Enivest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umuleg å få tak i kundeservice / feilretting på kveld og helg. Når en ringer kundeservice vert det henvist til nettside og driftsmeldingar. Umuleg å finne den sida....
Hei Ole, Takk for tilbakemeldinga di! Vi forstår frustrasjonen og set pris på at du seier ifrå. Om du opplever utfordringar med å finne informasjon eller få hjelp, er du velkomen til å ta kontakt med oss igjen, så skal vi hjelpe deg så raskt som mogleg. Vår nettside er www.enivest.no Helsing oss i Enivest
Tilbyr 100/100 som lågaste kapasitet. Kunne klart oss med under halvparten. Har i tillegg skrudd opp prisen med 41 kr/mnd. Luse gjort når ein har monopol på fiber i området.
Hei, Takk for tilbakemeldinga di. Vi forstår at behova kan variere, og prisjusteringa er nødvendig for å oppretthalde og vidareutvikle tenestene våre. Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller ønsker å diskutere dette vidare. Helsing oss i Enivest
Det er for ustabilt. Eg har hjemmekontor og merker det i td Teams at eg må slå av bildet ellers bjynder lyden å hakke.
Hei Alexander, Takk for tilbakemeldinga di. Dette er ikkje slik det skal vere, og vi vil gjerne hjelpe deg med å finne ei løysing. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi undersøke og rette opp eventuelle problem med tilkoplinga di. Helsing oss i Enivest
Rask service om det er problem. Overkommelig pris 10/10
Hei Ole, Tusen takk for tilbakemelding! Så kjekt å høyre at du er fornøgd med både servicen og prisane våre – det motiverer oss til å fortsette å levere topp kvalitet! 😊 Helsing oss i Enivest
Veldig fornøyd med hjemmenettverket! Stabil hastighet og enkel installasjon. Anbefales!
Hei, Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Ha ein fin veke :-) Helsing oss i Enivest
Har alltid fått god hjelp hjå kundeservice. Dei fiksar oppdatering og finn feil som dei ordnar på telefon. Alltid hyggjelege👍
Hei Arve, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er veldig kjekt å høyre at du er nøgd med hjelpa frå vårt kundesenter. Helsing oss i Enivest
Hyggelige og behjelpelige folk som prøver å løyse problem som dukkar opp i forbindelse med det nye fibernettet.
Hei Odd, Tusen takk for hyggjeleg tilbakemelding! Det er godt å høyre. Vi set stor pris på at du har valt oss som leverandør og gjer vårt beste for at du skal ha ei stabil og god oppleving. Ta gjerne kontakt om det er noko meir vi kan hjelpe med! Helsing oss i Enivest
Fekk god hjelp fra kundemottak,fekk nettet på lufta igjen👍
Hei Gunnar, Takk for hyggeleg tilbakemelding! Det er flott å høyre at du fekk god hjelp og at nettet er oppe igjen. Vi er her om du skulle trenge meir støtte. Ha ein fin dag vidare! 😊 Helsing oss i Enivest
Eg har god internettdekning og tv kanaler hjemme. Men jeg vil også gjerne bytte noen kanaler med andre. Og jeg skal prøve å ordne det gjennom min side.
Hei Abdullahi, Takk for tilbakemeldinga di! Det er flott å høyre at du er fornøgd med internettdekninga og TV-kanalane. Om du ønsker å bytte kanalar, kan du enkelt gjere dette gjennom "Mi side." Skulle du trenge hjelp undervegs, er det berre å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg gjerne. Ha ein fin dag vidare! Helsing oss i Enivest
Eg er svært fornøyd med tjenesten, og gir rask første respons. få svar umiddelbart når eg tok kontakt, også tjenesten vi har fått i kjøpsprosessen.
Hei Rakel, Tusen takk for den flotte tilbakemeldinga! Det er veldig kjekt å høyre at du er fornøgd med både servicen vår og prosessen rundt kjøpet. Vi set stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevinga di, og vi er alltid her om du skulle trenge noko meir. Ha ein strålande dag! Helsing oss i Enivest
Fekk svar med ein gong,han fann problemet å løyste det midlertidig med ein gong og skal sende ny ruter i mårå
Hei Arild, Tusen takk for tilbakemeldinga! Det er flott å høyre at du fekk rask hjelp :-) Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Raskt og effektiv hjelp👍flimring og frysing av bilde og tale
Hei Ingen, Tusen takk for ein hyggeleg tilbakemelding! Ha ein fin dag:) Helsing oss i Enivest
Raskt svar på telefon. Og god hjelp på tv-oppkobling 😀
Hei Gustav, Tusen takk for den hyggelege tilbakemeldinga 😊 Det er godt å høyre at du fekk raskt svar og god hjelp med TV-oppkoblinga. Vi er glade for at du er nøgd med servicen vår! Helsing oss i Enivest
Gammal Get-boks slutta plutseleg å virke.Ved kontakt med kundeservice fekk eg beskjed om at boksen var fasa ut.Måtte bestille ny boks. Ønskjeleg at eg hadde fått melding på forhånd slik at eg kunne bestille ny boks i tide.
Hei Arne, Takk for tilbakemeldinga di. Vi forstår godt frustrasjonen din over at den gamle Get-boksen slutta å virke utan varsel. Det skulle absolutt vore sendt ut informasjon på førehand, slik at du kunne fått bestilt ny boks i tide. Vi tek med oss dette vidare og takkar for at du tok deg tid til å gi oss beskjed! Helsing oss i Enivest
Rask respons på tlf, grei rettleiing på kva eg skulle gjere, ingen problem !!
Hei Ingar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høyre at du fekk rask respons og god rettleiing. Vi set stor pris på at du tok deg tid til å dele dette med oss! Helsing oss i Enivest
Når nettet fungerer er det ok. Med så stor kundekrets bør noen ha bakvakt utenom kontortid og i helger. TV er litt tungvidt i forhold til tidligere
Hei Kari, Vi set stor pris på at du tar deg tid til å dele erfaringane dine med oss. Det er viktig for oss at nettet fungerer stabilt, og vi jobbar kontinuerleg med å betre tenestene våre. Når det gjeld støtte utanom vanleg kontortid, så forstår vi at det kan vere frustrerande dersom noko skjer i helger utenom vår opningstid eller seint på kveldstid. Vi tek dette vidare for vurdering. Helsing oss i Enivest