Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med eika forsikring fordi de er billige.
Eika svarer aldri på henvendelser og jeg betaler omkring 10 000kr i året på forsikringer. Elendig service og føler ikke jeg får det jeg betaler for samt heller ingen hjelp ved spørsmål. Konkluderer med elendig.
Fikk bilproblemer på ferie, har super forsikring. Kom etterhvert til et kundesenter? Som ga meg kun dårlig mage. Ingen snakk om leiebil, hjelp til noe annet en redningsbil. Og vips 4 timer senere dukket den opp.
Jeg byttet fra annet selskap da jeg fikk en bedre pris og en lokal kundeveileder som fast kontakt.
Personlig kontakt. Hyggelige lokale personer å snakke med.
God ivaretaking av den enkelte kunde, rask saksbehandling.
Verste kundeservice eg har opplevd.. Du blir sett ovenfra og langt ned.