Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pengene på konto etter få dager ved tapt forsikret verdisak.
I denne saken gikk alt veldig greit. Det har ikke vært like greit i en annen sak jeg hadde. Det virket som saksbehandler prøvde å finne ut hvordan saken skulle behandles for å gi minst mulig erstatning. Etter mye om og men fikk jeg til slutt en redusert erstatning.
Enkelt å greit å få riktig forsikring. Enkel kommunikasjon på nettet. Veldig rask og grei saksbehandling. Hyggelige folk å snakke med.
Ikke fornøyde med behandling av saken, ny unnskyldinger for å ikke få tilbake av skade ab ting man har forsikring av. En gang var at det var under en viss beløp andre gangen var det at det ikke var vann skade🤯
Enkel å grei måte å melde skade på 😀 Rask behandling 😀
Bruker Fremtind for første gang, har derfor liten erfaring.
Byttet til Fremtind for 4 mnd'r siden. Har bilforsikring topp. Bilen min havarerte, ble hentet på flatvogn og fikk tildelt leiebil i inntil 45 dager. Alt gikk smertefritt og raskt. Reperasjonen viser seg å bli meget dyr, ca 80 000kr. Verkstedet sendte takst til Fremtind ved stengetider på en mandag, tirsdag morgen mottok jeg og verkstedet bekreftelse på at skaden dekkes, og verksted kunne bestille delen. Både jeg, og verkstedet (Dahle Auto) var positivt overrasket over den raske og ryddige behandlingen gjort av Fremtind. Kommer ikke til å bytte forsikringselskap igjen. Meget fornøyd, og ikke minst lettet over at min forsikring dekker denne spesifikke delen til min bil.