Bank2 har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bank2 har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vår firma har brukt banken i 15 år og har vært fornøyde. I løpet av de siste mnd har de lagt om nettbanken som nå er bruker uvennelig. Regnskapsfører er helt oppgitt Det verste er dog belastning av gebyrer for bank tjenester vi ikke har brukt og avslag på å få dette refundert når feilen påpekes. STYR UNNA
Bank2 var vår hovedbank for to av mine selskaper. Vi opplevde at Bank2 var den beste banken i 10 år. Men idag har de blitt den dårligste banken jeg noen gang har vært borti. Elendig kundeservice. Elendig nettbank. Gebyrer for hver minste ting.
Fra dag 1, har jeg følt at banken ikke ønsker meg som kunde. (Vært kunde i 2 mnd.) Nå bytter jeg!
lett og oversiktlig nettbank, egen rådgiver, rask med tilbake melding, fritt uttak på høyrente, minimum 50 000 for å beholde dagens høyrente på konto
Bank2 har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.
Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.
Bank2 har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.
Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
Bank2 benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.
Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.