Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
MEN det hjelper lite når man får en forhåndsgenerert Mail som svar som ikke evner å ta inn de forskjellige aspektene ved en skadesak. Vanskelig å klage, og får igjen en mal som svar.
Pengene på konto etter få dager ved tapt forsikret verdisak.
I denne saken gikk alt veldig greit. Det har ikke vært like greit i en annen sak jeg hadde. Det virket som saksbehandler prøvde å finne ut hvordan saken skulle behandles for å gi minst mulig erstatning. Etter mye om og men fikk jeg til slutt en redusert erstatning.
Enkelt å greit å få riktig forsikring. Enkel kommunikasjon på nettet. Veldig rask og grei saksbehandling. Hyggelige folk å snakke med.
Ikke fornøyde med behandling av saken, ny unnskyldinger for å ikke få tilbake av skade ab ting man har forsikring av. En gang var at det var under en viss beløp andre gangen var det at det ikke var vann skade🤯
Enkel å grei måte å melde skade på 😀 Rask behandling 😀
Bruker Fremtind for første gang, har derfor liten erfaring.