Tolga-Os Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettbanken bruker veldig lang tid på å gjøre en betaling etter ny app i bank. Skal du bruke mobil er det et system. Og bruker fu pc / mac eller Ipad er det et system. Ny eller gammel mobil? Skal du utføre vanlige betalinger kommer de helt annet sted til konto overføringer. Du må lete etter om betaling skjer og sum går ut av konto. Banken virker ikke interessert i meg som kunde. Vi må følge opp avtalen at vi sammen med banken og kunden må gjøre en betaling. Har vært kunde her i mange år. Dette er ikke bra!
Dyr, høye renter og gebyrer på flexilån. Lite interessert ved kontakt.
Enkel og grei bank med dyktige og hjelpsomme medarbeidere.
Synes de har altfor høye gebyrer mellom kr 1000.- til kr1300.- på årsbasis, det gjelder nesten på alle kontoer en har der. ligger midt på treet vedr lånerente, totalt sett en forholdsvis dyr bank
Jeg håper på ett strålende godt samarbeid. Motivet er å bli ‘vi tar helikoptre mitt rik’’
Meget bra kundebehandling, enkelt å få hjelp fra kundebehandler selv om jeg ikke bor der.
Banken viser god omtanke for meg som normalkunde. Har gitt meg god økonomisk rådgivning.