Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
19%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
5
3
2
15
32
Sorter omtaler etter
Viser av 57 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendige signaler"

Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.

Dagfinn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs å få rettet feil"

Har prøvd siden i sommer (2017) å få ordnet slik at nettet går i den hastigheten jeg betaler for.
Har snakket med kundetelefon og der sitter det masse folk som skal prøve å sende en henvisning opp til Trondheim, der de håper på et svar. De finner ut alt linjen er ok , men... blir utrolig lei og irritert på slike leverandører.
DE HOLDER IKKE DET DE LOVER !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bedret seg mye siden sist."

Har hatt GET tidligere og byttet til altibox da de grov i gaten for ca. 4 år siden. Var lite fornøyd med GET da, men bestemte meg for å gi de et forsøk igjen da jeg fikk et godt tilbud på døren av en selger som snakket om et oppgradert hybridfiber nett.

Etter å ha hatt GET i noen måneder nå må jeg si at det har skjedd mye siden sist. Kundeservicen har vært upåklagelig, og nettet har funket stabilt og bra. Det eneste jeg har å utsette på er at HBO er bittelitt tungvint å bruke på TV dekoderen. Tommel opp til GET!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skremmende"

Ble nettopp sagt opp av Get grunnet "uønsket atferd" etter at jeg ble het i toppen pga elendig kundebehandlere... Kom hjem, nettet var borte. Ingen beskjed. Ringte inn og fikk opplyst at det hadde blitt gjort i formiddag og at de har sendt ut brev.. Ja, brev.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Upåklagelig oppetid"

Jeg bor i Grünerløkka og har modem fra Get + egen-innkjøpt Router (VDSL). Aldri hatt noen problemer med ustabil linje i det hele tatt. En fellesnevner med alle leverandører er at multimodemene de leverer er søppel, så det styrer jeg alltid unna. Fikk god hjelp da jeg signerte avtalen, og alt ellers har jeg ordnet selv på Min Get. De oppgraderte nylig hastigheten min til 120 Mbit/s, så jeg har ikke fått testet om det er den reelle hastigheten jeg får.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Forferdelig!"

GET er så ustabilt at uansett hvor billig det hadde vært kan jeg ikke anbefale det. GET har blitt en "snakkis". "Du har GET ja... skjønner!" og det er ikke positivt....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom kundeservice (hvis det går an å skrive GET og service i samme setning)"

Ingen vits å ringe kundeservice. Der sitter det noen stakkars videregående elever å lager saker etterhvert som vi ringer inn, men det skjer ingenting etterpå. Problemet er at der GET har linjer kommer det ikke noen andre konkurrenter og det vet de godt. De trenger ikke gjøre noe der de har egne kabler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er for dårlig"

Nettet er for dårlig, nedlasting som egentlig skal ta 5 min tar meg 1 time. Jeg har hatt Get en lang stund nå, jeg vil gjerne bytte men pga uenigheter i familien så har ikke dette skjedd. Farten er ikke til å tro, den er tregere enn en snegle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så dårlig kundeservice at det bare er trist"

Har opplevd så utallige mange ganger at jeg ringer og må vente opptil 1 time på kundeservice, kan ikke legge igjen nummeret.
De sender ut tekniker og tar seg betalt av meg som kunde for feil GET burde dekket.
Utleverer info om mitt abonnement til mine leietakere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bryr seg ikke"

Kort oppsummert:
Kundeservice er lite imøtekommende og er kjappe til å peke på "felles feil" i området som årsak til alle dine problemer. Selv om du har hatt en pågående sak i 7 måneder...
Til sammen har jeg hatt pågående saker i 11 måneder fordelt på to ulike lokasjoner.

Ingen ønsker å hjelpe deg med å løse problemet, men de kaster gladlig gratis måneder etter deg for at du ikke skal snakke stygt om de.

Værste dritten jeg har hatt noe sinne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært ustabilt nett med høy nedetid, dyre priser og tvungen kundeforhold i flere borettslag"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har dessverre slitt med svært ustabilt nett hos GET, ulikt noen andre. Har ikke mulighet til å bytte før jeg eventuelt flytter pga GET har tvunget kundeforhold i en god del boretslag inkludert mitt eget. Skulle man ikke behøve TV-pakke, må man betale åkkesom. Syntes abonnementene generelt er i øverste prisklasse, noe som ikke står i stil til Nettet som har en altfor høy nedetid. Hører til unntaket å nå den hastigheten som de hevder jeg skal ha.

Thegethater
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikke spille noe ps4 uten at det lagger eller at jeg blir kastet ut. Kjøpte meg ny playstation etter at jeg hadde internett problemer med den forrige. Nå har jeg ps4 pro, men den er fortsatt ræva grunnet nettet. Har en wifi ting under bordet som liksom skal forsterke signalet, men den fungerer ikke. Har sendt mail flere ganger uten svar.
IKKE KJØP BREDBÅND FRA GET!!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Både nettet og kanalene detter ut hele tiden. Samme problemet flere ganger i måneden. Aldri noen som svarer på tlf med en gang pg når du først får hjelp tar det lang tid, og ender opp med at de må ringe opp igjen. Hadde byttet om ikke boretslaget har en avtale.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Verdens verste kundeservice!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har p.t. vært uten internett og TV i 29 dager. Vi har ringt Get opptil flere ganger daglig, blitt lovet det ene etter det andre, men ingenting skjer. Har måtte ta fri fra jobben tre dager for at tekniker fra Get skulle komme hjem til oss, men problemet blir ikke løst. Installatøren skylder på feilinformasjon fra Get, mens Get skylder på kompetansen til installatøren. De samkjører overhode ikke med sine egne folk. De lover å hjelpe oss ringe tilbake men det har aldri skjedd- ikke en eneste gang har de tatt kontakt !

Vi har måtte presse Get til hjelpe oss da de ikke tar kundene sine på alvor- det er som å prate med en vegg. Skal heldigvis flytte snart så slipper å ha noe som helst å gjøre med Get igjen. Vi har derimot en mobilregning på flere tusen som vi krever at de skal dekke, men de svarer selvfølgelig ikke på mail heller.

Jeg kommer til å anbefale mine venner og kjente på det sterkeste å aldri benytte seg av Get sine tjenester. Det er det dårligste jeg har opplevd innenfor kundeservice.

Problemet er enda ikke løst !

Guri S. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet streiker i flere timer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skjer alt for ofte at nettet streiker i flere timer. Her Get. Nettet streiker flere ganger i måneden i flere timer av gangen. Ikke greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Totalt ubrukelig!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit TV tilbud, men der stopper det. Internetttilbudet med getboks 2 er en katastrofe.
Enkelte dager fungerer det greit, mens andre dager er det rett og slett helt fraværende.
Har prøvd etter alle kunstens regler og Get sine, å løse problemene. Men det fungerer ikke.
Nå er jeg lei, men vi får ikke byttet leverandør pga. at vi bor i et borettslag der det er bestemt at Get skal være internettleverandør... Med gamle kabler.. Urk...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt, for dårlig og svært mange omstarter av pcen"

Etter at vi flyttet til en bopel hvor Get sitter nærmest med monopol på tv og internett har jeg dessverre blitt tvunget til å bruke Get fiber.
Prisene er for høye i forhold til kvaliteten på produktet, for kvaliteten er mildt sagt elendig.
Mange ganger hver eneste dag og kanskje mens man sitter midt i et arbeid med noe, så opplever jeg at forbindelsen til nettet blir borte.
Det er ikke få ganger jeg har måttet gjøre dobbelt arbeid, fordi jeg glemmer å trykke lagre hvert femte minutt.
Plutselig og uten at man merker noe, eller ser et rødt lys på modemet, er man uten nettforbidelse og må restarte.
Har flere ganger måttet ha teknikker fra Get, og som oftest da må man punge ut et sted mellom 800 og 1500 kroner, så Get blir et svært kostbart alternativ i forhold til eksempelvis Telenor. Jeg hadde også brudd i linjene da jeg var telenor abonnement, men betalte aldri noe ekstra når det var problemer. Man fikk da både rabatt og ekstra data på mobilen mens man ventet på feilretting. Med Get får man ikke noe, annet enn trøbbel og ekstrautgifter som man ikke regner med når man inngår kontrakten.
Jeg har heldigvis også et mobilt bredbånd fra Telenor som brukes hver gang GET blir borte, og det er ofte. Ser nå frem til bindingstiden med GET er over, og da vil jeg bytte tilbake til Telenor som kan levere nesten identisk hastighet som "Get fiber" leverer.
Jeg kan ikke annet enn å advare mot GET og si: Styr unna dersom du kan!
Get er dyrt, dårlig og har en kundeservice man kan gråte av.

Frustrert kunde fra Lillesand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget ustabilt internett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, meget ustabilt internett, ikke bare tidvis - men hele tiden. Ofte faller også nettet helt ut og man må ringe kundeservice, Har kun dekning i stua der ruteren er. Om jeg beveger meg 5 meter unna blir dekningen dårlig og faller ut hele tiden. Kan ikke bruke nettet i soverom/kjøkken. Helt elendig. Anbefales på det sterkeste å holde seg unna.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid noe de må fikse på min postadresse"
1 syns denne omtalen er nyttig

2 ganger i uka minst. Så er det noe planlagt arbeid gjennom mesteparten av dagene jeg virkelig trenger nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

De leverer ofte hastigheten jeg har bestilt. Men nytter ikke med hastigheter når bredbåndet ikke fungerer 10% av tida.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"OVERPRISET TRAGEDIE"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt siden vi har fått get brebånd har det vært ustabilt. Helt ærlig kan jeg si at det er nede minst 2ganger i måneden. Som regel er det nede for rundt 2-4timer også. Forventer ikke at det skal være feilfritt men når jeg betaler så mye og får så lite tilbake får jeg hodebry. Skal heldigvis flytte om noen måneder og da skal hvertfall ikke get brebånd følge med.

Oscars-Gate
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"12 timer uten nett!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nå har nettet vært borte i 12 timer!!! Ingen mer informasjon på deres nettsider, bortsett fra at de beklager ulempen dette kan medføre. Må jeg vente 12 timer til eller?

Betaler også 600 kr i mnd for er nett som hele tiden faller ut, dårlig forbindelse, som er helt håpløst tullete da det virkelig skulle ha funka fint i min 18 kvadrats leilighet!

Gruer meg til å si opp abonnement, da jeg har lest at de fleste får innkasso, selv om de har levert inn boksene de skal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Brudd på kabel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fra vi fikk GET for nærmere 3 år siden har det vært brudd på kabelen far dag 1. Hvor mange ganger vi her ringt inn å klaget har vi ikke tall på. Opptil 10-15 ganger per dag var det brutt på linjen. Til slutt måtte vi skifte over til Canal digital parabol tv for å kunne se tv.

GET sin internett ble oppgradert men forsatt er det mange brudd på linjen hver dag, opptil 8-15 brudd. Dette må vi betale nesten 700 Kr per måned.

I sommer kom endelig GET på plass og målte linjen etter ca 2,5 år og det ble konstatert brudd på kabelen utenfor vår eiendom.

Etter dette har vi ikke hært noe mer, GET har lovet å ringe tilbake noe de ikke har gjort, vi har skrevet skriftlig klage men ikke ende fått svar.

For ca to uker var det en service bil fra GET som stoppet ved innkjørselen til vårt hus uten at de tok kontakt med oss.

Saken er tidligere innklaget til Forbrukerrådet og vil bli klaget inn på ny da GET ikke har overholdt sin svarfrist på brevet vi sendte. Faktura er de veldig så flinke til å sende men å ta kontakt å informere og utføre reparasjon klarer de ikke de ikke.

Verre kundeservice enn GET har vi ikke vært ute for noen gang.

Vårt råd er hold dere unna GET.

Dessverre er vi nødt å gi en stjerne da det ikke går an å gi 0 i denne omtalen. Saken blir nå klages inn til Tele og datatilsynet da fristen ikke er overholdt av GET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Anbefales"

Stabilt nett og får den hastigheten jeg betaler for. Gode varslingsrutiner på SMS ved feil/vedlikehold/oppgraderinger, og dem få gangene jeg har hatt behov for å kontakte kundeservice har jeg fått rask og god hjelp.
Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett og dårlig netthastighet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bra:
- Kundeservice. Fikk ny boks på dagen (ved oppmøte på lokalene til get, vel å merke) da den gamle streiket.
Dårlig:
- Generelt ustabilt nett.
- Sjelden at hastigheten man har betalt for faktisk er reell. Dette er også noe andre leverandører synder på, men med get er dette (etter måling med Ookla) langt under det jeg forventer av en seriøs aktør.
- TV-boks med kontroll er kludrete å bruke. Kunne med fordel ha vært mer brukervennlig i tastevalg/menystyring.

Konklusjon:
Den eneste grunnen til at husstanden har Get, er at borettslaget har inngått en avtale og gitt Get monopol. Jeg vil absolutt IKKE anbefale Get til andre.

Søk Bytt.no