Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at dere bruker lov og regler på en måte hvor jeg taper stor del av pris verdi på min ting eller får ingen erstatning som den siste sak hos dere. Dessverre. Hilsen Mona
Beste selskap jeg har hatt. Meget behagelige kundeoppfølgere.
Det henger ikke på greip at man ikke får dekket drosje fra Gardermoen når flyet er nærmere fire timer forsinket og det ikke lenger finnes andre alternativer.
Godt alt samlet under en! Negativitet er prisen er litt høyt
Fremtind har kjapp saksbehandling og godt oppgjør. Men dårlige nettsider. Dialog med selskapet må gjøres delvis via e-post og delvis på Mine sider. Ingen historikk i epost-dialogen på Mine sider. Fremtinds samarbeidspartner (Recover) har jeg dessverre dårlig erfaring med da de i min sak leverte ELENDIG kvalitet på skadereparasjonen. Arbeidene måtte gjøres om igjen av en annen entreprenør. Skapte store forsinkelser i saken min, og bidro til mye frustrasjon.
Flott responstidTok under 24 t før svar, Så utrolig kjapt, Tusn takk
Meget godt fornøyd med mitt forsikringsselskap . Alltid grei og rask behandling av skade saker . Blide og forekommende saksbehandlere. Anbefales 👍🏼😁
God og oversiktlig boligselgerforsikring ble jeg informert om grundig.noe som var meget nyttig.
Dere har en god og grei nettside hvor man leverer skademeldingen.I tillegg har dere flinke og hyggelige kundebehandlere.
Ryddige, effektive og lette å få kontakt med. Vi har alle forsikringer samlet her.
Rask respons og en personlig kontakt gjorde utfallet bra.
Uoversiktlig å ha noe informasjon om enkelte forsikringer via NSF på ett sted og resten hos DnB.
Jeg har vært fornøyd når det gjelder bilforsikring og saksbehandler. Jeg er lite imponert over oppgjør i forb med skade på bolig.
Rask og vennlig service da jeg trengte juridisk bistand.
Svært vanskelig å få gjennom noe som helst med denne forskningen. Alltid noe som gjør at de kan snu det i sitt favør. Flere dårlige erfaringer med de. Skal bytte forsikring
Effektiv skadesaksbehandling, fyll ut skjema online. Men jeg foretrekker å snakke med noen. Ikke det billigste selskapet, sist jeg sjekket.