Telia Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer bra. Stabilt og god dekning. Leverer det de lover
Ustabil tilkobling - faller ofte ut. Dårlig forbindelse til en Chromecast som er montert 60cm fra ruter - blir kastet ut ofte når jeg caster fra mobilen.
Har hatt ustabilt nett i mange år. Ble bedre etter bytte av boks for ca et år siden, men har nå bestilt nytt abonnement fra viken fiber. Skal si opp Telia-abonnementet, men kommer ikke gjennom verken på telefon eller chat. Ingen mulighet for å melde oppsigelse selv. Skal aldri ha noe fra Telia igjen!!
Gjør ikke som jeg ber om,kundeservice er fraværende.Fakturaslurv. Forårsaker fakturagebyr via slurv
det kommer inn for mye penger hver måned, jeg betaler alt, men de viser meg hele tiden gjelden for den siste måneden, selv om jeg har alt betalt, men samtidig kommer kostnaden ut som 4 måneder på en gang, Jeg anbefaler deg ikke å ta deres tjenester, de er dyre, men samtidig veldig dårlige
Har 500/300 Mbps abonnement på kabel/hybrid fiber. Positivt: - Leverer maks båndbredde hele tiden, den første måneden kjørte jeg speeedtest hvert 5. minutt og hadde gjennomsnitt på alle målingene på rett under 500/300 Mbps, absolutt godkjent. - Public IP og bromodus. Ikke noe CGNAT skjit som andre leverandører holder på med. - Telia Sky/Jottacloud backup, lagerer ca 2TB med VM/CT backup - God pris har tilbudskampanje på 790 kr/måneden (inkludert tv) Negativt: - Hadde uannonsert nedetid på ca 5 min i arbeidstid, fungerte igjen før jeg hadde kommet igjennom til kundeservice.
Ustabil tilkobling. Faller stadig ut. Ujevn hastighet. I snitt mye lavere hastighet enn jeg betaler for.
Nettverksforbindelsen er gjentatte ganger falt ut. Jeg meldte fra om dette siste gang 26.02.25. Det ble da antydet at feilretting skulle skje 03.03.25. Det synes jeg er for lang tid. Signalet er imellomtid kommet tilbake av og til, men det er irriterende når det skjer på hytta under VM på ski. Mvh Stig.
Bredbåndet ustabilt, noen av appene på tv buffrer.
Fungerer veldig bra,får den hastigheten jeg bestilte, 100mb linje👍
Dette står knapt til karakter 1. Som andre sier, laang ventetid på support. Og da du kommer igjennom vedr. en internetlinje som ikke fungerere, får jeg beskjed om at jurdisk eier av avtalen som må be om hjelp. Forsøkte allikvel å få litt input på hva som var problemet, om de hadde sperret eller om det var noe feil -det kunne de ikke si noe om. De koblet bare fra samtalen, står fortsatt uten internet, abo blir sagt opp i morgen (av juridisk eier..). Forøvrig har linjen vært utrolig dårlig hele veien sier de som har brukt abonnementet.
Uakseptable ventetid for komme i kontakt når feil har oppstått
Tidvis bra, men faller ut titt og ofte. Stadige feilmeldinger, som resulterer i at alt av WiFi produkter må resettes. Lange ventetider på kundeservice i tillegg.
Forferdelig dårlig internett over lang, lang tid. Faller ut 3-25 ganger i løpet av døgnet. Som oftest må ruter restartes. Nettet kan være borte i mange timer av gangen. Vært i kontakt med kundeservice og butikk mange ganger, byttet alt av utstyr, hatt teknikker på besøk - alt skal være bra og signalene er sterke - men nettet fortsetter å falle ut. Dessverre bor vi et sted hvor dette er eneste leverandør. Telia får stryk på alle punkter herfra.
Abbonerte på 100Mb båndbredde, fikk aldri over 30Mb målt hastighet. Ustabilt nett, lå mellom 2-20Mb. Nær sakt umulig å nå gjennom til kundeservice, 15-30min i telefonkø. Kundeservice kan kontaktes kun gjennom tlf, ikke epost.
Kommer og går hele tiden. ofte blir burte 1 minutt. ingen tips på internet hjulpet problemet.