Meny

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
82
av 85 innen
bredbåndsleverandør
12%
anbefaler
Get Bredbånd

"Ikke spør om tilbud fra Get"

Omtale om Get Bredbånd skrevet av Anne for 19.05.2020 08.53

Get Bredbånd har totalt 251 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ikke spør om tilbud fra Get"

Ba om tilbud på Get bredbånd. De sendte ferdig pris på bredbånd og TV. Da at jeg ikke ønsket TV. Lovde meg gratis bredbånd i 1 mnd og nytt tilbud. Sendte masse utstyr som de hadde lovet var gratis. Fikk regning på alt. Prøvde å få det vekk. Men de sendte til inkasso. Ringte til inkasso som sa jeg måtte ta kontakt med Get. De sendte det til tvangsinndriving. Hold dere vekke.

Bytt.no
"Ikke spør om tilbud fra Get" skrev Anne om Get Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Get Bredbånd?
Gjør som Anne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett, ekstremt treg TV portal"

Grensesnitt på tv portal er bra men det hjelper lite når det er så tregt at det blir ubrukelig. Selv bytte av kanal på DAB føles lynraskt sammenlignet med Get. Internett er bra når det funker men dessverre er det utfall med jevne mellomrom. Dessverre var det ikke så mange andre som kunne levere her men så fort bindingstiden er uten skal jeg prøve å komme meg ut av dette surret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Get (out if you can)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get. Hvor skal vi starte? Først og fremst har get et evig ustabilt nett. Nå har det gått en uke uten nett her. Ingen nett what so ever. Nada. Ringt de 16 ganger på denne tiden. Ingen som oppdaterer oss, selv om de lover. De sier IP adressen er problemet. Ingen tekniker tilgjengelig før om en uke. Inkludert i borettslaget, så de kan ikke gi noen kompensasjon. De sier problemet er sjeldent og kun gjelder oss. Likevel er det kø på en uke. Get kan sikkert bare skylde på corona-situasjonen og slippe unna. Igjen. Kondolerer så mye til dere som har Get ufrivillig. Sender varme tanker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telia trouble"

Etter oppkjøpet til Telia i 2018 har jeg merket en markant forverring i både service og kvalitet levert av Get. For det første senket de hastigheten på bredbåndet mitt (samme avtale) enda pris forble den samme. Dette skjer kun for å prøve å få flere kunder over på nye og DYRERE abonemment. I løpet av mine snart fem år som kunde har jeg hatt svært få om noe som helst trøbbel med internettet, men etter overtakelsen av Telia har det vært mye rot og stadige nettverksproblemer. I tillegg er kundeserviceavdelingen blitt stadig dårligere. Hva som får Telia til å tro at dette er måten å holde på og eventuelt skaffe seg nye kunder på, må gudene vite.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Umulig å få hjelp"

Har vært borti problemer der Get AS har vært på eiendommen og gjort feil ved montering. Total ansvarsfraskrivelse. Har prøvd å få saken løst, men de tilbyr kun at de betaler en måned verdt med abonnement. Noe som ikke dekker skadene.

Get Bredbånd har totalt 251 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR