Meny

Sbanken omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
17
av 117 innen
dagligbank
79%
anbefaler
Sbanken

"Dårlig kundebehandling"

Omtale om Sbanken skrevet av Per for 12.09.2022 12:51

Sbanken har totalt 750 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ventetiden på telefonsupport er nå så lang at det må omtales som ikke eksisterende. En bank som ikke tar seg råd til å ansette nok kundebehandlere bør man ikke bruke.

Svar fra Sbanken
16.09.2022 08:34
Vi i Sbanken er brennende opptatt av å være der med hjelp, tips og gode råd for kundene når de trenger det. I en periode har vi hatt unormalt stor pågang på kundesenteret vårt, fordi mange trenger hjelp med aktivering av den nye BankID-appen. Vi går heldigvis mot en normalsituasjon, og gleder oss til å levere knallbra kundeservice fremover 👊 🚀
Bytt.no
"Dårlig kundebehandling" skrev Per om Sbanken

Har du en tilsvarende erfaring med Sbanken?
Gjør som Per og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sbanken du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Søppel!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilbank hvor ting ikke fungerer! Vanskelig å bruke. Dårlig kundebehandling. Rådgivere som ikke har peiling.

Svar fra Sbanken
14.08.2022 12:13
Ris og ros er den beste hjelpen du kan gi oss i arbeidet med å bli enda bedre, så vi setter stor pris på tilbakemelding fra deg. Gjerne legg igjen en tilbakemelding på hva du synes vi kan gjøre bedre her: https://sbanken.no/om-oss/kontakt/ris-og-ros/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sbanken valgte å sperre min konto fordi jeg prøvde å bruke kortet på ftx.com. nå har kontoen vært sperret i 3 dager. har tatt kontakt med kundeservice flere ganger siden de ikke svarer på mail men går ikke an å snakke med den avdelingen som har ansvaret for å åpne kontoen igjen. de bare sier de skal sende saken videre men ingenting skjer. Styr langt unna denne banken siden det nå er DNB som styrer banken og effektene merkes godt allerede.

Svar fra Sbanken
14.08.2022 12:07
Vi beklager at du opplever at du har fått dårlig kundebehandling. Når vi stenger noen sin bankkonto så gjør vi ikke dette for å være vanskelig. Som finansforetak er vi underlagt blant annet hvitvaskingsloven, som pålegger banken rapporteringsplikt til å følge opp kundeforhold løpende, også kalt «kjenn din kunde» prinsippet (KYC). Derfor kan banken gjennomføre kundetiltak for å innhente opplysninger om for eksempel kunders bruksmønster. Opplysningene må dokumenteres skriftlig, og derfor foregår all kommunikasjon med kontrollavdelingen per e-post. Kundeservice har ingen innsikt i disse sakene.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Sitter på gjerdet !"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde når Scandiabanken startet i Norge. Første bank der du selv kunne bestemme størrelsen på uttak/ belastning med debet Visakort selv der uttakgrensen var det du hadde innestående på konto. Billigere rente enn hva Husbanken opererte med og en fantastisk bank med topp service. Som selvstendig næringsdrivende med mange store pengeoverføringer både innen og utenlands fungerte alt meget bra. Er kunde i Nordea, DnB,Santander, Sparebank 1 mfl.de siste 40 årene og Jar alltid brukt den banken som var best på akkurat de tjenestene jeg trengte. Dnb og Nordea er håpløse.Dnb brukte jeg kun for å sette inn kontanter på Plantasjen og Nordea fordi de hadde kontor i nærheten med skranke. Da dette forsvant sluttet jeg å bruke dem. Har merket små negative forandringer etter at Scandiabanken ble til S'banken som jeg kan leve med. At Dnb overtok banken derimot tilgir jeg ikke og alle forsikringer om at S'banken skal forbli S' banken tror jeg ikke på. DNB opererer ikke til fordel for kundene, tvert imot ! Sitter derfor på gjerdet og venter til mine antagelser slår inn og bytter dagligbank når den tid kommer fordi jeg overhodet ikke er interessert å ha Dnb som hovedbank.

Svar fra Sbanken
08.08.2022 10:16
I 22 år har vi jobbet med å skape framtidens bank, og det er vi ikke ferdig med. Det ligger i vårt DNA å alltid fokusere på smarte og gode løsninger for kundene våre. Vi skal gjøre det vi kan for å bryte nye barrierer for hva bank skal være, til det beste for kundene våre 🤝
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"22 år og slutt!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde siden 2000, kun superfornøyd med alt, men nå merker man allerede dårligere/treghet i nettbanken. Bruker DNB i jobbsammenheng og nesten daglig er det problemer med nettbanken, og ser nå samme i sbanken. Så er nå på søken etter bedre alternative bank som man kan stole mer på og ikke minst forvalte mine foreldres arv. Blir derfor ikke DNB og betale deres bonuser etc.

Svar fra Sbanken
18.07.2022 19:27
Kundesenteret vårt tar gjerne imot tilbakemeldinger om tekniske feil og eventuelle tregheter. Sbanken har fremdeles de samme løsningene og tjenestene som kundene våre er vant til, så her er det nok noe som ikke fungerer som det skal 🤔
Sbanken har totalt 750 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR