NORdirekte har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruker nesten 7 uker på behandling av søknad. Får avslag på boliglån visst ikke tjener over 1 000 000 kroner pr lånetaker. Vi søkte om 2,7 ganger inntekt i lån. Fikk avslag. har ikke nok inntekt. Det var mindre en 50% av boligens verdi.
Flyttet boliglån til NOR direkte og opplevde overgangen som meget smidig. Noe behandlingstid, men meget god service og dialog med banken. Kan virkelig anbefales
Denne banken ser ut til ha både det laveste boliglånsrente og treigeste saksbehandlere.
Jeg har vært kunde i 3 år nå. Meget gode renter både på boligllån og sparekonto.( Norges beste bank ?) Oversiktlig og enkel nettbank. Meget bra service har de også ANBEFALES 😀 Torstein B
Har hatt boliglån i 5-6 banker i snart 30 år. Veldig fornøyd med rammelånet i NorDirekte. Beste rente er selvfølgelig viktig, men de er i tillegg enkle å forholde seg til. Det eneste de mangler er gebyrfrie debet-og kredittkort. Når det er på plass flytter jeg lønnskonto også.
Veldig god erfaring med NORDirekte etter å ha vært kunde hos DNB og SBanken. Har også prøvd Bulder, men syns det blir knotete med kun mobilbank. God rente på rammelån, høy rente på innskudd over 300 000! Får greit svar på det jeg lurer på. Eneste som kan utsettes på banken er litt kort åpningstid på telefon.
Har vært kunde i DNB, SEB og Nordea før jeg byttet til Nordirekte. Veldig fornøyd med ale tjenestene og tenker å bli kunde i mange år fremover. Vil gjerne anbefale hvis noen spør meg..
Har hatt rammelån hos NorDirekte å en del år, de har vært svært konkurransedyktige på pris/rente. Enkel nettbank, oversiktlig og greit. Har spart mye penger på rentenivået ved å ha lån hos dem. De kunne nok med fordel ha frisket opp utseende i nettbanken, men jeg ser på det slik at de heller prioriterer lave driftskostnader for å kunne ha lave utlånsrenter. Har ikke erfaring med å ha dem som dagligbank.
bir alltid tatt imot på en hyggelig og høflig måte
Ringer ikke tilbake. Skulle ha svar på et par spørsmål angående min konto. Fikk beskjed om at jeg kunne finne det selv. Problemer med mobilbank Frekk kundeservice som legger på når de ikke orker deg lenger.