Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
83
av 85 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
12
9
4
27
131
Sorter omtaler etter
Viser av 183 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"OK bredbånd men dyrt"

+Relativt stabilt der jeg bor. +Får nesten det som er lovt (500 mbit). -Veldig dyrt for hastigheten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Verdens dårligste kundeservice"

Om du har mulighet, styr unna dette selskapet, om du da ikke vil bli behandlet som en komplett idiot, bli totalt ignorert og aldri bli lyttet til. Dessverre så har borettslaget jeg bor i avtale med dette talentløse selskapet, ellers hadde jeg byttet leverandør for tv og nettjenester for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Raskt og god service"

Veldig god kunderservice med rask levering av produkt. modem og mikroboks tok bare noen minutter og koble opp og nettet og tven var igang like etterpå. Jeg er veldig fornøyd med hvor lett og hvor raskt det har vært.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"

Har kommet ut av tellinga men tror vi har byttet 6 bokser for TV. Ingen beklagelser, refusjon, forbedringer osv. Mnd pris steg uten varsler. Nå er det slutt. Bytter leverandør i morgen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservicen"

Mistet alle tjenester fra Get. De må sende tekniker og første ledige er om 6 dager!! Man kan altså risikere å være uten nett i nesten en uke som Get-kunde. Og dette betaler man godt over 1000 kroner måneden for!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Et helt ubrukelig produkt"

Et helt elendig og ubrukelig produkt. Tregt og faller ut slik at omstart / reinitialisering kreves opptil flere ganger i løpet av en TV kveld. Rett og slett håpløst! Bytter umiddelbart tilbake til Lyse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig produkt og elendig kundeservice"

Dårlig produkt og elendig kundeservice. Produktet gjenspeiler de ansatte! Dersom du er ute et solid produkt og er opptatt av god kundeservice, anbefales ikke Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Monopolismens prakteksemplar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get øker hastigheten og setter opp prisen. Gang på gang. Dette gjør at minimumsprisen på bredbånd øker, hvor igjen folk som ikke har nytte av 75mbit ++ ser seg nødt til å betale for det. I tillegg byr de på markedets dårligste dekoder (Get Box II), hvor sirup langt i fra er beskrivende nok. Dette er klare tegn på at konkurransen er hemmet, og at monopolismen fortsatt står sterkt i flere geografiske områder i landet. Get burde skamme seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Vi betaler for 50 mbps, men realistisk hastighet er 1-3 mbps. I tillegg slutter nettet å fungere (0 til 0,3 mbps) flere ganger daglig. Om Get 2 boksen er dårlig eller om bredbåndet som Get tilbyr i seg selv er dårlig vet jeg ikke, men resultatet er at nettet er helt forferdelig. Prøv en annen bredbåndsprovider!

Kristian F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fiber fra Get er bra"

Vi har hatt fiber fra Get i sameiet i et års tid nå og jeg har ingen ting å utsette. Det har vært nede to-tre ganger på et år, men aldri så lenge at det er plagsomt. Får levert akkurat det jeg betaler for. Har tilgang til, men bruker ikke deres linjere TV-tilbud (hvem gjør vel det i disse dager?).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Byttet til get"

Tafjord Kraft som jeg har fibernett av, byttet tv leverandør til Get og jeg har bare hatt problemer. Ufrivillig Get tv i stua som jeg vurderer å si opp. Ingenting virker som det skal og direktekanaler bare står å laster.. gjerne med lyd. Dritlei hele "overgangsfasen" . Det skal ikke være sånn og dette betaler vi for. Rett å slett dårlig gjort!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"10 talls brudd på nett årlig"

Jeg har hjemmekontor og er avhengig av et fungerende og stabilt internett. Jeg reiser en del i jobben, ca 50% av tiden. Likevel opplever jeg 10 brudd-tap av nettforbindelse bare i 2019. Er jeg bare uheldig eller har det vært flere brudd? De på kundeservice er greie og kan ikke for at teknikken er så sårbar. Det hjelper lite og de tilbyr refusjon/avslag pr tapte dag. Det er for dårlig og jeg sjekker andre aktører.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt nett"

GET er noe av det verste jeg har vært borti, nettet funker så og si aldri.. Som de skriver på sitt nettsted at Wifi skal fungere utmerket på alle rom? Det er bare tull.. funker ikke bra på et eneste rom i huset :)

Marius R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tungrodd og tidkrevende"

Har måttet bytte Internet modem/router fra GET to ganger på de 4 månedene jeg har vært kunde. Begge gangene har gitt meg nedetid på en uke før jeg er på nett igjen. Møter en vegg av arroganse når man prøve å få kundeservice til å forstå at 5 dager nedetid ikke er helt innafor når man betaler for en tjeneste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ble lurt av mann som kom på døren"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde Altibox før, så kom en mann på døren og sa at vi skulle bytte til Get fordi det var raskere og billigere. Vi tok da imot en 1 års avtale, og dette er noe av det verste vi har gjort i livet vårt. Nettet funket greit nok de første 1-3 måneden, men jeg måtte bytte modemet 2 ganger i disse månedene. Etter dette var det ok for en liten periode og nå er nettet bare treigt og skrur seg av flere ganger om dagen. Ikke gå for Get. Det er dritt dårlig. Ringte kundeservice. De svarte men sa ingenting. Prøvde å snakke med de i 2 minutt men fikk ingen svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av tilbud om "Mer fart""
1 syns denne omtalen er nyttig

Var dum nok til å svare på tilbud om mer fart i 3 mnd. Uten ekstra kostnad. Ikke et ord om at getbox måtte byttes. Hentet pakken for 14 dager siden. Fikk melding om at den kunne installeres og purring etter 1 uke. En purring til og i dag var plutselig bredbåndet stengt!!! Hadde jeg ikke betalt regningen kunne jeg forstått at dere stengte tilgangen, men dette var et tilbud og det er ferietid. Den nye getboksen sendes uåpnet i retur og mitt lange kundeforhold til Get går mot slutten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Latterlig dyrt for eneboliger"
2 syns denne omtalen er nyttig

679,- i måneden for den tregeste linjen er ekstreme priser. 1300,- i måneden for gigabit (kun ned). De nekter å gi noen tilbud ved bindingstid for eneboliger. Heldigvis finnes Homenet i nærheten med gigabit begge veier for langt under halvparten av hva Get vil ha.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
2 syns denne omtalen er nyttig

nettet er ustabilt, er nesten ingen dager hvor nettet er oppe hele dagen, kan lett være nede 30 minutter 7 dager i uka, hvis ikke mer, hvis du har mulighet ungå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Mye dårligere enn Altiboks eller hva det het, der jeg bodde før"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den virket nemlig år ut og år inn uten problemer. Get kan plutselig være helt død i en dag eller to om gangen. Helt uakseptabelt! Ville aldri valgt dem om jeg kunne velge.

Andreas A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet 6mnd binding og 3mnd gratis for å prøve ut Get etter at jeg hadde sagt at jeg ville avbestille hele pakken fra dag 1. Gikk med på det. Etter 6mnd blir jeg møtt av elendig kundeservice og blir fortalt at det er det ingen der som kan ha fortalt meg. Sak ferdig. Forbrukerrådet neste.

Reidun G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Svarer ikke på telefonen før man er tom for batteri. Tregt å få satt på Tv'en.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har fått feil med ruter, får beskjed om at ruter må byttes, og at det kun kan gjøres av tekniker. For å booke time må jeg altså velge å ta fri fra jobb mellom 0800 og 1200, eller 1200 og 1600 da de ikke kan booke mer presist enn 4 timer. Kommer til å bytte bredbånd og tv-leverandør da service tydeligvis ikke er et tema. Det virker som slagordet deres er: "desverre, sånn funker ikke systemet"

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fungerer helt fint"

Jeg har vært kunde i ca. ti år nå, og har hatt veldig lite å utsette på Get. Forbindelsen har fungert fint stort sett hele tiden, med unntak av litt "barnesykdommer". Jeg har ingenting å utsette på hastigheten. Planlagt nedetid blir alltid varslet på forhånd. Det er litt dyrt sammenlignet med andre leverandører, men vi får god rabatt gjennom borettslaget.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

De leverer OK nett med engang du har bestilt. Men betaler idag for 350 MB, og får 20 på det beste. Det tåler heller ikke mer enn en enhet om gangen uten at det blir ubrukelig. De reklamerer med at 10 enheter skal kunne brukes i denne pakken og fortsatt oppleve godt nett.

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Intet signal"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke vært signal på dekoderen siden jeg fikk den. Jeg har snakket med kundeservice, men de ser ikke ut å være interessert i å finne en løsning på problemet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR