Novus Systems har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selgerene kom på døra og kunne smilende fortelle at av Novus ville jeg få en mye lavere månedspris enn den jeg hadde hos Sector Alarm. Problemet er at han ikke nevnte at det han solgte var bare litt av det jeg trengte og det kom på 3800,- ekstra ved montering i tillegg må du nedbetale et lån på 30.000,- for et par detektorer. Fra å ha brann og innbruddsalarm med kameraovervåkning, har jeg nå bare brann. Kundeservice nekter for at det er slik det fungerer, men fakturaene kommer i en halt annen prisklasse enn det selgeren skisserte. Svindel!
Hei Bent, Dette høres ikke bra ut, og vi ønsker å se nærmere på saken. Kan du vennligst sende en e-post med beskrivelse av saken til [email protected], så går vi gjennom avtalen sammen med deg. På forhånd takk! Mvh Novus
Topp service, suveren montør, - gjorde jobben på en fantastisk måte.
Godt nyttår Reidar - og tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Kjekt å høre du er fornøyd med oss. Mvh Novus
Fikk installert ny alarm og røykvarsler igår, veldig hyggelig montør, brukt god tid å gå igjennom systemet med oss, veldig flink.
Montør tok seg god tid til å forklare og demonstrere. God informasjon fra selger og montør.
Hei Sissel, og takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt å høre du hadde en god opplevelse av våre ansatte! Masse god jul fra oss i Novus!
Hyggelige folk og bra utstyr. Rask montering og god oppfølging.
Tusen takk for tilbakemeldingen, Jon! Kjekt å høre du er fornøyd. God jul fra oss i Novus!
Jeg har flyttet fra hus til blokkleilighet, men Novus nekter å la meg si opp den forbruksgjelda på alarmsystemet de lurte meg inn i. De påstår det er 2 ukers angrefrist, men jeg flyttet etter flere mnd. Dette er rent lureri. Ikke gå i fella. Styr unna.
Hei Nina, Det du beskriver reflekterer i grunnen vår eie-modell, hvor du har utført et produktkjøp med betalingsalternativet "rentefri nedbetalingsavtale" via vår bankpartner. Man kan dessverre ikke si opp en kjøpsavtale i Norge etter at angrefristen har utløpt. Angrefrist på 14 dager etter at produktet er mottatt, er også et standardisert norsk kjøpsvilkår. Dersom du mener å ha mottatt misvisende informasjon rundt kjøpsavtalen fra våre kundebehandlere, ønsker vi selvsagt å undersøke og ordne opp i saken med en gang. Vi oppfordrer deg i så fall til å kontakte vår kundeservice på [email protected] eller 69 31 00 10 for videre behandling. Håper dette oppklares! Mvh Novus
Har fått nylig systemet, har hørt naboen og er fornøyd sa naboen
Rock on indeed, Henrik! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Novus