Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte skade på nett. Sente mobilen til verksted. Innformasjon underveis. Og etter kort tid etter fekk eg mobilen i posten, heilt fikset. Veldig fornøyd med servicen.
Svært fornøyd med oppfølging, samtaler med rådgiver og ukomplisert oppgjør.
De brukte et halvt år på saken min. Ikke et ord fra hverken selskap eller saksbehandler, leste tilfeldig på min side at saken var avsluttet. Ikke noe konklusjon, ingen begrunnelse. Jeg kommer til å si opp alt i Fremtind.
Selskapet responderer bra på skaden. Raskt oppgjør. De sliter litt med oppfølging etterpå
Alltid fornøyd med den korte tiden dere bruker på saker.
Veldig god service og fikk tilbakemelding med en gang på telefon
Det må være lett å komme i kontakt med saksbehandler 24 timer i døgnet. En er i en sårbar tilstand når skaden skjer. Det er viktig å ta hensyn til at mange er eldre og ikke har mulighet/ forståelse for at en skal gjøre ditt og datt for å få hjelp.