Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Verisure
1.9
137 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Positiv trend

Verisure opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
137 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#15
Forferdelig
Verisure er rangert
#15 av 15 boligalarmselskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 137 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
10
7
7
19
94
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Verisure
Verisure har 137 verifiserte omtaler på Bytt.no

Verisure er ikke det de engang var….

Omtale av  Paul

Får feil på alarmanlegget etter 7- år, alarm av / på funksjon. Ringer kundeservice, og de nekter at det er feil på anlegget… selv om jeg spiller av feil via telefonen, og anlegget via lydstemme sier feil. Verisure har en nedlatende tone og truer med å avslutte samtale fordi de sier jeg hever stemmen?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Et anlegg som virker.

Omtale av  Gunnar H

Godt utført installasjon av nytt anlegg. Stabil funksjon uten feilvarsel. Enkel betjening.

Narretilbud

Omtale av  Liv

Fikk tilbud i fjor høst på 299 i mnd. De sa ikke noe om at dette var tidsbegrenset til 6 mnd, med noe høyere nest 3 mnd og full pris etter 9 mnd. Forsøker nå å si opp og de skal ha 3 måneder på oppsigelsen. Blir ikke anbefalt av meg og aldri mer Verisure. Hverken hjemme eller hytte.

Inkompetent og upålitelig kundeservice

Omtale av  Thomas

Jeg har slitt med deres kundeservice siden juni, i 4 måneder, uten å få løst problemet med min Yale Doorman som til tider ikke klarer å låse. I tillegg oppdager jeg at jeg kunne vært informert om problemet tidligere, dersom Verisure hadde skrudd på denne type varsling som standard. De siste 5 uker har jeg opplevd en kundeservice som ikke setter seg inn i problemstillingen, prøver å snakke meg vekk fra problemet, tilbyr meg løsninger som montør allerede har utført, og dikter opp krav som de påfører meg som kunde. Yale sin kundeservice ga meg løsningen i løpet av 5 minutter. Samme ettermiddag fikk jeg løst problemet på egen hånd.

Forstår ikke hvorfor disse ligger så langt nede.

Omtale av  Elisabeth

Jeg har kun opplevd positive erfaringer med Verisure. De er raske med å ta kontakt ved brannalarm som går og hvis det har vært noe de har sett så tar de kontakt og ordner opp superraskt. Veldig fornøyd.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Verisure må seriøst være den verste aktøren på smarthus-markedet

Omtale av  Trond

Verisure sender nå ut epost om at husstander som ikke har abbonnement ikke lenger vil ha fungerende komponenter. Dette gjelder blant annet dørmodul til yale doorman, røykvarslere, vanndetektorer, smartkontakter. Har tidligere også vært i kontakt med kundeservice der, og det er helt seriøst den verste kundebehandlingen jeg har opplevd i mitt snart 50 årige liv. Komponenter som er kjøpt hos dem, eller andre aktører til deres system, er så og si umulig å få låst opp igjen dersom man skal selge dette videre, og vil gå over til andre systemer. Dette til tross for at nåværende eier både ringer og ber om at det slettes fra systemet. Verisure er fullstendig rigide og låser komponenter til både adresse og kode. Umulig å få låst opp sier de, og kommer med regelrett usannhet om at de ikke kan hente frem info om komponentene. Kundebehandler er både arrogant og fullstendig uinteressert. Dette til tross for at de sitter med hele systemstrukturen og databasene foran seg. Dette gjør de for at nye brukere skal gi opp, kjøpe nye komponenter hos dem, SAMT tvinges til å tegne dyrt abbonnement. Dette til tross for at komponentene i utganspunktet selges med lovnad om åpenhet og mulighet for skifte i systemer. Nevn et annet selskap innen bransjen som gjør det samme! Jeg kommer til å kjempe mot Verisure så lenge jeg lever, og jeg kommer til å spre dette til alle mulige kanaler og bekjentskapskrets. Slik går det ikke an å behandle kunder. Man har tross alt kjøpt en eller flere komponenter som de har tjent penger på. Abonnent eller ikke.

Prdokutet

Omtale av  August E

Produktet dems har funket vekdig bra og har anbefalt til flere i min familie som har fått det samme og til og med enda bedre tilbud. De er minst like fornøyde som meg, om ikke mer!! Veldig koslige selgere også

Verisure har 137 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Verisure mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR