Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
9
av 12 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
7
7
4
22
80
Sorter omtaler etter
Viser av 120 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig dårlig"

Har gjentatte problemer med tv og fiber. Får ikke hastigheten vi betaler for, når internett i det hele tatt virker. Melder inn feil gang på gang og det tar flere dager uten at Get tar kontakt for å løse problemene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer bare"

Har hatt Get i 5 år og har hatt meget god erfaring med de. De har hatt lite nedetid og har nesten alltid sagt i fra via SMS de siste årene. Hastigheten har også vært tilfredstillende høy i forhold til hva vi betaler for. Lite trekk fordi de ligger høyere enn andre i markedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"De sliter åpenbart med feil i sine datasystemer."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettet og TV-signalene faller ut flere ganger i uken, uten at det er noe å gjøre med det. Samtidig øker prisene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ufattelig at en tjeneste man betaler for kan være så dårlig. Internett blir borte på tilfeldige tidspunkter i alt fra noen minutter til mange timer uten at det gis informasjon. Når man kontakter kundeservice får man vite at de vet om problemet men ingen har tenkt på å legge det ut på nettsidene deres. Har hendt 2 ganger bare den siste uka og det er ingen hjelp å få. Dette har pågått i årevis men kan ikke bytte på grunn av avtale i borettslaget. For guds skyld styr unna Get!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Ringet Get mange ganger men hjelper ikke😡😡😡hver gang jeg ringer sier at ingen feil på boksen min, er så dritt lei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hvordan kan det være lov å drive en slik bedrift?"

Har ikke ord for hvor dårlig oppetid vi har hatt på nettet som er levert fra get. Vi har ringt og mailet klager opptil flere ganger nå, de har vært hos oss 2 ganger uten å finne noe. De sier at det ikke er noe problemer med linjen og de ser ikke noe feil med den. Altså en mer brukt setning tror jeg ikke du kan få fra get. De sier at problemet er inne hos oss selv om det er blitt sjekket flere ganger. Helt fantastisk at de får lov til å drive slik i 2018. Noe mer ubrukelig en GET tror jeg du må lete lenge etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid problemer, tregt nett og dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rett og slett forferdelig, spesielt når det kommer til vinteren. De har alltid problemer og har alltid svakt nett. Jeg har blitt spurt om jeg vil "oppgradere" nettet mitt flere ganger og har takket ja alle gangene, men det er absolutt ingen forskjell selv om du betaler mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De hjalp meg når jeg trengte det"

Da internett tjenester er det som flest mennesker klager på så er dette en av de gange Get ihvertfall ikke fortjener pepper. Jeg hadde bindingstid hos GET, hadde 350/350+TV for 600 i måneden, og min binding går ikke ut før i mars 2019. Jeg var nå i den klemma at jeg måtte flytte grunnet jobb, og Get kunne ikke levere til min nye adresse. Dette skulle ha medført ett bruddgebyr. Den supertrivelige kundeveilederen jeg ikke husker navnet på sa at siden de ikke kunne levere så skulle han gjøre sitt beste på å få strøket meg av bruddgebyret siden jeg egentlig Ikke ville ha noen andre en dem, og at det var noe som ville gi kunder større grunn til å velge dem igjen. Og "lo and behold" jeg fant ut i går at det løftet ble holdt. Dette var dessverre ett "protokollbrudd" og denne kundeveilederen hadde visst ikke lov å love meg dette fikk jeg vite av en annen kundebehandler. Men, Kjære Get. Det at din kundebehandler gjorde dette kjøpte dere en 5 stjerners fra meg. Han hjalp meg når jeg satt i en klemme og det sette jeg pris på. Denne veilederen sørget ikke bare for at dere får 5 stjerner fra meg men også at så fort jeg nå får slått meg til ro, så ønsker jeg å bli medlem hos dere igjen. Andre selskaper har vært vrange og usympatiske til at andre befinner seg i en ny livssituasjon, men det at dere viste fleksibilitet til en kunde som måtte bryte kontrakten mot sin egen vilje, det er slike ting som jeg tar av meg hatten for. Så takk. Håper dere gir denne ansatte ett tegn på takknemlighet for dette for det fortjener han. God omtale er bedre lønn enn ett lite overfladisk bruddgebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt ok, men ikke mer."

Har vært kunde gjennom borettslaget vårt i 3 år nå, og har foreløpig lite å klage om. Fikk bra hjelp av kundeservice for å få alt opp å gå. Selv om selgeren først prøvde å selge meg en bredbåndpakke som de ikke kunne levere meg på min adresse, så fikk jeg ordnet opp i dette. Hastigheten er som regel bra, noe tregere hastighet i rushtiden av og til, men som regel klarer de å holde de 60 Mbit som jeg betaler for. Får også sms med driftsmeldinger om noe skjer i nærheten der jeg bor, så det er helt topp. Hastigheten kunne ha vært bedre til prisen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut flere ganger daglig"

Dårlig forbindelse. Internettet faller ut daglig. Jeg ringer kundeservice ukentlig uten at de vet hva det er. Sa at jeg ikke hadde samme problem hos tidligere leverandør. Fikk spørsmål om hvorfor jeg byttet fra tidligere leverandør når det var så bra der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET OUT"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med GET:

Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen.
Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned.
Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til.
Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte.

Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den.

Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk.

Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer.


Oppsummert:
Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig.

Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer.

Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.)

UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM!
TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alltid nede."
2 syns denne omtalen er nyttig

Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get i en helhet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvorfor er get det mest elendige selskapet i norsk i historie? Jo fordi get sitt nett funker knapt 50% av tiden og når det først funker så er det enten så tregt at det nesten er ubrukelig ellers faller det ut hele tiden. Kundeservice er vel ikke noe vits å snakke om fordi du bruker en time av ditt liv på ingenting som dermed også fører til ingenting. Hadde det vært mulig å bytte til et annet selskapet hadde jeg gjort det på et blunk, men det er valgt at mitt området skal ha get.
Så enten fiks problemet eller stopp å være et selskap, herregud for noe trist dritt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nede støtt og stadig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettet til get er det mest ustabile jeg har vært bort i. Det er nede opp til flere gange i mnd og ofte timer av gangen. Styr unna dette dyre møkka nettet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Synd det ikke går å gi 0 stjerner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alltid ustabilt nett, noenganger faller både TV og nett helt ut, gjerne over hele helgen. Get sier de kan sende en tekniker, men den må jeg betale for «hvis feilen ligger hos meg» Alle naboene har nå vært uten nett og TV i helgen. Get sier til alle at det er noe feil med våre hus og ikke deres ledninger. Helt tom for ord. Ubeskrivelig dårlig service

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"I 13 år har de loppet kunder her og tatt seg godt betalt for tjenester det ukentlig er problemer med"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er INGENTING som er bra med GET. ALLTID problemer, og at du får melding når det «oppdages» feil er bare tull. Ukentlige feil dvs. INGEN signaler...alt er dødt, og det har i 13 år ALDRI vært en feil hos meg.. alltid hos GET. MANGE. Feil skjer selvsagt på kveld/natt, og da kan du ikke melde fra om det.. da blir heller ingen orientert, og kan du kun klage på skjema, som de tar 4 dager for for å svare... De er svindlere rett og slett. Alt ser stuerent ut på nettsiden, men om du kan unngå disse grådige kyniske sleipe useriøse svindlere, så gjør det... Avstanden mellom det de forespeiler og virkeligheten er gigantisk, men penger skal de ha.. Vil du ha problemer uten å komme noe vei så bruk GET.

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get fakturer nesten alltid 799,- dersom du aksepterer å få teknikker."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytt hardware - boks, modem, antennekontakt eller helst leverandør.
Aldri aksepter at de sender ut teknikker, dersom du ikke er klar for å betale 799,- for greier som Get er ansvarlig for.
Selv om boksen er 5 år gammel eller antennekontakten er 20 år så tar ikke Get noe ansvar for systemet sitt. Ansvarsforskrivelse!
Dersom du chat'er sitter personen på lav lønn på Vestlandet eller et annet sted langt unna kundene sine.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Get svikter på alle plan"
2 syns denne omtalen er nyttig

Get selger solgte inn på falske premisser.
Garanterte at andre leverandører ville at tilgang på kabler get installerte, nå nekter get andre tilgang.

Get microbox virker ikke, byttet 4 ganger, fortsatt gjentagende feil

Get fikk lov å legge kabel til nabotomt over min, men under forutsetning at de gravde den ned. Fortsatt etter over ett år og utallige purringer ligger kabelen opp i dagen.

Get gjør det umulig å komme i kontakt med overordnet, ansvar pulveriseres og man blir kastet fra den ene avdelingen til den andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettopp montert fiber fra Get klaget feil på ruter, skiftet ruter like ustabilt. Hadde Telenor via Telf var like godt til en lavere pris.

Annnette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig treg i forhold til det vi har bestillt og betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice. Opleve at min problem med internet hastigheten etc ikke bli tatt alvorlig. Føles som om GET kunde behandlere ikke har tid til å høre etter. Ingen tar ansvar. Jeg bli bare sendt fra en avdeling til en annen. Veldig uforskammet oppførsel når jeg etter flere uke miste tålmodigheten og bli sint...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett. Nettet ramler helt ut innimellom. Hastigheten går opp og ned hver dag. Har målt hastigheten over et par dager i slutten av juli. Varierer da fra 2 mbps til 115. Kun 1 av 10 ganger får jeg en hastighet som jeg betaler for.

Erlend S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bra nett, men mangler litt på kundeservice og utstyr."
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp.

Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Mangelfulle opplysninger fra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for.

I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS.

To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt.

Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR