bank med høyere rente.Har ikke lån i Sbanken men ser dem gar best fastrente nå og vurderer å bytte til dem.Så får vi se hvordan det går,kanskje må jeg forandre vurderingen😅Anbefales
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding🤗 Det er utrolig kjekt å høre at du har vært strålende fornøyd og at du har alt du trenger her hos oss. Ta kontakt med vårt kundesenter for en uforpliktet prat, så kan vi se hva vi kan tilby📞🙌 Vi skal gjøre alt for at du skal være fornøyd med oss i fremtiden også😍
ser folk skrive elendig, jeg kommer fra SR-bank. å min opplevelse til nå er bare heilt super. bare vert kunde 2mnd men jaggu har alt gått smertefritt. Hyggelige på tlf. enkle oppgaver på nett, kundeservis forteffelig, samt samhandling med DNB er også helt sømløst , så jeg kommer nok til å flytte alt mitt ovbver til S bank og DNB
Takk for en veldig fin tilbakemelding☺️ Det er veldig kjekt å høre at du er så fornøyd med oss, og vi skal gjøre alt for at du er fornøyd i fremtiden også. Om du skulle trenge hjelp eller lurer på noe, så er det bare å slå på tråden📞🤗
"Sbanken" var utrolig bra. "Sbanken - konseptet fra DNB" er bedritent! Snakk om å gå 40 år tilbake i tid når det gjelder nettbankløsning og funksjonalitet! Logge inn, betale regninger er mer tungvindt enn hva jeg noen gang kunne forutsett at 2024 skulle innbringe.
I appen skal det være enkelt å både logge inn og betale regninger, men om du opplever utfordringer eller har forslag til forbedringer så er det bare å kontakte vårt kundesenter📞🤩 Vi blir veldig glad for alle tilbakemeldinger som vi får, for er det noe vi vil så er det å gi kundene det beste☺️
Det var en tid jeg var egen banksjef, full kontroll på økonomien igjennom innovative gode systemer. Den tiden er forbi, det samme er mitt kundeforhold i sbanken.
Vi håper den nye banken tar godt vare på deg, og du er alltid velkommen tilbake til oss🤗 Vi har all forståelse for at det ikke har vært like enkelt, og ikke alle endringer har falt i smak. Vi skal være enkle og som kunde skal man opptre som sin egen banksjef hos oss i hverdagen, og dette satser vi alt på i fremtiden også😎
Ubrukelig som bank ved bo og hyttelån. Skal være en digital bank med app men alt må sendes inn på papir! Tog 2 måneder å få finasieringsbevis som følge av at de rotet det til, sa bara at det skjer og bad ikke om unnskyld. Når jeg skulle fornye som følge av att vi ikke funnet noen leilighet å kjøpe måtte jeg igjennom prosessen igjen fikk jeg beskjed om for at den som utstedte det føn første gangen hadde sluttet. Har vært kunde i nesten 10 år men ikke lengre
Det er trist å høre at du har opplevd oss slik, og vi beklager. De aller fleste lånesøknader kan gjennomføres med BankID, akkurat som man kan forvente i 2024, men enkelte saker hvor det er oppdateringer på pantedokument, ved eksempelvis endring i eiere eller lånetakere, må dette gjøres per post. Dette er noe vi ønsker å utbedre, men her er det flere instanser involvert ved endringen, som for eksempel Statens Kartverk. Vi takker for følget og håper du mulig vil gi oss en ny sjanse i fremtiden, for du er velkommen tilbake🤗
Opplevelsen , (om jeg holder DNB elementet utenfor) har vært bra! Kundeservice veldig bra, prisen på lån helt grei , og bedre enn det jeg kunne på i ny bank. Det som ikke har vært bra er endringene etter Dnb overtakelsen( app og rammelån). hadde DNB ikke insistert på å endre ting som funket fint hadde jeg nok blitt værende. Men det klarte de ikke så bye-bye.
Vi takker for din tilbakemelding😊 Det er kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, og selvfølgelig leit at du ikke ble værende og følger oss videre på reisen. Men du vet hvor du finner oss, så om du skulle angre er du velkommen tilbake📲😎