Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Verisure
2.0
141 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
141 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#15
Forferdelig
Verisure er rangert
#15 av 15 boligalarmselskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 141 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
10
8
8
19
96
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig godt fornøyd

Omtale av  Karen

Kunde gjennom ca 20 år og med flyttinger. Aldri opplevd annet enn god service, hyggelige både på tlf og i felten😀😀😀stor takk til dere som har passet på og passer på mitt hjem

Dårlig kundeservice

Omtale av  Suzan

Har sagt opp ikke nok med 3 mnd oppsigelsestid må jeg nå vente til noen finner seg og kan sende en som kan demontere utstyret. Måtte kontakte de flere ganger selv og fortsatt ingen hjelp å få.

no answer

Omtale av  Katarina T

We used Verisure Alarm services for approximately a year, it is been one of the most difficult supplier we have ever experienced! Very often the system did not work properly and gave us extra invoices which we were not informed about,neither alarm was giving us a message if something is wrong, the biggest dissapointment is customer service, once trying to contact them they just IGNORE the e-mail we sent, no answer, no explanations! We would not recommend their services!

Batteriskifte

Omtale av  Sa Ø

Som mangeårig kunde syntes jeg tilbudet blir dårligere med årene? Batteriskifte burde vært gratis for oss kunder? Hvorfor kjøpe dyre batterier hos dere når de er billigere i butikken? ellers fungerer det ganske bra

Kjeltringer

Omtale av  Svein

Ringte de okt.2020 og ville si opp mitt abbonement, fikk beskjed om att jeg hadde tre (3) mnd. oppsigelse i min kontrakt. Prøvde å si att det ikke stemte men det var som å snakke til en murvegg. Måtte betale det, i dag går jeg igjennom gamle mailer og der finner jeg kontrakten som jeg inngikk. Står med store bokstaver, INGEN BINDINGSTID, INGEN SKJULTE AVGIFTER. Ringte de i dag, fikk beskjed om å sende mail til kundeservice. Er det bare kjeltringer i denne bransjen

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grei tjeneste, men for dyrt

Omtale av  Henning

Har hatt verisure en del år. Fungerer greit, men det koster for mye når man aldri har hatt en eneste utrykning

Skjulte kostnader ved overføring av alarmanlegget og abonnement til ny eier av bolig

Omtale av  Kjartan N

Når vi nylig solgte vår bolig ønsket den nye eieren å overta vårt alarmanlegg og abonnement levert av Verisure. En uke før overtagelsen fant sted, tok jeg kontakt med Verisure og gav alle kjente opplysningene om den nye eieren som skulle overta alarmanlegget, og abonnementet, trodde jeg. Ny eier ble umiddelbart kontaktet av Verisure for verifikasjon av personopplysningene, og alarmabonnementet ble overdratt/opprettet til ny eier til avtalt dato, én uke etter min første henvendelse. Det jeg ikke var klar over, som heller ikke står skrevet noe stede, er at jeg, som har overført mitt tidligere alarmanlegg og abonnement til ny eier, må betale 3 måneders oppsigelse (kr. 1 878) på et abonnement som jeg ikke kan gjøre noe nytte av, da ny eier har overtatt mitt tidligere anlegg. En slik praksis finner man ingen andre steder hvor eier selger, overfører eierskapet eller abonnementet til en annen juridisk person, som da overtar alle økonomiske forlikteters for gjenstanden fra den dato overdragelsen finner sted. Grådigheten og praksisen til Verisure er ufattelig i dette tilfellet. Nevnte gjør at mitt neste kjøp av alarmanlegg, som foreligger snart, blir ikke gjort hos Verisure.

Umulig å få sagt opp abonnementet på mail

Omtale av  Tom

Tullingene tar kun i mot pr. telefon. Finnes ikke seriøse i det hele tatt. Dette kun for å overtale deg til å fortsette.

elendig

Omtale av  Pettersen K. B

verisure rykker ikke ut på beviselig avvik. har purret på v. flere ganger for å få en begrunnelse somer troverdig.

Lang oppsigelsestid og dyrt abonnement

Omtale av  Luci

De opererer 3mnd oppsigelsestid mot det vanlige som er 14 dager i de fleste bransjer. Dyre spesialbatterier i komponentene som burde vært inklusiv i abonnentet. Komponentene melder også selv ved dårlig batteri, så utsendelse av batterier kunne skjedd automatisk. Med et relativt dyr månedsavgift, tror jeg en slik ekstra tjeneste ville vært lur. Brukergrensesnitt og app tjenesten fungerer ok.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alltid vært fornøyd

Omtale av  Kim

Byttet nylig til en annen leverandør, men er ikke imponert og vil bytte tilbake. Verisure sin app er mye bedre, alle varslinger skjer umiddelbart uten forsinkelser og har mange flere funksjoner, som for eksempel temperatur i alle rom. Vi får full kontroll over hvem som er i huset. Viktigst av alt: alarmen er på når den skal, og av når den skal være det!

Elendig kundeservice - en dinosaur som er i ferd med å dø

Omtale av  Kenneth

Umulig å si opp. Har gått snart 8 uker siden jeg sendte epost, men ennå ikke fått svar. Selv om jeg to ganger har vært i dialog på chat og fått beskjed om at de er på saken. Kjeltringer. Hvorfor gjemmer de avtalebetingelsene? Hvorfor ikke ha en selvbetjeningsportal som faktisk fungerer?

Oppsigelse i 3 mnd?

Omtale av  Frustrert

3 mnd oppsigelse er for mye med dagens teknologiske muligheter. Uhørt 😥😏😥

Fryktelig vanskelig å si opp

Omtale av  Stein

Må ringe inn for å si opp. Uendelig lang rekke med svar for å komme igjennom, og velger du feil, havner du et sted som er stengt og må begynne på nytt. Når du endelig kommer igjennom, registrerer de at du ønsker å si opp, og gir beskjed om at flytteavdelingen vil ta kontakt. Når jeg påpeker at jeg formelt har sagt opp der og da, nekter de å akseptere det, og så blir de sure og legger på. Ufattelig frekk oppførsel, aldri opplevd maken.

Kom deg vekk!

Omtale av  Knut

Systemet fungerte ikke. Vi fikk en hyggelig servicemann innom på ukesbasis for å rette feilen. Problemene vedvarte, og vedkommende mente at det eneste som kunne redde dagen, var en ny sentral. Da satte Verisure seg på bakbeina. Vi fikk ikke ny sentral, men ukentlig beskjed om at anlegget trengte service. Siden både jeg og min bedre halvdel har jobber å skjøtte, ble det dyrt i lengden å ta seg fri hver fredag for å ha service på besøk, så vi bestemte oss for å overse henvendelsene. Prisene steg raskere enn jeg klarte å holde tritt med, og plutselig var månedsabonnementet 200 kr mer enn avtalt. Dette har de gitt seg selv lov til å gjøre uten å melde i fra på forhånd. Begeret rant over da jeg begynte å motta SMS og e-post om at "du må bytte batterier i komponentene". Det viste seg at dette skulle gjøres ved å bestille varer via Verisure sine nettsider. Verisure bestemmer pris på varen og fraktpris. Tidligere var det meddelt at dette skulle Verisure gjøre. Plutselig måtte jeg betale over 200 kr per enhet for å bytte batterier, på toppen av nærmere 700 kr i måneden for abonnement. "Nok er nok! Verisure skal ut av mitt hus!" tenkte jeg, og gikk inn i nettløsningen for å si opp. Der hadde jeg lite hell. Verken kontrakt med "terms and conditions" eller mulighet for å si opp lå der. Du må si opp skriftlig, men du må ringe for å få oppgitt en adresse. Jeg ringte, og stod rakrygget på mitt i telefonen. Jeg stod til rette for hvorfor jeg ville si opp, og jeg fikk til slutt innvilget oppsigelse mot 3 måneders oppsigelsestrid. Dette i henhold til kontrakten jeg ikke kunne se. Deretter ringte telefonen støtt og stadig, deriblant fra en som titulerte seg "kvalitetsleder", som kunne mellom linjene fortelle meg at hans egne kollegaer var udugelige, og selvsagt skulle han fikse alle mine problemer. Etter denne telefonen så jeg meg nødt til å la være å svare på alle innkomne telefoner fra Verisure. De ringte om dagen, om kvelden og de sendte meg e-poster. I mellomtiden renner det inn med daglige SMS og e-post om at batterier må skiftes i komponentene mine, til tross for at jeg er på en 3 måneder lang oppsigelsestid jeg helst skulle vært foruten. Nå, to måneder etter oppsigelsen, har de lovet meg at de har stoppet overføringen mellom vårt system og alarmsentralen. Det har de ikke fått til, og vi blir oppringt når vi forsøker å demontere utstyret. Dette er et firma man ikke kommer seg vekk fra. Jeg kan på det sterkeste anbefale å holde seg så langt unna som overhodet mulig.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundebehandling og dårlig tjenester

Omtale av  Petter L

Verisure rykker ikke ut ved alarm fordi det er for langt. Dem skal fortsatt ha pengene sine hver mnd og det øker for hver faktura omtrent. Når jeg sende Mail med oppsigelse kunne dem ta ned mnd prisen med 350kr.. men lojale kunder får ikke lavere pris, der øker dem i stede for hver faktura. Jeg oppfatter at dette er en bevist måte og få folk til å betale mest mulig, for deretter å bare slå av på prisen når folk møter sin maksgrense. Etter dem har gitt deg rabatt kan dem fortsette å øke prisen gradvis. STYR UNNA!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR