Meny

BB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
18
av 148 innen
bank
50%
anbefaler
BB Bank
Filtrer omtaler
15
4
1
1
17
Sorter omtaler etter
Viser av 38 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlige greier"

Den mest useriøse banken jeg har vært borti. Ingen "min side" eller innlogging for å sjekke saldo. Uoversiktlig nettside og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice.

Svar fra BB Bank
08.01.2021 08:52
Hei Malin! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån, men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Dersom du tar kontakt på post@bbbank.no eller telefon 56 99 92 00 og spør etter saldo vil du få svar innen kort tid. Vi kan også sende fullstendig nedbetalingsplan på e-post. Vår telefon er bemannet 08-20 mandag-fredag uten telefonkø og e-poster blir besvart hver dag. Vi jobber alltid med å forbedre vår hjemmeside, dersom du sender oss en ytterligere tilbakemelding på en e-post til post@bbbank.no angående hva som er uoversiktlig på nettsiden vår så kan vi prøve å utbedre dette. Med ønske om en ellers fin dag Med vennlig hilsen BB Bank
Stein E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Upålitelige"

Bb bank. Det er en bank jeg fraråder alle å inngå en avtale med. De veit ikke hva som kommer inn av nedbetaling å forholder seg ikke til muntlig avtaler. Innrømme ikke sine feil å unngår å rette opp.

Svar fra BB Bank
05.01.2021 01:41
Hei Stein! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbedre oss. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice. Vi vil veldig gjerne rette opp i feil som skulle være begått. Har du ytterligere tilbakemelding eller spørsmål så ta gjerne kontakt på e-post post@bbbank.no eller telefon 56 99 92 00. Med ønske om en fin dag Med vennlig hilsen BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Raskere kundeservice fra en bank finner du ikke."
1 syns denne omtalen er nyttig

Søkte om refinansiering via Axo, og fikk tilbud fra BB bank. Rask og god kundeservice på e-post noe som er et stort pluss. Jeg ser at det en del som klager på over at de trekker tilbake lånet, noe som ikke stemmer dersom du faktisk oppgir helt riktige opplysninger i søknaden. :-) BB bank kan varmt anbefales til andre som trenger refinansiering. Kundeservice svare innen 5 - 6 minutter på e-post, mens andre banker bruker opptil 1 - 2 dager på å svare. Denne banken har over alle grenser fått høy score fra min side. Ønsker alle som jobber i BB bank en god jul og godt nyttår <3

Svar fra BB Bank
17.12.2020 12:44
Hei Marius :-) Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakmelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har rask og god kundeservice. Sender du e-post til oss i åpningstidene våre 08-20 får du rimelig raskt svar hos oss :-) takk igjen for anbefalingen! Ønsker deg også en riktig god jul og godt nytt år. Med ønske om en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen Sara, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God kundeservice"

Min opplevelse med bb finans er veldig positiv. Rask kundeservice samt raske svar. Trekker fra en stjerne da de mangler innlogging

Svar fra BB Bank
17.12.2020 12:08
Hei Adrian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg. Vi setter pris på å høre at du syntes vi har rask kundeservice med raske svar. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Beklager ulempen med dette. Ønsker deg en ellers fin dag :-) Med vennlig hilsen Sara, BB Bank
Fortvilet P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Utnytter mennesker"

Jeg er pårørende til en som sliter med spillegjeld. Vi gjorde opp gjelden og ba dem slette kontoen og kredittkortet. Det gjorde dem ikke. Denne banken har ingen kundeservice. Ingen forståelse.

Svar fra BB Bank
29.10.2020 10:35
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger seriøst og prøver hele tiden å forbedre oss. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom gjelden er gjort opp så har vi ingen problem med å slette kredittkort, så lenge det foreligger fullmakt om dette. Har du ytterligere tilbakemelding eller spørsmål så ta gjerne kontakt på e-post post@bbbank.no eller telefon 56 99 92 00kr. Ønsker deg en fin dag, Sara, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
"KONKURRANSEDYKTIG RENTE"

Rask og effektiv låneprosess. Lett å komme i kontakt med. Savner ellers muligheten til å kunne logg inn og administrere eget lån.

Svar fra BB Bank
12.10.2020 12:51
Hei George, Takk for din tilbakemelding! Mvh, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyre og eier ikke kundeservice"

Det eneste bra med BB bank (nå eid av TF bank) er at det er relativt lett å få lånt penger av dem. Jeg var sjeleglad fordi jeg fikk samle alle løsgjeld i èn post og med bedre rente enn jeg vanligvis ble tilbudt. Men det ville vise seg at det er sabla dyrt å låne hos BB bank - jeg har aldri betalt så mye før. De er utrolig dårlige på orden og faktura - du får ikke faktura, du får en rar tekst i kommentarfeltet på avtalegiro som gir en total pris etter betalt giro, men denne sammenfaller aldri med det du egentlig skylder! Kundeservice vet de ikke hva er - de fraskriver seg alt ansvar når det kommer til avtalegiroene deres, og de oppdaterer ikke gjeldsregisteret selv om de sier de gjør det (jeg fikk i tillegg ett beløp for å ferdigbetale lånet som var en tredjedel av hva gjeldsregisteret sa, selv om da hadde BB bank oppdatert mine gjeldsopplysninger samme dag som jeg pratet med dem! ). Jeg ba om å få ordentlig faktura hver måned og ble tvert ignorert. Jeg ba om innsyn og forklaring av nedbetalingsplanen deres og fikk så vidt informasjon - de setter kundeservice på minus ti på rangstigen deres og er horrible å prøve å prate med på mail. Null forståelse og absolutt ansvarsfraskrivelse for alt og ingen interesse i å hjelpe kunder forstå eller løse ting. Så, * ikke faktura * Aldri oppdatert informasjon og låneforhold * skyhøye rentebetalinger med ekstra som ikke ligner grisen Min erfaring tilsier at jeg råder alle til å HOLDE SEG UNNA BB BANK FOR ALT DET ER VERDT!

Svar fra BB Bank
12.10.2020 10:47
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger veldig seriøst og forsøker hele tiden å forbedre oss. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi oppdaterer Gjeldsregisteret en gang i døgnet i henhold til krav fra Finanstilsynet, men det er mulig beløpet varierer noe om man for eksempel har forfalt faktura. Vi sender faktura i posten tre uker før forfall, med mindre man oppretter AvtaleGiro – fakturaen vil da bli trukket automatisk i nettbanken din. Kun kunde kan avslutte AvtaleGiro og faktura vil da sendes ut per post. Et forbrukslån er et lån uten sikkerhet og høyere rente er da kompensasjonen for manglende sikkerhet i et objekt. Vi vurderer alle lånesøknader individuelt og renten avhenger av inntekt, betalingsevne og betalingshistorikk. Vi oppfordrer også våre kunder å gjøre seg kjent med gjeldende vilkår og betingelser for låneavtalen før inngåelse. Vi har dessverre ingen innlogging som viser informasjon om låneforholdet, men vi sender nedbetalingsplan samt gir ut oppdatert saldoinformasjon per e-post om ønsket. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00. Med ønske om en fin dag, Sara, BB Bank
Gilmintas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Loan type"

I don’t have much experience with bbbank. But I hope in a future we will cooperating. It seems flexible and easy to use platform.

Svar fra BB Bank
12.10.2020 09:37
Hi Glimintas, Thank you for your feedback! Best regards, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"

Søkte billån gjennom Lendo. Da mener jeg at billån er det eneste som skal komme opp. BB Bank kom opp, også ganske billig. Men kun for å skru opp renta når du først har fått lån fra de. Ikke kan man logge inn i noe nettbank for å se hva som står igjen av betalinger heller. Kontaktet de for å se hva de sa angående forbrukslånet de hadde gitt meg «Vi har kun forbrukslån vi»

Svar fra BB Bank
02.09.2020 15:55
Hei Kathe, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke innlogging på lån per dags dato. Vi tilbyr ikke billån, så om dette kommer opp blant noen av agentene skal vi høre med dem hva som har skjedd. Vi tilbyr per i dag kun usikrede lån, kredittkort og innskuddskonto.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Foreløpig veldig greit"

Søkte forbrukslån i dag da coronaen har gjort ting litt vanskeligere en periode nå. Kjemperask tilbakemelding på mail om hva de trengte. Sendte dette asap. Nå gjenstår det å se om det blir godkjent eller trukket tilbake😊 men foreløpig veldig raske til å svare på mail og tlf. Hyggelig var han jeg snakket med også... krysser fingrene👍

Svar fra BB Bank
25.05.2020 19:49
Hei Jon, Takk for din tilbakemelding! Mvh, BB Bank
Stephan R
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super rask & hyggelig service"

Rask og enkel prosess. Søkte gjennom Lendo, fikk svar raskt og dokumentasjon ble oversendt etter ønsker fra BB. Dagen etter var lånet på konto. I disse tider med permitteringer kom BB bank virkelig til unnsetning. Kundeservice var hyggelige og enkel å snakke med. Takk BB Bank!! :)

Svar fra BB Bank
11.05.2020 13:28
Hei Stephan, Takk for din tilbakemelding! Mvh, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjapt og enkelt"

Utrolig rask og enkel behandling, søkte om refinansiering via (anonymisert), dette skjedde på ettermiddagen i går og ved slutten av arbeidsdagen nå i dag så er allerede penger på vei til de partene som skulle refinansieres. Fikk på toppen av det hele bedre rente her enn det jeg gjorde i banken som jeg var fast kunde i over 10 år. Samtidig var de også både veldig raske, behjelpelige og fleksible på å svare på e-post i forhold til forfallsdato og andre spørsmål

Svar fra BB Bank
03.04.2020 11:02
Hei Marcus, Takk for din tilbakemelding! Mvh, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask og grei søkeprosess"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket var å samle flere forbrukslån slik at hverdagen ble litt enklere. BB Bank gav meg det beste tilbudet.

Martin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Godt tilbud til sparing med beste rente uten for mange ulemper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Markedets beste rente for sparing uten bindingstid eller andre begrensninger, uten tvil. Noe som kan oppleves som en ulempe for noen er faktisk heller en fordel; en må sende pr. post melding om en ønsker uttak fra kontoen. Dette blir det sparing av! Ikke bare å knuse sparegrisen her, om det rykker i impulskjøpsmuskelen!

Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Beste lånerente"

Søkte refinansieringslån. Fikk langt bedre lånerente enn hos noen av de andre bankene, rask behandling av søknaden, og kjapp utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Lurer deg til å tro at du har fått lån"
2 syns denne omtalen er nyttig

«Innvilger lån» der de egentlig ikke har gjort annet enn å ta imot søknad for vurdering, for så å «trekke saken» altså tilbudet. Dette selv om absolutt samtlige opplysninger er de samme dokumentert som i søknad. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Seriøs bedrift?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle logge på min konto og fikk opp følgende i nettleser: Du åpner et mistenkelig nettsted https://www.credits.no/minside/loggut.php Dette nettstedet er rapportert som mistenkelig. Vi anbefaler at du ikke besøker dette nettstedet. Forsøkte da å ringe : TELEFON OG FAKS Kundeservice: 56 99 92 00 Her kom det bare kjappe tut-tut-tut, ikke ringe lyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Luring. Fikk tilbud gjennom Lendo, men de skrudde opp renta"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud gjennom Lendo, men de skrudde opp renta pga en anmerkning på nedbetalt gjeld på ligningen min. Merk nedbetalt gjeld dette burde være et pluss. Så søkte jeg gjennom Lendo for å refinansiering og BB Bank sa ja, men så trakk de tilbudet og da har jeg vært kunde i over 1 år og aldri betalt for sent.. Virker for meg at de bare vill tyne folk for mest mulig, jeg fikk jo lånet, bare dyrere en første tilbud. For deres sikkerhet selvfølgelig! Det er ikke logik bare grådighet. Gleder meg til jeg er ferdig med BB Bank👍🏼

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Må sende brev om uttak fra sparekonto"
5 syns denne omtalen er nyttig

I dagens elektroniske verden forlanger BB Bank at en må sende uttaks blanket i gammeldags brev for å få ut penger. Jeg sender nå brevet (hvis jeg husker hvordan jeg gjør det) og avslutter mitt kundeforhold med BB bank

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøs"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk innvilget refinansiering. De tok kontakt via tlf vedrørende ett spørsmål ang lønnsslipp, og når de fikk oppklart i det, så sa saksbehandler at alt var i orden. Etter 2 døgn får jeg plutselig mail om at de trekker tilbudet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Avslag"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette er litt av en bank. Fikk godkjent et forbrukslån. Alt ok. Så tenkte jeg at jeg ikke behøvde å låne xx.xxxx.-. Sendte en mail om pengene var overført, hvis ikke, så ville jeg kansellere avtalen. Så fikk jeg dette svaret: Vi har mottatt dine dokumenter og har etter en helhetsvurdering besluttet å trekke saken. Vi kan således ikke tilby et lån på nåværende tidspunkt. Beklager dette. Mvh BB Bank ASA Ble dere sur for jeg trakk avtalen... Ingen som skriver under. Totalt useriøs bank. Er min mening da:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra bank"
6 syns denne omtalen er nyttig

Lettvint, rask og kundevennlig. Eneste negative er at det ikke er mulighet for å logge inn å se oversikt. Men de svarer raskt og gir deg info.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"svindlere"
9 syns denne omtalen er nyttig

Innvilger lån, så plutslig trekker det lånet uten begrunnelse. Helt ulovlig. Kommer til å gå til sak, å media med dette tullet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling og rotete system. Ingen steder man kan logge inn for å holde oversikt på lån eller kredittkort. Lite hjelpsomme med å svare på spørsmål rundt det også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst fra A- Å"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilslag på refinansiering, jeg var i kontakt med dem pr tlf, så klarer dem og trekke tilbudet på mail. Styr unna!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR