Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes min skadeerstatningssak foregikk ryddig. Kommer helt klart til å anbefale Fremtind til venner og bekjente.
Skaden ble meldt inn ca 23. april 2020. I dag skriver vi 8. juni og vi har fremdeles ikke fått avklaring i forhold til kontantoppgjør som vi har etterspurt. Fremtind har ikke fulgt opp saken og gitt oss tilbakemelding på henvendelser. For hver gang vi ringer og etterspør løsning får vi ny saksbehandler som har en ny tolkning eller forklaring på saken til tross for at skaden er godkjent hos selskapet.
Rask behandling av saker. Aldri noe problem med å få den hjelpen man trenger..
Har fått god oppfølging av trivelig kundebehandler.
Jeg har hatt mange saker i Fremtind, både vannlekkasje, telefon, sykkeltyveri, motorhavari båt, bil og sist reise. Har opplevd samme hyggelige og effektive håndtering hver gang. Kjappe med saksbehandling og ikke minst Oppgjør. Fremtind er uslåelig.
Rett og slett DÅRLIG oppførsel og folkeskikk på laveste nivå av et par saksbehandlere! Svarer til feil adresse, svarer ikke på spm, har en ovenfra og ned holdning. Ansatte svarer på mail, men ingen kan finne vedkomne igjen seinere. Henger ut andre forsikringsselskaper og bommer totalt når fakta blir lagt frem. Avslag kommer på mail MENS vi snakker om saken i tlf. Takke meg til at vi kan bytte fritt.
Jeg er en fornøyd kunde som ikke har noe å utsette. Innboforsikring ble brukt, la inn skademelding på nett, etter 3 dager var pengene på konto.