Meny

Verisure omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
16
av 17 innen
boligalarmselskap
11%
anbefaler
Verisure

"Grei tjeneste, men for dyrt"

Omtale om Verisure skrevet av Henning for 11.11.2021 13:47

Verisure har totalt 70 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Grei tjeneste, men for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt verisure en del år. Fungerer greit, men det koster for mye når man aldri har hatt en eneste utrykning

Bytt.no
"Grei tjeneste, men for dyrt" skrev Henning om Verisure

Har du en tilsvarende erfaring med Verisure?
Gjør som Henning og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Verisure du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kjartan N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Skjulte kostnader ved overføring av alarmanlegget og abonnement til ny eier av bolig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Når vi nylig solgte vår bolig ønsket den nye eieren å overta vårt alarmanlegg og abonnement levert av Verisure. En uke før overtagelsen fant sted, tok jeg kontakt med Verisure og gav alle kjente opplysningene om den nye eieren som skulle overta alarmanlegget, og abonnementet, trodde jeg. Ny eier ble umiddelbart kontaktet av Verisure for verifikasjon av personopplysningene, og alarmabonnementet ble overdratt/opprettet til ny eier til avtalt dato, én uke etter min første henvendelse. Det jeg ikke var klar over, som heller ikke står skrevet noe stede, er at jeg, som har overført mitt tidligere alarmanlegg og abonnement til ny eier, må betale 3 måneders oppsigelse (kr. 1 878) på et abonnement som jeg ikke kan gjøre noe nytte av, da ny eier har overtatt mitt tidligere anlegg. En slik praksis finner man ingen andre steder hvor eier selger, overfører eierskapet eller abonnementet til en annen juridisk person, som da overtar alle økonomiske forlikteters for gjenstanden fra den dato overdragelsen finner sted. Grådigheten og praksisen til Verisure er ufattelig i dette tilfellet. Nevnte gjør at mitt neste kjøp av alarmanlegg, som foreligger snart, blir ikke gjort hos Verisure.

Kundetilfredshet
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få sagt opp abonnementet på mail"

Tullingene tar kun i mot pr. telefon. Finnes ikke seriøse i det hele tatt. Dette kun for å overtale deg til å fortsette.

Pettersen K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Trygghetsfølelse
Utrykningstid
Vurderer å bytte selskap
"elendig"

verisure rykker ikke ut på beviselig avvik. har purret på v. flere ganger for å få en begrunnelse somer troverdig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Trygghetsfølelse
Vurderer å bytte selskap
"Lang oppsigelsestid og dyrt abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

De opererer 3mnd oppsigelsestid mot det vanlige som er 14 dager i de fleste bransjer. Dyre spesialbatterier i komponentene som burde vært inklusiv i abonnentet. Komponentene melder også selv ved dårlig batteri, så utsendelse av batterier kunne skjedd automatisk. Med et relativt dyr månedsavgift, tror jeg en slik ekstra tjeneste ville vært lur. Brukergrensesnitt og app tjenesten fungerer ok.

Verisure har totalt 70 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR