Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt en sak gående med vannlekkasje i et hus. Oppfølgningen fra selskapet har vært under enhver kritikk. De har ikke svart på e-poster, og jeg har ikke fått tak i kundebehandleren på telefon. Jeg opplever at selskapet ikke har satt seg inn i dokumentasjon jeg har sendt dem. Etter min mening skal et forsikringsselskap være der når skaden først har skjedd. Det er det man betaler for. Anbefaler ikke Fremtind forsikring.
Det har ikke vært så lett å få tak i dere på tlf. Men kanskje årsaken er korona tid.
Særdeles dårlig kundebehandling av en sak som alle andre forsikringsselskaper hadde dekt. PS har tatt telefon runder til alle selskaper.
Så langt veldig fornøyd med behandlingen. Vært kunde to år.
Jeg har kun en sak og kan derfor ikke mene mer enn det jeg har svart.
Fremtind har gode priser, men i de to tilfellene jeg har trengt hjelp med å få dekket utgifter, 1 gang med skade på nyinnflyttet hus og 1 gang med reise under Corona tiden, har de ikke ville hjelpe meg.
Sto ikke opp for meg i min forsikrings sak, det var et skadeoppgjør i en ulykke med bil.