Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
6
5
3
20
60
Sorter omtaler etter
Viser av 94 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett. Nettet ramler helt ut innimellom. Hastigheten går opp og ned hver dag. Har målt hastigheten over et par dager i slutten av juli. Varierer da fra 2 mbps til 115. Kun 1 av 10 ganger får jeg en hastighet som jeg betaler for.

Erlend S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bra nett, men mangler litt på kundeservice og utstyr."
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp.

Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Mangelfulle opplysninger fra kundeservice"

Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for.

I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS.

To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt.

Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lite stabilt, forferdelig kundeservice"

Dyrt og dårlig. Må dessverre sjekke om det finnes alternativer før jeg kansellerer, men veldig misfornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig"

Ikke hva som ble lovet. Påsto de kunne levere det beste i området, noe som var ren løgn. Selger påsto dessuten at de leverte fiber, noe som også var ren løgn. Har nå skiftet til Telenor fiber, som er mye bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Satte ned hastigheten uten å gi beskjed"

Ikke fått hva vi har betalt for, og kundeservice svarer ikke. Fikk tilbud om L pakke for S pris i 1 år. Etter 2 mnd skrur de ned hastigheten til S! Godt tilbud? Jeg er så lei av de, de aner ikke hva de holder på med overhodet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har sikkert et supert produkt, men herre gud for en elendig service. Installatøren var hos meg igår (2 timer for sen). Han klaget over regnet i en halv times tid og så bestemte han seg for å dra. "Jeg vet ikke i hvilket rør jeg skal montere kablene i, og kollegaen min svarer ikke på telefonen. Jeg får ikke fullført jobben..."

Han sa han skulle gi beskjed til Get og at de skulle ringe meg for å avtale ny tid dagen etter. Ingen som ringte meg dagen etter så jeg ringte selv. "Jeg skal undersøke med teknisk avdeling og ringe deg opp igjen..." 5 ganger skjedde dette på en dag, hver gang jeg ringer de så skal de "ringe meg opp igjen" uten at det skjer. Til slutt bestilte avbestilte jeg alt.

Aldri vært borti så dårlig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Get greit nok"

Syntes bredbåndet er bra, har hatt lite problemer. Men savner ny sikkerhetspakke som det stod på nettsiden deres for over et år siden skulle snart komme en ny etter Norman antivirus, ja hvor blir den av?

Bell4tex
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Uærlige, uredelige og bevisst juks"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get.no øker hastigheten din ...OG prisen og skjuler dette gjennom å drukne deg i informasjon. Min erfaring med folka i Get.no er en ulv i fåreklær. Jeg har hatt mer eller mindre konstant problemer med dette selskapet. Når jeg påpekte at jeg hadde en hastighet som var kun 20% av det jeg skulle ha ble dette avvist med at UTSTYRET DE HAR SENDT TIL MEG ikke har kapasitet til den farten jeg ønsker... (sukk). Til og med når du sier opp abonnementet og følger instruksen til punkt og prikke påstår get at de IKKE har mottat utstyret for internett og kabeltv. Andre folk jeg har snakket med forteller samme historie. Når du ikke er kunde lenger hos dem får du svi, da de påstår at du har tatt utstyret selv. Nå er de etter meg vedr. disse forholdenee. Det de ikke vet er at jeg har alle kviteringer fra posten. Stay away!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bredbånd for de som ikke bryr seg om tap av datapakker..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært bredbåndskunde hos Get i mange år. Men dessverre har ikke Get klart å være i front av sine interne problemer både når det gjelder kundeservice og konstante tekniske feil. De plastrer alltid på overflaten og bryr seg mindre om å faktisk gå i roten av problemene.
Når heller aldri hastigheten jeg betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lei av Get.."
2 syns denne omtalen er nyttig

Må bytte Get boks svært ofte.. De får aldri kontakt med den. Tekniker skal komme mellom 10:00 og 16:00, da må man bare forholde seg hjemme til de kommer.. Nettet forsvinner ganske så ofte og det er ikke stor hjelp å få på kundeservice.. Skulle så inderlig ønske jeg kunne bytte til en annen leverandør, men siden studentbyen jeg har avtale med Get så er ikke det noen mulighet... Jeg hadde bytta på flekken om jeg kunne... Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde ofte problemer med at nettet var ustabilt, eller falt ut helt, noen ganger var det borte i lange perioder. Jeg måtte dessuten betale for en kabel-TV-pakke i tillegg for å få bredbånd. Jeg er også misfornøyd med kundeservicen. En tekniker kunne komme mellom kl. 8 og 16, skulle ringe et kvarter før. Da måtte jeg rekke hjem eller bli fakturert for bomtur, hvis jeg ikke rakk hjem i tide. Noen avtale om tid på dagen var helt umulig (regler er regler). Om de kunne komme om morgenen, eller etter kl. 13.30 en dag? Glem det.

Camilla K. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyr og funker bare av og til"
4 syns denne omtalen er nyttig

Her har internett som funker bare når det passer internett ikke i orden, kommer og går. Dette skjer hverdag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get er så dårlig at det er en skam!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting hos Get virker som det skal. Internett, opptaksfunksjoner, tv-bilder, Get-bokser etc etc.
Det er ALLTID problemer med Get. Anbefaler ingen å bruke Get. Fy søren for et alldeles elendig konsept!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer blir daglig kost"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten er i og for seg bra. Boligstiftelsen her har avtale med Get, så har ingen muligheter annet enn å bruke Get. Har således hatt fler driftsproblemer iløpet av en mnd (14ganger har nettet vært nede nå) enn jeg har hatt med nextgentel over 10 år. Så her finnes det enormt forbedringspotensiale! Pr dagsdato må jeg nok anbefale at en bør gå for ett annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer å mere problemer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du vurdere å skaffe deg tv å Internett styr unna Get. Har had problemer med herre fra dag en, æ har stifta 3 get box 2 å te slutt fikk æ get box micro som fortsatt ikke vært bedre bilde. Til tider er ustabilt som nette dems har stifta 4 boxer av internett modem å har had te samen 6 teknikere å fortsatt ikke bra. På en vanelig dag så e æ ut å inn med Internett tv cabel 3 gang. styr una herre om du kan.

Sturle F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bytter på timen når det kommer et alternativ"
2 syns denne omtalen er nyttig

Signalet brytes i korte øyeblikk. Akkurat nok til at det ikke går å streame. Ingen hjelp fra support. Fakturaene er uleselige. De forsvinner ut når 5g mobil kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET er dårlig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hvor jeg har bodd i Oslo, hvor svært mange er tvunget til å ha Get bredbånd har hastigheten vært varierende. Ofte betydelig redusert i forhold til hva jeg forventer.

STYR UNNA om mulig.

Torlarne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice lite tilgengelig. Mottar kun 1/3 av bredbåndsfart betalt for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Laaang kø for å komme igjennom til kundeservice. Betyr enten at det er svært få på kundeservice eller mange er misfornøyde med kvaliteten på tjenesten.

Har igjen oppdaget at jeg ikke mottar nedlastningshastigheten jeg betaler for. Får kun 1/3 av hastigheten og dette er ikke første gang jeg har oppdaget dette.

Mistenker at de konsekvent leverer dårligere tjeneste enn det man betaler for mht bredbånd.

Get TV derimot fungerer bra.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett faller ut hele tiden!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skikkelig dårlig at man skal se film eller serie og bli avbrytt hvert 3. minutt 😠ender opp å se det på mobilen, irriterende!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt ustabilt og dårlig nett"
4 syns denne omtalen er nyttig

Leverer langt under lovet hastighet. Fungerer greit til tider, men som oftest er det ustabil tilkobling og ekstremt dårlig hastighet.

Daniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste leverandør av internett sin hele historie"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er noe av det værste jeg har opplevd. Det er så ustabilt og detter ut hver eneste dag, jeg kommer til og poste dette på face blant mine 4000 tusen venner som jeg skriver DEL MED GLEDE!!! Her betaler man for noe man faktisk ikke får !! Helt ubrukelig nett

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Stadig treg internettlinje."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for.
Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten.

Hva som var bra:
Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router.
Hva som kan bli bedre:
Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettet fungerer ikke på soverommet mitt. Har til og med fått Internett-forsterker, men nettet hopper fortsatt inn og ut hele tiden. Det fungerer så utrolig dårlig, og ser at veldig mange andre ikke er fornøyd. Get burde seriøst få orden på dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nedgradering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at nettet til GET i Trondheim ble "oppgradert", forsvant fast-IP som produkt, og nettet ble mer ustabilt. Utrolig dårlig kundeservice også !

Søk Bytt.no