Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De beskrives som Norges beste innboforsikring . Opplevde det motsatte. Ved et uhell falt min datter med en stol og knuste peisovnsglasset. Det dekket de ikke. Heller ikke garderobeskapdører som knuser ved uhell. De sier det er fordi de sitter fast.. men de dekker en komfyr!!!!! En peisovn er helt løs , bare åndes den ut av røret og ta den vekk og dytte inn en ny inn i røret. Men for folk som leier en bolig dekker de porselen som vask, wc, glass i dører , vinduer etc??!!!!! Forstå det den som kan.
Ble oppringt av Enter kjapt etter at jeg la inn informasjon via hjemmesiden deres; som også er svært enkelt å navigere seg frem til. Takstmann kontaktet meg samme dag for å gjøre avtale - og saken ble ferdigbehandlet på kort tid :) 5 stjerner fra meg!!
Har hatt personskade. Flott oppfølging av saksbehandler. Bilskade 9.9 også bra oppfølging fra saksbehandler og verksted.
En tlf til saksbehandler så er saken ordnet, bra opplysninger over nett og greie priser på forsikringa
Rask og enkel behandlingstid. Meget fornøyd med kundebehandling.
En rask saksbehandling hyggelig. Dyktig og forståelsesfull på telefon. Informativ og konkret. Refusjon av utlegg øyeblikkelig
Når jeg er utsatt for svære skader på hus og eiendom yter Fremtind Forsikring all den hjelpen du trenger. Hele prosessen blir håndtert på beste måte
Jeg er diskriminert fordi jeg skal bo på Anfi del Mar og ikke på et hotell, og må avbestille oppholdet på Anfi av helsemessige grunner. De aksepterer ikke det, og reiseforsikringen gjelder ikke.
Ventetiden på telefonen kan verta kortere. Men hjemsøker folk når me fekk kontakt.
Dere svarer raskt og løser saken raskt. Det er lett å svare på skjemaet man sender inn.
Fått veldig god og rask hjelp når vi har hatt behov for det.
Godt fornøyd. Har heldigvis ikke hatt mye bruk for å bruke forsikringene. Men når jeg har måttet bruke den så har det løst seg på en tilfredsstillende måte.
Raskt behandling med henvisning til aktuelle verksteder i mitt distrikt.
Fremtid forsikring er et selskap med dyktige medarbeidere. De er faglig kvalifisert og gir rask saksbehandling. Brukerstyrt; effektivt; lett tilgjengelig og informativt.
Tungvint å melde fra når det var kansellering av fly.
Lang saksbehandlingstid og mellom 1 og 2 timer i telefonkø for å komme i kontakt med selskapet. Feil fremstilling av saken når endelig beslutning kommer over en måned etter. Etter klage får en ikke svar. Når du ringer så svarer en telefonsvarer at de ringer tilbake uten at du mister din plass i køen. De ringer ikke tilbake så du må vente på din plass som er 34 i køen i 2 timer. Virker svært useriøst og ikke interesert i å beholde kundene sine.