Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som relativt ny kunde i Fremtind Forsikring, fikk jeg behov for å benytte forsikringsdekningen som følge av en vannlekkasje i fritidsbolig. Det var enkelt å melde skaden på Fremtind sin hjemmeside, og kun timer etter innsendt skademelding, ble jeg kontaktet av takstmann. Videre oppfølging og fremdrift fra selskapet var positiv og problemfri. Oversiktlig og godt spesifisert forsikringsoppgjør.
Meget rask og tilfredsstillende behandling og oppgjør. Syntes det derimot var litt vanskelig å finne fram til, og tildeles fylle ut skjema. Sikkert ikke problem for unge, datakyndige, men for gamle uten spes.data-erfaring bød det på problem,..dessverre.
kundebehandling bli bedre og få en og forholde seg til slik det var i Sparebank 1
ut i fra at dette er første gang vi har hatt behov for selskapet er vi bra fornøyd med den hjelpen vi fikk. Hyggelige mennesker og det var bra i vår sittuasjon.
Fikk raskt svar og informasjon om hva vi måtte ha med i saken og rask behandling når alt var på plass. Veldig fornøyd
Har kun gode erfaringer med framtind. Skiftet til Fremtind etter gode omtaler fra brødre .
Jeg tok kontakt på telefonen for å høre om jeg hadde en forsikringssak, og fikk beskjed om at det hadde jeg. Meldte så saken på nett og 3 timer etterpå var den ferdig saksbehandlet. Fantastisk .