Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Verisure
1.9
137 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Positiv trend

Verisure opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
137 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#15
Forferdelig
Verisure er rangert
#15 av 15 boligalarmselskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 137 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
10
7
7
19
94
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Full kontroll - raske på utrykning

Omtale av  Mari

Jeg er veldig fornøyd med Verisure - hadde brannalarm på 17. mai (jeg hørte ikke telefonen nedi veska) og de sendte brannvesenet som var raskt på plass for å sjekke. Det er gode overvåkingsmuligheter på temperatur (jeg har valgt å sette alarm for "lav-temp" i uthuset, dette fungrer kjempebra) og det er dekning i flere bygninger på samme system. Sensitive følere, men samtidig helt greit med katt. Fint for barna med en rolig stemme de kan snakke med når de har utløst innbruddsalarmen ved en feil. Jeg fortsetter med Verisure for trygghetens skyld, det er mulig en miks av andre komponenter kunne gitt meg det samme, men ikke med den gode servicen jeg har opplevd å få når jeg ringer om ting.

Veldig seriøst alarmselskap

Omtale av  Bjørn

Har hatt alarm siden 2011, veldig fornøyd. Kjenner ikke til disse kritikkene av Verisure. Aldri betalt for utrykking. Batterier er vel normalt å betale for etter min mening.

Verdure: lover og lover

Omtale av  Jan E

Når verisure setter på to selgere. De baktaler hverandre, de følger ikke opp, og norsk sjef med italiensk bakgrunn ikke følger opp og hans undersåtter lover og lover og direkte lyver på telefon. Værst i klassen, det skal de jaggu ha.

Oppsigelse

Omtale av  Wessel L

Jeg har sendt flere e mail om oppsigelse,men får ikke svar.Dette er veldig useriøst.

Problemer med batteribytte

Omtale av  Anne M

Fikk ikke til å kople enhet riktig på plass ved batteribytte og operatør på tlf foreslo å sende tekniker. Vedkommende oppdaget at vi hadde fått feil batterier og byttet disse Må likevel betale for utrykning Har derfor bestemt meg for å si opp Anne

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Løy om falsk tilbud

Omtale av  Jarl

Etter en konkuranse ble jeg ringt opp å forklart at jeg ikke vant hovdepremien, men det ble plukket ut 3 som skulle få et ekslusivt tilbud. I konkuransen forklarte jeg at jeg hadde lyst til å vinne siden vi hadde mye innbrud i blokken min. Mannen som ringte meg bestilte dag for å sette opp utstyret om noen dager og innsisterte på at dette var noe jeg måtte ha. Sannheten var at det «ekslusive tilbudet» var fortsatt dyrere en alle konkurenter. Jeg ringte inn å avbestilte alt som var helt greit, før mannen jeg snakket med tidligere ringte å innsisterte på at jeg burde være taknemelig for å vunnet denne «premien». Jeg kommer aldri til å ha Verisure etter en slik svindler opplevelse.

Dårlig Kundeservice og håndtering

Omtale av  Bent

Fikk problemer i juli 2021, de skulle sende service, Service kommer men pga Karatene i huset måtte de gå uten å få gjort noe. Skulle avtale ny tid..men hørte aldri noe fra de, purrer og purrer. desember 2021. Etter flere mailer og purringer, sa jeg opp driten, DA er de kjapp og Tar kontakt og lokker med store rabatter.. men hjelper ikke det når det tar 6 mnd for å få svar og gjort noe... fremdeles i Januar 2022... mye kø hos service så det kan ta litt tid sier de.. nå er det nok... har betalt for et system som ikke virker i 6-7 mnd.... og de gidder ikke fikse opp i det en gang...

Vekket av stemme fra røykvarsler på natten, i påvente av batteribytte

Omtale av  Barnebarn

Overhodet ikke fornøyd med kundeservice fra Verisure hvor jeg i telefonsamtale beskriver et problem som kunde! Kundebehandler virket lite interessert og likegyldig ved beskrivelse av at vi fant det problematisk og ble forskremte/redde da hele familien vekkes av en stemme fra en av våre røykvarslere i påvente av nye batterier, dette skjer kl. 04:55 på natten!!! Det føltes svært ubehagelig! Nye batterier til samme røykvarsler ble bestilt fredag før hendelsen, men ikke sendt oss som abonnent samme dag! Husholdningen har to stk. røykvarslere hvor tidligere tilsendte batterier er benyttet i enhet for stue/gang.

Verisure skal ut av huset mitt for godt

Omtale av  Sparta

Frekk og uprofesjonell kundebehandling. Prisen stiger hele tiden men de gidder ikke å informere kundene sine. Skamløst... i tillegg til 700kr i måned(dobbelt så mye enn avtalt) måtte jeg kjøpe batterier og bytte de selv når jeg fikk varsel om, noe som er egentlig inkludert i prisen. Dette var dråpen. Neste skritt er å si opp abonnement.

Oppsigelsesprosess helt hinsides

Omtale av  Christian

Jeg sendte dette til Forbrukertilsynet: Verisure - oppsigelsesprosess. Etter økte priser på abonnement hos Verisure, ønsket jeg å si opp min avtale. Det er en svært lang og unødvendig prosess, som Verisure gjør ekstra tungvinn for at de skal få mulighet til å prøve å overtale meg via en selger om å fortsette kundeforholdet. Prosessen: 1. Jeg logget meg på Mine Sider hos Verisure, men fant ikke mulighet for å enkelt si opp min avtale. Det var ikke mulig å sende inn e-post, men jeg måtte kontakte kundesenteret via telefon. 2. Jeg ringte kundesenteret, og valgte siste mulige inntastingsvalg (andre henvendelser) for å prate med en kundebehandler. Denne personen kunne ikke hjelpe meg, siden slike henvendelser måtte håndteres av abonnementsservice. Jeg godtok at en person kunne ringe meg tilbake. 3. Et par timer senere ringer en person opp fra Verisure, og innleder med at han har fått innvilget fra sin leder om å gi meg redusert abonnementspris i ca. 6 måneder, før avtalevilkårene gjenopptas. Jeg avslår tilbudet, men personen kan ikke bekrefte min oppsigelse. Opplysninger om hvordan oppsigelse skal gjennomføres, vil sendes på meg via tekstmelding. 4. Jeg mottar en tekstmelding litt etterpå, med instruksjoner. En oppsigelse må sendes til [email protected], og skal inneholde fullt navn, adresse, fra dagens dato og installasjonsnr. xxxxxx. 5. Jeg følger deretter instruksjonen og sender oppsigelsen via e-post slik som beskrevet. 6. Jeg mottar bekreftelse på e-post med bekreftelse, samt at oppsigelsestiden er inneværende måned + 3 måneder, og at en tekniker vil ta kontakt for å nedmontere utstyret i min bolig. Hele prosessen er styrt for at Verisure skal få mulighet til at selger skal overtale meg om å forbli kunde. Installasjonsnummeret de krever opplyst i oppsigelsen, og e-post adressen som skal benyttes, er ikke opplyst under "Mine Sider". Installasjonsnummer er heller ikke tilgjengelig informasjon på fakturaene fra Verisure. Jeg oppfatter dette som maktmisbruk i et kundeforhold, hvor prosesser skjules, informasjonskrav (installasjonskrav og e-postadresse for mottak) skjules for å styre forbrukere til trente selgere med lokketilbud. Som kunde er jeg ikke i stand til å avslutte et kundeforhold på en tilsvarende måte.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alarm utløsning

Omtale av  Kai

Alarmen utløses og får ikke slått den av og må kobles helt ut av uttrykkning får beskjed om at alarmen er ødelagt. De sier de skal ringe tilbake neste dag men det gjøres ikke. Vi ringer og må forklare hendelses forløpet på nytt og på nytt. Kan ikke tilby alternativ løsning og ny alarm kan ikke fås på flere uker. Elendig selskap

Håpløst

Omtale av  Anders O. M

Har fått beskjed om at batteriet må skiftes. Har svart på forespørsel på sms om hvor fornøyd jeg var med samtalen, og først fått beskjed om at en ikke kan svare direkte på denne forespørselen, og deretter funnet sms-adressen og svart at jeg ikke kan si hvor fornøyd/misfornøy. jeg er ettersom ingenting av skjedd med batteriskiftet. At jeg attpåtil har glemt passordet var jo dumt, men det ville være enkelt for den lokale installatøren å finne frem til vår adresse. Etter en ny telefonsamtale får jeg ingen hjelp, men får høre at jeg kan fornye passordet via post. Jeg venter nå på post om dette, samt på installatør som skulle skifte batteri. Jeg fikk ikke vite hvem som var den aktuelle installatøren på mitt hjemsted. Jeg har fått regning på over 2000 kroner, selv om batteriet angivelig ikke virker og tjenesten altså ikke er aktiv.

Umulig å si opp!

Omtale av  Thomas

Da vi bestemte oss for å si opp abonnementet møtte vi en vegg av motgang. For det første så er det ingen informasjon om hvordan man sier opp abonnementet noe sted. Hva er greia me det? Man er altså nødt til å ringe, og da kan man jo lure på hvorfor:) når jeg først ringer inn møter jeg en uengasjert mann i andre enden som ikke virker interessert i å opplyse meg om hvordan jeg skal gå frem for å avslutte avtalen. Nei, han er mer interessert i å overtale meg til å forbli kunde. Etter langt om lenge opplyser han meg om at oppsigelsen er registrert, og at flytteavdelingen skulle kontakte meg. Bra tenkte jeg, endelig så ordner det seg! Innen kort tid ble jeg ringt opp av en ny kverulant, ufordragelig type som nektet å akseptere min oppsigelse. Også her måtte jeg bruke masse tid og energi for å få igjennom budskapet, hvor han til slutt opplyste meg om at oppsigelsen måtte sendes skriftlig til deres kundeservice. Dette er helt forferdelig kundebehandling, og er skammelig! Hva er det dere driver med, Verisure? Hvor vanskelig kan det være å opplyse om oppsigelse på deres hjemmesider? Jeg sendte en e-post med oppsigelse i slutten av september. Jeg har enda ikke fått noen tilbakemelding fra Verisure bortsett fra en bekreftelse på at e-posten er mottatt. Gleder meg til fortsettelsen. Hold dere unna dette selskapet!

Veldig godt fornøyd

Omtale av  Karen

Kunde gjennom ca 20 år og med flyttinger. Aldri opplevd annet enn god service, hyggelige både på tlf og i felten😀😀😀stor takk til dere som har passet på og passer på mitt hjem

Dårlig kundeservice

Omtale av  Suzan

Har sagt opp ikke nok med 3 mnd oppsigelsestid må jeg nå vente til noen finner seg og kan sende en som kan demontere utstyret. Måtte kontakte de flere ganger selv og fortsatt ingen hjelp å få.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

no answer

Omtale av  Katarina T

We used Verisure Alarm services for approximately a year, it is been one of the most difficult supplier we have ever experienced! Very often the system did not work properly and gave us extra invoices which we were not informed about,neither alarm was giving us a message if something is wrong, the biggest dissapointment is customer service, once trying to contact them they just IGNORE the e-mail we sent, no answer, no explanations! We would not recommend their services!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR