Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg deler gledelig min gode erfaring med andre. Jeg ble møtt på en ryddig og effekt måte. Jeg opplevde meg veldig ivaretatt.
Fra jeg ringte inn første gang fikk jeg god veiledning om hva jeg skulle gjøre. Da jeg hadde gjenomført alt og jeg ringte tilbake tok det bare noen dager til oppgjøret var på konto. Jeg er meget fornøyd med hjelpen jeg fikk.
Raskt svar etter å ha levert skademelding. Kunne vært bedre service når man som kunde ringer inn.
Fremtind Forsikring er rask å behandle saker som er meldt inn.Jeg har ingenting å utsette på noe som helst. Jeg har heldigvis alle mine forsikringer hos Fremtind noe som gir meg gode fordeler.
Rask saksbehandling, fair oppgjør etter litt diskusjoner. Opplevde å bli hørt angående markedsverdi på et objekt som manglet referanse på skadetidspunktet.
Uprofesjonell saksbehandling/ behandling av kunder. Når en er uheldig å måtte melde inn skade, ønsker en å bli saklig informert, samt bli snakket/ skrevet til på en ordentlig måtte. Den opplevelsen har eg dessverre til gode å oppleve hos Fremtind!
Fornøyd med forsikringen så langt.anbefaler den til andre.litt vanskelig og nå på telefon
Kan forstå at skader gjort av eget kjæledyr ikke dekkes. Men eg fikk ingen dekning for skade på eiendeler forårsaket av andres kjæledyr. Hvordan skulle eg kunne forutsi dyrets atferd?
Det var enkelt og greit å få hjelp. Hode samtaler og god behandling. Kompetente personer dom behandler saken.
Rask behandling av saken min og utbetaling. Nettsiden er lett å finne, samt tilsvarende skjemaer. Lett å fylle ut.
Er ikke lett å få tilbake penger når noe skjer. Pga. torden ble tv, ruter og automatsikring ødelagt.Dette plasseres i to avdelinger , innbo og bygning, blir da to egenandeler. Tv var 7 år, ifølge vilkår jeg leste skulle da 10% etter 5 år trekkes fra erstatningssum. Vi betalte 6499 kr, trodde da at den summen ble lagt til grunn for erstatning…. Nei… Sikring går på bygning, fikk ikke igjen noe fordi vi har egenandel 5000 Tv gikk på innbo… ble utbetalt under halvparten av kjøpsverdien
Rask og ukomplisert håndtering når man står der i en aldri så liten krise. Veldig hyggelige og hjelpsomme mennesker som helt tydelig vet hvordan de gjør jobben sin best mulig. Hurra for god kundeservice :)
Beste selskap som finnes! Første gang vi har kontaktet dere.
Lite behjelpelig med å videreføre saker. Å når vi ber om rettshjelp osv blir vi ikke henvist videre. Saksbehandlerene har ett Dette er ikke vår problem instilling til sakene. Og når vi ber om hjelp til hva vi kan gjøre videre, rettslig hjelp eller en henvisning så får vi ikke det.
Er veldig fornøyd med pris og dekning på forsikringen. Veldig kjekke på kundeservice.
Opplever saksbehandling og service meget profesjonell. Har opparbeidet meg et godt og tillitskapende kundeforhold over mange år. Oversiktelige forsikringsportaler og elektronisk tilgjengelige kundetjenester.