Den mest useriøse banken jeg har vært borti. Ingen "min side" eller innlogging for å sjekke saldo. Uoversiktlig nettside og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice.

Bb bank. Det er en bank jeg fraråder alle å inngå en avtale med. De veit ikke hva som kommer inn av nedbetaling å forholder seg ikke til muntlig avtaler. Innrømme ikke sine feil å unngår å rette opp.

Søkte om refinansiering via Axo, og fikk tilbud fra BB bank. Rask og god kundeservice på e-post noe som er et stort pluss. Jeg ser at det en del som klager på over at de trekker tilbake lånet, noe som ikke stemmer dersom du faktisk oppgir helt riktige opplysninger i søknaden. :-) BB bank kan varmt anbefales til andre som trenger refinansiering. Kundeservice svare innen 5 - 6 minutter på e-post, mens andre banker bruker opptil 1 - 2 dager på å svare. Denne banken har over alle grenser fått høy score fra min side. Ønsker alle som jobber i BB bank en god jul og godt nyttår <3

Min opplevelse med bb finans er veldig positiv. Rask kundeservice samt raske svar. Trekker fra en stjerne da de mangler innlogging

Jeg er pårørende til en som sliter med spillegjeld. Vi gjorde opp gjelden og ba dem slette kontoen og kredittkortet. Det gjorde dem ikke. Denne banken har ingen kundeservice. Ingen forståelse.

Rask og effektiv låneprosess. Lett å komme i kontakt med. Savner ellers muligheten til å kunne logg inn og administrere eget lån.

Det eneste bra med BB bank (nå eid av TF bank) er at det er relativt lett å få lånt penger av dem. Jeg var sjeleglad fordi jeg fikk samle alle løsgjeld i èn post og med bedre rente enn jeg vanligvis ble tilbudt. Men det ville vise seg at det er sabla dyrt å låne hos BB bank - jeg har aldri betalt så mye før. De er utrolig dårlige på orden og faktura - du får ikke faktura, du får en rar tekst i kommentarfeltet på avtalegiro som gir en total pris etter betalt giro, men denne sammenfaller aldri med det du egentlig skylder! Kundeservice vet de ikke hva er - de fraskriver seg alt ansvar når det kommer til avtalegiroene deres, og de oppdaterer ikke gjeldsregisteret selv om de sier de gjør det (jeg fikk i tillegg ett beløp for å ferdigbetale lånet som var en tredjedel av hva gjeldsregisteret sa, selv om da hadde BB bank oppdatert mine gjeldsopplysninger samme dag som jeg pratet med dem! ). Jeg ba om å få ordentlig faktura hver måned og ble tvert ignorert. Jeg ba om innsyn og forklaring av nedbetalingsplanen deres og fikk så vidt informasjon - de setter kundeservice på minus ti på rangstigen deres og er horrible å prøve å prate med på mail. Null forståelse og absolutt ansvarsfraskrivelse for alt og ingen interesse i å hjelpe kunder forstå eller løse ting. Så, * ikke faktura * Aldri oppdatert informasjon og låneforhold * skyhøye rentebetalinger med ekstra som ikke ligner grisen Min erfaring tilsier at jeg råder alle til å HOLDE SEG UNNA BB BANK FOR ALT DET ER VERDT!

I don’t have much experience with bbbank. But I hope in a future we will cooperating. It seems flexible and easy to use platform.

Søkte billån gjennom Lendo. Da mener jeg at billån er det eneste som skal komme opp. BB Bank kom opp, også ganske billig. Men kun for å skru opp renta når du først har fått lån fra de. Ikke kan man logge inn i noe nettbank for å se hva som står igjen av betalinger heller. Kontaktet de for å se hva de sa angående forbrukslånet de hadde gitt meg «Vi har kun forbrukslån vi»

Søkte forbrukslån i dag da coronaen har gjort ting litt vanskeligere en periode nå. Kjemperask tilbakemelding på mail om hva de trengte. Sendte dette asap. Nå gjenstår det å se om det blir godkjent eller trukket tilbake😊 men foreløpig veldig raske til å svare på mail og tlf. Hyggelig var han jeg snakket med også... krysser fingrene👍

Rask og enkel prosess. Søkte gjennom Lendo, fikk svar raskt og dokumentasjon ble oversendt etter ønsker fra BB. Dagen etter var lånet på konto. I disse tider med permitteringer kom BB bank virkelig til unnsetning. Kundeservice var hyggelige og enkel å snakke med. Takk BB Bank!! :)

Utrolig rask og enkel behandling, søkte om refinansiering via (anonymisert), dette skjedde på ettermiddagen i går og ved slutten av arbeidsdagen nå i dag så er allerede penger på vei til de partene som skulle refinansieres. Fikk på toppen av det hele bedre rente her enn det jeg gjorde i banken som jeg var fast kunde i over 10 år. Samtidig var de også både veldig raske, behjelpelige og fleksible på å svare på e-post i forhold til forfallsdato og andre spørsmål

Ønsket var å samle flere forbrukslån slik at hverdagen ble litt enklere. BB Bank gav meg det beste tilbudet.
Markedets beste rente for sparing uten bindingstid eller andre begrensninger, uten tvil. Noe som kan oppleves som en ulempe for noen er faktisk heller en fordel; en må sende pr. post melding om en ønsker uttak fra kontoen. Dette blir det sparing av! Ikke bare å knuse sparegrisen her, om det rykker i impulskjøpsmuskelen!
Søkte refinansieringslån. Fikk langt bedre lånerente enn hos noen av de andre bankene, rask behandling av søknaden, og kjapp utbetaling.
«Innvilger lån» der de egentlig ikke har gjort annet enn å ta imot søknad for vurdering, for så å «trekke saken» altså tilbudet. Dette selv om absolutt samtlige opplysninger er de samme dokumentert som i søknad. Styr unna!
Skulle logge på min konto og fikk opp følgende i nettleser: Du åpner et mistenkelig nettsted https://www.credits.no/minside/loggut.php Dette nettstedet er rapportert som mistenkelig. Vi anbefaler at du ikke besøker dette nettstedet. Forsøkte da å ringe : TELEFON OG FAKS Kundeservice: 56 99 92 00 Her kom det bare kjappe tut-tut-tut, ikke ringe lyd.
Fikk tilbud gjennom Lendo, men de skrudde opp renta pga en anmerkning på nedbetalt gjeld på ligningen min. Merk nedbetalt gjeld dette burde være et pluss. Så søkte jeg gjennom Lendo for å refinansiering og BB Bank sa ja, men så trakk de tilbudet og da har jeg vært kunde i over 1 år og aldri betalt for sent.. Virker for meg at de bare vill tyne folk for mest mulig, jeg fikk jo lånet, bare dyrere en første tilbud. For deres sikkerhet selvfølgelig! Det er ikke logik bare grådighet. Gleder meg til jeg er ferdig med BB Bank👍🏼
I dagens elektroniske verden forlanger BB Bank at en må sende uttaks blanket i gammeldags brev for å få ut penger. Jeg sender nå brevet (hvis jeg husker hvordan jeg gjør det) og avslutter mitt kundeforhold med BB bank
Fikk innvilget refinansiering. De tok kontakt via tlf vedrørende ett spørsmål ang lønnsslipp, og når de fikk oppklart i det, så sa saksbehandler at alt var i orden. Etter 2 døgn får jeg plutselig mail om at de trekker tilbudet.
Dette er litt av en bank. Fikk godkjent et forbrukslån. Alt ok. Så tenkte jeg at jeg ikke behøvde å låne xx.xxxx.-. Sendte en mail om pengene var overført, hvis ikke, så ville jeg kansellere avtalen. Så fikk jeg dette svaret: Vi har mottatt dine dokumenter og har etter en helhetsvurdering besluttet å trekke saken. Vi kan således ikke tilby et lån på nåværende tidspunkt. Beklager dette. Mvh BB Bank ASA Ble dere sur for jeg trakk avtalen... Ingen som skriver under. Totalt useriøs bank. Er min mening da:)
Lettvint, rask og kundevennlig. Eneste negative er at det ikke er mulighet for å logge inn å se oversikt. Men de svarer raskt og gir deg info.
Innvilger lån, så plutslig trekker det lånet uten begrunnelse. Helt ulovlig. Kommer til å gå til sak, å media med dette tullet.
Dårlig kundebehandling og rotete system. Ingen steder man kan logge inn for å holde oversikt på lån eller kredittkort. Lite hjelpsomme med å svare på spørsmål rundt det også.
Fikk tilslag på refinansiering, jeg var i kontakt med dem pr tlf, så klarer dem og trekke tilbudet på mail. Styr unna!