Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
82
av 85 innen
bredbåndsleverandør
12%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
16
9
4
35
185
Sorter omtaler etter
Viser av 249 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ikke spør om tilbud fra Get"

Ba om tilbud på Get bredbånd. De sendte ferdig pris på bredbånd og TV. Da at jeg ikke ønsket TV. Lovde meg gratis bredbånd i 1 mnd og nytt tilbud. Sendte masse utstyr som de hadde lovet var gratis. Fikk regning på alt. Prøvde å få det vekk. Men de sendte til inkasso. Ringte til inkasso som sa jeg måtte ta kontakt med Get. De sendte det til tvangsinndriving. Hold dere vekke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett, ekstremt treg TV portal"

Grensesnitt på tv portal er bra men det hjelper lite når det er så tregt at det blir ubrukelig. Selv bytte av kanal på DAB føles lynraskt sammenlignet med Get. Internett er bra når det funker men dessverre er det utfall med jevne mellomrom. Dessverre var det ikke så mange andre som kunne levere her men så fort bindingstiden er uten skal jeg prøve å komme meg ut av dette surret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get (out if you can)"

Get. Hvor skal vi starte? Først og fremst har get et evig ustabilt nett. Nå har det gått en uke uten nett her. Ingen nett what so ever. Nada. Ringt de 16 ganger på denne tiden. Ingen som oppdaterer oss, selv om de lover. De sier IP adressen er problemet. Ingen tekniker tilgjengelig før om en uke. Inkludert i borettslaget, så de kan ikke gi noen kompensasjon. De sier problemet er sjeldent og kun gjelder oss. Likevel er det kø på en uke. Get kan sikkert bare skylde på corona-situasjonen og slippe unna. Igjen. Kondolerer så mye til dere som har Get ufrivillig. Sender varme tanker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telia trouble"

Etter oppkjøpet til Telia i 2018 har jeg merket en markant forverring i både service og kvalitet levert av Get. For det første senket de hastigheten på bredbåndet mitt (samme avtale) enda pris forble den samme. Dette skjer kun for å prøve å få flere kunder over på nye og DYRERE abonemment. I løpet av mine snart fem år som kunde har jeg hatt svært få om noe som helst trøbbel med internettet, men etter overtakelsen av Telia har det vært mye rot og stadige nettverksproblemer. I tillegg er kundeserviceavdelingen blitt stadig dårligere. Hva som får Telia til å tro at dette er måten å holde på og eventuelt skaffe seg nye kunder på, må gudene vite.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Umulig å få hjelp"

Har vært borti problemer der Get AS har vært på eiendommen og gjort feil ved montering. Total ansvarsfraskrivelse. Har prøvd å få saken løst, men de tilbyr kun at de betaler en måned verdt med abonnement. Noe som ikke dekker skadene.

Henning M
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Det er svært sjelden kortere ventetid enn 20 minutter og ofte lengre. Lite empatiske kundekonsulenter som skylder på rutiner og systemer i steden for å høre på deg som kunde og løse problemet.

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Internett til Høy pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Internett fungerer men der stopper det. Dårlig kundeservice, avtaletilbud som går ut hele tiden. Papirfaktura på avtalegiro som nesten er umulig å bli kvitt og lite hjelp fra kundeservice her også. Lang ventetid på telefon. Get har et motto" Kunden har alltid feil og mulig vi kan ta betalt for litt ekstra" (Get bryr seg ikke når de har monopol i området)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Byrokratisk idioti"
1 syns denne omtalen er nyttig

De kom på døra etter vi hadde vært misfornøyd kunde for 2-3 pr siden. De tryglet oss om å bli kunde og at alt hadde blitt såååå mye bedre. Niks. Er nå i en tvist ang. avtalebrudd. Jeg har bedt de om å ALDRI kontakte meg igjen. De blir ALDRI bra på noe som helst.

Stefan M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get har mange som jobber på kundeservice, men de kan som regel sjeldent hjelpe deg når du faktisk trenger det. De er dårlig på å dele informasjon og dårlig på å oppdatere. De har egentlig ingen gode egenskaper og hadde det ikke vært for at GET har monopol hadde jeg byttet med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Get hvis du kan!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt treigt nett som detter ut hele tiden. Får ikke hva man betaler for. Elendig kundeservice som tar lang tid å komme gjennom, hvis man i det hele tatt kommer gjennom.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Sykt dårlig og holder ikke opp til forventninger"

Get Internett har dessverre vært i mitt nettverk den siste måneden og holder ikke opp til noen av mine forventninger. Gaming funker ikke bra med dette, og ihvertfall hvis det er noen andre som streamer i tillegg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig bredbånd"

Betaler for 500 Mbps nedlasting, får under 50, og GET prøver å si det skyldes utstyr, evt. feil hos meg. Jeg er koblet på med kabel. Det er GET sitt modem og router. WiFi er håpløst. Dette skyldes selvsagt at GET selger kapasitet GET ikke har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ultra dårlig kvalitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er helt utrolig at et selskap i 2020 kan levere så laber kvalitet. Fiber fra Get? Det er ikke mange trådene i denne fibern, så tregt og ustblit dette er. Monopol situasjon da hele gaten er hooked up på dette skræpet! Teliaskam dette!

Stig T. K
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Get"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fortsatte abonnementet som huseieren før meg hadde, gjaldt TV og bredbånd. Tok ikke lang tid før det kom SMS om at utstyr tilhørende wifi måtte returneres for å unngå fakturering for dette. Dette kom ut av det blå, for det utstyret jeg hadde i forbindelse med Internett var faktisk utstyr som var nødvendig for å ha nettilgang. Ingen opplysning om hvilket utstyr det gjaldt, om det var fra tidligere abonnent eller meg selv. Har nå en faktura fra Telia/Get fra Lindorff som gjelder akkurat dette, foreligger ingen avtale om noen ting som helst som skal leveres tilbake. Get sender fakturaer uten dokumentasjon via Lindorff, samtidig som all kommunikasjon med dem er håpløs. Har prøvd evigheter med telefon uten å komme igjennom, prøvd chat som bare forsvinner av seg selv, ingen e-post å kommunisere på! Get er via sin pengeinnkrever Lindorff helt håpløst, fatter ikke at det går an å drive i bransjen på denne måten. Så for min del aldri mer Get, og for all del styr unna, du får store problemer med dem!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Internett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har en leilighet på 60 kvadrat og trenger 3 (!!) forskjellige nettverk i leiligheten for at ting skal funke, og også da går det tregt! I tillegg ender vi opp med å miste internettet hele tiden, så dere burde jo faktisk tilby folk å dekke regningen på 4G og, for dette går ikke an!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid høyere faktura enn avtalt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Inngikk avtale med GET 13.januar, der de tilbød 2 mnd. gratis bredbånd og etter det 779,-/mnd. Men allerede tidlig februar kom den første regningen. Ifølge GET er årsaken forskuddsbetaling, slik at jeg da betaler for perioden mars. Så får jeg regning nå, 59,- mer enn avtalt beløp. Årsaken denne gangen er at jeg har opprettet autogiroavtale MED VARSLING, og denne varslingen må avmeldes via nettbanken min. Har slettet autogiroavtalen med GET, for tenker å opprette en ny. Og vet dere hva, der dukker det ikke opp noe form for alternativer for MED eller UTEN varsling. Føler GET ikke tar kundene sine seriøst og er avtalebrytere. Virker som de alltid finner på unnskyldninger for å skru opp prisene. Bytter leverandør med en gang en annen tilbyder dukker opp i mitt område. Slik de driver på med nå, anbefaler jeg ingen å bli kunde der. Skjerpings, GET!

Øyvind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Utrolig rotete kundeservice"

Jeg er generelt fornøyd med tjenestene Get leverer, og de er veldig konkurransedyktig på pris så lenge det inngås kollektive avtaler. Kundeservice er dessverre preget av svært mye rot hvor de endrer faktura uten å klargjøre dette med meg, de sender meg krav på defekt utstyr de har bedt meg om å kaste, hvor jeg må klage til Forbrukernemnda. Ville brukt en annen leverandør om vi ikke hadde hatt en kollektiv avtale i sameiet.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet på produktet og liten villighet til å løse problemet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Internettet går tregt i perioder og faller helt ut flere ganger daglig. Har fått nytt modem, uten at det hjalp. Har snakket med GET som da opplyser at jeg kan få kjøpt noen forsterkere som KAN hjelpe. Dette koster 990,- i etablering og 49,- pr mnd. Eventuelt kan de sende ut en som kan sjekke signalene hos oss. Dersom de da ikke finner noen problemer vil vi bli fakturert for dette besøket. Vi må altså betale en hel masse for å få produktet GET leverer til å fungere, muligens. Jeg er mildt sagt frustrert over kvaliteten på produktet og ansvarsfraskrivelsen hos GET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Får akkurat det jeg betaler for"

Get leverer 300/300 Mbit/s via fiber. Jeg måler 310/310 Mbit/s og 7-8 ms latency. Etter en måned kan jeg ikke si noe særlig om stabilitet, men foreløpig har jeg 100% oppetid og 100% hastighet. Inteno-routeren EG400 som leveres med er super: Rask Broadcom ARM-prosessor. 256 MB Flash 512 MB RAM WiFi: 802.11ac, 4x4 802.11n, 2x2 Mulighet for felles SSID for 5G og 2,4G. Gid signalstyrke og dekning, men selvsagt ikke i klasse med mesh-nett. LAN: 4 x Gbit ethernet med mulighet for logal bridging av eget utstyr direkte til WAN Lokal admin av router. Leverer akkurat så bra som de påstår.

Kolbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Hadde en bra ruter som fungerte fint, helt til studentbyen min skulle installere nye rutere, som var Get sine. Etter detta har det bare gått nedover med en forferdelig internettilkobling, der det er nesten å umulig å gjøre noe som krever litt høy internetthastighet. Vil ikke anbefale dette bredbåndet ettersom det undergår alle mulige forventninger et bredbånd skal ha.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna! Bestilte Get, de kunne ikke levere på 8 uker så jeg avbrøt bestillingen. En måned etter kommer det faktura på 4500,- for «bruddgebyr». Utrolig dårlig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt topp kundeservice"

Skjønner ikke hvorfor folk gir så dårlige ratingen her?! Helt topp kundeservice og helt topp Internett!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Møkka leverendør"

Tv/Internett forsvinner en søndagskveld klokken 01:00. Ingen å få tak i, ingen feilmelding, takket være en dumsnill kjærring, som tenker at dørselgere også har en jobb har jeg nå fått Norges værste abonnement, og i og med at det var søndag igår, er det akkurat 11 dager siden jeg undertegnet dette. Håper å krangle meg til 10 dagers fristen. Hadde Get for 13 år siden. Må bare si, de er like dårlige nå som da. Anbefaler absolutt ingen å gå for Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke det jeg betaler for."

WiFi er nærmest ubrukelig, holder ikke mål👎 Har ringt kundeservice 100 ganger med samme problem. Går tilbake til Telenor når de kan gi mere hastighet. Aldri mere Get.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Altfor dårlig"

Altfor ofte at nettverket krasjer. Idag har bredbåndet vært dødt i over seks timer. Bytter leverandør...

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR