Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
82
av 85 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
17
9
4
37
216
Sorter omtaler etter
Viser av 283 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Borghild
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett detter ut, og tale og bilde henger ikke sammen."

Hvis du ønsker å ha tale og bilde ikke henger sammen, så velg get. For det er tilsynelatende helt ok.🤬🤬.. Har nå prøvd å komme oss ut av det, men dette er vist ikke noen feil, som er av en sånn betydning at vi kan kreve å komme oss ut av avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Forferdelig dårlig hastighet og kundeservice. Jeg skjønner at folk på 70+ kanskje ikke prøver å restarte ting når det ikke fungerer som det skal, men når jeg på 25, for sikkert 100. gang ringer inn fordi nettet enten ikke fungerer eller er supertreigt, så trenger du ikke be meg slå av og koble fra ruteren, vente et par minutter før jeg restarter den, for det har jeg gjort minst 5 ganger før jeg ringer. Jeg gidder jo ikke sitte 30 minutter i telefonkø, hvis problemet kan løses så enkelt som å restarte ruteren.. Har ikke noe valg da jeg bor i leilighet, og sameiet har avtale med Get, men føler meg svindlet som må betale ekstra for å få levbar hastighet på nettet <--- Den er for øvrig kun levbar dersom jeg trekker ledninger gjennom hele forbanna leiligheten for å ha kablet tilkobling til både PC, Xbox og PS4. Leiligheten ser ikke ut, men det får bare være. Styr unna Get, da de ikke leverer det de lover, svarer ikke på telefon og bryr seg ikke om sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige greier"

Ble lovet minst 50/50 med den nye løsningen wifi 6. aldri testet mer enn 30/10 her. Etter kl 18 på kvelden er nettet totalt ubrukelig og tester da 5/1 maks. Kundeservicen til Get er forferdelig dårlig. Virker som at de ansatte har fått for dårlig opplæring da de ikke klarer å svare på noe som helst. Styr unna dette tullet her.

Lysekunde
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Get burde vært fengslet"

Verste selskapet jeg har vært borti. Fra kunderservice til tjenestene og brudd på avtalen har jeg aldri sett maken til. Fortjener ikke en stjerne engang. Stenger bredbånd for hver filleting. Og fakturene som man aldri skjønner noe av fordi dem har lagt på så mye tekst og priser og trukket ene og andre og man avtaler å betaler en fast sum hver måned men får forskjellige høye regninger. Kundeservice får man tak i etter flere måneder og når de først svarer så skal de være stae. Selger sier noe annet og selskapet noe annet. En regning som skulle vært betalt for 7 dager siden som jeg dessuten er uenig, men det gjør at de stenger internett idag. Veldig bra. 3 dager før kontrakten uansett er ferdig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Zarmina B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk dårlig hastighet og til tider ingen nett"

Ble kunde for ca en mnd siden. Gikk først en uke uten nett og måtte bruke mobildata for å kunne jobbe hjemmefra, ingen kompensasjon fra Get. Har i ettertid slitt med ustabilt nett. Betaler for 750/750 men er heldig hvis jeg får over 100. Har også betalt for wifix som skal gi samme hastighet i hele huset men det er bortkastede penger. Har allerede brukt mange timer på tlf med kundeservice, men de må sjekke med underleverandører før de kan svare meg?!? Hadde jeg stått fritt til å velge leverandør så hadde jeg byttet! Vil ikke anbefale til noen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kort oppsummert; elendig kundeservice, løgn om hva som er sagt"

Om du vurderer ny bredbåndsleverandør, velg for all del ikke Get. Føler meg lettet må som jeg hår over til ny leverandør, noe jeg burde gjort for lenge siden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Treigt nett, driftsmeldinger flere ganger i uka"

Etter den andre driftsmeldingen denne uka om at Internett ikke fungerer, rant begeret over. Det har tatt alt fra 6-18 timer før Get får fiksa det de siste to ukene, og når man må betale ekstra per måned for i det hele tatt å ha nok hastighet til å kunne spille av en YouTube-video, så er dette uakseptabelt. Er dessverre påtvunget å ha Get i bofellesskapet, men flytter ut i august, så da blir det heldigvis bytting snarest.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!"

Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som de skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendighet"

Det er ingenting som er bra. Får aldrig fatt i noen levende mennesker bare en idiotisk maskin med standar svar. Vi får ikkje det vi betaler for. Eg er ikkje intresert i poeng på filmer og dritt, men manglar framleis tv2 og spar meg for desse dumme forklåringane på skjermen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service og dårlig nett"

Vi har hatt problemer med internett over lengre tid. Internett er i perioder ustabilt, og har de siste to ukene forsvunnet helt. Vi venter over en halvtime hver gang vi ringer til dem. Vi må også vente opptil en uke hver gang det kommer tekniker. På mandag var det bestilt tekniker med lift, men bare teknikeren dukket opp. Da måtte vi vente tre dager til før han kom tilbake. Nå kommer neste tekniker om en uke. I mellomtiden sitter vi uten internnett og bruker mobilnett for å google andre bredbåndtilbydere i området. Vi har gitt tydelig beskjed om at dette er uholdbar service, men de kan ikke gjøre noe mer for oss. Jeg prøvde å gi null stjerner, men det var ikke mulig. Elendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det har lenge vært umulig å komme inn på TV. Og fra GET får jeg ingen hjelp, for de tar ikke telefonen. Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri blitt kunde hos GET. Hos Canal Digital fikk jeg ihvertfall hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen tibakemelding/hjelp på feil montering av ledning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ringt en rekke ganger før å få de til å rette opp feil med montering av bredbåndet her. De hverken tar kontakt eller gjør noe. Ringte til slutt montøren som var her sist. Vi er uten nett opptil 13-timer om dagen. Værste og null servicen jeg har vært borti. Holdt på i 2 mnd nå. Skulle vært på TV 2 det her. Nå kan de egentlig komme og fjerne hele skiten. Pleier ikke å klage sånn, men nå er det jaggu nok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Juks, svindel og ignoranse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get har en løsning på problemene. Skru hva enn det er du har problemer med av og på. Ferdig. De er ignorante, kunnskapsløse og graver så dypt at de vil at jeg skal ta skjermdump av nettfartstest. Verdens mest oppklarende ting er bilder man ikke vet hvor, når og hvordan de er tatt. Siste utvei er å sende en tekniker som VIL koste deg 1500 kroner i et håp å suge enda mer ut av stakkars uskyldige folk som blir svindlet av dette uprofesjonelle selskapet. Utrolig at de får holde på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Internettforbindelse som stadig forsvinner"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd et verre internett. Da man først har tilkobling er det kjempebra, men bare den siste uken har jeg 3 kvelder på rad opplevd tilfeldig tap av internettforbindelse utover kvelden som varer i minst en times tid. Forferdelig at det ikke er kundeservice utover kveldene. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"What a suprise"
1 syns denne omtalen er nyttig

Næmmen, Get er nede... IGJEN. Atter en gang med ren lidelse, i swear to god. Hva er bra med get spør du? Vel, internettet deres fungerer til tider.. i noen minutter. Hvis du er heldig. Og hvis du er veldig heldig kan du kanskje få sett hele yt videoen din ferdig! Med begrenset kvalitet da. Hva kan bli bedre? Ha! Hva om dere bare legger ned hele bedriften og sparer alle for lidelsen det er å høre deres navn. Mine erfaringer: vel, jeg lever med dårlig nett.. GET it?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hadde gitt 0/5 stjerner vis det var mulig! Forferdlig internett!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt suge. Ingen ting funker. Det er nede hele tiden. Har over 900 ping. Ligger på 20 download og 10 upload. Det er helt katastrofe! Burde vært ulovlig å kjøpe get! Hvis de må endre noe får å gjøre det bedre så må de endre alt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verste bredebånd noensinne"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt funka bra i en uke, så var det stopp. Nett funker ikke, hjelp er ikke mulig gitt. Håpløst. Valgte tv og nett, verste avgjørelse noensinne. Hadde nett via kobber i 3 år uten problem, med en uke med Get så er alt nede.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Simpelthen ikke godt nok!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Jevnt over ustabilt nett. Kundeservice svarer ikke på henvendelser. Do not Get.

Aleksander R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig, faller ut og dårlig hastighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har Get, dekker et stort hus og det er bra, men faller ofte ut. Dårlig hastighet må restarte ruter ofte, hjelper bare i fem dager Max!!! Har ofte download på 5-50 Mbps også når jeg rester ruteren får jeg 100-150 download Mbps i fem dager Max og lav upload! Bytter så snart noen får fiber her! Aldri mer Get og Telia, dårlig, Telenor er 50 ganger bedre. Og kundeservicen er dårlig og lurer deg trill rundt og hver så snill og ikke bind deg med bedre hastighet, du blir bare rund lurt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lover gull og grønne skoger, men gir deg gråstein og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt og lovet "fiberhastighet" med mobilt bredbånd. Valgte medium abonnement (50Mbit), men har svært ustabile 18Mbit ned og 2Mbit opp. Strømadapteret til routeren høres ut som en geigerteller fra Tjernobyl. De skulle rydde opp, men purret i snart 2 mnd uten at det skjer noe. Nå har de sluttet å svare.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet faller helt eller delvis ut flere ganger daglig etter "oppgradering" av linjen og sagem modem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bare hatt problemer etter at getboks 2 ikke var godt nok modem for hastigheten på min linje. Har bare hatt dårlige opplevelser med sagem modem. Har måttet byttet utstyr selv og hatt flerfoldige chater med KS der de stort sett bare går gjennom restart /sjekk av utstyr. KS oppleves som hjelpsomme og hyggelige, men det er fortsatt ingen løsning på mine problemer med tjenesten jeg kjøper. De virker veldig lite villig til å bruke penger på oppgradering av sin egen tjeneste teknisk sett.

Philip P. M
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"No redundancy"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bad network balancing Slow connection Not redundant, network is often down The connection is not redundant, they have not properly backed up their connection, meaning that the connection sometimes gets lost for hours because of poorly coordinated repairs, they just dont care. Those days the network is up, then it suffers regularly from poor network stability because they have not properly balanced and capped the connection to their clients. In the beginning speeds of 250 mbps were common, but the speed quickly went down to 85 mbps. On a bad day i have seen it as low as 250 kbps which is absolutely unacceptable.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå fått 5 stk airties 4920 for å dekke hele huset, men problemet er at wifi nettet er ustabilt. Telefoner og pc mister nett flere ganger daglig.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"
3 syns denne omtalen er nyttig

Verste jeg har vært borti. De bare lurer folk, jeg var i kontakt med en selger som sa at jeg fikk 3 måneder gratis og så mye bedre nett, men det gikk ikke 3 måneder med bedre nett for det første og for det andre så får jeg en regning på nesten 500,- som jeg ikke ble forespeilet.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bare feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skrur hele tiden av alt hele tiden. Mistet alt viktige ting. Mistet kanaler på grunn av den gjerrigheten. Nekter å betale mer til tv2 men vi må betaler mye for bredbånd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR