Bergen Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble for dyrt til slutt, men fortsatt billigere enn telenor. Hadde heller ikke behov for 500/500 og tv som var blant det billigste(med binding) tilgjengelig hos de. Så da vart valget om å bytte enkelt.
Har blitt alt for dyr. Prisen stiger om og om og om igjen. Blir tvunget til å bytte leverandør. Ser jeg nå betaler like mye for 500/500 hvor jeg kan få 1000/1000 hos andre leverandører.
Ok kvalitet til en grei pris. Det har vært noe ustabilitet i nettet, men fungerer stort sett greit.
Veldig dyrt, får langt under det vi har betalt for (500/500 men har reelt 350/104 i gjennomsnitt). Mye nettverksproblemer. Vært sinnsvake pris økninger siste årene. Vi håper å finne ny leverandør her ute, men ikke lett når de enda har monopol på fiberkabelen. Kundeservice leverer samme anbefalinger og er aldri problemer på deres side. Hyggelige kundeservice medarbeidere av de vi har snakket med men lite hjelp å få..
Stabil og god tjeneste. Eneste ulempe er at prisen stadig går opp.
Fikk brudd på fiber, var min egen feil. Det kom ikke bare en gang, men 2 ganger folk å laget en midlertidlig løsning( selv om den første midlertidige løsning virket) Fikk regning på 20000,-!!!!! Da hadde de ikke engang fått en permanent løsning. Aldri vert med på verre kundeservice. Ødela hele ferien min. Fortsatt irritert.
Beste tv og internetleverandør i Bergen. Helt siden 2019 er vi fornøyd. Har 1000/1000 linje som er stabilt. Nedetid pga vedlikehold blir varslet i god tid. Vennlig kundeservice.
Hei Julia, Takk for de fine ordene. Vi forsøker våres beste for å yte god kundeservice og levere mest mulig stabile tjenester til dere som kunde. Vennlig hilsen Bergen Fiber
Alt går forferdelig sakte og mye kobles aldri opp. Dessuten har prisen vokst noe enormt. Det var ikke dette vi ble forespeilet når vi tegnet oss på. Det føles som bondefangeri! Må jeg bytte ruter? Da kommer det jo en kostnad på toppen av alt det andre! Men Telenor ligger jo etter å få oss som kunder.
Heisan Einar, Vi forstår at du opplever utfordringer med hastigheten og at prisøkningen har vært skuffende i forhold til forventningene da du inngikk avtalen. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at du skal føle det. Vi ønsker å finne en løsning for deg og kan gjerne se nærmere på hastighetsutfordringene. Det er ikke alltid nødvendig å bytte ruter, men vi kan hjelpe med feilsøking for å vurdere om det kan være en bedre løsning. Ta gjerne kontakt med oss, så finner vi ut av det sammen. Hilsen oss i Bergen Fiber.
Mye feil på linjen og lite hjelp å få, har også vært ganske ustabilt og føler det er ganske lav rekkevidde selv på 2,4Ghz
Jeg har betalt 1000/1000 for internett i 2 år, jeg får 250/250, noen ganger 250/14 som i dag. Kundeservis er veldig arrogant! Hver gang sier de "alt er bra". Når jeg forteller dem at jeg skal slutte å betale i dager hvor hastigheten ikke er det jeg betaler for, altså 1000/1000, da truer de meg med at jeg må betale fordi jeg mister tilgangen til kundeservicen som uansett ikke hjelper! Jeg anbefaler absolutt ikke denne leverandøren. Det har vært samme problem med internett i mange måneder og Bergen fiber ignorerer det! Jeg betaler for 1000/1000 og jeg får 250/14!!
Boks montert i sikringsskap, det må stå åpent for at nett skal fungere. Ikke vilje til å fikse dette uten å binde (høy) pris i 12 måneder
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår frustrasjonen din og beklager at dette har skapt utfordringer for deg. Jeg vil gjerne se nærmere på saken og undersøke om vi kan finne en bedre løsning for deg. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 12 72 00, så vi kan hjelpe deg videre. Hilsen oss i Bergen Fiber
Alltid hjelp å få fra en kundevennlig aktør. Stor kompetanse fra support teamet!
Virker ok, men pris er alt for høy. Ser nå etter alternativ leverandør.
Anbefaler alle å styre unna Bergen fiber hvis man har alternativer, er min opplevelse hos dem
Hei Remy, Takk for tilbakemeldingen din, selv om det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Vi setter stor pris på ærlige tilbakemeldinger, da det hjelper oss med å bli bedre. Hvis det er noe konkret vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse, vil vi veldig gjerne høre det. Vi ønsker selvfølgelig å gi alle våre kunder den beste servicen, og vi håper vi kan rette opp i det som har vært utfordrende for deg. Ta gjerne kontakt dersom du vil dele mer, så ser vi på hvordan vi kan hjelpe. Hilsen oss i Bergen Fiber
Stabilt og godt bredbånd med god hastighet og godt TV-tilbud.
Hei Trond, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med både bredbåndet og TV-tilbudet vårt. Vi jobber hardt for å levere stabil og god tjeneste, og det er alltid kjekt å få positive tilbakemeldinger. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt. Hilsen oss i Bergen Fiber
Elendig service. Svært misfornøyd med Bergen Fiber. Har ventet nå i snart 3 uker for at en montør skal kontakte oss for å avtale installasjon i et bygg som allerede har Bergen Fiber. Snakket med «kundeservice» flere ganger og forklarte at det haster pga min jobb (sykehuslege). Ble flere ganger lovet at «noen skulle ringe oss i løpet av dagen» for å avtale nærmere. Ingen har ringt… Opfatter dette ikke som et seriøst firma og kan absolutt IKKE anbefale. Var svært fornøyd med Telenor. Synd at de ikke leverer til vår nye bolig…
Hei Charalampos. Vi beklager det inntrufne. Jeg har tatt saken videre internt og bedt om en status oppdatering, for å få fortgang på installasjonen. Vi vil ta kontakt med deg så snart vi har fått et svar. Dersom du ikke har hørt noe fra oss ila et par dager, er du velkommen til å ta kontakt med oss per tlf. Hilsen oss i Bergen Fiber