Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde et uhell på E18 i sommer med en punktering. Berging tok veldig lang tid på tross av at vi blokkerte deler av E18 i ferietrafikken. Når berger ankom fikk vi ikke annen bistand enn at vi ble fraktet til nærmeste dekk-verksted. Ut over dette ble vi tilbudt bussbilletter hjem, da vi fikk opplyst at dekk ikke er å regn som en del av bilen. Vi har kasko på bilen, men selskapets representant regnet dette som delkasko siden ikke hadde super-kasko! Vi stod da med masse kofferter og bag'er da vi var et reisefølge på 7 personer på veg hjem fra ferie 2 timer hjemmefra. Måtte til slutt ordne egen transport hjem.
Ang. oppgitt informasjon så føler eg at eg blir trudd på mine opplysninger.
Så mye som ikke gjelder i forsikringen og så mye dyret ikke er forsikret mot fordi de har sikkert seg mot alt som kan oppstå. Vi kunne ikke vite at melketenner ikke løsnet på vårt dyr og vi måtte betale for en dyr oprasjon fordi forsikringen bare dekket ytre skader. Vi kommer til å bytte
Det fikk fort, og jeg fikk hjelpen jeg trengte. Det kunne vært en bedre forklaring på hvordan jeg kunne bestille ny pc, men det ordnet seg etter jeg hadde vært på siden og prøvd meg frem i noen timer.
Fornøyd med saksgangen. Ved valg/ ikke valg av leiebil, jeg valgte ikke leiebil, og pengene kom raskt på konto. Egenandelen noe høy
Bagasjen min kom i reisen 4 dager forsinket, så måtte handle alt nødvendig! Saken ble løst raskt! Kjempe fornøyd!
Løsningen med oppgjør i for av gavekort hos forhandlere valgt av Fremtind basert på rabattavtaler disse har gjort er forkastelig .Særlig siden alternativ med oppgjør kontant avkortes med 20% hvis du ikke vil la deg styre som forbruker til å handle med dem som er inne i varmen hor forsikringsselskapet. At dette er et forsikringsprodukt levert igjennom medlemskap i Fagforbundet/LO er ikke noe fagforeningen burde gvære seg bekjent med.