Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind Forsikring fremstår som et konglomerat av ulike forretningsmodeller som for oss som kunder er vanskelig å navigere i. Vår henvendelse havnet ved en misforståelse i Sparebank !, mens vi egentlig er tidligere DNB Forsikrings kunder. Dette er ikke bra nok.
Har utmerket erfaring med Fremtind. Saksbehandler var profesjonell men samtidig veldig medmenneskelig
Brann på kjøkken 2 år siden ennå ikke ferdig. Får ikke tak i han som har saka på tlf. Blir av skjært med 10 %, det er greit. Men nå har de avslutta innboet med et pennestrøk med begrunnelse av at de var kommet frem til at pga avkortning på 10 % så så var det ikke noe å betale ut. Vi er meget frustrerte. Innbo var kjøl/frys, koketopp, oppvaskmaskin, steik ovn, ventilator. Ingen regnskap hva vi har fått for. Fokuserer bare på avkortningen.
Rask behandling. God oppfølging. Intet bonustap, flott. Nedsatt egenandel, flott.
Rask og god behandling og et godt resultat. Mvh. Trond-Erik
Fikk fort kontakt godt utført arbeid vi er fornøgde.
Tilbakemelding og oppgjør innen få dager. Greie spørsmål.