Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask behandling av saken i forbindelsen med skaden
Alltid imøtekommende når jeg ringer. Utfører oppdraget på en profesjonell måte!
Sykkeltyveri. Fikk rask hjelp. Og forsikringspengene kom rask på konto.
Ikke fornøyd med og bytte til fremtind, hadde skade sak og de utbetalte før de hadde pratet med meg hva jeg ønsket, lite seriøst
Meget fornøyd. Raskt svar og kjapp betaling tilbake
Ikke bruk Fremtind! Dårlig saksbehandler og ansvarsfraskrivelse! Fikk frastjålet store verdier, men fikk ikke noe utbetalt fordi jeg ikke hadde 4-5 år gamle kvitteringer liggende. Kunne vise bilder av eiendelene men det var ikke godt nok. Kommer aldri til å bruke fremtind noen gang og vil anbefale alle å styre unna
Jeg har veldig liten kjennskap til Fremtind Forsikring
Gikk veldig raskt fra jeg meldte om skaden, til pengene var på konto.
Enkelt å melde inn sak på nett. Fikk rask tilbakemelding om forsikringssaken og fra saken var meldt gikk det tre dager til pengene var på konto.
Rapportert inn skade. Hører ikke noe. Andre gang leie bil avtale hvor de forplikter seg til å betale egenandel. Desverre var ikke skaden «synlig» og de vrir seg unna. Ender opp med at en egenandel på 16 tusen må betales selv.
Har bare hatt en sak å behandlingstiden hva fin 😀
Topp forsikra med lo medlemskap å får tilbake standar advokatskrevene brev som sier att dem dekker ikke gjenstanden.Har til dags dato måtte betale alt selv til tross for uhell å skade på bygning etter slett tilstandsraport fra huskjøp. Er ett selskap som ikke har kunden i fokus.sistnevnte sak var briller som kombort å ble funnet knust .
For det første behandler de kundene sine uten forståelse og respekt. Hører ikke på spørsmålene som stilles og svarer bare det de har blitt lært å svare. Jeg ble frastjålet en mobil som var 4år gammel da trakk de fra 80% aldersfradrag som er helt grei da mobilen var gammel. Problemet er at de trekker 80% av dagens pris for mobilen og ikke det jeg betalte for den når den var ny. Noen som resulterer i at de mener jeg skal kunne få en like god mobil som jeg ble frastjålet til under 1000kr. Denne praksisen er ikke opplyst om i forsikringsvilkårene og derfor driver dermed lureri. Hold dere unna disse tyvene!!
Har desverre måttet bruke forsikringen flere ganger. Hver eneste gang er det enkelt og fort gjort. Kommer aldri til å velge noen annen forsikring.
Enkel online innmelding av skade. Rask behandling av saken.
Jeg fikk etter mye krangling reparert skaden på bilen på verksted. Selskapet ønsket å reparere delene til tross for at verkstedet mente det kunne medføre brann og risiko for at delene igjen ble defekte etter kort tid. Etter over 14 dager med krangling og en usaklig saksbehandler fikk jeg byttet delene. Selskapet truet meg med regress i saken om delene viste seg i ettertid å kunne repareres. Jeg opplevde takstmann som usaklig og måtte bruke mye tid på å følge opp og til slutt klage til avdelingsleder før saken løste seg. Dette var min første skade på bil hos selskapet og jeg håper aldri jeg har behov for å bruke forsikringen min igjen.