Jeg sendte meleg for dere send kreditkort jeg er ikke interest. Jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil Jeg sendte meleg for dere send kreditkort jeg er ikke interest. Jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil ikke jeg vil ikke

Hyggelig saksbehandler som har vært presis, rask og informativ. Elektronisk dokumenter var enkle og greie å bruke. Fornøyd kunde.

Det gikk fort og enkelt for seg. Bra service og enkel prosess.

Veldig hyggelig dame som hjalp meg med utfylling av søknaden. Enkelt å finne fram til Min side. Jeg er veldig fornøyd med TFBank.

Jeg er svært fornøyd med TF Bank, utmerket service. Anbefaler sterkt

Hat tatt det i bruk , gleder meg til videre bruk. Takk for god service😀

TF Bank Mastercard har gode muligheter og tjenester mot kunder. Det er beste Mastercard i Norge som har tilbyr gode tjenester og som har veldig bra og behagelige renter.

TF Bank har etter min mening imøtekommende og hyggelig kundebehandlere som veileder deg gjennom hele søknadsprosessen på en utrolig ryddig og rask måte. Kan absolutt anbefales!

Jeg fikk alt informasjon om kreditt kort og veiledning.

Kundeservice svarer på mail raskere enn jeg sjekker innboksen. I tillegg er de greie med å avtale betalingsavtaler. Har brukt andre og alle andre er elendige på kundeservice. Fornøyd med TF Bank!

Raske, hjelpsomme og veldig hyggelig. Veldig fornøyd

Har etterspurt en "min side" til forbrukslån", så det går an å ha en egen side, slik alle seriøse banker har. Får beskjed at jeg ikke har konto der, når jeg logger inn. Dette har jeg etterspurt lenge, får til svar at det jobbes med saken. Altfor dårlig.

God oppfølging og raskt svar på spørsmål. Saknar at eg får kople kortet til Vipps.

Rask god kundeservice og behandling. Denne banken informerte meg om, og kom med en mer lønnsom løsning for meg, ift. et annet lån jeg hadde. Opplever at de er ærlige, trygge, profesjonelle og jeg som kunde følte meg godt ivaretatt.

Ble trekk for 3 (små) beløp på kredittkortet 8 nov. som jeg ikke kjenner til. Meldte inn saken 9/11.1 des er det forsatt ikke kommet noe svar fra de. Har purret dem opp til ingen nytte. 1 des kom eFaktura på beløpet med forfall 12 des. Anbefaler ikke denne bank........................

Hyggelig telefonsamtale. Rask behandlingsgebyr tilbakemelding.

Banken insinuerer ulovlig bruk av penger fordi lånet ble innfridd innenfor angrefristen på 14 dager. De mener også det er høyst mistenksomt at lånet ble innfridd fra annen konto enn den beløpet ble utbetalt til. Det hender faktisk at folk har for eksempel en prosjektkonto penger til et formål blir overført til og så tilbakebetalt derfra som i vårt tilfelle.

Rask svar Forståelig svar.😊 Forståelsefulle saksbehandlere som var klare til å hjelpe. Gode til å forklare slik att jeg skjønte hva de mente.

Enkel og effektiv søknadsprosess. God informasjon og gide betingelser. Mottok kredittkortet raskt. Aktiverte kortet i min side, og alt virker som det skal. Jeg anbefaler TF Bank 👍

Opplever at TF bank har en super kundeservice, svært raske på å besvare mine spørsmål, enkel å forholde seg til og konkurransedyktig på betingelser.

Samarbeidet og forståelsen fra uno finans og tf bank, det 3r veldig bra, har ikke hatt noe kommunikasjonsproblemer. Meget fornøyd.

Misfornøyd fordi jeg ikke får lagt inn kortet flere steder pga at det må logges inn via mobil. Det som skjer er at når man skal godkjenne, så blir det en teknisk feil mellom BANK ID og Nets. Jeg sa opp etter 3 dager.

Veldig hurtig respons på lånesøknaden! Hyggelige kundebehandling

Veldig bra erfaring- raskt og enkelt, da gjør det at jeg bil bruke denne banken flere ganger

god bank meget bra anbefales dem Rydder Opp Har bare god oplevelser
