Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er skuffet over hva forsikringen dekker og skjuler seg bak egenandel. Hadde brann i sikringsskap noe som jeg oppfatter som meget alvorlig og da trodde jeg at fikk dekket elektriker.
Rask og god behandling fra saksbehandler! God tilbakemelding under behandling av skade!
Det er slik et forsikringselskap skal opptre. God behandling, god kommunikasjon og meget hurtig oppgjør.
Fikk god behandling og bra dekning. Enkelt å sende inn skademelding via nett.
Dere tok telefonen med engang og ga råd hva jeg skulle gjøre, også fikk jeg en telefon nr fra dere som jeg kan ringe til etter jeg kom Norge. Dette var trygt for meg.
Ikke optimalt, men bedre enn de fleste andre på markedet.
Fikk veldig god service hos forsikringsselskapet.
Svar på telefon, liten forståelse for kravet. Svar fram skriftlig krav og ettersendt dokumenter. Siden gikk oppgjøret fint.
Fin service. Jeg ble godt mottatt. Jeg fikk de opplysningene jeg trengte.
Oversiktlig og lett å finne infoen om forsikringene mine i nettbanken.
Forsikring tilbyr forståelse, kvalitet og effektivitet når du mest trenger den.
Dårlig kundebehandling og det er tydeligvis firmaets policy. Skadesak blir avslått før takst.
Fikk skjeggkre ifm oppussing. Fikk raskt profft firma inn for å fjerne udyrene. Veldig effektivt, og allt er borte. Veldig fornøyd.
Rask og god behandling av saken. Ingenting kunne vært gjort bedre. Ingen egenandel og ingen tap av bonus siden jeg er totalkunde.
Rask og god behandling når først uhellet er ute. Enkel og god nettside for å melde inn skade mm.
Helt unik behandling tid. Fikk på Mail at det kommer å ta litt tid, men to dager etter så var den ferdig behandlet. Imponerende.