Lyse har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enerett på fiber i 20 år (?). Benytter kynisk dette. Arrogant prispolitikk. Ok driftsmessig.
Opplever alt for ofte at TV " fryser" når jeg ser på programmer. Dette er ikke noe særlig greit
Hei Kjetil! Takk for tilbakemeldingen. Vi er enig i at dette ikke skal skje, i hvert fall ikke ofte. Vi håper du vil ta kontakt med oss for å finne en løsning på problemet. Du kan nå oss på chat på lyse.no eller tlf +47 51 90 80 90.
Altibox - boksen oppfører seg rart ofte , starter f.eks Netflix helt umotivert. Hjeper med rebooting. Båndbreden ser ut til å variere, får av og til heng på nettbrett ol. Oppdatering av kanaler er treg og tungvindt, andre tilbydere har enklere løsninger med direkte oppdateringer fra boksen.
Hei Magne J! Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker at du skal være fornøyd med tjenestene du har, så vi håper du vil ta kontakt med kundesenteret slik at de kan finne ut hva som er utfordringen med tv- og strømmeboksen. Du får hjelp og gode råd ved å chatte med oss på lyse.no eller ringe på tlf +47 51 90 80 90.
Altibox skryter av å ha det mest stabile nett. Men det er det ikke. Det er veldig ustabilt i perioder.?Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger uten å få løst det.
Hei Magne M! Takk for tilbakemeldingen. Kjedelig å høre at nettet er ustabilt, slik skal det ikke være. Vi håper du tar kontakt med kundesenteret vårt igjen, så skal vi hjelpe deg med å løse floken. Lokale forhold kan påvirke trådløse nett og vi har gode løsninger for å få stabilt nett i hele huset.
God service ved installering av bredbånd og tv-kanaler.
Hei Laila! Så kjekt å høre at du har hatt en god opplevelse! Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål om tv-tjenesten eller internett.
Godt fornøyd med tjenestene. Selv om kundeservice på nettløsningene er greit nok, savner jeg litt kundesenteret dere før hadde
Hei Øivind! Takk for tilbakemeldingen. Vi forstår at du savner det fysiske kundesenteret vi hadde, men er glade for at du er fornøyd med tjenestene! Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål. Du kan chatte med oss på lyse.no eller ringe oss tlf +47 51 90 80 90.
Fungerer som forventet. Noen ganger "hopper" sendingen og kommer i utakt med tale/bilde
Dårlig kundeservice. Teknisk ikke bedre. Betalt for tv pakke i 2 år uten å ha mottatt det. Teknisk kunne se at det var bra til veggen, ikke deres problem at det ikke fungerte på innsiden. Si det opp dersom du ikke er fornøyd. Skade mellom kabel og boks. Ingen kompensasjon selv om vi klaget i over 1 år
For det første er prisen veldig høy for bredbånd , nå 941 kr /mnd. For det andre står det TV og Bredbånd på fakturaen. For det tredje bruker de tredjepart, et inkassobyrå til å sende ut regning, og sprer dermed ut personopplysninger. For det fjerde får man inkassovarslign fra dette byrået og gebyr og løse tråder om man betaler 1 dag for sent. For det femte finnes det ingen alternativer/konkurranse, man er stuck med dette selskapet. For det sjette har jeg forsøkt å få telefor over bredbånd, men det er vist umulig..
For mye kluss med jojo priser som må reforhandles støtt og stadig. Ønsker ikke å bruke tid på dette så blir heller stående uten tv.
Jeg synes di er dyre, kunne fått TV og 150/150 men de får du ikke, Må ha Tv og 500/500
Internett fungerer ikke når det regner, vi har advart mange ganger og de kommer aldri for å løse det.
overpriset, må kontakte kundeservice på tlf hvis man ønsker å endre hastighet.
For dyr pakke. Stabilt og bra fiber og tv pakke. Ville valgt det samme om behovet var der.
I 2004 var det planlagt fiberkabel i vår gata, og jeg koblet meg på så fort som mulig. La oss si at fakturabeløpet hadde vært det samme hver måned. da har jeg betalt 259200 for tjenesten i 18 år. Hadde jeg vært smart så hadde jeg shoppet og tatt kontakt hvert år for en bedre pris. Det gjorde jeg i år, og FØRST da fikk jeg ett bedre tilbud- Hadde jeg hatt den nye prisen som fakturabeløp i hele mine 18 år hadde summen blitt 179000. Så fra nå av skal jeg si opp abbonementet hvert år:-). Årlig besparelse på kr 5000 for 2023 mot 2022. Det hadde vært flott om de hadde innført lojalitetsprogram.
Meget bra og stabilt nett. Men... Prisen er skyhøy, og nå skal den stige med nesten 80 kr.. som faktisk blir ganske mye ila et år...