Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
16%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
5
3
2
16
43
Sorter omtaler etter
Viser av 69 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt ustabilt og dårlig nett"

Leverer langt under lovet hastighet. Fungerer greit til tider, men som oftest er det ustabil tilkobling og ekstremt dårlig hastighet.

Daniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste leverandør av internett sin hele historie"

Dette er noe av det værste jeg har opplevd. Det er så ustabilt og detter ut hver eneste dag, jeg kommer til og poste dette på face blant mine 4000 tusen venner som jeg skriver DEL MED GLEDE!!! Her betaler man for noe man faktisk ikke får !! Helt ubrukelig nett

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Stadig treg internettlinje."

Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for.
Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten.

Hva som var bra:
Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router.
Hva som kan bli bedre:
Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Nettet fungerer ikke på soverommet mitt. Har til og med fått Internett-forsterker, men nettet hopper fortsatt inn og ut hele tiden. Det fungerer så utrolig dårlig, og ser at veldig mange andre ikke er fornøyd. Get burde seriøst få orden på dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nedgradering"

Etter at nettet til GET i Trondheim ble "oppgradert", forsvant fast-IP som produkt, og nettet ble mer ustabilt. Utrolig dårlig kundeservice også !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"NOPE !"

Ser på nett tv via god pc og må oppdatere hele tiden.
Detter ut i perioder med mye trafikk.
Usedvanlig irriterende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nesten mere nedetid enn oppetid på TV og internett"

Bare tull hele tiden. Nett og TV nede hele tiden, og de holder aldri fristene de lover. Får beskjed om at ting skal bli fikset hver dag, men skjer aldri noe. Anbefaler folk på det sterkeste å holde seg langt langt unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett"

Ingenting er bra med get. Internettet er dårlig og de lurer folk til å forsette å ha den samme sliten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Låver brett och håller tunt"

Omöjligt att komma fram med budskap även om GETS leverans ligger ca -1000 % av lovad kapacitet,
Sätter GET på botten av kundnöjdhet.

//h

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget mangelfull"

For dyrt, dårlig kundebehandling. Øker konstant priser uten varsel. Dårlig pris i forhold til andre leverandører. Truer deg med høyere pris om du f.eks bare ønsker tv delen av deres abonnement

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendige signaler"

Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.

Dagfinn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs å få rettet feil"

Har prøvd siden i sommer (2017) å få ordnet slik at nettet går i den hastigheten jeg betaler for.
Har snakket med kundetelefon og der sitter det masse folk som skal prøve å sende en henvisning opp til Trondheim, der de håper på et svar. De finner ut alt linjen er ok , men... blir utrolig lei og irritert på slike leverandører.
DE HOLDER IKKE DET DE LOVER !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bedret seg mye siden sist."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GET tidligere og byttet til altibox da de grov i gaten for ca. 4 år siden. Var lite fornøyd med GET da, men bestemte meg for å gi de et forsøk igjen da jeg fikk et godt tilbud på døren av en selger som snakket om et oppgradert hybridfiber nett.

Etter å ha hatt GET i noen måneder nå må jeg si at det har skjedd mye siden sist. Kundeservicen har vært upåklagelig, og nettet har funket stabilt og bra. Det eneste jeg har å utsette på er at HBO er bittelitt tungvint å bruke på TV dekoderen. Tommel opp til GET!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skremmende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble nettopp sagt opp av Get grunnet "uønsket atferd" etter at jeg ble het i toppen pga elendig kundebehandlere... Kom hjem, nettet var borte. Ingen beskjed. Ringte inn og fikk opplyst at det hadde blitt gjort i formiddag og at de har sendt ut brev.. Ja, brev.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Upåklagelig oppetid"

Jeg bor i Grünerløkka og har modem fra Get + egen-innkjøpt Router (VDSL). Aldri hatt noen problemer med ustabil linje i det hele tatt. En fellesnevner med alle leverandører er at multimodemene de leverer er søppel, så det styrer jeg alltid unna. Fikk god hjelp da jeg signerte avtalen, og alt ellers har jeg ordnet selv på Min Get. De oppgraderte nylig hastigheten min til 120 Mbit/s, så jeg har ikke fått testet om det er den reelle hastigheten jeg får.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Forferdelig!"

GET er så ustabilt at uansett hvor billig det hadde vært kan jeg ikke anbefale det. GET har blitt en "snakkis". "Du har GET ja... skjønner!" og det er ikke positivt....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom kundeservice (hvis det går an å skrive GET og service i samme setning)"

Ingen vits å ringe kundeservice. Der sitter det noen stakkars videregående elever å lager saker etterhvert som vi ringer inn, men det skjer ingenting etterpå. Problemet er at der GET har linjer kommer det ikke noen andre konkurrenter og det vet de godt. De trenger ikke gjøre noe der de har egne kabler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er for dårlig"

Nettet er for dårlig, nedlasting som egentlig skal ta 5 min tar meg 1 time. Jeg har hatt Get en lang stund nå, jeg vil gjerne bytte men pga uenigheter i familien så har ikke dette skjedd. Farten er ikke til å tro, den er tregere enn en snegle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så dårlig kundeservice at det bare er trist"

Har opplevd så utallige mange ganger at jeg ringer og må vente opptil 1 time på kundeservice, kan ikke legge igjen nummeret.
De sender ut tekniker og tar seg betalt av meg som kunde for feil GET burde dekket.
Utleverer info om mitt abonnement til mine leietakere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bryr seg ikke"

Kort oppsummert:
Kundeservice er lite imøtekommende og er kjappe til å peke på "felles feil" i området som årsak til alle dine problemer. Selv om du har hatt en pågående sak i 7 måneder...
Til sammen har jeg hatt pågående saker i 11 måneder fordelt på to ulike lokasjoner.

Ingen ønsker å hjelpe deg med å løse problemet, men de kaster gladlig gratis måneder etter deg for at du ikke skal snakke stygt om de.

Værste dritten jeg har hatt noe sinne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært ustabilt nett med høy nedetid, dyre priser og tvungen kundeforhold i flere borettslag"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har dessverre slitt med svært ustabilt nett hos GET, ulikt noen andre. Har ikke mulighet til å bytte før jeg eventuelt flytter pga GET har tvunget kundeforhold i en god del boretslag inkludert mitt eget. Skulle man ikke behøve TV-pakke, må man betale åkkesom. Syntes abonnementene generelt er i øverste prisklasse, noe som ikke står i stil til Nettet som har en altfor høy nedetid. Hører til unntaket å nå den hastigheten som de hevder jeg skal ha.

Thegethater
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke spille noe ps4 uten at det lagger eller at jeg blir kastet ut. Kjøpte meg ny playstation etter at jeg hadde internett problemer med den forrige. Nå har jeg ps4 pro, men den er fortsatt ræva grunnet nettet. Har en wifi ting under bordet som liksom skal forsterke signalet, men den fungerer ikke. Har sendt mail flere ganger uten svar.
IKKE KJØP BREDBÅND FRA GET!!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Både nettet og kanalene detter ut hele tiden. Samme problemet flere ganger i måneden. Aldri noen som svarer på tlf med en gang pg når du først får hjelp tar det lang tid, og ender opp med at de må ringe opp igjen. Hadde byttet om ikke boretslaget har en avtale.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Verdens verste kundeservice!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har p.t. vært uten internett og TV i 29 dager. Vi har ringt Get opptil flere ganger daglig, blitt lovet det ene etter det andre, men ingenting skjer. Har måtte ta fri fra jobben tre dager for at tekniker fra Get skulle komme hjem til oss, men problemet blir ikke løst. Installatøren skylder på feilinformasjon fra Get, mens Get skylder på kompetansen til installatøren. De samkjører overhode ikke med sine egne folk. De lover å hjelpe oss ringe tilbake men det har aldri skjedd- ikke en eneste gang har de tatt kontakt !

Vi har måtte presse Get til hjelpe oss da de ikke tar kundene sine på alvor- det er som å prate med en vegg. Skal heldigvis flytte snart så slipper å ha noe som helst å gjøre med Get igjen. Vi har derimot en mobilregning på flere tusen som vi krever at de skal dekke, men de svarer selvfølgelig ikke på mail heller.

Jeg kommer til å anbefale mine venner og kjente på det sterkeste å aldri benytte seg av Get sine tjenester. Det er det dårligste jeg har opplevd innenfor kundeservice.

Problemet er enda ikke løst !

Guri S. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet streiker i flere timer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skjer alt for ofte at nettet streiker i flere timer. Her Get. Nettet streiker flere ganger i måneden i flere timer av gangen. Ikke greit.

Søk Bytt.no