Meny

Verisure omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
17
av 17 innen
boligalarmselskap
10%
anbefaler
Verisure

"no answer"

Omtale om Verisure skrevet av Katarina T for 02.12.2021 10:13

Verisure har totalt 81 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Katarina T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"no answer"

We used Verisure Alarm services for approximately a year, it is been one of the most difficult supplier we have ever experienced! Very often the system did not work properly and gave us extra invoices which we were not informed about,neither alarm was giving us a message if something is wrong, the biggest dissapointment is customer service, once trying to contact them they just IGNORE the e-mail we sent, no answer, no explanations! We would not recommend their services!

Bytt.no
"no answer" skrev Katarina T om Verisure

Har du en tilsvarende erfaring med Verisure?
Gjør som Katarina T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Verisure du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
"Batteriskifte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som mangeårig kunde syntes jeg tilbudet blir dårligere med årene? Batteriskifte burde vært gratis for oss kunder? Hvorfor kjøpe dyre batterier hos dere når de er billigere i butikken? ellers fungerer det ganske bra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Kjeltringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte de okt.2020 og ville si opp mitt abbonement, fikk beskjed om att jeg hadde tre (3) mnd. oppsigelse i min kontrakt. Prøvde å si att det ikke stemte men det var som å snakke til en murvegg. Måtte betale det, i dag går jeg igjennom gamle mailer og der finner jeg kontrakten som jeg inngikk. Står med store bokstaver, INGEN BINDINGSTID, INGEN SKJULTE AVGIFTER. Ringte de i dag, fikk beskjed om å sende mail til kundeservice. Er det bare kjeltringer i denne bransjen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Grei tjeneste, men for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt verisure en del år. Fungerer greit, men det koster for mye når man aldri har hatt en eneste utrykning

Kjartan N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Skjulte kostnader ved overføring av alarmanlegget og abonnement til ny eier av bolig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Når vi nylig solgte vår bolig ønsket den nye eieren å overta vårt alarmanlegg og abonnement levert av Verisure. En uke før overtagelsen fant sted, tok jeg kontakt med Verisure og gav alle kjente opplysningene om den nye eieren som skulle overta alarmanlegget, og abonnementet, trodde jeg. Ny eier ble umiddelbart kontaktet av Verisure for verifikasjon av personopplysningene, og alarmabonnementet ble overdratt/opprettet til ny eier til avtalt dato, én uke etter min første henvendelse. Det jeg ikke var klar over, som heller ikke står skrevet noe stede, er at jeg, som har overført mitt tidligere alarmanlegg og abonnement til ny eier, må betale 3 måneders oppsigelse (kr. 1 878) på et abonnement som jeg ikke kan gjøre noe nytte av, da ny eier har overtatt mitt tidligere anlegg. En slik praksis finner man ingen andre steder hvor eier selger, overfører eierskapet eller abonnementet til en annen juridisk person, som da overtar alle økonomiske forlikteters for gjenstanden fra den dato overdragelsen finner sted. Grådigheten og praksisen til Verisure er ufattelig i dette tilfellet. Nevnte gjør at mitt neste kjøp av alarmanlegg, som foreligger snart, blir ikke gjort hos Verisure.

Verisure har totalt 81 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR