Talkmore Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestlte mobilt bredbånd, som desverre ikke funket hos meg. Jeg fikk hjelp og veiledn pr tlf. Hyggelig og imøtekommende anstatte. Ingen kritikk. Helt ukomplisert kasellering. Takk til Talkmore
Alltid hyggelige og proffe folk hos Talkmore. Fikk svar på alt og litt til. 😉
Hei Arve! Takk for fine ord. Så hyggelig å se at arbeidet for å gi service i toppklasse har gitt resultater. Ser frem til et langt og godt kundeforhold. Med vennlig hilsen Anders i Talkmore
Hvor skal man starte... Datterselskapet til telenor har i denne sammenheng virket som det dødfødte barnet som hjemsøker deg... Min kjære husvert bytter fra Telenor til Talkmore, for å spare litt penger og kvitte seg med litt hastighet som vi hadde for mye av. Skriftlig får vi beskjed oppstart er 30.05.2025. Vi står der sammen, klare på dagen, bytter ruter og får satt oss opp. Men internettet, nei det er ikke tilgjengelig. Feilsøker i en time, uten hell. Jaja, vi får ringe på da. Kundeservice er stengt, og det er de også på lørdagene. Chatten kommer vi heller ikke noe vei med. Vi får ringt teknisk avdeling og kundeservice på mandagen, og får beskjed at det skal være oppe og gå den 04.06. Men så får vi senere en sms om at det skjer først dagen derpå, kanskje til og med natt til neste dag... Hvordan det kan gå, er ikke jeg kvalifisert til å vite, men det jeg vet er at her har noen gjort en feil. Du sender ikke en kontrakt og dokument hvor du svart på hvitt bekrefter en oppstart for å så bli en uke forsinket. Når nettet først er oppe så er det kluss og tull med 2.4 Ghz og 5.0 Ghz hvor bare en av de ville være samarbeidsvillig, greit nok, men irriterende. 48 timer, det tok virkelig ikke lengre tid, så var alt nede igjen. Tok kontakt med kundeservice selv ettersom at husvert var opptatt, og det hjalp ikke hvor mye jeg kunne få til noe, de MÅTTE ha kontakt med husverten. Jeg hadde alt av papir, dokumenter, til og med skjermbilder av smsene hun hadde fått fra de. Nei det var ikke bra nok... Den jeg også snakket med må ha hatt dårlig opplæring, ikke hørte han på det jeg sa, men ignorerte fullstendig problemstillingen. Så ikke bare har de kostet meg dagesvis med arbeid, stress, unødig kranglig, telefonkø og et seriøst uprofesjonelt overblikk over behandlingen deres av kunder, men de har heller ikke klart å gi oss det de lover. Vi gikk rett tilbake til telenor, og skal aldri se i Talkmore sin retning resten av livet... At det går an å være såpass finner jeg meg ikke i, og må påstå er hårreisende fra en slik "gigant". Gir meg inntrykket av en gjeng med småbarn med fingern i munnen.
Hei Hamudirr, Her var det mye å ta tak i, og jeg vil starte med å beklage at opplevelsen har vært som den har vært. Her har det åpenbart vært noe som har gått galt, og vi vil alltid jobbe for å fikse slike saker, så takk for tilbakemelding. Når det kommer til dette med svaret på kundeservice, så er det dessverre slik at vi må forholde oss til den som er eier av abonnementet med mindre vi har mottatt en fullmakt. Dette er for våre kunders sikkerhet, og det er noe vi er stolte av at vi ivaretar. Hvis du eller huseier noen gang ser dere om etter en ny leverandør, så vil vi ta dere imot med åpne armer og gjøre alt for at dere skal få en mer sømløs overgang. Mvh. Anders i Talkmore
Jeg trengte hjelp idag og ringte. Det var ikke lang ventetid og han som svarte var velig vennlig og rask. Jeg fikk nøyaktid det jeg ba om. Helt fantastisk.
Hei Kristine, Her er det tydelig at ting har gått som det skal og det er dette vi jobber for! Veldig takknemlig for at du har gitt oss denne tilbakemeldingen, og ser frem til et langt og godt kundeforhold. Med vennlig hilsen Anders i Talkmore
Fungere helt fint og gir derfor fornøyde seere og brukere
Hei Tor! Dette var hyggelig å se. Takk for at du tok deg tiden til å gi oss en anmeldelse. Vi ser frem til et fortsatt godt forhold. Med vennlig hilsen Anders i Talkmore
Har vært endel krøll men fikk super service av en hyggelig fyr.
Hei Johnny, supert å se at alt ordnet seg til slutt. Vi gjør alt vi kan for å unngå at det blir noe "krøll" i utgangspunktet, men er veldig stolte av at vi har en kundeservice som tar hånd om deg dersom uhellet inntreffer. Velkommen til Talkmore-familien, og vi satser på et langt og godt kundeforhold. Hilsen Anders i Talkmore
Jeg har vært kunde hos Talkmore i snart 6 år. Utrolige flinke ikke minst hyggelige folk som jobber i kundeservice. Problemet blir løst med en gang . Aldri noen tull 👏👏👏
Hei Adam, det er alltid hyggelig å høre fra våre fornøyde kunder! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så god anmeldelse, så skal vi fortsette å jobbe for at du får mange flere år med minst like god service. Med vennlig hilsen Anders i Talkmore.
Raskt, billig og enkelt. Flink kundesenter, som ordnet raskt med god løsning.
Hei Jan, så fint at opplevelsen din er i tråd med det vi ønsker å kunne levere hver dag her i Talkmore. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så fine ord om oss, så skal vi jobbe for å fortsette å levere den beste kundeservicen i bransjen! Ha en fin dag videre, hilsen Anders i Talkmore
Hyggelig person på tlf, bredbåndet fungerer tilfredsstillende
Hei Randi, dette var trivelig lesestoff! Vi jobber konstant for at man skal ha en god opplevelse når man ringer inn til oss. Takk for en fin tilbakemelding, hilsen Anders.
Veldig fornøyd, må kjøpe egen ruter. Men billig og bra kvalitet 👌
Hei Camilla, så hyggelig av deg å legge igjen en så fin anmeldelse! Vi er glade for å ha deg som fornøyd kunde, og vi skal jobbe for at dette vil fortsette å være din og andre kunders opplevelse. Med vennlig hilsen Anders
Det var ikke bra men de følger opp med god kundeservise og prøver å finne løsninger på problemene. Virker som hastigheten på fiberen har stabelisert seg på et akseptabelt nivå i henhold til bestilt linje
Hei Runar, ingenting er bedre enn å lese at problemer løser seg, og at kunder sitter fornøyde igjen! Sånn skal vi fortsette å jobbe med å holde det. Satser på et fortsatt godt samarbeid, hilsen Anders
Hyggelig og hjelpsom kundeservice. Fikk hurtig svar på spørsmålene.
Hei Lars, Tusen takk for hyggelig omtale! Det er helt fantastisk å høre at du fikk god og hyggelig hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter, det er akkurat slik vi ønsker det skal være. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Veldige hyggelige om samarbeidsvillige folk som virkelig bryr seg om kunden! Dem følger oppe hele tiden. Tommel opp!
Hei Carina, Vi er utrolig stole over våre kundebehandlere, og da er det så gøy å lese tilbakemeldinger som dette! Tusen takk for hyggelig omtale, dette tar vi med oss videre. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Ryddige og hyggelige og imøtekommende. Forklarer ting tydelig.
Hei Espen, Takk for fin tilbakemelding! Dette var veldig hyggelig å lese, det er bare helt fantastisk at dette er inntrykket du sitter igjen med etter kontakt med oss. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Dyktig selger, kunnskapsrik, klar i tale god oversikt over egne produkter. Flink til å Løse utfordringer pluss veldig resultatorientert. Hold på mannen deres fra Ålesund som jeg snakket med- en drøm for alle som trenger en god selger og Avtale!!
Hei Andreas, Dette var utrolig gøy å lese! Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse med en av våre selgere, det er akkurat slik vi ønsker det skal være. Tusen takk for hyggelig omtale, dette tar vi med oss videre. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Ble overbevist over telefon og må si at det er det beste avgjørelsen jeg har gjort når det kommer til internett. Fungerer utmerket og er så deilig å ha en fast pris å forholde seg til og knall bra kundeservice som rask hjelper til når det trengs. ++Endelig en leverandør som ikke holder på med bingingstid Meget fornøyd
Hei Frode, Er ikke noe bedre enn å lese slike anmeldelser. Vi jobber hardt hver dag for at dette skal være opplevelsen kundene sitter med, og det gir meg stor glede å se at det fungerer i praksis! Takk for at du tok deg tiden til å skrive om oss. Hilsen Anders i Talkmore Fiber