Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kan ikke få rost Fremtind nok. Enkelt skjema å fylle ut og oppgjøret tok to dager. Fremtind kan anbefales på det varmeste.
Veldig bra forsikring.Anbefales på de sterkeste.Rask og god behandling.
Rask respons og behandling på skadesak. Selv om det er en egenandel tenker jeg resultat er riktig bra.
Min forsikringssak ble løst til min fulle tilfredshet.
Mistet nye briller til 15000 kr,fikk dekt 2500 kr,var ikke det jeg forventet da jeg kontaktet forsikringen
Fremtind forsikring omgår vilkårene for å gi lavere utbetaling. I reiseforsikringen sier vilkårene punkt 10.6 at man har krav på å få dekket billetter til arrangementer. Fremtind forsøker å få det til at man da bare har krav på å få dekket en del av billettene ved at de fordeler prisen over hele ferieperioden og trekker fra sykedagene. Ifølge vilkårene står det ikke noe om dette. Meget dårlig kundeservice! Anbefales ikke!
Måtte avbestille reisen pga sykdom. Ble møtt med forståelse og god kundeservice
Meget lett å fylle ut skjema for krav om erstatning av egenandel etter krasj med leiebil. Tok kun 3 minutter. Fikk hele beløpet utbetalt dagen etterpå.
Kunde konsulent er behagelig å snakke med. Jeg er vekdig fornøyd
God opplysning på nettsiden og enkelt og legge inn skade. Raskt oppgjør. Men at ikke reseptbelagte nødvendige midler for og få skaden på hunden ikke er med i oppgjøret var overraskende.
Hadde regnet med litt støtte siden jeg er forsikret. Ble ikke informert om at min forsikring ikke dekket sånn skade
Svært god oppfølging og informasjon. De svarer fort og de følger godt opp når man har behov for informasjon
Fekk flyforbud etter operasjon.. fremtind har ingen ting med oppfølging på reise å gjere.. eg motte ha kontakt med sos internasjonal. Alt som hadde med innleggelse og operasjon var proft. Etter operasjon fungerte ingen ting. Fekk beskjed om at eg kom til å få telefon fra nokon som skulle ordne fly og vidare opphold til oss torsdagen, den kom aldri.. så brukte eg heile fredagen på å ringe uten å få hjelp… laurdag reiste vi heim i fortvilelse mot legens anbefaling fordi vi ikkje hadde andre løysinger.
Skade båt Fremtid Forsikring Hei, fikk en sms 14.03.2022. jeg ga dette til verksted som jeg antok at de tok seg av den videre behandling, så her har det været en misforståelse,for de har ikke behandlet dette videre til dere. Nå har jeg reperarert skade, som på beløp kr.13980,-, mener jeg skal få dette utbetalt. Det var snakk om gammel skade, men det er skade som er kommet frem etter at jeg har gjort båt ren etter mange lag med bunnsmøring. Håper dette forklarer mer om saken, Vennligst gi beskjed hvis dere trenger noe mer, Hilsen Bernhard H.
Flinke saksbehandlere. Var villig til å lytte hva saken angikk
"Vi stoler på deg" beskriver disse i skadeskjema. Det stemmer ikke.