Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
9
av 12 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Get Bredbånd
Filtrer omtaler
10
7
4
25
106
Sorter omtaler etter
Viser av 152 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Irritert-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Get om du har mulighet til det!"

Elendig kundeservice, tar lang tid å få svar på e-post. Mange ukyndige veiledere på telefon. Mye rot med faktura, i tillegg til at det er vanskelig å forstå fakturabilagene. Mye nedetid, kan ikke planlegge hjemmekontor dersom du er avhengig av internett-tjenester levert av GET. Da det ble slutt med samboer så kunne jeg ikke fortsette med samme kundenummer selv om jeg ble boende og selv om det var jeg som hele tiden hadde betalt faktura. Mao. Er du gift el. samboer så må dere ta høyde for at det vil bli styrete dersom "feil" person blir boende på samme adresse fordi du må opprette nytt kundeforhold. Det betyr ny oppstartsavgift og 2 måneders forskuddsbetaling etc. etc. De klarer ikke å holde det man blir lovet over telefon og det oppstår erfaringsmessig alltid kluss i etterkant. Regn med å sende minst 5-6 e-poster for å få ordnet opp, i tillegg til 2- 3 telefoner. Anbefaler alle å styre unna dette uprofesjonelle selskapet.

Didrik D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Internettet er tregere enn ALT. Bestemoren min løper fortere enn internettet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er en gutt på 13 år, som har mye arbeid på Internett og er derfor avhengig av at internettet mitt fungerer. Og getbox er ikke gode på det, getbox er et veldig ustabilt nett og er ikke noe til å stole på. Det er enten EKSTREMT TREGT eller fungerer ikke i det hele tatt. Jeg har mistet viktig arbeid pga internettet og tør ikke å gjøre mye med dette "internettet" Kundeservicen er dritt og de bryr seg ikke noe om kundene sine. Jeg er faktisk overasket at det er folk som synes at getbox er et bra selskap. Jeg har lyst til å bytte, men lever meg foreldrene mine, så jeg kan dessverre ikke det. Jeg anbefaler IKKE å kjøpe eller i det hele tatt bruke Getbox

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get nede igjen, ustabilt"

Som kunde hos Get, er dette en melding du ofte kan forvente å lese: "Enkelte kunder i ditt område kan oppleve brudd på alle tjenester fra Get. Vi jobber med å rette feilen og beklager de ulemper feilen kan medføre."

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Pålogging nødvendig hvert 15. minutt"

Internett ekstremt ustabilt. Går ikke å gjennomføre en økt i nettbank uten å bli koblet fra. Hadde det ikke vært et sameievedtak ville jeg byttet i forgårs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig levering av tjeneste"

Jeg er helt missfornøyd med tjeneste GET leverer. Veldig ofte brydd på internett og ingen unnskyldning eller real info hva som har skjedd. I tillegg så ble det levert trådløs router som ikke fungerer i det hele tatt. Tror jeg må si opp min avtale med dem....

Trøndern
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og vanskelig å komme i kontakt med"

Prøver å kontakte kundeservice ang. refusjon av et modem. Sender epost med dokumenter, uten å få svar. Når jeg ringer kundeservice, sier de at de ikke kan se at eposten er mottatt. Gjorde en test, der jeg utga meg for å være interessert i nytt abonnement. Da svarer de omtrent umiddelbart. Men dette er profesjonelle telefonselgere, så etter mye om og men, vrir de seg unna å refundere modemet. Bakgrunnen for at jeg ønsker modemet refundert, er at når jeg sa opp abonnementet, fikk jeg nærmest et trusselbrev der jeg ble holdt erstatningsansvarlig om jeg ikke returnerte det. Men saken var den at jeg hadde betalt for modemet noen år tidligere. I eposten jeg sendte i etterkant av at jeg returnerte modemet, la jeg ved kvittering på betalt modem og trusselbrevet om retur. De leverte heller ikke tilfredsstillende internett ift. hva jeg betalte for, og det var ustabilt og tregt. Så det var grunnen til at jeg sa opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde altibox som fungerte helt topp, men ble tvunget over til Get av Tafjord. Dette nye systemet er totalt ubrukelig. Feilmeldinger hele tiden og forferdelig kundeservice! Fikk en feilmelding, ga beskjed til Get og fikk som svar at du må gå uten TV i to dager til vi finner et svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"OPPGITT"

Hele opplegget er en katastrofe. Fra dag en har nettet vært dårlig. Faller ut av nettet hele tiden. Opptil seks ganger bare i løpet av en kveld.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bare surr og rør"

Elendig på det meste. Nett ofte nede eller ustabilt. TV kanaler faller ut hele tiden. Elendig oppfølging, om du er heldig å komme gjennom på tlf. Har sagt opp. Gidder ikke mer surr og rør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste nettet man kan kjøpe!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette må være det mest irriterende nett leia jeg noen gang har investert penger i! for det første, så ryker nett linja opp til flere ganger enn naboen bytter underbukser. For det andre så betaler du for noe du faktisk talt ikke blir lovt! nettet ryker i eniga, så for de av dere som skal investere i nett med tanke på det man får. Gå til noe annet... Dette er helt ubrukelig!! Opplever stadig dårlig linje, er sjeldent linja er fullstendig oppe å går!

Vampyroffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Monopolist som utnytter kundene sine på frekkeste vis"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lyst på et selskap som setter opp prisen på internettlinjen din med ca 50kr hvert år? Da velger du Get. Der Get tar syke 529 kr for sin tregeste linje, som er på 75/10 (mer om du ikke skal ha TV ved siden av), så tar fiberleverandørene ofte halve prisen for mange ganger den hastigheten. Så Get er et selskap som fullt ut utnytter monopolen de har mange steder over kobberlinjen. Selv så jobber boligselskapet vårt med å kvitte seg med de til fordel for et fiberselskap som gir 1000/1000 for 300kr

Erlend S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke til å anbefale.."

Tregt nett.. Hver gang jeg ringer og spør om hva som kan være årsaken til at det er tregt nett, så bare resetter de internett linja så får jeg beskjed om å bare trekke ut strømkabelen i internett ruteren så sier de at det skal bli bedre. Men det blir det absolutt ikke.. ANBEFALES IKKE!

Christiaan R. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ingen internett og tv"

Siden i går morgen ikke internett og tv. Mange ganger ringt, ingen svar hva er feilen eller når det er rettet opp. Veldig frustrerende. Oppgitt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Evig problem med internett, kontakter de for å få det fikset, men problemet er varende utrolig lenge... kontakter du kundeservice så må de snakke med en annen kollega som må snakke med enda en kollega, å eneste svaret man får er at «det ser kanskje ut som at det er noe rart her» styr unna!

Tjallgrim
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Aldri mer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 300mbps, har 60mbps, i tillegg faller det ut og hopper i fart. Kan ikke vente med å bytte, men har dessverre 12mnd binding...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lang historie med elendige kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Boksen gikk i stykker og vi sa opp. Ble ringt opp og tilbud en del rabatter, takket ja. Fikk beskjed om at vi kunne kvitte oss med boksen og hente ut en ny. Ble feil med faktura (tok betalt for ny boks+Ingen rabatt) fikk tilsendt ny boks som var dårligere enn avtalt og det vi hadde fra før (da fikk vi beskjed om å hente ut ny på nærmeste utleveringssted). Har selv vært nødt til å ringe frem og tilbake (9 ganger). Helt håpløst! Sa opp igjen og må betale det vi fikk i rabatt Jan/feb + bruddgebyr + mars (har ikke en fungerende boks) Må sende klage (link for å sende klage fungerer ikke) Canal digital viasat er mye bedre enn Get. Kan ikke ha noen av de på grunn av at de ikke leverer her. Så nå er det så ille med Get at vi velger å ikke ha TV. Klok av skade! Velg noen andre!:)

Tina O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"GET holder ikke avtalen!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi sitter å venter på GET, de skal ha 550 kr hvis ingen er hjemme, noe vi var hele dagen. Alt var tilrettelagt, hører ikke noe fra dem. Da en dame ringer fra GET kl 15,00 fikk vi høre det var rart de ikke hadde tatt kontakt. Så er det noe som er sikkert er at GET ikke skal benyttes mer! (Hva med de 550 kr, tilfaller de oss?)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Lite nedetid og hyggelig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 500/500 linje og har som ventet under 500 på dagtid og rundt 560-580 på kveld/nattestid. Lite nedetid og hyggelig kundeservice :) Kjenner meg virkelig ikke igjen i alle dårlige omtaler, men mulig jeg er heldig eller mer realistisk på hva Get faktisk kan levere.

Hallvard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kaos og rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett og brått så arbeider de på nettlinja uten å si ifra på forhånd selvom det er "planlagt arbeid"

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lang nedetid, softwarefeil!, skylde på underleverandør, pinlig!! Hva slags forretningsmoral har dere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det værste er at dere skylder på en underleverandør. Ufattelig provoserende. Tror dere virkelig det hjelper? Er dere totalt uten innsikt og ryggrad?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Feil feil feil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er den mest ubrukelige internett leverandøren i Norge. Kan dette være lov? De har feil 5-6 ganger i måneden. Ring å si ifra så er det alltid antydet feil hos deg. Merkelig nok sliter hele sameiet. Søppel tjeneste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uten nett etter Get kom"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get klarte å legge inntaks kabel i feil etasje endte opp uten Internett. Snakket med kundeservice de kunne ikke hjelpe meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett og dårlig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Borettslaget har GET. Ekstremt misfornøyd når nettet konstant detter ut, nettet vil ikke koble seg til tv-en, pcen eller sonosen. Har ringt kundeservice for hjelp flere ganger, svaret jeg får er at det da er noe feil med alt det elektroniske jeg har som skal koble seg til? Har spurt om noen fra GET kan komme hit og hjelpe meg, men det var umulig. Skulle virkelig håpe borettslaget hadde valgt et annet selskap. Mvh student som ikke har Internett før eksamen:)

Kenneth A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, dårlig utstyr og informasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet faller ofte ut. Dager uten nett grunnet arbeid uten noen form for kompensasjon. En skam at så mange sameie og boretslag har latt seg lure.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET burde blitt bøtelagt til de var konkurs"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten på nettet blir 1-5% av det jeg betaler for flere ganger daglig. Dette både med og uten kabel. Ruteren er helt ny og jeg er bundet til dette svindelselskapet av borettslaget i flere år. Venner og familie som har hatt GET har slitt med akkurat det samme i en årrekke, nettet forsvinner og stadig vekk leverer bare en brøkdel av det de lover. Kundeservice fikser ingenting. Dette bare må være Norges mest grusomme selskap.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR