Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere må være mer ærlie over hva dere faktisk ikke dekker! Dere reklamerer i en oppsummering at dere dekker alt. Men må lese gjennom masse småskrift for å finne ut at dere ikke dekker noe!
Det veldig enkelt å registrere skade på nett. Jeg fikk vite alt jeg trengte etter hvert som jeg fylte ut skjemaet.
Har hatt noen uhell i hjenme of på reis og har alltid fått rask hjelp og støtte. Allri en kamp om å få hjelp som jeg har opplevd ved andre forsikringselskap.
Jeg sendte søknad om reiseforsikring 26. juli 23 og fikk pengene på kontoen allerede 27. juli. Veldig rask og korrekt saksbehandling.
Trengte legebesøk på Kreta. En telefon og alt var klart på no time. Meget god hjelp og service. Reiseforsikringen var på grunn av at jeg kjøpte reisen med et Mastercard
Det var en rask og god behandling av min sak. Jeg er veldig fornøyd. Har hatt denne forsikringen i mange år.
Behandlingstiden for reise/skadeforsikring gikk svært fort. 2-3 dagers behandling er mindre enn forventet.
Smidig, rask og god behandling av skadesak. God kommunikasjon med både kunde og dyrlege.
Grei og melde skaden, men tungvint og ikkje kunne ringe til dei som har saken .
Dårlig samsvar mellom det at dere sier dere stoler på folk, men ikke dekker ting som er mistet!
Jeg er svært misfornøyd med dem når jeg trengte de som mest så var det ikke nok med at bussen var forsinket
Hadde et skadeoppgjør ifm. reise: Enkelt skadeskjema på nett, rask saksbehandling og god kundeservice!
Vi fikk skade på leiebil og hadde prngebe på konto etter 3 dager 👍🏻
forklaringer og oppgjør gikk smertefritt. gode tilbakemeldinger
Jeg fikk behandlet saken Ila et døgn og penger utbetalt innen 2 dager - veldig imponert
Ikke gode nok å forhandle med. "Lurer" kunden med å legge til mnd pris etter gitt tilbud. Ved henvendelser er de veldig trege med svar tilbake,, måtte purre på svar etter 10 dager. Vært kunde i mange år (Sparebank1). Ingen god behandling.