Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved kontakt får jeg klare og tydelige svar på hva jeg må gjøre/forholde meg til for at saken skal behandles på en grei og lett måte.
Grei og lett forståelig saksbehandler. Greit og komme i kontakt via telefon. Rask behandling tross ferietid.
Hatt flere saker via Fremtind, både undersøkelser og operasjoner. Veldig fornøyd med kort ventetid og behandlerne. Lett å få tak i saksbehandlerne og lett og melde ny sak
Gjør en god jobb,veldig hyggelig og raske. Alt over telefon.
Relativt rask behandling. Oversiktlig og lettvint å finne frem ved utbetaling/ gavekort.
Jeg har vert kunde i mange år men heldigvis skjelden hatt bruk for forsikringen, men når det har vert aktuelt så var prosessen god.
Jeg er godt fornøyd med behandling av mine skader. Jeg er litt misfornøyd med appen «Smart bil» den viser bl.a. unøyaktig på enkelte strekninger jeg kjører.