Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 87 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Dårlige greier"

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Jonas for 31.07.2020 00:01

Telia Bredbånd har totalt 308 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige greier"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet minst 50/50 med den nye løsningen wifi 6. aldri testet mer enn 30/10 her. Etter kl 18 på kvelden er nettet totalt ubrukelig og tester da 5/1 maks. Kundeservicen til Get er forferdelig dårlig. Virker som at de ansatte har fått for dårlig opplæring da de ikke klarer å svare på noe som helst. Styr unna dette tullet her.

Bytt.no
"Dårlige greier" skrev Jonas om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Jonas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lysekunde
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Get burde vært fengslet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Verste selskapet jeg har vært borti. Fra kunderservice til tjenestene og brudd på avtalen har jeg aldri sett maken til. Fortjener ikke en stjerne engang. Stenger bredbånd for hver filleting. Og fakturene som man aldri skjønner noe av fordi dem har lagt på så mye tekst og priser og trukket ene og andre og man avtaler å betaler en fast sum hver måned men får forskjellige høye regninger. Kundeservice får man tak i etter flere måneder og når de først svarer så skal de være stae. Selger sier noe annet og selskapet noe annet. En regning som skulle vært betalt for 7 dager siden som jeg dessuten er uenig, men det gjør at de stenger internett idag. Veldig bra. 3 dager før kontrakten uansett er ferdig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Zarmina B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk dårlig hastighet og til tider ingen nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble kunde for ca en mnd siden. Gikk først en uke uten nett og måtte bruke mobildata for å kunne jobbe hjemmefra, ingen kompensasjon fra Get. Har i ettertid slitt med ustabilt nett. Betaler for 750/750 men er heldig hvis jeg får over 100. Har også betalt for wifix som skal gi samme hastighet i hele huset men det er bortkastede penger. Har allerede brukt mange timer på tlf med kundeservice, men de må sjekke med underleverandører før de kan svare meg?!? Hadde jeg stått fritt til å velge leverandør så hadde jeg byttet! Vil ikke anbefale til noen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kort oppsummert; elendig kundeservice, løgn om hva som er sagt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Om du vurderer ny bredbåndsleverandør, velg for all del ikke Get. Føler meg lettet må som jeg hår over til ny leverandør, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Treigt nett, driftsmeldinger flere ganger i uka"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter den andre driftsmeldingen denne uka om at Internett ikke fungerer, rant begeret over. Det har tatt alt fra 6-18 timer før Get får fiksa det de siste to ukene, og når man må betale ekstra per måned for i det hele tatt å ha nok hastighet til å kunne spille av en YouTube-video, så er dette uakseptabelt. Er dessverre påtvunget å ha Get i bofellesskapet, men flytter ut i august, så da blir det heldigvis bytting snarest.

Telia Bredbånd har totalt 308 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR