Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
82
av 85 innen
bredbåndsleverandør
13%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
14
9
4
31
156
Sorter omtaler etter
Viser av 214 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd med så og si alle aspekter ved å være kunde hos Get"

Misfornøyd med så og si alle aspekter ved å være kunde hos Get. Dårlig kundeservice, dårlige montører/konsulenter og svært ustabilt nettverk. Har hatt Get i snart 10 år, hvor jeg kan med sikkerhet si at det har fungert 30-35% av tiden. Betaler for 150/150 og blir servert 30/5 og til tider 7-8/2 i hastighet. Dette har jeg også loggført i speedtest siden 2012. Har hatt «spesialister» fra Get hjemme for å prøve å ordne opp i dette sikkert over 20 ganger de siste 5 årene. Spesialistene er innleide freelancere, og ikke Get sine egne. Siste karen som var innom hadde ikke engang med seg utstyr, fordi dette hadde han glemt og var usikker på hvor var. Dette er kvaliteten på hjelpen Get sender ut til sine kunder. Jeg skriver dette ved hjelp av mobildata, da nettet selvfølgelig er nede nå. På dette stadiet er jeg så forbannet, jeg føler jeg har blitt snytt i årevis og betalt ville summer for det som skulle være et meget bra og stabilt hjemmenettverk med 150/150 linje. Det jeg får for pengene er internet i små perioder i løpet av dagen, og hastigheten er alltid under 20mbs/ 2-3 mbs. Har også byttet alt av routere her mange ganger, men uten hell. Vet ikke hvordan lovverket er her, om jeg er klovnen som har betalt i årekker og ikke fått i nærheten av den kvaliteten jeg betaler for, eller om dette faktisk kan kategoriseres som svindel. Jeg har flust av mailkorrespondanse, speedtest-logger og kvitteringer for alt arbeid som har blitt gjort for å forsøke å bedre nettverket siden 2012. Jeg anbefaler INGEN å bli kunde av Get

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig, rett og slett."

Ble bundet til Get pga borettslag i 2018, fungerte helt akseptabelt i starten. Etter 3mnd startet tilkobling til Internett/tv både trådløst og kablet å ha sporadiske brudd som kan vare alt fra 10sek til 15min. Dette har hendt flere ganger daglig siden, prøvd alt med tekniker, ny boks. De finner ingen feil her, men det er fordi feilen er deres egen. Alle omtaler og kritikk, kunder har skrevet handler om dette. Ringer du kundeservice får du en student som tar tlf, for så å lese fra ett manus. 0 hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabelt av TAFJORD - Get"

Har personlig levert tre brev i resepsjonen til TAFJORD. Problem med nett og TV. Skrev ny langsiktig avtale etter GET tok over for Altibox. Ble lovet gull og grønne skoger, utskiftning av bok og tre gratis meshere medlevert. Det aller verste er å ikke nå fram og å ikke få respons på reklamasjon og klage.

Thomas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get er ustabilt og de har null kontroll"

Get nettet er stort sett ustabilt. De oppdaterer sjelden driftsmeldinger med når det er problemer. De får du først vite om når du ringer (typ; mange andre kunder har ringt inn i dag med samme problem.. Prøv å re-sett ruteren). Helt håpløst at et så stort selskap ikke har kontroll på sine nett også. Nå er det tydeligvis feil med Sagem v2 ruter (som alltid har vært så bra ref. kundeservice). Nå er Sagem v3 på vei i postkassa. Anbefaler ingen å bytte til Get før de klarer å få kontroll på sine nett (les produkter) og hvor re-sett ruter eller bytt ruter er løsningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er båsssss"

Nettet er ubrukelig enkelt å greit har 150 linje men folk med dårligere linje får bedre Ping i spill å mer stabilt nett

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Håpløs kundeservice, får alltid høre at det skal fikses eller at det ser bra ut, men ting blir aldri bedre. Produktene er elendige og jeg mister tilgang til internett flere ganger hver kveld. Spesielt ofte etter klokka 2300. Ville ikke anbefalt Get til min verste fiende. Tragisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservice!"

Norges verste kundeservice. Du får aldri bestilt det du bestiller + at det tar 3 mnd for å få kabel. Elendig!!!

Willywonka
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ofte nettproblemer, har aldri hatt annonsert hastighet! Kundeservicen kan være god eller helt utrolig dårlig. De gjør mye feil, preg av å ikke bry seg. De er også desidert dyrest.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste jeg har opplevd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilnettet er ekstremt tregt og det er nok det mest ustabile nettet jeg noensinne har brukt. IKKE BYTT TIL GET!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt og dyrt, bare rot med tjenestene. Er nesten daglig problemer med et eller anna. Velg en annen leverandør om du vil ha internett og tv. Forferdelig dårlig kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Katastrofal kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte bredbånd, også viser det seg at de ikke har trukket fiber opp til hovedskapet i gaten. Og de sender faktura før internettet fungerer, som de igjen ikke krediterer eller fjerner. Ble deretter satt over til 3 forskjellige avdelinger når jeg kontaktet GET. Helt tragisk. Hilsen litt småforbannet mulig fremtidig GET bruker ...

Getoutofhere
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tilbake til fortiden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter overgang ny TV box, og store flotte ord Fra Get/Tafjord om hvor bra Get er, så har nettet blitt tregere, TV flimrer, lagger på lyd og bruker enormt lang tid på å skifte kanal. Dette i tillegg til at brukervennlighet er noenlunde fraværende. hastighet på bredbånd er heller ikke som lovet, selv om det testes med kabel rett i kilden. Hvis du har mulighet til å velge en annen leverandør, så anbefales det å sjekke ut dette først. Vi kommer til å endre så snart konkurransesituasjonen tillater det. Mvh Tidligere Meget fornøyd Altibox kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig service. Nett og tv er ned hele tiden. Ingen hjelp og få. Om det er en feil må du gjøre jobben for de selv. Jeg bor på en adresse hvor jeg ikke har noe valg, så får dessverre ikke byttet fra dette selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Den er ustabilt bredbånd og går meg på nervene noen ganger. Skal ha 75/10, men får ca. 30 når jeg måler hastigheten og er rett ved sida av trådløs modemet. Det er mye verre når jeg er i et annet rom eller andre etasje. Borettslaget er ny, så de har laget kontrakt med Get i 5 år. Kan forsovet bytte det, men må fortsette å betale til kontrakten er over. Hver gang jeg ringer så sier de skru av/på modemet eller tilbyr de meg mesh wifi system. Hva er vitsen med mesh når jeg måler lav hastighet rett ved sida av modemet. Det eneste jeg kan komme på som er bra er lave prisen for kontrakten. Men etter kontrakten er over så vil den gå opp til himmelen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ubrukelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selv etter oppgraderinger så går nettet utrolig treigt, og forsvinner stadig. Fulgt alle «tipsene», men får heller stadig «tilbud» om oppgraderinger. Ingenting som tyder på at problemet blir løst. Grunnet avtale med sameiet så får jeg heller ikke byttet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, ustabilt bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettlinjen går ned nærmest ukentlig, stort sett på dagtid (dvs. uanmeldt vedlikehold), og man får lite for pengene sammenlignet med andre, store leverandører.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dårlig produkt og kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi er dessverre bundet til Get gjennom avtale i borettslaget. Vi har en leilighet på 80 kvm og opplever store problemer med nettverket i leiligheten. På kjøkkenet og soverommet er det knapt dekning, og på stua så faller nettet bare ut innimellom. Har måttet restarte og resette Get-boksen så mange ganger i forsøket på å få et litt mer stabilt nett. Get har ingen forslag til hva man skal gjøre. De foreslår å restarte og sier at de ikke har noen feil i sitt område. Vi har flere produkter fra Get, og kundeservice er elendig på alt sammen. De som jobber der virker som de kan lite om sine egne produkter, og selv henvendelser via nett blir ikke besvart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lite samarbeidsvillig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lite forståelse for problemet, lite løsningsorientert, lite kunnskap, veldig lang ekspediteringstid.. dårlige greier, vi bytter til noen andre leverandører, blir helt sikkert bedre!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God kundeservice og stabil linje"

Har aldri har problemer med Get de årene jeg har hatt tv og bredbånd fra dem. Får alltid en sms om det er problemer i nærområdet og en sms når det er fikset. Har nå 500/25 men skulle ønske som mange andre at opphastigheten kunne vært høyere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige greier"
2 syns denne omtalen er nyttig

Stadig ute av drift, skal man betale full pris på dette?? Hva har der tenkt å gjørefor å forbedre dere? Dette holder ikke mål hvis jeg skal fortsette som kunde hos dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fiber til over 800kr i mnd og så virker det kun 60% av tiden. Til tider faller det helt ut og da må vi vente flere dager på tekniker. Umulig å streame film da det faller ut.

Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Satt først en time i telefonkø. Trengte hjelp med router innstillinger. Fikk beskjed om at det var utenfor deres ansvarsfelt å hjelpe. Merkelig. Routeren har jeg jo fått av Get. Helt innafor å forvente litt hjelp med deres produkter synes da jeg. Etter å ha sagt at de ikke vil hjelpe meg, presterer dama å spørre om det er noe mer hun kan hjelpe med. Tydeligvis ikke. Bor dessverre i borettslag og kan ikke skifte leverandør, så er "stuck" med dårlig router, med lite til ingen instillingsmuligheter, kan ikke spille online på mange spill blant annet.

Fibermann
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fantastisk stabilt nett. Skulle ønske det var høyere opplasting derimot."

Hva er bra? - Nettet er stabilt. - Får 1000/50 nettet jeg blir lovet. - God kundeservice! Hva er dårlig? - Kunne gjerne gått over til synkront fiber og ikke hybrid fiber som de har per dags dato. Trenger den fine 1000/1000 linja haha :D - Ønsker enda sterkere nett. 2-3 GB fiber linje ned hadde vert nice :D Ellers fantastisk!!! :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get. En vits som en må grine over."
3 syns denne omtalen er nyttig

Et stort borettslag på flere hundre boenheter har nå byttet til Get tv og bredbånd. Den nye dekoderen kan ikke en gang brukes fra samme sted som den gamle og krever at jeg nå må dra å kjøpe ny tv benk eller abonnere på en dekoder fra Get som de skal ha 49/mnd + 99/mnd om det skal gjøres opptak + 59 i fakturagebyr... Den nye dekoderen kan ikke være inne i tv benk med en normal hul IKEA dør i mellom. Tv kontrollen ser ut som den er hentet opp av esken til boks-tv'en vi hadde i 02, og er kun "Old School" Infrarød i 2019.. Hold dere unna GET så lenge som mulig! Det er heller ingen hjelp å få fra Get som mener at jeg må se på TV med åpen skapdør for å kunne bruke den fra der de monterte den...

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Blir lurt på hastighet!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Måler kun 14 mb/s nedlasting, betaler for 150, dette er etter at de satte opp prisen og såkalt økte hastigheten til 150. Flere som opplever det samme?

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR