Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
6
5
4
21
71
Sorter omtaler etter
Viser av 107 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut flere ganger daglig"

Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET OUT"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med GET:

Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen.
Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned.
Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til.
Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte.

Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den.

Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk.

Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer.


Oppsummert:
Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig.

Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer.

Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.)

UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM!
TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid nede."
2 syns denne omtalen er nyttig

Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get i en helhet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor er get det mest elendige selskapet i norsk i historie? Jo fordi get sitt nett funker knapt 50% av tiden og når det først funker så er det enten så tregt at det nesten er ubrukelig ellers faller det ut hele tiden. Kundeservice er vel ikke noe vits å snakke om fordi du bruker en time av ditt liv på ingenting som dermed også fører til ingenting. Hadde det vært mulig å bytte til et annet selskapet hadde jeg gjort det på et blunk, men det er valgt at mitt området skal ha get.
Så enten fiks problemet eller stopp å være et selskap, herregud for noe trist dritt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nede støtt og stadig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettet til get er det mest ustabile jeg har vært bort i. Det er nede opp til flere gange i mnd og ofte timer av gangen. Styr unna dette dyre møkka nettet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Synd det ikke går å gi 0 stjerner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alltid ustabilt nett, noenganger faller både TV og nett helt ut, gjerne over hele helgen. Get sier de kan sende en tekniker, men den må jeg betale for «hvis feilen ligger hos meg» Alle naboene har nå vært uten nett og TV i helgen. Get sier til alle at det er noe feil med våre hus og ikke deres ledninger. Helt tom for ord. Ubeskrivelig dårlig service

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"I 13 år har de loppet kunder her og tatt seg godt betalt for tjenester det ukentlig er problemer med"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er INGENTING som er bra med GET. ALLTID problemer, og at du får melding når det «oppdages» feil er bare tull. Ukentlige feil dvs. INGEN signaler...alt er dødt, og det har i 13 år ALDRI vært en feil hos meg.. alltid hos GET. MANGE. Feil skjer selvsagt på kveld/natt, og da kan du ikke melde fra om det.. da blir heller ingen orientert, og kan du kun klage på skjema, som de tar 4 dager for for å svare... De er svindlere rett og slett. Alt ser stuerent ut på nettsiden, men om du kan unngå disse grådige kyniske sleipe useriøse svindlere, så gjør det... Avstanden mellom det de forespeiler og virkeligheten er gigantisk, men penger skal de ha.. Vil du ha problemer uten å komme noe vei så bruk GET.

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get fakturer nesten alltid 799,- dersom du aksepterer å få teknikker."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytt hardware - boks, modem, antennekontakt eller helst leverandør.
Aldri aksepter at de sender ut teknikker, dersom du ikke er klar for å betale 799,- for greier som Get er ansvarlig for.
Selv om boksen er 5 år gammel eller antennekontakten er 20 år så tar ikke Get noe ansvar for systemet sitt. Ansvarsforskrivelse!
Dersom du chat'er sitter personen på lav lønn på Vestlandet eller et annet sted langt unna kundene sine.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Get svikter på alle plan"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get selger solgte inn på falske premisser.
Garanterte at andre leverandører ville at tilgang på kabler get installerte, nå nekter get andre tilgang.

Get microbox virker ikke, byttet 4 ganger, fortsatt gjentagende feil

Get fikk lov å legge kabel til nabotomt over min, men under forutsetning at de gravde den ned. Fortsatt etter over ett år og utallige purringer ligger kabelen opp i dagen.

Get gjør det umulig å komme i kontakt med overordnet, ansvar pulveriseres og man blir kastet fra den ene avdelingen til den andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettopp montert fiber fra Get klaget feil på ruter, skiftet ruter like ustabilt. Hadde Telenor via Telf var like godt til en lavere pris.

Annnette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig treg i forhold til det vi har bestillt og betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice. Opleve at min problem med internet hastigheten etc ikke bli tatt alvorlig. Føles som om GET kunde behandlere ikke har tid til å høre etter. Ingen tar ansvar. Jeg bli bare sendt fra en avdeling til en annen. Veldig uforskammet oppførsel når jeg etter flere uke miste tålmodigheten og bli sint...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett. Nettet ramler helt ut innimellom. Hastigheten går opp og ned hver dag. Har målt hastigheten over et par dager i slutten av juli. Varierer da fra 2 mbps til 115. Kun 1 av 10 ganger får jeg en hastighet som jeg betaler for.

Erlend S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bra nett, men mangler litt på kundeservice og utstyr."
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp.

Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Mangelfulle opplysninger fra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for.

I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS.

To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt.

Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lite stabilt, forferdelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og dårlig. Må dessverre sjekke om det finnes alternativer før jeg kansellerer, men veldig misfornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke hva som ble lovet. Påsto de kunne levere det beste i området, noe som var ren løgn. Selger påsto dessuten at de leverte fiber, noe som også var ren løgn. Har nå skiftet til Telenor fiber, som er mye bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Satte ned hastigheten uten å gi beskjed"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke fått hva vi har betalt for, og kundeservice svarer ikke. Fikk tilbud om L pakke for S pris i 1 år. Etter 2 mnd skrur de ned hastigheten til S! Godt tilbud? Jeg er så lei av de, de aner ikke hva de holder på med overhodet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

De har sikkert et supert produkt, men herre gud for en elendig service. Installatøren var hos meg igår (2 timer for sen). Han klaget over regnet i en halv times tid og så bestemte han seg for å dra. "Jeg vet ikke i hvilket rør jeg skal montere kablene i, og kollegaen min svarer ikke på telefonen. Jeg får ikke fullført jobben..."

Han sa han skulle gi beskjed til Get og at de skulle ringe meg for å avtale ny tid dagen etter. Ingen som ringte meg dagen etter så jeg ringte selv. "Jeg skal undersøke med teknisk avdeling og ringe deg opp igjen..." 5 ganger skjedde dette på en dag, hver gang jeg ringer de så skal de "ringe meg opp igjen" uten at det skjer. Til slutt bestilte avbestilte jeg alt.

Aldri vært borti så dårlig service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Get greit nok"

Syntes bredbåndet er bra, har hatt lite problemer. Men savner ny sikkerhetspakke som det stod på nettsiden deres for over et år siden skulle snart komme en ny etter Norman antivirus, ja hvor blir den av?

Bell4tex
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Uærlige, uredelige og bevisst juks"
4 syns denne omtalen er nyttig

Get.no øker hastigheten din ...OG prisen og skjuler dette gjennom å drukne deg i informasjon. Min erfaring med folka i Get.no er en ulv i fåreklær. Jeg har hatt mer eller mindre konstant problemer med dette selskapet. Når jeg påpekte at jeg hadde en hastighet som var kun 20% av det jeg skulle ha ble dette avvist med at UTSTYRET DE HAR SENDT TIL MEG ikke har kapasitet til den farten jeg ønsker... (sukk). Til og med når du sier opp abonnementet og følger instruksen til punkt og prikke påstår get at de IKKE har mottat utstyret for internett og kabeltv. Andre folk jeg har snakket med forteller samme historie. Når du ikke er kunde lenger hos dem får du svi, da de påstår at du har tatt utstyret selv. Nå er de etter meg vedr. disse forholdenee. Det de ikke vet er at jeg har alle kviteringer fra posten. Stay away!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bredbånd for de som ikke bryr seg om tap av datapakker..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært bredbåndskunde hos Get i mange år. Men dessverre har ikke Get klart å være i front av sine interne problemer både når det gjelder kundeservice og konstante tekniske feil. De plastrer alltid på overflaten og bryr seg mindre om å faktisk gå i roten av problemene.
Når heller aldri hastigheten jeg betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lei av Get.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Må bytte Get boks svært ofte.. De får aldri kontakt med den. Tekniker skal komme mellom 10:00 og 16:00, da må man bare forholde seg hjemme til de kommer.. Nettet forsvinner ganske så ofte og det er ikke stor hjelp å få på kundeservice.. Skulle så inderlig ønske jeg kunne bytte til en annen leverandør, men siden studentbyen jeg har avtale med Get så er ikke det noen mulighet... Jeg hadde bytta på flekken om jeg kunne... Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde ofte problemer med at nettet var ustabilt, eller falt ut helt, noen ganger var det borte i lange perioder. Jeg måtte dessuten betale for en kabel-TV-pakke i tillegg for å få bredbånd. Jeg er også misfornøyd med kundeservicen. En tekniker kunne komme mellom kl. 8 og 16, skulle ringe et kvarter før. Da måtte jeg rekke hjem eller bli fakturert for bomtur, hvis jeg ikke rakk hjem i tide. Noen avtale om tid på dagen var helt umulig (regler er regler). Om de kunne komme om morgenen, eller etter kl. 13.30 en dag? Glem det.

Camilla K. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyr og funker bare av og til"
5 syns denne omtalen er nyttig

Her har internett som funker bare når det passer internett ikke i orden, kommer og går. Dette skjer hverdag.

Søk Bytt.no