Lyse Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
overpriset, må kontakte kundeservice på tlf hvis man ønsker å endre hastighet.
For dyr pakke. Stabilt og bra fiber og tv pakke. Ville valgt det samme om behovet var der.
I 2004 var det planlagt fiberkabel i vår gata, og jeg koblet meg på så fort som mulig. La oss si at fakturabeløpet hadde vært det samme hver måned. da har jeg betalt 259200 for tjenesten i 18 år. Hadde jeg vært smart så hadde jeg shoppet og tatt kontakt hvert år for en bedre pris. Det gjorde jeg i år, og FØRST da fikk jeg ett bedre tilbud- Hadde jeg hatt den nye prisen som fakturabeløp i hele mine 18 år hadde summen blitt 179000. Så fra nå av skal jeg si opp abbonementet hvert år:-). Årlig besparelse på kr 5000 for 2023 mot 2022. Det hadde vært flott om de hadde innført lojalitetsprogram.
Meget bra og stabilt nett. Men... Prisen er skyhøy, og nå skal den stige med nesten 80 kr.. som faktisk blir ganske mye ila et år...
Lite interessert i å få nye kunder. Rot og ineffektivitet. Ingen hjelp å få på kundeservice, de kan bare videreformidle til en eller annen instans som skal ett eller annet sånn at noen andre videreformidle at en ny instans kan bestilles til ditt&datt og deretter! så kan omsider en montør bestilles, med responstid - en uke eller to (!) Lyse tjener åpenbart for mye penger allerede, og trenger ikke nye kunder, styr unna!
Har hatt problemer med Lyse fiber over lang tid.Når vi ringer kundeservice,blir en kastet mellom avdelinger.Er sjelden en får snakket med samme person og en må da forklare saken på ny.Noen kundebehandlere er hyggelige,men saker følges ikke alltid opp.Min oppfattelse er at de som tar beslutninger,sitter godt gjemt mens kundebehandlere er som små panservogner som skyves foran store Lyse.
Om du kutter ut tv kanalene, så skrur dem ned hastigheten med vilje og internett regningen blir høyere.
Lyse har jeg hatt i 15 år og aldri vært noe problemer!
Hastighet for dårlig og nedlasting, sammenlignet med Get.
De har vert flinke i mangen år, men nå har de snudd det rundt. Kundeservice seier de har sendt text melding, den har eg aldri fått. Når eg da spør om TLF NR det skulle ha komt i fra kan de ikke svare på det og er ikke villig til og finne det. De sender faktura til feil adresse, de sender faktura som ikke tilhøre meg til meg, når eg bytter Kunde forhold(strøm ikke internet) så er det problem der også. Så Lyse fiber og Lyse strøm også hadde eg holdt meg vekke fra hvis eg hadde hatt et alternative.
Veldig stabil og raskt internett og TV linje. God og rask kundeservice hvis man lurer på noe. Veldig fornøyd (regner med dette er samme som Altibox Fiber)
Stabilt internett med få problemer, men. Ågerpris for laveste hastighet som for tiden er 639 pr. mnd. 100/100. Burde være mulig å velge noe billigere.
Fungerer, god kundeservice, sjelden eller aldri problemer (nedetid).